Jest Pera upravu , ja mislio da kupim isto da svrckanje po gradu ali sam uzeo Multiplu na CNG 5.5-6kg metana u gradu sto mu dodje oko 550 din na 100 km...
:: :: :: :: :: @perrakojot Generalno su uslovi vožnje na današnjim testovima slični tvojim, gde se menja brzina čim pokaže bord (na novijim automobilima koji imaju indikator), i gde se vozi ispod ograničenja. Što mu dodje na oko 2-2200 rpm :: :: :: :da ali to je za danasnja moderna vozila,ne za suzuki star skoro 25 godina,tu su standardi drugaciji,na vecim obrtajima jer jer taj motor konstruisan da nedostatak kubika i konja nadomesti kada se podigne u vece obrtaje da bi imao snagu da povuce kad presaltas u sledecu brzinu, i to je istina,kad sam isao na iriski venac auto je morao da bude konstantno na visokim obrtajima jer jedino tako je mogao da savlada iriski venac...u penjanju najveca brzina koju sam uspeo da ostvarim je oko 35kmh DRUGOM BRZINOM,i tu je trosio vise nego duplo od standadnog... ali ja ga vozim ispod standarda na koji je fabrika testirala pre 30 godina kad je osmisljen taj tip motora koji voli visoke obrtaje,ja sam u ravnicarskom kraju gde mogu na 1500 obrtaja da drzim dva milimetra gasa i odrzavam brzinu non stop... plus perfektna ustelovanost paljenja,smese vazduha i goriva,zazora svecica koji su uvek kontrolisani da budu na fabrickoj specifikaciji(da tu se sve rucno podesava),cisti filteri,malo predjenih kilometara,i odrzavanje samo originalnim delovima su sigurno doprineli da uz moj nacin voznje potrosnja bude kao sto sam napisao... u beograd kad povremeno dodjem taj auto 90% vremena vozim pod punim gasom,i jedva uspevam da budem u korak sa saobracajem,i naravno tad ne trosi 4l po gradu....
...idi pa vidi mozes da se dogovoris sa njim...on generalno stalno kupuje kola i sredjuje pa prodaje... on je sebi isto kupio smart za gradsku voznju, pored toga ima A klasu, A7 audi, i dva BMW...
Cao druze. Ja sam se razmisljao o kupovini manjeg gradskog auta, posto sam prodao svog Twinga pre dve godine i bio sam u slicnom problemu. Doduse budzet mi je bio do 2500 evra. Cak sam se razmisljao da kupim Smarta ali kad sam video koliko trosi i koliko kosta samo odrzavanje automobila-odustao sam prilicno brzo. Onda sam gledao Mercedes A klasu i posto sam saslusao dosta ljudi, servisera, vozio auto i tu sam odustao (skup servis, skupi delovi jer jer to ipak Mercedes, kad ulazis moras da sagnes glavu jer je pod automobila visok ali je sam auto nizak).. I onda mi je jedan drugar predlozio da odem i da pogledam Mitsubishi Colt 2006. godiste. Pazi, nisam cak ni razmisljao o tom auticu i na kraju sam ga kupio. Pre toga sam se dosta informisao o autu i evo ti zanimljivosti: pravljen je u istoj fabrici u Holandiji kao i Mercedes A klase (cak su im iste dimenzije i slicna im je karoserija!), mali servis je oko 50e, unutrasnjost automobila je veca nego kod Mercedesa A klase (pa cak je veca i nego kod Nissan Quashqai-ja. provereno jer brat ima tog Nissana pa je ostao u cudu kad je seo za volan), po gradu trosi oko 8 litara benzina sa klimom (bez klime oko 6 litara), van grada 5 litara.. Eto ti savet za jedan mali (a prostran), dobar i veoma pouzdan auto, jeftin za odrzavanje, koji ne trosi puno, a zna jako lepo da ide i potcenjen je na nasem trzistu. Najbolji model je sa 1332 ccm3, benzinac, ima 95hp, lanac (model sa 1100 ccm3 je trocilindras i slab je kad se ukljuci klima. dizel nemoj ni da gledas jer je Mitsubishi poznat po svojim benzinskim motorima).. Ima i automatik verzija ali sam ja uvek bio za manuelni menjac. Nadam se da sam ti makar malo pomogao, javi se ako budes imao neko pitanje u vezi Mitsubishi Colt-a. Pogledaj i komentare na sajtu mojagaraza, mozes da nadjes dosta saveta..
Broj postavljenih tema: 60343. Broj poslatih odgovora: 646908. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.