Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Ploče, procesori i memorije
Problem sa reklamacijom
STRANA 1 OD 1
operator Problem sa reklamacijom 20.07.2020. 11:49 T67650

status: user
broj poruka: 4225
Kupljeno prošle godine 60 komada memorija, od kojih su dvije crkle.
Cena po komadu za 8 GB ddr3 i ddr4 memorije je bila 2390 din.
Reklamirao dvije da mi zamjene i nakon 32 dana nisu zamjenili nego nude finansijsko razduženje po cijeni od 2390 din.
Imaju meoriju na stanju za zamjenu, međutim, više im odgovara finanskijsko razdrženje.
Kakve su moje mogućnosti da dobijem zamjenu za memorije, jer onda ispada da sam kažnjem što sam uzimao više komada po povoljnoj ceni da bi mogli isplatiti plate radnicima, tj. za uslugu što sam po MALOPRODAJNOJ cijeni uzeo robe u vrijednosti od 2 miliona dinara.
Memorija je sada 5190 din i ne žele da je zamjene.
Tako sada ispada, da ako kupiš robu i cijena joj poraste, oni isplate tu vrijednost i možeš da se češeš.
Faktički, ispada da nisi u mogućnosti da posluješ i da garancija u Srbiji, po novom, vrijedi samo 6 mjeseci, pa se vraćamo na vrijeme prije 2000 godine.
Koje su mogužnosti što se tiče zamjene ili ne postoje ?
Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladarko Izgleda da ćeš da se češeš. 20.07.2020. 12:37 #664171

status: user
broj poruka: 4228
Mislim da moraju da ti ponude opcije, ali ako je ovo (za njih) jedina opcija...

Zaboravljaš da postoji i druga situacija kad dobiješ razduženjem više para nego to što razdužuješ u tom trenutku vredi.

Pozdrav!

Vlada

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC Ako potrosis 2 mil na memorije 20.07.2020. 12:53 #664172

status: user
broj poruka: 9381
I ne mozes da izboksujes zamenu za 2 komada a imaju ih na stanju, onda trebas da prestanes da se bavis tim poslom.
Meni te price ni jedan od dobavljaca nikada nije servirao, koliko god da su (ne)ozbiljni. Cak ni “pokojni” Alti.

MBP Retina 13` Late 2012
macOS Catalina

i9 7920X/MasterLiquid Pro 120/GA-X299 UD4 Pro/32GB/240GB RAIDR/STRIX GTX1080TI O11G GAMING/CM 750W/LG 27MB85Z-B

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladarko @VMARC: ti si uzimao po vp uslovima, 20.07.2020. 13:36 #664173

status: user
broj poruka: 4228
a operator je obezbeđivao platu njihovim radnicima.

Pozdrav!

Vlada

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vlajkic re 20.07.2020. 15:00 #664175

status: user
broj poruka: 609
ozbiljna su gov.. neki dobavljaci .. npr nama ne priznaju garanciju na neku jacu graficku kartu , kazu radi ...a karticu cim opteretis zaledi... oni puste windows i kazu ispravna...i dva puta vracali i ne vredi....tako da me ne cudi sta se desava kod Opertora


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
muff ...nema leba od toga... 20.07.2020. 15:20 #664177

status: user
broj poruka: 440
Ako je starije od 6 meseci. oni rade kako ne bi bilo njima na stetu i ne mozes nista da uradis i to je po zakonu.

U slucaju nesaobraznosti dobija se roba istog ili viseg kvaliteta, pa tek na kraju razduzenje, vazi za manje od 6 meseci i mozes da biras, ako nije na stetu prodavca. I izricito mozes da trazis da se ne popravlja tj. ne servisira sto za RAM ne vazi...

Da je mladje od 6 meseci imao bi neke opcije, i tada bi mogao da se ganjas sa njima, mada i tada bi ti ponudili isto verovatno...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic >> 20.07.2020. 15:52 #664178

status: user
broj poruka: 18940
Izgleda da nisi bio dovoljno ljubazan sa njima. Gospoda/dje iz hp-a su mi uvek izlazila u susret, barem onda kada sam uspevao da dodjem do njih. Zapravo, iskljucivo preko eksternih partnera koji su golden partneri hp-u, a sa fizickim licima btw oni ne stupaju direktno u kontakt

Crta ličnosti je uopšten i usredsređen neuropsihički sistem, svojstven za individuu, kadar da različite draži ucini funkcionalno ekvivalentnim i da započne
i vodi različite vidove adaptivnog i ekspresivnog ponašanja.
Gordon Allport


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
operator re 20.07.2020. 17:41 #664181

status: user
broj poruka: 4225
Samo problem sa Tehno*anijom i Em*jem. Ni sa jednom drugom firmom u Srbiji. I to sve nakon pokojnog Altija.
Prosto, nalazim se u problemu, ako budem imao više stvari za reklamiranje, tipa televizori, veš mašine, kamere, klime itd itd.
Sreća pa se na klimama zarade pristojni novci(70 eura po jednoj, a instaliramo 5 u toku dana), tako da je to podnošljivo. Da nema klijenata iz Ns , Bg i Niša, mogli bi zatvoriti posao.
Sve naručujem iz Rumunije od 06.05 iz ipon.ro, jer se od naših dobavljača ne isplati, zbog više cijene, dužeg perioda reklamacija i neadekvatnih zamjena za novu robu(dobija se roba B ili C kvalitete u zamjeni, što nigdje nema u svijetu).
Radi primjera, 30 laptopa ASUS mi nisu htjeli reklamirati ovdje u Srbiji u periodu od 3 mjeseca, pa sam poslao direktno zahtjev ASUS-u koji mi je zamjenio laptope u roku od 2 hebena dana i to aviopošiljkom i dostavom na kućnu adresu uz 3 poklona(grafička kartica, 16 GB memorije i mobilni telefon). Toliko o uslužnosti !
Čim malo situacija se smiri, idem napolje da radim za 4000 eura mjesečno ida budem radnik kao i drugi. Poslije ćemo vidjeti šta ću i kakko ću.
P:S Inače, HP je skraćeno za horible product u USA, GB i AUS.

Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
lakiwot Re: Problem sa reklamacijom 20.07.2020. 18:36 #664182

status: user
broj poruka: 1118
Isto se to meni deslio za 16gb ddr4 3200mhz.. nude mi kes.. ili da doplatim 4000 za isti ram.


:: Kupljeno prošle godine 60 komada memorija, od kojih su dvije crkle
:: Cena po komadu za 8 GB ddr3 i ddr4 memorije je bila 2390 din
:: Reklamirao dvije da mi zamjene i nakon 32 dana nisu zamjenili nego nude finansijsko razduženje po cijeni od 2390 din
:: Imaju meoriju na stanju za zamjenu, međutim, više im odgovara finanskijsko razdrženje.
:: Kakve su moje mogućnosti da dobijem zamjenu za memorije, jer onda ispada da sam kažnjem što sam uzimao više komada po povoljnoj ceni da bi mogli isplatiti plate radnicima, tj. za uslugu što sam po MALOPRODAJNOJ cijeni uzeo robe u vrijednosti od 2 miliona dinara
:: Memorija je sada 5190 din i ne žele da je zamjene
:: Tako sada ispada, da ako kupiš robu i cijena joj poraste, oni isplate tu vrijednost i možeš da se češeš.
:: Faktički, ispada da nisi u mogućnosti da posluješ i da garancija u Srbiji, po novom, vrijedi samo 6 mjeseci, pa se vraćamo na vrijeme prije 2000 godine
:: Koje su mogužnosti što se tiče zamjene ili ne postoje
:: Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
operator re 20.07.2020. 19:53 #664184

status: user
broj poruka: 4225
Meni nude za 2x8 GB ddr3 1600 Kingston plaćeno 4780 din, koji je sporiji od Samsunga da doplatim 5400 din. Ludilo iz više faza ludila.
Zaštite nema ni od kuda. Totalno rasulo otkako Alti nije pod Ilićima.

Za to ne mogu da se sad cimam, ali uzimaću direktno od Samsunga reklamacije. Jeste da će trajati po 2-3 nedelje, ali neće me niko prcati u mozak.
Za televizore već vidim da sam ispušio.
Plaćao ih po 8300 din 32-ke 1920x1080, a prodavao po 12000 din, a sada isti više nego duplo 17300.
Mogu samo da se nadam da neće biti reklamacija.
Za memoriju sam izračunao da mi se više isplati da je pošaljem na rejklamaciju u Holandiju i da dobijem drugu sa novim garantnim periodom od 10 godina uz doplatu od 850 din,a neću čekati više od 3 sedmice niti se nervirati da li će uvažiti reklamaciju i poslati drugu memoriju bez doplate.

Inače, svuda u svijetu se ovo zove hostile takeover. Jedino u Srbiji je to legalno.

Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
1AGRESSOR ... 21.07.2020. 00:19 #664189

status: user
broj poruka: 819
ja MISLIM da je nesto ovako po zakonu

da ako imaju isti proizvod na stanju onda MORAJU da zamene za isti a tek ako nemaju da onda ponude drugi u tom rangu performansi i tek onda ako ti to ne odgovara da vrate novac

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

moje iskustvo sa Mon***r.rs reklamacijama

KADA IH PITATE KAKVA VAM JE POLITIKA STO SE TICE MRTVIH PIKSELA kazu
`ma to ne sme nikako da ima ni jedan to se posle siri itd...`

kupim AG322QC4 kutija i sve unutra je bilo kao da je neko pre mene 20 puta sve odpakovao pa opet zapakovao nije bilo nikakvih ostecenja ali monitor je na ekranu imao primetno zatamnjenje na donjih 20mm ekrana znaci bar 50% tamniji od ostatka ekrana

vratim ja to posle 13 dana dok sam malo istestirao da vidim mozda mogu da resim problem nekim podesavanjima

e sad posto nisu uz racun stavili odstampan obrazac za jednostrani raskid ugovora poslali su mi .pdf koji sam morao na fles pa u grad da mi neko odstampa pa da ispunim podate i posaljem monitor zapakovan sa fiskalnim i platim postarinu nekih 400din kurir mi nije hteo dati nikakvu priznanicu ( ali posto je donosio robu kod mene dosta puta aj kao ok )

( NEKOLIKO PUTA NAPOMENUO U MAIL I TELEFONOM DA BIH HTEO ZAMENU ZA ISTI ILI NEKI DRUGI )


poslao u petak ja zvao u ponedeljak da vidim jel sve stiglo ok kaze stiglo javljamo za par dana u sredu kazu sa monitorom je sve u redu bice vam vracen novac ja pitam jel moze zamena kazu nema kod dobavljaca ( a u medju vremenu ja svaki dan pratio na njihovom sajtu stanje za isti monitor pise RASPRODATO isti dan kad su mi rekli da ce mi vratiti novac odjednom imaju taj monitor NA STANJU
( sreca pa sam slikao serijski i na nalepnici a i onaj sto je ucitan iz softwera i dodatno slikao svaku tackicu koju sam mogao naci kako bih moga da prepoznam taj monitor u slucaju da mi KAO zamene a ustvari posalju isti )

posle 10 dana zivkanja uplate mi novac to je bio 3 u mesecu znaci tacno su cekali da isplate plate pa onda da meni vrate ( jeste imaju zakonski 30 dana )

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I OPET JA

uzmem od njih Gigabyte G32QC upalio ga stavio crnu pozadinu i krenuo u lov na mrtve piksele nadjem na dnu 30mm od dole in na 180 i na 300mm od desne ivice po 2 komada znaci ukupno 4

pored toga vesa kacenje ne pase jer je plasticni okvir manji od nosaca a eksterno napajanje mogu da se peku jaja

sreca imao viska odstampan obrazac popunim ja sve i posaljem odma sutra nazad ( uz fiskalni im prikacim nacrtanu semu sa tacnim kotama gde se nalaze mrtvi pikseli )

posle dva dana zove `strucnjak` pita sta nije u redu ja mu objasnim sve a kad sam spomenuo vesa kacenje kaze `aha da da ne pase` kao da to vec znaju

posle 3 sata zvoni telefon isti taj `strucnjak` kaze ` evo ja sam tu sa kolegama sa monitorom je sve u redu` ja ga pitam jel pogledao semu i testirao na crnoj pozadini a on kaze `jedino mrtvo sto ja vidim to je prasina`

opet napomenuo i zamolio da urade zamenu i rekli da nema problema uradi ce zamenu za AG322QC4 a kasnije kad sam opet zvao I NAPOMENUO DA IMAM SERIJSKI BROJ ONOG STO JE VEC BIO KOD MENE I DA SAM GA SLIKAO DA MI NE POSALJU ISTI TAJ kazu kao dobro pa me zvali posle i kazu pare nazad i ja ih tu molio da mi uplate sto pre da ne bude opet 10 dana tu se jedan proderao `znate mi imamo rok 30 dana` ( kao ako budes kenjao cekaces 30 dana ) ALI srecom uplate sutradan verovatno zato sto nisu hteli da imaju vise posla samnom kao ni ja sa njima

situacija sa Gigabyte isto pratio njihov sajt za stanje tog istog Gigabyte monitora isto pisalo rasprodato i cim su me zvali da kazu da ima samo mrtva prasina odma se pojavio na stanju


ZNACI

1. ne daj boze da istekne 14 dana pa da se pojavi mrtav piksel jer njihova politika od 0 mrtvih piksela vazi samo 14 dana

2. svi ti skartovi se vracaju prodaju dok ne naidje neko ko ne zna sta su pikseli i ostalo na primer stariji roditelji kupuju za klinca itd...


1/2


NISTA BEZ KABLA
https://pastebin.com/SpqMpJkY
^ MY PC SW-HW SPECIFICATION ^
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
1AGRESSOR ... 21.07.2020. 00:19 #664190

status: user
broj poruka: 819
sad sam iz jedne druge firme narucio opet AG322QC4 putem formulara bez registracije bila nedelja
jutros u 10 zvoni tel zenski glas toliko strucan jasan i ljubazan kao da sam arapin koji kupio robe za 5 miliona eur
stize u sredu nadam se da ce biti sve u redu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

NAJSMESNIJE/TUZNIJE

pre nego sto cu opet naruciti dvoumio se ja da uzmem Dell S3220DGF u nekim stvarima je bolji od AOC ali i u dosta je losiji

Dell je kod nas skuplji za 25000 din nego u iponu hahahaha nazvao ja dve prodavnice i rekli mi `znate mi znamo da je cena visoka ali nama ovde odredjuje Dell koju cenu da stavimo` tu sam zbunjeno rekao hvala dovidjenja...

sta ima Dell da odreduje prodavnicama cene ???

2/2


NISTA BEZ KABLA
https://pastebin.com/SpqMpJkY
^ MY PC SW-HW SPECIFICATION ^

:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladarko @1AGRESSOR: to što rade je za osudu. Tako nešto je vvinvvin prodavao 21.07.2020. 08:10 #664193

status: user
broj poruka: 4228
kao b-robu (ne znam da li li još uvek postoje, kao i takva klasifikacija robe). Ako nećeš da vratiš dobavljaču, a stalo ti je da je prodaš, a ne `uvališ` mušteriji, odrekni se dela kolača, jer ionako prodaješ proizvod sa falinkom.

Prodavci dobiju preporučenu maloprodajnu cenu koja varira od tržišta do tržišta. Ali imaju i lufta da tu cenu smanje koristeći razne izgovore.

Što se reklamacije tiče, svaka čast na reakcijama.

Pozdrav!

Vlada

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
1AGRESSOR ... 23.07.2020. 22:53 #664237

status: user
broj poruka: 819
@Aleksandar

izvini svaki put kad dobijem mail sa foruma ja sam totalno zbunjen

prvo pise ne idi na REPLY a onda i kad idem ubaci lepo tvoju email i jos neko mi je pisao ja sam isao na reply i ne znam jel dobio poruku

lakse mi je kad u email ostavite NICK SA FORUMA pa onda ja odavde mogu da vam posaljem DM


odgovor na tvoje pitanje OVDE

https://www.bcgroup-online.com/monitori/aoc-c32g1-led-gaming-zakrivljeni-56593

ja sam budala sto sam gledao po cenama na ITSvet i sad ti kad tamo vidis cenu u ovoj firmi ili nekoj drugoj ovde pise veca cena MEDJUTIM kad lepo popunis formular bez registracije uneses trenutno promotivni kod i taj popust koji dobijes izadje razlika u ceni 100/200 din od naj nize na ITSvet za skoro svaki proizvod



u buduce ko ima nek me kontaktira na Twitter @1AGRESSOR


pozdrav


KONTAKT NA https://twitter.com/1agressor
NISTA BEZ KABLA
https://pastebin.com/SpqMpJkY
^ MY PC SW-HW SPECIFICATION ^


:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alexander :) 25.07.2020. 01:52 #664251

status: user
broj poruka: 37
Hvala na informaciji. Pozdrav

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60273. Broj poslatih odgovora: 646091.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs