Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : PC Berza
Predlozi, kritike, komentari, ...
Predlog za UPS
STRANA 1 OD 1
Giski Predlog za UPS 04.03.2012. 21:16 T44530

status: user
broj poruka: 126
Pozdrav svima imamjedno pitanje.

Sredjujem dnevnu sobu i tamo prebacujem komp iuzeo sam novi TV.Sve je sredjeno novo (misleci i na struju) ali iz mere predostroznost odlucio sam da uzmem jedan ups na koji bih kompjuter i tv nakacio( ne mora monitor) ali sam totalni laik po pitanju ups-a i interesuje me neki vas predlog po pitanju istog. Ne bih nesto mnogo izdvajao za njega posto sam kratak sa parama i za druge stvari ali za 50e-60e( necudase zalimni za jeftinije) da li ima neki koji se isplat.Unapred zahvalan svima na odgovorima.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Giski :) 05.03.2012. 01:27 #403939

status: user
broj poruka: 126
Znaci ne verujem da nemate nikakav komentar na ovo pitanje
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Miskonius Sta ti je bitnije, pouzdanost ili autonomija? 05.03.2012. 01:44 #403944

status: user
broj poruka: 4420
Ako hoces pouzdanost idi na APC (ali sa tim kesom zaboravi na autonomiju, to vec vise kosta)
Ako hoces jeftinu autonomiju (5-6 minuta kad nestane struja) onda uzmi Mustek od 800V/A
Srednje resenje je Riello UPS pa sad vidi kako se i gde uklapas...


U gluposti sveta blista mudrost Svevišnjeg. Zato mudrac ponizno gleda na glupaka.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
JovanZ re 05.03.2012. 01:44 #403945

status: user
broj poruka: 2998
A mozda bi jeftinije prosao da pazaris neki APC produzni sa prenaponskom zastitom.

No, ako bas zelis UPS imas fine Mustek-ove koji se uklapaju u taj budzet. Mada ne ocekuj neka cuda kada nestane struje, imaces desetak minuta da sve posnimas i pozatvaras :)
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::