Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Tehnika
Kućna tehnika
Prava potrosaca
STRANA 1 OD 1
macann Prava potrosaca 07.11.2017. 13:25 T65386

status: user
broj poruka: 58
Pozdrav svima sa foruma...
Potrebna mi je pomoc...

Pre 15tak dana kupio sam frizider u crno-beloj firmi T...nija. Doneli su ga iz firme i potpisana je primopredaja.

Kad sam, par dana kasnije, poceo da skidam najlon i stiropor, video sam da je ostecen I to dobrano u gornjem desnom uglu. Ostecenje se nije videlo kada je frizider donet. Odmah sam slikao i ulozio reklamaciju. Naravno, imam sva dokumenta, fiskalni, garanciju. Frizider je, najverovatnije, ostecen u transportu...

Danas su mi poslali sms, citiram:
`Vasa reklamacija je odbjena. Prilikom isporuke, vi ste potpisali saglasnost da vam je roba koja je isporucena doneta u ispravnom stanju. Srdacan pozdrav`

U sustini, frizider je (verovatno) ispravan ali je ostecen. NIsam ga koristiio, jos uvek je u najlonu...

Molim za savet sta da uradim kako bih ostvario svoja prava kao potrosac.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
lakiwot Re: Prava potrosaca 07.11.2017. 14:32 #640742

status: user
broj poruka: 1118
Isto se desilo meni i jos par ljudi.

Neces moci nista da uradis...

Drugaru je posle crko sport.

Odbili su mu reklamaciju zbog tog ostecenja.

http://valid.x86.fr/3lrhby

:: Pozdrav svima sa foruma..
:: Potrebna mi je pomoc..
::
:: Pre 15tak dana kupio sam frizider u crno-beloj firmi T...nija. Doneli su ga iz firme i potpisana je primopredaja
::
:: Kad sam, par dana kasnije, poceo da skidam najlon i stiropor, video sam da je ostecen I to dobrano u gornjem desnom uglu. Ostecenje se nije videlo kada je frizider donet. Odmah sam slikao i ulozio reklamaciju. Naravno, imam sva dokumenta, fiskalni, garanciju. Frizider je, najverovatnije, ostecen u transportu..
::
:: Danas su mi poslali sms, citiram:
:: `Vasa reklamacija je odbjena. Prilikom isporuke, vi ste potpisali saglasnost da vam je roba koja je isporucena doneta u ispravnom stanju. Srdacan pozdrav
::
:: U sustini, frizider je (verovatno) ispravan ali je ostecen. NIsam ga koristiio, jos uvek je u najlonu..
::
:: Molim za savet sta da uradim kako bih ostvario svoja prava kao potrosac
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Hyper re 07.11.2017. 14:37 #640743

status: user
broj poruka: 563
Sam si se zajebo,roba se otvara cim se istovari iz kamiona,dok su tu jos radnici i imas svedoke,ovako nemas nista,te slike ne vrede nista,zasto bi ti verovali na rec,mozda si ga ti razbio...verujem da nisi ti kriv ali potpisao si primopredaju,takodje ti pise da obavezno pre potpisivanja pregledas da li je uredjaj citav posto posle potpisa nemas kome da se zalis,u zemlji sabaniji nijedna ti firma nece izaci u susret i zameniti,u Nemackoj sam ja razbio ves masinu i zamenili su mi je,cak sam im i rekao da sam greskom udario vrata...covek samo ispise nesto i zameni mi sa drugom...

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
macann Re 07.11.2017. 14:46 #640744

status: user
broj poruka: 58
Da li da vratim frizider jer jednostavno nisam zadovoljan...
Verovatno ima neko udruzenje potrosaca kome mogu da se obratim...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gilopile ... 07.11.2017. 18:26 #640746

status: user
broj poruka: 9460
Realno, sada nikako ne mozes da dokazes da ga ti nisi ostetio, a opet ne mogu ni oni da dokazu da ga oni nisu ostetili. Mrtva trka ima da se vodi pa ko pre popusti.

- Majstore, da li će ići ili neće ići?
- Hm, mislim da će biti čupavo.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Hyper Re: ... 07.11.2017. 18:49 #640747

status: user
broj poruka: 563
Nema nikakve sanse zato sto je potpisao,uvek ti negde stoji sitnim slovima,pre potpisivanja pri preuzimanju proveriti robu da li je ostecena,naknadne reklamacije se nece uvaziti...sa potpisom potvrdjujes da je sve Ok sto se njih tice,sve sto kasnije primetis kriv si ti....


:: Realno, sada nikako ne mozes da dokazes da ga ti nisi ostetio, a opet ne mogu ni oni da dokazu da ga oni nisu ostetili. Mrtva trka ima da se vodi pa ko pre popusti
::
:: - Majstore, da li će ići ili neće ići
:: - Hm, mislim da će biti čupavo.

::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
cvvelle Prava 08.11.2017. 18:06 #640778

status: user
broj poruka: 715
Do 30 dana imaš pravo da se žališ bez da te mantaju, ako se dobro sećam.

U slučaju da je roba bila zapakovana, a kvar ili oštećenje skriveno i naknadno utvrđeno, to prodavca ne oslobađa garancije već može da nosi ozbiljnije kazne od nepoštovanja garancije (prevara, prodaja felera...).

U slučaju kopišćenja, inspekcija i potezanje zakonskih mera, uz saradnju sa udruženjem za zaštitu potrošača (vredi kontaktirati) u 99% slučajeva rešava problem i ono `što niste gledali`, `vi ste to sami`, `zaobiđi nas čoveče il` kupi novo` pretvara u `Pa naravno gospodine! Hoćete možda drugu boju? Dođite opet!`

Varijacije mogu postojati, ali za sledeće kupovine ne dozvoljavaš kuriru, dostavljačima i ostalima da maknu i ne potpisuješ ništa dok ne otvoriš, proveriš i utvrdiš kakva mačka (ne) čuči u džaku.
Izbace li i neće da ostanu dok proveriš robu, uzmeš ime i prezime (nalaze se na dostavnom listu) i zapišeš tablicu kombija pa opet kod gospode i gospođa iz inspekcije.

AMD FX 8350
Gigabyte GA-990XA-UD3
Kingston Hyperx Genesis 2x4gb 1600
Asus 970 Strix
Samsung f3 Spinpoint 1tb
WD black 1tb
Super Flower SF-800P14HE
Fractal Design Define R2 black pearl
Altec Lansing MX-5021
Dell UltraSharp u2412

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Jovannsd Re: Prava potrosaca 09.11.2017. 13:12 #640799

status: user
broj poruka: 146
U ovoj drzavi. Tesko matori


:: Pozdrav svima sa foruma..
:: Potrebna mi je pomoc..
::
:: Pre 15tak dana kupio sam frizider u crno-beloj firmi T...nija. Doneli su ga iz firme i potpisana je primopredaja
::
:: Kad sam, par dana kasnije, poceo da skidam najlon i stiropor, video sam da je ostecen I to dobrano u gornjem desnom uglu. Ostecenje se nije videlo kada je frizider donet. Odmah sam slikao i ulozio reklamaciju. Naravno, imam sva dokumenta, fiskalni, garanciju. Frizider je, najverovatnije, ostecen u transportu..
::
:: Danas su mi poslali sms, citiram:
:: `Vasa reklamacija je odbjena. Prilikom isporuke, vi ste potpisali saglasnost da vam je roba koja je isporucena doneta u ispravnom stanju. Srdacan pozdrav
::
:: U sustini, frizider je (verovatno) ispravan ali je ostecen. NIsam ga koristiio, jos uvek je u najlonu..
::
:: Molim za savet sta da uradim kako bih ostvario svoja prava kao potrosac
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Krieger Budi istrajan! 09.11.2017. 17:47 #640818

status: user
broj poruka: 312
Preti advokatima, gazi gamad do kraja i hvala ti sto si ovo podelio sa nama jer imam u planu kupovinu ves masine sa punjenjem odozgo (dakle ona uska) i zaobicicu T.maniju u najsirem luku!
Dostavljaci sve sto dostavljaju dostavljaju preko ku..ca a reklamacije cak i na ganc nove aparate primaju takodje preko k..ca, muke zive sam imao sa jednim sljamsungom od 40 incha gde je ustanovljen felerican panel, mesec dana bez TV-a i moram biti vulgaran - pisanje u usta sa njihove strane prilikom refundacije novca jer ``mora`` da refundira radnja gde je placen. Ali avaj nikako da nabiju 80k din pazara... Dok nisam pustio jednog (najmilijeg) clana porodice na njih da ``nezno`` porazgovaraju :) Evo, sad madjar koji je bio i jeftiniji i da ga na hvalim jer ko se hvali taj se kvari fercera ko svajcarski sat, a dusa mu je vadjena...
Dakle - od Manijaka sto dalje, teska banda!
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Guts A sa druge strane 10.11.2017. 10:26 #640841

status: user
broj poruka: 68
Ovo pisem sa visegodisnjim radnim iskustvom u radnjama sa tehnickom robom u inostranstvu i kod nas. Desavalo mi se dosta puta da inspekcija dolazi sto moraju po duznosti ali naravno nikada nista nisu uradili jer su uglavnom ljudi prijavljivali svasta bez osnova. Mozda inspekcija nesto uradi, ali ako je potpisao da je preuzet posle provere tu nema vise nikakvih osnova, sem mozda velike dobre volje firme prodavca sto se bas i ne desava. Ni advokati, ni Brus li, ni Obama, ni Ronaldinho tu nista ne mogu da urade, ni clanovi familije koji samo mogu da prete jadnim prodavcima koji imaju moc da tu nesto urade koliko i moja baba na kosarkaskom terenu protiv Dzordana, pa i ako urade to neopravdano, to ce verovatno njima ici na platu ili u neklim slucajevima i otkaz. Moje kolege i ja smo kao mladi i novi u poslu zbog nekog imidza ili cegagod isli nama na stetu, pa smo tako menjali uredjaje kupcima u par slucajeva gde su naravno ispali prevaranti(posle kupovine sutradan donet laptop kao nece da radi, zamenimo, kad ono ispolivan kvalitetno pa ajmo 60000 iz dzepa radnici kad ste fini), pa kasnije to nismo radili. Da je sup*cki sto kuriri ne cekaju detaljnu proveru jeste mada kada bi to radili drndali bi ih sefovi jer ne bi nista stigli od hiljadu stvari da urade, da nece da donesu do stana u zgradi jeste retardirano, sto uglavnom za takve dostave firme nemaju svoja vozila nego to rade kurirske sluzbe jeste isto debilno, pogotovu kod ovakvih situacija. A sa druge strane, kako bilo ko moze da zna sta si ti uradio pri otpakivanju robe? Mozda ti mislis kao `pa nisam ja retard da ostetim uredjaj pri otvaranju`. Mozda nisi ali si covek i svakome moze da se desi, a firme su zbog svog dup*ta i zbog svakakvih prevaranata izgurale zakon gde kaze da cim uredjaj u rukama kupca napusti radnju odnosno kupac preuzme na adresi, pri vracanju iste iz cista mira ili reklamacije, uredjaj mora da se posalje u ovlasceni servis na proveru, jer u vecim firmama kao sto su T-manija, G-tron, WW uglavnom se hvataju za zakon, sto jeste ispravno, mada ga nekada i krse sto naravno nije ispravno i trebaju biti sanckionisani. Nekada je rok bio 2 meseca, sada je promenjen na mesec dana sto donekle jeste logicno a sa druge strane kome fali uredjaj izgleda kao sto godina.
Da su firme kod nas spremne na svakakve prevare to svakako da jesu kao ivecina stanovnistva, ali ako zelite brza resavanja reklamacija ili slicno onda morate da kupujete u manjim firmama, gde nemaju toliki obim posla i gde mozda mozete da uticete ne duzinu reklamacije.
Hvala Bogu, napustio sam taj biznis, jer raditi sa ljudima direktno, pogotovu u Srbiji gde skoro svi misle da sve znaju i da mogu da rade sta hoce, gde su svi nervozni i besni, nema gore muke, jos pogotovu sa tim platama.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60273. Broj poslatih odgovora: 646078.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs