Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Grafičke i video karte, monitori, ...
Pad cena grafickih karti , kada ?
STRANA 5 OD 8  
vexlord Pa eto vezano za temu 25.06.2022. 20:53 #675932

status: user
broj poruka: 1043
Iskustvo vezano za poljsku i BeQuiet
Poslali njihovom poštom, kod prepoznatljiv i kod njih i kod nas. Mozda Holandija i Švajcarska preferiraju neke druge kurire sa kojima posluju ovde kod nas ali to se sa njima već vidi kako I šta I posalje, ali besmisleno bi bilo ok garancija aj pošaljite i platite dostavu 20 30 50 eur I kad vam stigne paket nazad kući nov ili popravljen uredjaj platite opet.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic >> 25.06.2022. 20:56 #675933

status: user
broj poruka: 18930
@alrade, moguce je bilo tada, ne znam kako to funkcionise tacno, to ide internacionalno, a nasa posta itekako tako funkcionise.
Na linku je kategoricki navedeno da `ne moze`, ali ovo nije bilo klasicno slanje paketa postom, postoje razne usluge slanja u okviru poste, za koje nekad cak i sluzbenici porazmisle dok se sete sta je to, jer ne salje se tako cesto ..

Setio sam se detalja, znao sam da sam slao nesto za inostranstvo o njihovom trosku, bilo je davno, pre vise od 10g. moj prvi Logitech G700 kome su otisli klikovi. Prvo sam pokusao da ga reklamiram ovde, Iris firma je tada bila uvoznik i serviser, naravno nisu ga popravili profesionalno, vec su zamenili klik za neki jako mekan, jedva je radio.. A klizace naravno nisu stavili nove, izgledali su prilicno savijeno.. Onda sam poslao mejl Logitech Support-u, dok je jos bio pod Svajcarcima.

Trazili su mi slike misa, gde se vidi serijski, pakovanje, sve. Sve sam prvo slikao, onda su mi trazili da popunim izjavu za carinu, popunio sam tako i predao u Posti paket (kutija sa misem), gde su mi dali neki specijalan papir da popunim sa svojim podacima i podacima primaoca, siguran sam da tada nista nisam platio za slanje u Holandiju, vec je to bilo o njihovom trosku (reklamacija u garanciji). Kroz 10-ak dana sam dobio novog misa, samo sto je to bio G700s, jer je G700 vec postao `decomissioned`. Mislim da imaju jos uvek sediste u Holandiji.

Edit: secam se da to nisam predao u obicnoj posti, gde tacno nema sanse da se setim, ali nesto odbijam da poverujem da je to tada moglo, a da sada ne moze.. Ako neko ima informaciju iz prve ruke, neka napise.

Sto se tice unistavanja komponenti, ne znam sta si pomislio da je to, ali nije nista strasno, dizanje u vazduh i sl., recimo Noctua ti trazi da polomis na ventilatoru jednu elisu i tako ga slikas, da bi se uverili da je ventilator unisten i onda ti posalju novi. Iz kog razloga, jer nema potrebe da im saljes falican ventilator, bespotreban trosak, da bi ga oni primili, uradili isto i bacili u kantu.

PS DHL, UPS i FedEx, naravno da su skupi jer su to najpoznatiji svetski kuriri, koji imaju najstrozije osiguranje za paket, imaju svoju reputaciju, i zato kostaju. Ali naravno, sve najvise kosta za Srbiju, jer smo tako i zasluzili ..

“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 25.06.2022. 21:10 #675934

status: user
broj poruka: 4739

Ok. Ja sam zapravo vexlordu odgovorio za slanje jer pita dal sam ikad išta slao što je malo ono...
Kapiram da postoje specijalne situacije, ali dobar dan / evo lična karta /oni plaćaju, tako lako neće da može.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic Re: 25.06.2022. 21:21 #675935

status: user
broj poruka: 18930
Pa da, ne moze. Bas pre neki dan u posti na N.Beogradu ispred mene je neka zena htela da posalje paket u Bosnu, 2 puta joj je naglasila sluzbenica da mora ona da plati postarinu, da ne moze primalac. Sto je meni generalno malo bez veze, veoma ograniceno, treba to da funkcionise obostrano. Sta i da se ocekuje, kada odes u bilo koju postu u sred Beograda, njihov namestaj je iz doba Tita, sa sve onim okruglim stolicicama: https://www.youtube.com/watch?v=EXVmxi-Tyyk

“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.

::
:: Ok. Ja sam zapravo vexlordu odgovorio za slanje jer pita dal sam ikad išta slao što je malo ono..
:: Kapiram da postoje specijalne situacije, ali dobar dan / evo lična karta /oni plaćaju, tako lako neće da može
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vexlord Moze kad oni otvore tiket 25.06.2022. 21:47 #675936

status: user
broj poruka: 1043

I poklope se podaci koje oni imaju tvoje i kad odneseš paket

Zato ne bi moglo npr da mića zikić registrovan na sajt dogovara a da proba da salje laza perić


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Bobi4ever Re: Holandija 25.06.2022. 23:42 #675939

status: user
broj poruka: 4866
Corsair mi je poslao DHL papir, popunjen i placen ali sam ja vec poslao paket o svom trosku iz SK u njihov HQ u Holandiji pre nego sto mi je papir stigao na email.

Iz Holandije do Bg-a su poslali oni o njihovom trosku.

Corsair je platio u oba slucaja.

Doduse i mis kosta 100e. Svakako njihov support, pred Noctue je jedan od najboljih.

:: Miš besplatno ode do Holandije
:: I besplatno se vrati nazad
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Bobi4ever Re: 25.06.2022. 23:49 #675940

status: user
broj poruka: 4866

Evo i tebi da odg. oko unistavanja. :)

Mom drugaru je crkao Noctua ventilator, samo je prestao da radi, kapiram da je motor otisao.
Rekao sam mu da kontaktira direktno Noctu i da ce mu resiti problem.

Trazili su da pokaze racun i ventilator, opise kakav problem ima itd.
Kako bi mu odradili zamenu za novi, rekli su mu da odlomi jedno krilce, da fotka i da im posalje, sto je i uradio.

Poslali su mu nov ventilator iz Austrije o njihovom trosku, njegov ventilator nisu ni trazili nazad da im posalje.

Meni su licno slali kacenje za treci ventilator za Noctu NH-D14 o njihovom trosku. Samo sam fotkao racun i bese serijski broj na kutiji.

Corsair me je pitao za serijski broj misa i nakon provere, rekli su mi da im posaljem posto je mis i dalje u garanciji i to je bilo to bukvalno.

::
:: Ok, sad je jasnije. (Sem onog o uništavanju delova zašta možda bolje da ne pitam.
::
:: Naravno da sam slao, ali nisam slao u inostranstvo tako da tamo neko plaća poštarinu. Niti je moguće
::
:: `Da li poštarinu za prenos paketa može platiti primalac
:: Ne, poštarinu za prenos paketa za inostranstvo plaća isključivo pošiljalac prilikom predaje paketa.
::
:: https://www.posta.rs/lat/stanovnistvo/usluga.aspx?usluga=postanske-usluge/paketske-usluge-inostranstvo/slanje-paketa-u-inostranstvo&strana=najcesca-pitanja
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
solaja777 ... 26.06.2022. 10:53 #675942

status: user
broj poruka: 3275

Sto rece Bobi4ever u vezi Noctua sve stoji.
Noctua u14s dobio sam kacenje za AM4 besplatno/bez postarine uslov dokaz o kupovini hladnjaka i maticne ploce .

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vexlord Isto tako BeQuiet meni 26.06.2022. 11:47 #675943

status: user
broj poruka: 1043
Ali nista nisu tražili jer vide order history na panelu


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
siki069 Može kad uđemo u EU 26.06.2022. 20:27 #675946

status: user
broj poruka: 319
Tema je o grafičkim karticama.
Crkne kartica kupljena od Mađara iz Subotice preko KP.
Og garancije nema ni g.
Nigde je besplatno ne možete poslati.



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vexlord Naravno da moze 26.06.2022. 21:12 #675947

status: user
broj poruka: 1043

Postoje normalni prodavci i savesni koji se bave sa time ako, zatreba da nose ili salju u garanciju. Ili im nositi u Suboticu ili slati kurirom gde je eto trošak 400din, sto je inače ogroman trošak da bi se reklamirala komponenta od 300 400 500 eur.

Nisu ipon I ko jos tamo tantus firme da se ne može funkcionisati sa njima.

Bolje I pre će se rešiti baš preko tih madjara nego sa ovimovde kurc win i shitatron dijabolama

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
pmfrulez re`Može kad uđemo u EU 27.06.2022. 06:34 #675948

status: user
broj poruka: 994
netacno ...jedino ako nisi kupio polovno od nekog ko je kupio od nekog drugog ko je kupio od lica koja dovoze od preko ....tj da si neka druga treca peta ruka
apsolutno ne postoji ni jedna komjuterska komponenta koji sam uzeo na pomenuti nacin a da nije uspesno zamenjena ....a kupio sam na stotine komponenti odozgo ...konkretno imam 4 reklamirane graficke karte za 8 godina koje sam uzimao za treca lica znasi islo preko mene ... sve su zamenjene jacim novijim modelima bez ikakvih cimanja ...period zamene zavisi od tura koje i kada prave a najduze sam cekao oko 2 meseca

Cpu:Ryzen5 5600x+NZXT Kraken Z63
MB:B550 Aorus PRO AC
Ram:HyperX Predator 2x16GB 3600MHz
SSD1:500gb Samsung 980 PRO M.2
SSD2:2tb Adata XPG Gammix S11 PRO M.2
Case:JONSBO MOD3
PSU:Corsair RM1000x
Screen:ROG STRIX XG43VQ

:: www :: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
operator Re 27.06.2022. 14:40 #675951

status: user
broj poruka: 4222
Ovo što kaže vexlord, brže i bolje preko mađara, nego preko prevaranata. Oko 30% robe koju sam kupovao kao novu iz Winwin(oko 6 miliona dinara ove godine), bila je polovna, na koju mi je Asus,MSI, Gigabyte i Asrock skoro na sve priznali garanciju(opremu sam slao o svom trošku, koji mi je nadoknadili uz zamjenu, osim za Asus skuplje proizvode za koje sam plaćao poštarinu tamo i nazad za sve skuplje, a za jeftinije proizvode do cca 300e ne)osim na monitore i skuplje grafičke kartice npr Asus nisu na grafičke i monitore i Gigabyte na grafičke. Isto kao za Lenovo laptope(kod Lenova ne priznaju jer kada nabavljate robu ide princip kupiš dva dobiješ tri i poprilično su bezobrazni, kao i Asus za svoje skuplje proizvode od cca 500+ eura. Za divno čudo i da ih pohvalim Asrock je izašao u susret i za proizvode koji NISU BILI POD GRANCIJOM PO NJIHOVOJ EVIDENCIJI(na licitaciji u Holandiji su uzimali robu sa 6 mjeseci garancije Al*i i drugi hoštapleri), a Winwin mi nije zamjeniti proizvod POD GARANCIJOM po njihovoj evidenciji koja je 3 godine(roba je uzeta sa 6 mjeseci garancije i prodavana sa 3 godine i zbog toga prave ludima ljude za garancije, plus imaju dugogodišnje kretene koji svoju staru robu prodaju i šalju na garanciju kao istekla je garancija). Zbog toga već par godina slikam komponentu prije nego što je reklamiram ili napravim video u Al*i(Tehno*anija), kako ne bi dolazilo do rasprave da su pinovi pokrivljeni na matičnoj, oštećen procesor, polomljena memorija, oštećena grafička kartica, razbijen ekran itd itd itd. Nisu samo Tehno*anija, ComT*Ade, Ewe i As*Is takvi. Svi skuplji proizvodi teški za reklamiranje kod naših prodavaca, koji čak i polovnu robu prodaju kao novu, što je krivično delo, ali to nikoga u sudu kod nas ne zanima. Zato ipon.ro ili ipon.hu ili neki drugi od xy prodavaca računarske opreme iz Mađarske ili Rumunije i nemaš glavobolju, jer su ekspeditivni(do 7 dana NAJDUŽE trajala zamjena čak i za najskuplje grafičke kartice poput 3090) ili 5950x procesor.
Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
siki069 Milioni 29.06.2022. 10:44 #675968

status: user
broj poruka: 319
Od nove godine je bilo maksimalno 150 radnih dana.
6 miliona dinara podeljeno sa 150 je 40.000 dinara dnevno.

Jedino ako je bila DDR-8 memorija iz Omicron kompanije.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic Re: Re 29.06.2022. 11:02 #675969

status: user
broj poruka: 18930
Gde je 6 miliona za ceo lager, tu je i onda dovoljno za advokate protiv njih, dobio bi ih galantno sa neoborivim dokazima i stavio bi im katanac za sva krivicna dela koja su pocinili (m**icu im barapsku).

“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.

:: Ovo što kaže vexlord, brže i bolje preko mađara, nego preko prevaranata. Oko 30% robe koju sam kupovao kao novu iz Winwin(oko 6 miliona dinara ove godine), bila je polovna, na koju mi je Asus,MSI, Gigabyte i Asrock skoro na sve priznali garanciju(opremu sam slao o svom trošku, koji mi je nadoknadili uz zamjenu, osim za Asus skuplje proizvode za koje sam plaćao poštarinu tamo i nazad za sve skuplje, a za jeftinije proizvode do cca 300e ne)osim na monitore i skuplje grafičke kartice npr Asus nisu na grafičke i monitore i Gigabyte na grafičke. Isto kao za Lenovo laptope(kod Lenova ne priznaju jer kada nabavljate robu ide princip kupiš dva dobiješ tri i poprilično su bezobrazni, kao i Asus za svoje skuplje proizvode od cca 500+ eura. Za divno čudo i da ih pohvalim Asrock je izašao u susret i za proizvode koji NISU BILI POD GRANCIJOM PO NJIHOVOJ EVIDENCIJI(na licitaciji u Holandiji su uzimali robu sa 6 mjeseci garancije Al*i i drugi hoštapleri), a Winwin mi nije zamjeniti proizvod POD GARANCIJOM po njihovoj evidenciji koja je 3 godine(roba je uzeta sa 6 mjeseci garancije i prodavana sa 3 godine i zbog toga prave ludima ljude za garancije, plus imaju dugogodišnje kretene koji svoju staru robu prodaju i šalju na garanciju kao istekla je garancija). Zbog toga već par godina slikam komponentu prije nego što je reklamiram ili napravim video u Al*i(Tehno*anija), kako ne bi dolazilo do rasprave da su pinovi pokrivljeni na matičnoj, oštećen procesor, polomljena memorija, oštećena grafička kartica, razbijen ekran itd itd itd. Nisu samo Tehno*anija, ComT*Ade, Ewe i As*Is takvi. Svi skuplji proizvodi teški za reklamiranje kod naših prodavaca, koji čak i polovnu robu prodaju kao novu, što je krivično delo, ali to nikoga u sudu kod nas ne zanima. Zato ipon.ro ili ipon.hu ili neki drugi od xy prodavaca računarske opreme iz Mađarske ili Rumunije i nemaš glavobolju, jer su ekspeditivni(do 7 dana NAJDUŽE trajala zamjena čak i za najskuplje grafičke kartice poput 3090) ili 5950x procesor
:: Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MaliAbner Re: Milioni 01.07.2022. 15:29 #675978

status: user
broj poruka: 7761
https://www.omicronenergy.com/en/

Citat:
`Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!`

:: Od nove godine je bilo maksimalno 150 radnih dana
:: 6 miliona dinara podeljeno sa 150 je 40.000 dinara dnevno
::
:: Jedino ako je bila DDR-8 memorija iz Omicron kompanije
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
obradmi Re: Re 01.07.2022. 17:57 #675982

status: user
broj poruka: 7694
Jel ti se isplati da kupujes preko Winwin oni rade samo maloprodaju.


:: Ovo što kaže vexlord, brže i bolje preko mađara, nego preko prevaranata. Oko 30% robe koju sam kupovao kao novu iz Winwin(oko 6 miliona dinara ove godine), bila je polovna, na koju mi je Asus,MSI, Gigabyte i Asrock skoro na sve priznali garanciju(opremu sam slao o svom trošku, koji mi je nadoknadili uz zamjenu, osim za Asus skuplje proizvode za koje sam plaćao poštarinu tamo i nazad za sve skuplje, a za jeftinije proizvode do cca 300e ne)osim na monitore i skuplje grafičke kartice npr Asus nisu na grafičke i monitore i Gigabyte na grafičke. Isto kao za Lenovo laptope(kod Lenova ne priznaju jer kada nabavljate robu ide princip kupiš dva dobiješ tri i poprilično su bezobrazni, kao i Asus za svoje skuplje proizvode od cca 500+ eura. Za divno čudo i da ih pohvalim Asrock je izašao u susret i za proizvode koji NISU BILI POD GRANCIJOM PO NJIHOVOJ EVIDENCIJI(na licitaciji u Holandiji su uzimali robu sa 6 mjeseci garancije Al*i i drugi hoštapleri), a Winwin mi nije zamjeniti proizvod POD GARANCIJOM po njihovoj evidenciji koja je 3 godine(roba je uzeta sa 6 mjeseci garancije i prodavana sa 3 godine i zbog toga prave ludima ljude za garancije, plus imaju dugogodišnje kretene koji svoju staru robu prodaju i šalju na garanciju kao istekla je garancija). Zbog toga već par godina slikam komponentu prije nego što je reklamiram ili napravim video u Al*i(Tehno*anija), kako ne bi dolazilo do rasprave da su pinovi pokrivljeni na matičnoj, oštećen procesor, polomljena memorija, oštećena grafička kartica, razbijen ekran itd itd itd. Nisu samo Tehno*anija, ComT*Ade, Ewe i As*Is takvi. Svi skuplji proizvodi teški za reklamiranje kod naših prodavaca, koji čak i polovnu robu prodaju kao novu, što je krivično delo, ali to nikoga u sudu kod nas ne zanima. Zato ipon.ro ili ipon.hu ili neki drugi od xy prodavaca računarske opreme iz Mađarske ili Rumunije i nemaš glavobolju, jer su ekspeditivni(do 7 dana NAJDUŽE trajala zamjena čak i za najskuplje grafičke kartice poput 3090) ili 5950x procesor
:: Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
siki069 Avioni kamioni 01.07.2022. 19:52 #675983

status: user
broj poruka: 319
Nije valjda da verujete Operatoru.
Kakve crne licitacije u Holandiji.
Lik je patološki lažov.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
JovanZ Re: Avioni kamioni 02.07.2022. 03:30 #675986

status: user
broj poruka: 2996


:: Nije valjda da verujete Operatoru
:: Kakve crne licitacije u Holandiji
:: Lik je patološki lažov
::
::

Nemoguce, vidi koliki je tekst napisao.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
pmfrulez Re: Avioni kamioni 02.07.2022. 10:16 #675989

status: user
broj poruka: 994
kolki god tekst da je napisao i koji god tacniji je od tvoje nebulozne tvrdnje...da od garancije kad se nesto uzme preko nema nista ...
pun mi je qrac izivljavanja od strane vina i ostalih kad treba da reklamiram nesto ...
i za licitacije je tacno ...kupovala se skart roba i uvaljivala ...
a za regularno kupljenu graficku kartu normalnu (ne outlet) znali su da salju polovne karte usljapane termalnom pastom i to slabiji model bas te sa licitacije
kolega vracao pet puta kartu jer nije hteo da prihvati koriscenu xfx na normalnu nitro plus ...na kraju je digo ruke

Cpu:Ryzen5 5600x+NZXT Kraken Z63
MB:B550 Aorus PRO AC
Ram:HyperX Predator 2x16GB 3600MHz
SSD1:500gb Samsung 980 PRO M.2
SSD2:2tb Adata XPG Gammix S11 PRO M.2
Case:JONSBO MOD3
PSU:Corsair RM1000x
Screen:ROG STRIX XG43VQ

:: Nije valjda da verujete Operatoru
:: Kakve crne licitacije u Holandiji
:: Lik je patološki lažov
::
::
:: www :: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
siki069 Slanje 02.07.2022. 12:39 #675992

status: user
broj poruka: 319
Priča je bila o besplatnom slanju na reklamaciju, a ne o garanciji.
Nema besplatnog slanja ni prodavcu ni proizvođaču.
Garanciju ako uvaže, uvaže. Kad provale da je kopala, nema ni garancije.

Na licitacijama si bio ili ti rekla ortakova tetka iz Holandije?
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vexlord A sta ti konkretno nije jasno oko slanja i sta te buni? 02.07.2022. 13:20 #675993

status: user
broj poruka: 1043
Jel mislis da će ti ozbiljna firma reći e cao druže vazi ti garancija ajde pošalji nam komponentu ali aj leba ti plati slanje ili prvo uplata na racun da mi platimo dostavu umesto tebe?
Ako ti se lepo kaze da to funkcioniše tako i da ljudi koji znaju da odu na sajt proizvođača i popune kontakt formu ili sklope mejl na engleskom jeziku su bezbroj puta bolje prošli u tom medjunarodnom rešavanju garancije nego ovde sa kretenskim rokovima za konstataciju kvara obaveštavanje korisnika pa rok za rešavanje problema itd.

Ne radi se o 27oj ruci prodavanja matora 80gb i ko će da zakači 150 200din tako da ti je tematika oko svega ovoga misaona imenica

A pošto već ne znas za pmfrulez i da je deceniju otprilike sklapao na desetine mašina što za lične potrebe što za ljude oko njega i samim tim kupovao i nagledao se svega i svačega onda bi znao da mu tetka iz Ajndhovena objavljuje predmete za licitaciju i beleži ponude pa eto i operator dosao preko pcberze do nje i preskočio malo prodaje po Srbiji.

Dal je bre realno da ides po temama i za sve si sposoban da kontriras ljudima i tako ubijaš dosadu? Sedi tu na gerijatriji uzivaj pij amer čaj i odmaraj. Batali stvari koje nisu u tvom domenu
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
siki069 Besplatno 02.07.2022. 22:06 #675996

status: user
broj poruka: 319
Kako ide slanje dalje posle popunjavanja online garancije?
Odeš u postexpres i platiš poštarinu.
Ne postoji slanje u inostranstvo bez plaćanja poštarine.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vexlord Dobijes ti sve sta treba 02.07.2022. 22:52 #675997

status: user
broj poruka: 1043

Za predaju paketa na teret primaoca nebitno jel pošta ili space teleport

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad @pmfrulez 03.07.2022. 00:04 #675999

status: user
broj poruka: 4739

Operator (operatori) je govnar koji 100 godina podjebava narod ovde, od bioničkih ruku nadalje.

Koga boli uvo za neku budalu koja u životu nije stavila dokaz za svoje lupetanje. Ne verujem mu ni kad govori istinu, ako se i desi nekad tako nešto. To ako je naleteo na neku tetku u Holandiji (samo da joj donese lek) i priča gde se šta više isplati kupovati i ostvarivati garanciju, pa i ako je nešto pogodio (pitanje da li je jer nema dokaza), pod milim bogom ne menja ništa u pogledu vekovnog trola. Normalni ljudi sa velikim pravom gledaju na njega sa podozrenjem, nevericom i podsmehom. Reći nekome da priča nebuloze zato što ne veruje takvom mungosu je ekstremno nefer čak i prema samom sebi, jer jebe i tebe. Poštuj bar sebe.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 5 OD 8  
Broj postavljenih tema: 60264. Broj poslatih odgovora: 645987.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs