Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Softver
Programiranje
Unlimited Detail Real
STRANA 1 OD 1
Miskonius Unlimited Detail Real 02.08.2011. 16:32 T37571

status: user
broj poruka: 4420
Novi gaficki engine,

http://www.youtube.com/watch?v=00gAbgBu8R4&feature=player_embedded






http://goo.gl/ov8D4
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ilicstefan Ako je ovo ovako stvarno 02.08.2011. 16:50 #349232

status: user
broj poruka: 1577
Onda ćemo zaista imati revoluciju.

League of Legends refferal link

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4de5348c58169910790170

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Miskonius Bre 3 puta sam gledao... 02.08.2011. 16:53 #349233

status: user
broj poruka: 4420
ali nisam nesto posebno odusevljen, ali ako je ono tacno (kolicina deatalja itd) bice veselo...
Ljudi i sami napominju da i nisu neki umetnici, mada su za ovu prezentaciju mogli da nadju neke...



http://goo.gl/ov8D4

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ilicstefan Ko zna 02.08.2011. 17:02 #349234

status: user
broj poruka: 1577
Možda su prevaranti, možda ne. Blizzard je recimo počeo kao malena firma i prerastao u giganta.

Mada opet sa druge strane deluje mi kao reklama za čudesne tablete za mršavljenje, samo što je ovde u pitanju novi engine.

League of Legends refferal link

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4de5348c58169910790170

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dragg re 02.08.2011. 17:50 #349242

status: user
broj poruka: 2270
Voxeli su odavno poznati, evo još jednog demoa:

http://www.youtube.com/watch?v=_CCZIBDt1uM&feature=related

Problem je što je teško postići interakciju između objekata i animaciju unutar objekata. Takođe, sadašnji GPU rade samo sa poligonima i ne mogu da ubrzavaju ovakvu geometriju. Voxeli su poznati decenijama i niko nije uspeo da reši probleme sa tim. Možda je najbolje rešenje kombinacija voxela, za nepomične objekte tipa zgrada, stene i sl., i poligona za animirane objekte.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
zeljans hmmmmm 02.08.2011. 18:28 #349251

status: user
broj poruka: 163
Dve zanimljive stvari meni.

Prvo teren. Monogo je bolji ,detaljniji, sa dubinom od recimo terena koji pravimo u UDK-u i slicnim enginima. Kao na primer debeo tepih koji ima gustinu i dubinu za razliku od laminat poda. Drvo nemoze tacno da se definise odakle izlazi iz zemlje , dok kod starih je kao nalepljeno. Mana po meni je koliko bi vremena za napraviti i kompjuterskog proracunavanja tokom igre trebalo za ovakvo nesto.

Drugo, ono lisce (puzavica). Oni su morali puzavicu da prave kao model, svaku posebno, i kao takvu da je stavljaju. Poslu nikad kraja.


Ne vidim ja da je ovde neki novi specijalni engine, nego jako puno detaljnog modelovanja svake sitnice.

q6600 3.2 . 790i . 2x2gb 1600 cl7. gtx 460 . CM 690 II , CM M1000

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Krune Nista posebno, lici mi na fake 02.08.2011. 21:25 #349291

status: user
broj poruka: 74



Ko da su tih godinu dana utrosili na pravljenje ovakvih gluposti...
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Gare87 meni ovo deluje kao naprednije 03.08.2011. 01:24 #349331

status: user
broj poruka: 4659
ste zagledali kako kad su zumirali tlo, kako ima prostora izmedju zemlje!? skoro sve igre su kao slika, kad zumiras dosta vidis da je to zapravo ravna povrsina, pa kad se povecaju texture ta povrsina dobije malo vecinu dubinu, bas sam to sada testirao sa fallout 3, kad sam skinuo hd texture pack(povecava rezoluciju textura na, dal 1500 ili tako nesto, a bilo je 512x512), i stavio high textures, sada dok se bas ne zumira kamenje izgleda kao pravi model a ne slika, a ovde kao sto je prikazano bas je zemlja izrenderovana, nije kao zalepljena slika. Nadam se da ce to nekad biti, i za 5 10 20 godina da se implenetira da daje osecaj kao da je stvarnost.....




Intel q8200 2.3GHz OC 2.9Ghz
Gigabyte GA-ep35-ds3l
Kingston HyperX 2x1GB DDR2 800+Elixir 1GB 800MHz
WD3200AAKS
Sapphire Vapor-X HD 5770 1GB GDDR5
OCZ MXS-PRO 600W
Windows 7 RTM 7600 SP1 32-bit


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60273. Broj poslatih odgovora: 646091.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs