Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : PC Berza
Vesti, testovi, uputstva i noviteti na IT sceni
Ati Evergreen serija podzava rezoluciju ljudskog oka ,268 mega pixela
STRANA 1 OD 1
obradmi Ati Evergreen serija podzava rezoluciju ljudskog oka ,268 mega pixela 14.09.2009. 22:22 T20111

status: user
broj poruka: 7700
http://www.brightsideofnews.com/news/2009/9/14/ati-evergreen-supports-8kx8k-display-eye-resolution.aspx

Prilikom prezentacije Ati Eyefinity .Ati je napomenuo da dolazeca
Evergreen linija grafickih karti podrzava digitalnu kopiju `rezolucije ljudskog oka`.
Ljudsko oko ima rezoluciju 268 miliona pixela.Ovaj broj varira izmedju 252 i 268 miliona
pixela,ali u svakom slucaju Ati je nasao nacin koji odgovara ovome.

268 mega pixela je podrzano sa niskim refresh rate ,na buducoj generaciji 8k x 8k displej
tehnologijom.3D gaming sa sadasnjim monitorima i 60 Hz refresh rate ,je dostigao 98,4 megapixela.Ati Eyefinity tehnologija je sposobna da daje 8192x8192 pixela ,mnogostruko vise od rezolucije ljudskog oka.

Takodje sa Ati Eyefinity tehnologijom ce pojeftiniti multi display tehnologija za faktor 5.
sto ce reci 5 puta ce biti jeftinija.


Sve u svemu ne radi se samo o perfomansama u DX9 i Dx10 igricama ,vec i o potpuno novoj tehnologiji i tehnoloskom napretku i Nvidia ce morati da dobro zasuce rukave ,da bi nasla odgovor na ove izazove.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
nisque Re: 14.09.2009. 22:39 #140050

status: user
broj poruka: 1060
maa sve to lepo zvuči, mislim kako su oni uspeli da premere rezoluciju oka!?
daj bre molim te...
a i da napomenem kako tačka kao tačka koju registruje ljudsko oko nema veličinu, dok monitor ili display, kako ko više voli, mora da ima veličinu tačke, što nas opet dovodi do toga da u životu, al pazi, U ŽIVOTU, neće moći da naprave monitor i grafičku da daju istu sliku kako je ljudsko oko registruje dok npr. gledaš u poljanu... mislim da to neće ni holografija da uspe, ali nema veze, bitno da se sa tehnologijom napreduje

*nisam siguran da li je hologram ili holograf ono što koristi čopor lasera da kreira sliku u prostoru, ali nemojte mi zameriti..
:)
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
nenika Do šest monitora na jednu karticu 14.09.2009. 22:44 #140053

status: user
broj poruka: 1133

AMD je na konferenciji za štampu demonstrirao jednu od ključnih karakteristika svojih nastupajućih Radeon HD 5800 grafičkih kartica. ATI brendirana tehnologija nazvana Eyefinity omogućava da jedna video kartica ima čak šest DisplayPort izlaza koji omogućavaju da se sa jednim računarom poveže šest monitora na kojima će biti prikazivana slika maksimalne rezolucije. Ova tehnologija takođe omogućava da se slika sa svih šest monitora integriše u jednu i kreira slika čija rezolucija može da bude 8192x8192 piksela. Tehnika je modularna i omogućava korisniku da rearanžira broj diskretnih slika kao i njihov oblik.

http://www.electronista.com/articles/09/09/10/radeon.hd.5800.eyefinity.shown/
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Equinoxe Re: Re: 14.09.2009. 22:45 #140054

status: user
broj poruka: 12057

Čekaj, a ti ne znaš kako da izmeriš rezoluciju svog oka? Gledaj ovako:

umzeš tri dobre fosne, sedam pegli, 4 amortizera za traktor, 11 tona bundevinih semenki, 3 analgina i kola hitne pomoći:

napraviš trougao od fosni dužine 1m, staviš ih na amortizere, pegle baciš pored, progutaš analgine i postaviš 11 tona semenki 50 metara od trougla. Koliko semenki uspeš da izbrojiš, to pomnožiš sa Pi na kvadrat i R na kvadrat i dobiješ rezoluciju.

Ako se smoriš, drpi kola hitne pomoći i pobegni na Havaje.

:: maa sve to lepo zvuči, mislim kako su oni uspeli da premere rezoluciju oka!
:: daj bre molim te..
:: a i da napomenem kako tačka kao tačka koju registruje ljudsko oko nema veličinu, dok monitor ili display, kako ko više voli, mora da ima veličinu tačke, što nas opet dovodi do toga da u životu, al pazi, U ŽIVOTU, neće moći da naprave monitor i grafičku da daju istu sliku kako je ljudsko oko registruje dok npr. gledaš u poljanu... mislim da to neće ni holografija da uspe, ali nema veze, bitno da se sa tehnologijom napreduj
::
:: *nisam siguran da li je hologram ili holograf ono što koristi čopor lasera da kreira sliku u prostoru, ali nemojte mi zameriti.
:: :
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
obradmi Hehehe Bax 14.09.2009. 22:51 #140056

status: user
broj poruka: 7700
nisque imas sve na linku

http://clarkvision.com/imagedetail/eye-resolution.html

Based on third-party research that explores theoretical eye resolution: http://clarkvision.com/imagedetail/eye-resolution.html. According to the formula at the link provided, the effective amount of viewing arc is proportional to the square root of the number of pixels. ATI Eyefinity technology is capable of 8192x8192 pixels, making the maximum image size per graphics card 67 megapixels, or ~41 degrees of viewing arc. With four ATI Eyefinity-enabled graphics cards in a single system, the image size equals 268 megapixels or an 82 degree field of view.`
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
nisque :D 14.09.2009. 23:11 #140063

status: user
broj poruka: 1060
@bax
mnogo ti prijatelju igraš gta
:p
XD

@obrad
opet ti kažem, tačka nema veličinu, oko nema rezoluciju...
vidiš da ti kaže `teoretical`..
verovatno su uzeli veličinu pixela (koja nemam pojma kolika je) i ubacili u tu formulu kojom su računali...
eto tako...
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Equinoxe Re: :D 14.09.2009. 23:17 #140064

status: user
broj poruka: 12057

Ni minuta jednog je nisam igrao ? Što gta ?

:: @ba
:: mnogo ti prijatelju igraš gt
:: :
:: X
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
nisque re bax 14.09.2009. 23:22 #140065

status: user
broj poruka: 1060
pa ovo otimanje kola hitne pomoći me nekako na to asociralo, pa reko....

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Equinoxe Re: re bax 14.09.2009. 23:26 #140067

status: user
broj poruka: 12057

Hahahha, ma jok, trenutna isnpiracija.

:: pa ovo otimanje kola hitne pomoći me nekako na to asociralo, pa reko...
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
obradmi Da razbistrimo stvar 14.09.2009. 23:26 #140068

status: user
broj poruka: 7700
Ovo vazi za dolazece monitore 8k by 8k koji ce imati rezoluciju 8192x8192 i koji ce da prave 67.1 million pixels .na jednom displeju .preko display porta.
Ati pretpostavka je bazirana na postojecoj teoriji rezolucije ljudskog oka.

Ljudski mozak je analogni sistem prema istrazivanjima Egdara Mitchela inace inzenjera tehnologije koji se bavio istrazivanjima ljudskog mozga i svega vezanog za to.

Ne znam da li si gledao hologram na CNN -u kada je Obama postao predsednik ,reporteri su se javljali u CNN studio putem holograma ,snimani su sa oko 30 HD kamera iz svih uglova da bi se proizveo taj hologram .Nije to daleka tehnologija uopste.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
nisque re obrad 14.09.2009. 23:36 #140072

status: user
broj poruka: 1060
za hologram i da poverujem, ali sa obzirom da se monitori zasnivaju na pixelu koji, ponavljam, ima veličinu, nema pojma
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
obradmi Pixel nije fizicka velicina 14.09.2009. 23:49 #140073

status: user
broj poruka: 7700
Nego logicka.Fizicka velicina pixela zavisi od rezolucije koju stavis na monitor.

The pixel (a word invented from `picture element`) is the basic unit of programmable color on a computer display or in a computer image. Think of it as a logical - rather than a physical - unit. The physical size of a pixel depends on how you`ve set the resolution for the display screen. If you`ve set the display to its maximum resolution, the physical size of a pixel will equal the physical size of the dot pitch (let`s just call it the dot size) of the display. If, however, you`ve set the resolution to something less than the maximum resolution, a pixel will be larger than the physical size of the screen`s dot (that is, a pixel will use more than one dot).

http://searchcio-midmarket.techtarget.com/sDefinition/0,,sid183_gci212793,00.html


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
nisque re obrad 14.09.2009. 23:58 #140078

status: user
broj poruka: 1060
I!?
pa i sam kažeš FIZIČKA VELIČINA... znači ima je
svaki monitor ima max rezoluciju, zar ne??
nisam protiv atija, ali ti bre prijatelju zapeo da monitor može da se ponaša kao da se slika na njemu ne stvara u ćelijama, pa to ti je...
to na monitor ne može, a ti citiraj i prevodi koliko oćeš...
ne znam šta drugo ti kažem, ali to tako neće..
:))

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
obradmi Pre svega nisam ja zapeo 15.09.2009. 00:03 #140079

status: user
broj poruka: 7700
Lepo ti je objasnjeno ,nego je link sa BSN ,e sad ako ne zelis da shvatis to je druga stvar.Ti imas svoju teoriju oni svoju itd...Pixel nije fizicka velicina .
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Kovle .... 15.09.2009. 00:23 #140080

status: user
broj poruka: 976
Bax mozes li da mi objasnis sta je fosna, pegle i trouglovi, blajbingeri i ostalo znam sta su ali fosna, moze li neko strucno objasnjenje


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
SkyFire Moj kovle.. 15.09.2009. 00:30 #140083

status: user
broj poruka: 18472
Ne znas zato sto nisi nikad radio na gradjevini..

Green Green Grass Of Home

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Kovle Re: Moj kovle.. 15.09.2009. 00:48 #140090

status: user
broj poruka: 976
Jao pa da, nisam radio, ali pitao sam caleta to je daska debljine 5cm, sve mi je jasno, hvala na pomoci


:: Ne znas zato sto nisi nikad radio na gradjevini.
::
:: Green Green Grass Of Home
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Almighty84 Re: 15.09.2009. 01:02 #140093

status: user
broj poruka: 294

@nisque

Ne mesam se i ne zalazim u to da li je moguce ili ne moguce da oko ima ili nema rezoluciju, teoretsku ili ne, ali, u ovom svetu i istoriji je dokazano da je sve moguce, govorilo se da je nemoguce ici brze od zvuka, nemoguce stici na mesec, da je zemlja ravna kao ploca, da ni jedna mehanicka stvar koju covek napravi ne moze da leti, da je nemoguca transplantacija srca (a kamo li da coveku stave srce od svinje), da je nemoguce da procesor predje brzinu od 1GHz itd... Mnogo toga sto je ranije bilo nemoguce i jeres, sad je moguce, problem je tehnologija i kako pristupas stvarima i masa stvari i tehnologija koja ce tek biti izumljena i primenjena tipa biokompjuteri itd...

PS: Covek ti je vec objasnio da pixel nema fizicku velicinu ukoliko je ti ne odredis, majka priroda je odredila fizicku velicinu svake celije, ti odredisvelicinu piksela tj smanjis ga kad povecavas rezoluciju. Tranzistori u procesoru koji se nalazi u tvom, mom i bilo cijem kompu, se prave 32, 45 ili 65 nanometarskom tehnologijom, i biva sve manje i manje...
Tako da nista nije nemoguce.... Da ne govorimo o genetskom inzenjeringu itd...
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
skar ja sve znam 15.09.2009. 08:57 #140105

status: user
broj poruka: 3995
pa tako i znam ko je otkrio rezoluciju ljudskog oka....
odgovor dr.Mengele samo on tada nije imao jednu 5800 radeonku,da sve to istestira pa kad se naljuti posalje iz odma 1000 judena na tusiranje....
cime se vi zamlacujete kad vam je bax dao tacan proracun

1m=A+P+AN+11T~~50m!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

`rad je od coveka napravio majmuna`

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
milisave mozganje 15.09.2009. 10:22 #140109

status: user
broj poruka: 1
Mozda ruzno zvuci kad treba da kazes koliko imas megapiksela, ali zar vam se nije desilo da ne vidite sitne detalje koji su ili mnogo mali ili mnogo udaljeni od vas. E pa u tome jeste sustina, covecije oko ne moze da vidi toliko jasno neke detalje k`o na primer druga ziva stvorenja. Kada stavis dve tacke (predmeta odredjene velicine) jednu pored druge i odaljis se od njih, postoji rastojanje na kojoj oko pocinje da vidi samo jednu tacku. E pa to lepo sve izracunate sa uglom gledanja kod coveka i dobijete neku vrednost koja se moze izraziti u milionama tacaka koje covek moze da razlikuje. Naravno nije svacije oko isto, kao sto ni svi ljudi ne cuju izmedju 20Hz i 20KHz.
Cela audio-vizeuelna tehnologija se zasniva na osobinama ljudskih cula, a sve zahvaljujuci ljudima koji svoje vreme trose razmisljajuci, jer ne misle da je ista nemoguce.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
skar Re: mozganje 15.09.2009. 10:30 #140112

status: user
broj poruka: 3995
onda ispada da smo roboti,ja vidim 320miliona megapixela za 2 vise od tvoga oka:))))))))
ruzno ili ne obrad je hteo da nam pojasni novu ati graficku inovaciju....3 put URAA za Obrada


`rad je od coveka napravio majmuna`

:: Mozda ruzno zvuci kad treba da kazes koliko imas megapiksela, ali zar vam se nije desilo da ne vidite sitne detalje koji su ili mnogo mali ili mnogo udaljeni od vas. E pa u tome jeste sustina, covecije oko ne moze da vidi toliko jasno neke detalje k`o na primer druga ziva stvorenja. Kada stavis dve tacke (predmeta odredjene velicine) jednu pored druge i odaljis se od njih, postoji rastojanje na kojoj oko pocinje da vidi samo jednu tacku. E pa to lepo sve izracunate sa uglom gledanja kod coveka i dobijete neku vrednost koja se moze izraziti u milionama tacaka koje covek moze da razlikuje. Naravno nije svacije oko isto, kao sto ni svi ljudi ne cuju izmedju 20Hz i 20KHz
:: Cela audio-vizeuelna tehnologija se zasniva na osobinama ljudskih cula, a sve zahvaljujuci ljudima koji svoje vreme trose razmisljajuci, jer ne misle da je ista nemoguce.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60277. Broj poslatih odgovora: 646135.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs