Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Internet
Zanimljive Internet adrese
Zakonska problematika-zanimljivo pitanje
STRANA 2 OD 2
imarkovic Re: ja se iskreno nadam 16.04.2022. 13:57 #675246

status: user
broj poruka: 18940
I ja sam tako mislio otprilike, jednostavno koliko god da ga ojacas, to je ipak YUGO, ne moze, nije tako osnovno konstruisan i niko ne moze da ojaca to dovoljno, koliko god profesionalan bio... Kad pogledam onu haubu koliko je zinula, stvarno besmisleno.

A mozda je ovo dobar savet, sta ako moze da mu se modifikuje motor i smanji na pola ks? To bi mu em produzilo zivot, em bi mogao (mozda) da ga registruje i normalno vozi, a opet 100ks nije uopste malo.

Jedino je pitanje koliko se to isplati, sigurno da ne, jer bi to uradili Zrenjaninci.. Verovatno su toliko truda ulozili, cemu sad degradacija tog truda..

PS bogami onaj Renault sa opaticom se odlicno drzao :)
https://www.youtube.com/watch?v=IerzAJbvTPE

Edit: ovo je ipak Citroen C2, oduvek sam mislio da je Renault :)

Edit2: https://www.youtube.com/watch?v=QAnHG15_zV8

Vozio bih ga kroz BG bez problema.. Kad doda gas, podseca malo na Ficu

“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.

:: Nema sta da se nadas. Yugo sa `preko 200ks` moze biti road legal jedino mozda na Madaskaru. Najjaci Jugo za koji bi ti iko sa vise od 2 grama mozga izdao atest je do nekih 140Ks a realno do 120KS moze.
:: Najjaci Jugici su se pakovali u hobi klasi do nekih 150ks u atmo varijanti i jedva su izguravali jednu trku bez kompletnog remonta motora. Sa turbinom ne bi izdrzali par krugova
::
:: Smanjih cigo se pre svega odnosilo na snagu. Ako zaista ima preko 200KS, u sta iskreno sumnjam a pri tom ne tvrdim da pera laze, vec da su mozda njega slagali, onda taj Jugo moze da sluzi samo za trke ubrzanja na 402m, pri tom sto su velike sanse da i ako slucajno predje liniju cilja, to bude kao opatice u Spaceku u Zandarmu iz Sen Tropea
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dorabi1 ... 16.04.2022. 14:18 #675248

status: user
broj poruka: 938
Edit2: https://www.youtube.com/watch?v=QAnHG15_zV8

Vozio bih ga kroz BG bez problema.. Kad doda gas, podseca malo na Ficu


Pogledaj Mehari Citroen, uradjen na istoj platformi kao CV2, u Francuskoj ga mozes videti kako ga voze bez krova, vrata, vetrobrana i to sve po propisu jer se svaki deo skida fabicki, na sraf i postavlja u zavisnosti od vremena. U dobrom stanju, ne moze se naci ispod 20 000. Jedino je dosta skucen za voznju, meni sa 191 cm skoro nemoguce sesti, a kamo li voziti.

https://www.youtube.com/watch?v=2JrEulGTePY&t=83s

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
perrakojot odgovor za sve, 16.04.2022. 14:32 #675251

status: user
broj poruka: 985
u juga se ugradjivao i motor od 2000 kubika od lancie delta integrale koji je imao PREKO 300 KONJA,i uz prava ojacanja je isao bez broblema i nije se raspadao,ovde je motor od 1600 kubika od iste lancije delta integrale koji fabricki gura oko 140 konja,malo portovanje kanala,malo druga bregasta,malo druge opruge ventila,malo drugi izduvni sistem,i malo veci turbo, malo dizne od nekog drugog modela malo veceg protoka goriva, i dodatnih 60-70 konja dolazi bez nekih vecih stresova za motor,oprobano,auto je vozen i vozen i vozen,nista spektakularno se nije desavalo,znaci da je uradjen odmereno i kako treba... I za sve one koji misle da imati ovakav auto automatski znaci uvek drzati gas do panja,e pa varaju se,taj auto ako zelite,moze da se vozi kao da je obican jugo ili neki prosecan automobil,sve je u glavi i desnoj nozi vozaca... :) NEMA RAZLOGA DA BILO KO SUMNJA DA LANCIJIN MOTOR SA 140 FABRICKIH KONJA SA LAKOCOM MOZES NAPRAVITI DA IMA 200 I SITAN KUSUR PREKO... :)
:)
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dorabi1 sve ja to razumem 16.04.2022. 14:44 #675254

status: user
broj poruka: 938

ali takvi automobili nemaju ni jedan opravdan razlog da budu registrovani i koristeni u redovnom saobracaju.
Ljubav prema trkama mi je OK, ali ne na ulici nego na stazi. Uclanis se lepo u neki automoto klub i tamo prevezes svoga ljubimca i imaces priliku sigurno da uzivas u njemu.
A to sto ste jednoj delti iscupali srce, to vam necu oprostiti
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic Re: odgovor za sve, 16.04.2022. 14:58 #675256

status: user
broj poruka: 18940
Ma nije problem, ali brate pogledaj svakog Yuga, pa svaki je raspadnut cak i da je odrzavan i cuvan, to jednostavno za nase trziste je tako uradjeno.. Pocev od rucke za dizanje stakla, po default-u se polomi i to je to. Mozes ti da je napravis i od celika, ali ne mozes sve da izmenis, sem da napravis kompletno drugi auto :).

Ovo za lanciu u Yuga, kazes nije se raspadao.. Ali koliko dugo ce izdrzati tu torturu..? Nisam ekspert, ali znam da je auto jedna kocka, u ovom slucaju sasija Yuga koja je prilagodjena i napravljena za male motore. I ti sad uzmes ojacas ga sa svih strana, ispod, ali ona osnova i dalje je tu i slaba je tacka. Ta osnova se sastoji iz previse delova i previse stvari koje je jednostavno neisplativo skinuti i zameniti za bolje, i to opet nije uradjeno kako treba jer je dizajnersko-inzenjerski posao. Ajde razumeo bih da neko modifikuje i nasvira Golfa 2, to je ajde da kazemo velicine Yuga, ali koliko-toliko je daleko bolje uradjen i kvalitetnije. Bio naravno.

@dorabi, izgleda vrhunski, tu sam i ja blizu 190, prilagodio bih se caskom :)

“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.

:: u juga se ugradjivao i motor od 2000 kubika od lancie delta integrale koji je imao PREKO 300 KONJA,i uz prava ojacanja je isao bez broblema i nije se raspadao,ovde je motor od 1600 kubika od iste lancije delta integrale koji fabricki gura oko 140 konja,malo portovanje kanala,malo druga bregasta,malo druge opruge ventila,malo drugi izduvni sistem,i malo veci turbo, malo dizne od nekog drugog modela malo veceg protoka goriva, i dodatnih 60-70 konja dolazi bez nekih vecih stresova za motor,oprobano,auto je vozen i vozen i vozen,nista spektakularno se nije desavalo,znaci da je uradjen odmereno i kako treba... I za sve one koji misle da imati ovakav auto automatski znaci uvek drzati gas do panja,e pa varaju se,taj auto ako zelite,moze da se vozi kao da je obican jugo ili neki prosecan automobil,sve je u glavi i desnoj nozi vozaca... :) NEMA RAZLOGA DA BILO KO SUMNJA DA LANCIJIN MOTOR SA 140 FABRICKIH KONJA SA LAKOCOM MOZES NAPRAVITI DA IMA 200 I SITAN KUSUR PREKO... :)
:: :
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC U Juga se ugradjivao i HEMI V8 16.04.2022. 15:05 #675257

status: user
broj poruka: 9380

MBP Retina 13` Late 2012
macOS Catalina

I7-10700KF/32GB/B460M/RTX3060/250GB/550W/Dell S2721DGFA

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
perrakojot Re: sve ja to razumem 16.04.2022. 15:11 #675258

status: user
broj poruka: 985
Takav auto je da imas gust,uzivanje u voznji po gradu,gde zavrtis poglede ljudima,ne moras zavrteti moptor na 8000 obrtaja da bi to uradio,samo p[rodji normalno 50 kmh ulicom,nista vise ne treba :)

@imarkovic-poprilicno gresis pretpostavljam jer nije tvoj fah,aloi najveci raspad od automobila mozes ojacati da trpi nenormalne stvari,po0stoje konstrukcijske izmene od modernih materijala koje to SA LAKOCOM OJACAJU. Ako te bas zanima,potrazi na netu... Inace postoji stojadin sa motorom od 5300kubika x2 motora u istom autu... pa ti sad racunaj kako je ojacan stojadin za 10600 kubika... SVE JE MOGUCE,NEMOJTE NISTA DA VAS CUDI,I NE SUDITE O AUTU NAPAMET,PRIJATELJSKI SAVET...


::
:: ali takvi automobili nemaju ni jedan opravdan razlog da budu registrovani i koristeni u redovnom saobracaju.
:: Ljubav prema trkama mi je OK, ali ne na ulici nego na stazi. Uclanis se lepo u neki automoto klub i tamo prevezes svoga ljubimca i imaces priliku sigurno da uzivas u njemu
:: A to sto ste jednoj delti iscupali srce, to vam necu oprostiti
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic Re: sve ja to razumem 16.04.2022. 16:18 #675260

status: user
broj poruka: 18940
Tacno je, nije moj fah, moguce je da gresim, ali svakako bih voleo to da vidim, oduvek volim automobile i sport.

Ovo za stojadina i 2 motora stvarno ne mogu da svarim. Moje pitanje je zasto? Zasto bas stojadin i Yugo?
Mozda je to dosadno vecini, meni licno za moj ukus je lepse kada je sve fabricki utegnuto, nebudzeno, fabricki nasvirano i atestirano.

“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.

:: Takav auto je da imas gust,uzivanje u voznji po gradu,gde zavrtis poglede ljudima,ne moras zavrteti moptor na 8000 obrtaja da bi to uradio,samo p[rodji normalno 50 kmh ulicom,nista vise ne treba :)
::
:: @imarkovic-poprilicno gresis pretpostavljam jer nije tvoj fah,aloi najveci raspad od automobila mozes ojacati da trpi nenormalne stvari,po0stoje konstrukcijske izmene od modernih materijala koje to SA LAKOCOM OJACAJU. Ako te bas zanima,potrazi na netu... Inace postoji stojadin sa motorom od 5300kubika x2 motora u istom autu... pa ti sad racunaj kako je ojacan stojadin za 10600 kubika... SVE JE MOGUCE,NEMOJTE NISTA DA VAS CUDI,I NE SUDITE O AUTU NAPAMET,PRIJATELJSKI SAVET...
::
::
:: ::
:: :: ali takvi automobili nemaju ni jedan opravdan razlog da budu registrovani i koristeni u redovnom saobracaju.
:: :: Ljubav prema trkama mi je OK, ali ne na ulici nego na stazi. Uclanis se lepo u neki automoto klub i tamo prevezes svoga ljubimca i imaces priliku sigurno da uzivas u njemu
:: :: A to sto ste jednoj delti iscupali srce, to vam necu oprostiti
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
perrakojot Re: Re: sve ja to razumem 16.04.2022. 19:03 #675262

status: user
broj poruka: 985
Evo ja da ti ukratko kazem, neki ljudi vole da budu ``razliciti``, nisu iskompleksirani, ali vole da se pomalo izdvajaju od vecine. evo da uzmem bas ovo za primer, posedujes juga, ali ne klasicnog kakvog poseduje hiljade ljudi, nego juga od 200 konja, to skoro niko nema...Vidis neki prosecan porodicni auto sa 200 konja i ni ne pogledas ga, a vidis juga koji zvuci brutalno,izgleda brutalno, moras priznati-izdvajas se malo, zar ne??? Inace, imas i juga sa 16400 kubika(evo i slovima sesnaest hiljada i cetiri stotine kubika) sa 16 cilindara, i taj jugo se vozi na trkama, i to ne brzinskim, nego onim ``slalomima`` gde se lomi sasija najgore od svih disciplina,eto koliko moze da se ojaca obicni jugo... Ima na tjubu negde.... Potrazi...


:: Tacno je, nije moj fah, moguce je da gresim, ali svakako bih voleo to da vidim, oduvek volim automobile i sport
::
:: Ovo za stojadina i 2 motora stvarno ne mogu da svarim. Moje pitanje je zasto? Zasto bas stojadin i Yugo?
:: Mozda je to dosadno vecini, meni licno za moj ukus je lepse kada je sve fabricki utegnuto, nebudzeno, fabricki nasvirano i atestirano
::
:: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
::
:: :: Takav auto je da imas gust,uzivanje u voznji po gradu,gde zavrtis poglede ljudima,ne moras zavrteti moptor na 8000 obrtaja da bi to uradio,samo p[rodji normalno 50 kmh ulicom,nista vise ne treba :)
:: ::
:: :: @imarkovic-poprilicno gresis pretpostavljam jer nije tvoj fah,aloi najveci raspad od automobila mozes ojacati da trpi nenormalne stvari,po0stoje konstrukcijske izmene od modernih materijala koje to SA LAKOCOM OJACAJU. Ako te bas zanima,potrazi na netu... Inace postoji stojadin sa motorom od 5300kubika x2 motora u istom autu... pa ti sad racunaj kako je ojacan stojadin za 10600 kubika... SVE JE MOGUCE,NEMOJTE NISTA DA VAS CUDI,I NE SUDITE O AUTU NAPAMET,PRIJATELJSKI SAVET...
:: ::
:: ::
:: :: ::
:: :: :: ali takvi automobili nemaju ni jedan opravdan razlog da budu registrovani i koristeni u redovnom saobracaju.
:: :: :: Ljubav prema trkama mi je OK, ali ne na ulici nego na stazi. Uclanis se lepo u neki automoto klub i tamo prevezes svoga ljubimca i imaces priliku sigurno da uzivas u njemu
:: :: :: A to sto ste jednoj delti iscupali srce, to vam necu oprostiti
:: :: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC Re: Re: Re: sve ja to razumem 16.04.2022. 19:15 #675263

status: user
broj poruka: 9380
Nista lično, ali sve ovo sto si naveo su čisti kompleksi :)

MBP Retina 13` Late 2012
macOS Catalina

I7-10700KF/32GB/B460M/RTX3060/250GB/550W/Dell S2721DGFA

:: Evo ja da ti ukratko kazem, neki ljudi vole da budu ``razliciti``, nisu iskompleksirani, ali vole da se pomalo izdvajaju od vecine. evo da uzmem bas ovo za primer, posedujes juga, ali ne klasicnog kakvog poseduje hiljade ljudi, nego juga od 200 konja, to skoro niko nema...Vidis neki prosecan porodicni auto sa 200 konja i ni ne pogledas ga, a vidis juga koji zvuci brutalno,izgleda brutalno, moras priznati-izdvajas se malo, zar ne??? Inace, imas i juga sa 16400 kubika(evo i slovima sesnaest hiljada i cetiri stotine kubika) sa 16 cilindara, i taj jugo se vozi na trkama, i to ne brzinskim, nego onim ``slalomima`` gde se lomi sasija najgore od svih disciplina,eto koliko moze da se ojaca obicni jugo... Ima na tjubu negde.... Potrazi..
::
::
:: :: Tacno je, nije moj fah, moguce je da gresim, ali svakako bih voleo to da vidim, oduvek volim automobile i sport
:: ::
:: :: Ovo za stojadina i 2 motora stvarno ne mogu da svarim. Moje pitanje je zasto? Zasto bas stojadin i Yugo?
:: :: Mozda je to dosadno vecini, meni licno za moj ukus je lepse kada je sve fabricki utegnuto, nebudzeno, fabricki nasvirano i atestirano
:: ::
:: :: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: ::
:: :: :: Takav auto je da imas gust,uzivanje u voznji po gradu,gde zavrtis poglede ljudima,ne moras zavrteti moptor na 8000 obrtaja da bi to uradio,samo p[rodji normalno 50 kmh ulicom,nista vise ne treba :)
:: :: ::
:: :: :: @imarkovic-poprilicno gresis pretpostavljam jer nije tvoj fah,aloi najveci raspad od automobila mozes ojacati da trpi nenormalne stvari,po0stoje konstrukcijske izmene od modernih materijala koje to SA LAKOCOM OJACAJU. Ako te bas zanima,potrazi na netu... Inace postoji stojadin sa motorom od 5300kubika x2 motora u istom autu... pa ti sad racunaj kako je ojacan stojadin za 10600 kubika... SVE JE MOGUCE,NEMOJTE NISTA DA VAS CUDI,I NE SUDITE O AUTU NAPAMET,PRIJATELJSKI SAVET...
:: :: ::
:: :: ::
:: :: :: ::
:: :: :: :: ali takvi automobili nemaju ni jedan opravdan razlog da budu registrovani i koristeni u redovnom saobracaju.
:: :: :: :: Ljubav prema trkama mi je OK, ali ne na ulici nego na stazi. Uclanis se lepo u neki automoto klub i tamo prevezes svoga ljubimca i imaces priliku sigurno da uzivas u njemu
:: :: :: :: A to sto ste jednoj delti iscupali srce, to vam necu oprostiti
:: :: :: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
perrakojot Re: Re: Re: Re: sve ja to razumem 16.04.2022. 19:28 #675264

status: user
broj poruka: 985
To je stvar misljenja,ja bi na ovo gledao sasvim pozitivno, ne zelis da budes kao svaka ovca u stadu,a kompleks bi bio vozices taj auto sa spustenim prozorima po gradu,driftovaces i skripaces gumama da te svi vide jer uzivas u paznji i mislis da si posebna faca zato sto po ulici vozis auto kao na reliju i to da te svi vide i cuju... za mene je ovo drugo kompleks,a ne zeleti da budes isti kao svaka ovca u stadu,po meni to nije kompleks....


:: Nista lično, ali sve ovo sto si naveo su čisti kompleksi :
::
:: MBP Retina 13` Late 201
:: macOS Catalin
::
:: I7-10700KF/32GB/B460M/RTX3060/250GB/550W/Dell S2721DGFA
::
:: :: Evo ja da ti ukratko kazem, neki ljudi vole da budu ``razliciti``, nisu iskompleksirani, ali vole da se pomalo izdvajaju od vecine. evo da uzmem bas ovo za primer, posedujes juga, ali ne klasicnog kakvog poseduje hiljade ljudi, nego juga od 200 konja, to skoro niko nema...Vidis neki prosecan porodicni auto sa 200 konja i ni ne pogledas ga, a vidis juga koji zvuci brutalno,izgleda brutalno, moras priznati-izdvajas se malo, zar ne??? Inace, imas i juga sa 16400 kubika(evo i slovima sesnaest hiljada i cetiri stotine kubika) sa 16 cilindara, i taj jugo se vozi na trkama, i to ne brzinskim, nego onim ``slalomima`` gde se lomi sasija najgore od svih disciplina,eto koliko moze da se ojaca obicni jugo... Ima na tjubu negde.... Potrazi..
:: ::
:: ::
:: :: :: Tacno je, nije moj fah, moguce je da gresim, ali svakako bih voleo to da vidim, oduvek volim automobile i sport
:: :: ::
:: :: :: Ovo za stojadina i 2 motora stvarno ne mogu da svarim. Moje pitanje je zasto? Zasto bas stojadin i Yugo?
:: :: :: Mozda je to dosadno vecini, meni licno za moj ukus je lepse kada je sve fabricki utegnuto, nebudzeno, fabricki nasvirano i atestirano
:: :: ::
:: :: :: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: :: ::
:: :: :: :: Takav auto je da imas gust,uzivanje u voznji po gradu,gde zavrtis poglede ljudima,ne moras zavrteti moptor na 8000 obrtaja da bi to uradio,samo p[rodji normalno 50 kmh ulicom,nista vise ne treba :)
:: :: :: ::
:: :: :: :: @imarkovic-poprilicno gresis pretpostavljam jer nije tvoj fah,aloi najveci raspad od automobila mozes ojacati da trpi nenormalne stvari,po0stoje konstrukcijske izmene od modernih materijala koje to SA LAKOCOM OJACAJU. Ako te bas zanima,potrazi na netu... Inace postoji stojadin sa motorom od 5300kubika x2 motora u istom autu... pa ti sad racunaj kako je ojacan stojadin za 10600 kubika... SVE JE MOGUCE,NEMOJTE NISTA DA VAS CUDI,I NE SUDITE O AUTU NAPAMET,PRIJATELJSKI SAVET...
:: :: :: ::
:: :: :: ::
:: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: ali takvi automobili nemaju ni jedan opravdan razlog da budu registrovani i koristeni u redovnom saobracaju.
:: :: :: :: :: Ljubav prema trkama mi je OK, ali ne na ulici nego na stazi. Uclanis se lepo u neki automoto klub i tamo prevezes svoga ljubimca i imaces priliku sigurno da uzivas u njemu
:: :: :: :: :: A to sto ste jednoj delti iscupali srce, to vam necu oprostiti
:: :: :: :: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vexlord Pa uzmi onda ferari 16.04.2022. 23:00 #675266

status: user
broj poruka: 1043

Berlinetu

Ne brines oko toga je ce proći tehnički, izdvajaces se od mase, redak je model u Zrenjaninu a konjića ko god primeti ima da kaže vau a ne da misle da si Rom iz Beča uzeo juga probusio auspuh i jedva se kotrljas putem da ti se ne otvori gepek ili otpadne točak ili probuseni auspuh.

Kakva crna posebnost tako, verovatno su ti zanimljivi vrx imprezza i skyline gtr ali problematika bas njih terati i držati pod kontrolom a i nisu bas povoljni pa onda eto dobio si tu ideju, da registrujes pola veka staru sakagiju i da to rešavaš stranim tablama, mozda da probaš sa dubaijem I kad ti na jugu vide tablice ovde a ti sa peskirom na glavi zbog promaje koja može da se stvori pri takvoj brzini,a ljudi misle šeik el dzafter dosao na ekskurziju, posebnost na maks nivou.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 2 OD 2
Broj postavljenih tema: 60273. Broj poslatih odgovora: 646078.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs