Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Konfiguracije
PDA i SmartPhone
Da li se neko razume u PDA, iPOD-e, pocket PC, palm top ili kako se vec zove...
STRANA 1 OD 1
mdavidovic Da li se neko razume u PDA, iPOD-e, pocket PC, palm top ili kako se vec zove... 06.11.2006. 17:18 T2534

status: user
broj poruka: 31
Zeleo bih da kupim uredjaj iz naslova ali sam totalni pocetnik i bio bih zahvalan ukoliko bi mi neko objasnio razliku izmedju gore pomenutih uredjaja. Dakle, zeleo bih da kupim uredjaj koji bih koristio kao mobilni telefon, uredjaj za navigaciju, za internet, pocket PC itd. Gde da uopste nadjem i programe koje bih instalirao i kako?
Molio bih sve posetioce foruma za preporuku jednog kvalitetnog visenamenskog uredjaja.
Mile


Nije problem u odlivu mozgova vec u prilivu onih bez pameti.
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
woof iPod je nesto sasvim drugo 07.11.2006. 10:41 #9454

status: user
broj poruka: 10