Asus direct cu gtx 560 ili Msi twin frozr gtx 560 HITNO!!!
STRANA 2 OD 2
Wlada011
NE KRIVITE ISTINU JEL STE NORMALNI
17.04.2011. 23:43
#316084
status: user broj poruka: 851
Naravno da ne moze da se vrati kako se kome svidja ali ako ASUS kaze reklamacija i servis onda moze. Drugo je kada se nekome ne svidja nesto a drugo je kada vi krivite reci. Sto ja ne vratim Crosshair 4, sto ne vratim nesto drugo, sto ja hocu opet EAH6970, zato sto mi se ne svidja. Vi ste poremeceni ako stvarno krivite stvari. Koga zabole kako je u SAD mi smo deo Evrope i tako cemo da se ponasamo. Tako se ponasaju drzavne ustanove kao deo EU tj pokusavaju da se ponsaju od kretena., To je jos jedna odlika poremecenog naroda krivljenje situacije. Neka radi na 80C pa je necu vratiti. Nista ja necu da isprobavam NE RADI KAKO TREBA. Pregreva se jel ste kresteni. Uzmi ASUS ili uzmi sta hoces. Ja bi uzeo ASUS. Da vratim kada mi se ne svidja. Ne pacenici da VRATIM KADA NISAM ZADOVOLJAN RADOM KADA RADI NA VISIM TEMP OD PROPISANIH, NA TEMP NA KOJIMA SE KVARI, NA KOJIMA RADI LOSIJE NEGO NA 70C TADA DA VRATIM NESRECNICI A NE KADA MI SE NE SVIDJA. JA NIKADA NISAM KUPIO NESTO STO MI SE NE SVIDJA, ILI ONAKO ILI STO MI SE SVIDJA ILI DA IMAM NESTO A VOLEO BI NESTO DRUGO, KUPUJEM SAMO STO MI SE EKSTRA SVIDJA I ONO STO ZELIM. DA VRATIM KADA NE SMEM DA DODIRNEM STRANU OD KUCISTA. ETO TADA DA VRATIM. Ako navijas za Partizan zelim ti MSI, ako navijas za Zvezdu onda razmisli.Eto jel moze tako, ja ne bi stavio MSI da imam 2X6990 sada sutra bi ih videli u oglasima po 70% cene. VI MOZETE DA ME NATERATE DA SE ZAMISLIM PRE NEGO KUPIM NESTO I NADJEM POSLE TOGHA INFORMACIJU NA NETU DA ME UCITE O PRAVILIMA ZIVOTA I NORMALNOG PONASANJA NE MOZETE. E SADA AKO NEKO OCE DA SE PONASA PO SRKPSKIM PRAVILIMA MOLIM LEPO TUZILASTVO, PALATA PRAVDE PA DA DOVEDEMO ZEMLJU U SITUACIJU DA SE POHVALI DA JE POSTUPILA PO PRAVILIMA EU. TJ DA KAZNI KRETENE AKO TREBA. Na to krivljenje situacije i reci imam hiljadu i jedan odgovor, i svako normalan ima odgovor jer ne mogu da te ubede da cutis i trpis lose ponasanje necega sto si skupo platio nikako. Idem da posaljem poruku Tadicu da ne raspisuje izbore ni po koju cenu neka pandrkne od gladi ako hoce ovaj. Ovde se ne sme popustiti. Mnoigi su crkavali od nemastine za zadnjih 20 godina poremecenog patriotizma.
Razumete postoji nekoliko vrsta NEZADOVOLJAN grafikom ili komponentama. I nemoze sa svakim da se postupa isto. Imate NEZADOVOLJAN I BOLESTAN U MOZAK u tu grupu spadaju oni kojima se ne svidja boja karte ili amblem ili provale da je druga marka bolja a karta im radi savrseno i onda hoce da menjaju jel se ne klokuje a i poznato je da je u tudjoj ruci komad uvek lepsi ili veci tako da ima raznih. I postoji opravdano nezadovoljan. To su oni koji kupe sta im se najvise svidja a ne moraju mogu da budu i bez kesa i da skupe jedva pare za nesto i ukrtako to vam je ovo. OPRAVDANO NEZADOVOLJAN I POSAVETOVAN ZA REKLAMACIJU OD STRANE NORMALNIH
Kada je neko srecan firmom i izgledom karte i sto njegova karta ne sadrzi besnme tinejdszerke na njoj nego je naajulepse uradjena od svih ali je ubo slucajno ili namerom nekog takav primerak i mora da se reklamira. Tu nema nikakvog vracanja u izlopg posle. Kakvo vracanje u izlog. Proizvodjac je obavesten, karta je regstrovana, napisao sam gde sam kupio, ime prodavnice ime dobavljaca, ime servirsa, ime prodavca nesto dodatno i to poslao. Karta ima svoj broj i ona ne sme u prodaju posle ili je neko za zatvor. Sada po kojim oni uslovima nabavljaju i zasto je tezew kod nas reklamirati to je pitanje za nadlezne orgaane koje treba ispitati. Ponasaju se kao da su im Kinezi rekli mi za ovo nedogovaramo vadite se kako znate. Ali ja sam cuo da firma gde ja treba da reklamiram je super po tom pitanjui i pored toga sto su ljudi dobijali nove i nisu cekali dugo ja moju jos ne vracam jel ne spadam u prvu grupu NEZADOVOLJNI POREMECENI I BESNI negol u grupu OPRAVDANO NEZADOVOLJNI i ja radim sve sto mogu ne bi li uspeo da je ne reklamiram a da ne idem preko iritantnog zvuka. Ne mogu mnogo da ucinim ali cinim sto mogu airflow je savrsen da savrseniji ne moze biti, delovi ostali su savrseni. Cekaju se driveri jos da se promene i to je moje. Ako karfta preteruje ja tu ne mgou nista vise sem da postupim kao ljudi u onoj grupi gde mi zeleli da budemo a tamo se stize imitacijom ponasanja EU. Ja na sudu mkogu tako do sutra i verujte da su argumenti na mojhoj strani bez obzira koliko vas saradnika iskrivljenohg ponasanja ovde ima i koliko me ubedjujete da nisam normalan. Da mogu i komp da im odnesem da kazem da je komsinica pobegla od muza i da ce da se uda za mene i ima malo dete koje dira stvari pa nek sudija pipne komp dok se igram da vidi da li je to normalno za stvar koja stoji na stolu medju decom, u neku ruku spada i u igracke za decu. Ja ponasanje promenim za sat vrmena. Ali ovo je normalan zivot i ovde nema zajebancije, vaanzemaljca i ostalo. Ovo je ralnost koju neko hoce da iskrivi ne bi li muzao narod do prekosutra.
U PRVU GRUPU NEOPRAVDANO NEZADOVOLJAN CE SPADATI ONAJ KOJI UZME MSI A ASUS SKUPLJI ZA 2 BIG MECA. JA TO NE MOGU DA SHVATIM. Znaci koje god kerefewke izjavite u smislu da me napravite besnim ja imam odgovor i vi bi ga imali da ste na momk mestu. To vam je kao da ja trazim nacinad a objasnim da je AMD bolji od Intela generalno. Nemoguca Misija. Pokusali ste sada je dosta...
Kupovao sam u Emmi-ju pre 2 dana. Dobije se garantni list i za njega zaheftan fiskalni račun. Nikakve papire o povraćaju robe nisam dobio. Naglašavam da sam kupovao u Emmiju. Garant za sve što sam kupovao je Alti Čačak. Možda kupci iz ruralnih sredina, koji kupuju iz Emija, dobijaju navedene papire. Baš me interesuje šta piše na navedenim papirima? Ili će oni ostati tajna kao i čuvena šort-lista.
Normalni je da ne verujem dok ne vidim. Lik ispred mene, u Emmiju, je pola sata reklamirao BENQ digitalni fotoaparat, jer mu zamrznuta opcija video snimanja u HD kvalitetu, a treba da bude dostupna. Dobio je đokicu. Niti pare, niti drugi BENQ aparat. Nego ostavi ga i biće rešeno u garantnom roku - dok prođe leto. Čak ga ubeđivali da i ne treba da ima, a preko cele kutije piše HD 1080p. Opet napominjem, lik je iz Beograda i nije kupio daljinski i dobio jue đokicu. Možda kupcima iz ruralnih sredina ne daju samo đokicu.
dakle, vazi za beograd i ostatak srbije, prodavce na belim i crnim listama: odes i kupis: graficku, fotoaparat, ves masinu, tigraste tanga gace, dildo i sta ti god srce zeli... odneses kuci: graficku, fotoaparat, ves masinu, tigraste tanga gace, dildo i sta ti god srce zeli... raspakujes: graficku, fotoaparat, ves masinu, tigraste tanga gace, dildo i sta ti god srce zeli... obuces tangice, das decku fotoaparat, instaliras ves masinu, popnes se na istu, instaliras dildo (u vise navrata), decko te slika (takodje u vise navrata), instaliras graficku, kresnes komp, okacis slike na fejzbuk... ako si zadovoljan rezultatom nema razloga dalje da citas ako nisi zadovoljan rezultatom, spakujes: graficku, fotoaparat, ves masinu, tigraste tanga gace, dildo i sta ti god srce zeli... odneses u prodavnicu i kazes im: zao mi je, ali nisam zadovoljan vasim proizvodima, zadovoljite me ili mi vratite novac prodavac te gleda mrko, misli se u sebi: @#$%^&*@#$&*((&^%$# (znakovi koji u stripovima pretstavljaju psovke) ali sta ce, kud ce, ZAKON O ZASTITI POTROSACA GA OBAVEZUJE, izbroji ti novac, i ti lepo srecan i zadovoljan imas i slike na fejsu i parice u dzepu... ako ti treba jos neko objasnjenje, pitaj slobodno, raspolozen sam veceras
:: Kupovao sam u Emmi-ju pre 2 dana. Dobije se garantni list i za njega zaheftan :: fiskalni račun. Nikakve papire o povraćaju robe nisam dobio. Naglašavam da sa :: kupovao u Emmiju. Garant za sve što sam kupovao je Alti Čačak :: Možda kupci iz ruralnih sredina, koji kupuju iz Emija, dobijaju navedene papire :: Baš me interesuje šta piše na navedenim papirima :: Ili će oni ostati tajna kao i čuvena šort-lista :: :: Normalni je da ne verujem dok ne vidim :: Lik ispred mene, u Emmiju, je pola sata reklamirao BENQ digitalni fotoaparat, jer :: mu zamrznuta opcija video snimanja u HD kvalitetu, a treba da bude dostupna :: Dobio je đokicu. Niti pare, niti drugi BENQ aparat. Nego ostavi ga i biće rešeno :: garantnom roku - dok prođe leto. Čak ga ubeđivali da i ne treba da ima, a preko cel :: kutije piše HD 1080p :: Opet napominjem, lik je iz Beograda i nije kupio daljinski i dobio jue đokicu :: Možda kupcima iz ruralnih sredina ne daju samo đokicu :: :: :: https://www.bambimobil.blogspot.co :: ::
Na sajtu EMMI-ja, ako je proizvod neispravan vracas ga na reklamaciju direktno kod dobavljaca. Pogledas ko je dobavljac za odredjeni proizvod i saljes na tu adresu. Neke mrzi da citaju pa prave zabunu i proglasavaju ljude ovakvim ili onakvim. Ima na njihovom sajtu sve pise.
Thermaltake Soprano RS 200 Seasonic S12D, 850w Super Silent Intel Q6600, Corsair H50+2x Enermax Magma Asus P5QL-E Kingston Hyper X - 4x1 gb.,1066Mhz WD Caviar 640 Gb, Samsung F3, 1Tb MSI 6850 Cyclone, Power edition
Jesi li pročitao navedeni Zakon? Koji član obavezujeje prodavca da vrati pare? Ako je proizvod kupljen u radnji, ništa ga ne obavezuje.
Samo ako je proizvod kupljen daljinski. Znači kupac iz ruralne sredine naruči prozvod telefonom, internetom... Zakon ga štiti jer nije mogao videti, opipati, onjušiti... kupljeni prozvod pre kupovine. Kupcu koji je kupio proizvod u radnji, Zakon nudi đokicu.
Pa to i jeste poenta. Kupio si proizvod i kad izadjes iz radnje oni nemaju nikakvu odgovornost. Odgovornost preuzima dobavljac koji daje garanciju. Sta ima da vracas u radnju, nece oni da je cuvaju za ukras, vec bi je isto poslali na servis kod dobavljaca ? U ovom slucaju oni se ogradjuju od toga i prenose obavezu slanja na kupca(vlasnika). U slucaju problema, direktno saljes sa onom garancijom i fiskalnim racunom dobavljacu. Isto je i za jedne i za druge !!!
:: Jesi li pročitao navedeni Zakon :: Koji član obavezujeje prodavca da vrati pare :: Ako je proizvod kupljen u radnji, ništa ga ne obavezuje :: :: Samo ako je proizvod kupljen daljinski :: Znači kupac iz ruralne sredine naruči prozvod telefonom, internetom.. :: Zakon ga štiti jer nije mogao videti, opipati, onjušiti... kupljeni prozvod pre kupovine :: Kupcu koji je kupio proizvod u radnji, Zakon nudi đokicu :: :: :: https://www.bambimobil.blogspot.co :: ::
:: Ako je proizvod kupljen u radnji, ništa ga ne obavezuje ::
izvinjavam se, NARUCIS dildo i tigraste tange. nisi valjda lud da te neko vidi u prodavnici kako kupujes takve stvari, sta ce ljudi da pomisle, c,c,c?!
:: dildo i tigraste tange. I neka te slika dečko. Pa kačite na FB vec neko vreme se zanosim tom mislju, nego nikako da nadjem vremena. videcu za vikend ako mi decko ne bude umoran posle teretane. :: dildo ne znam šta je, a tange ne nosim nisam ni mislio da TI znas, nego kad smo vec na forumu posvecenom tehnologiji i tehnoloskim cudima, glupo bi bilo da sam naveo napr. barbike. vazno da smo razjasnili kako funkcionise ova zajebancija sa vracanjem robe
Sto se Zakona tice, to je istina, Zakon pravo vracanja robe u roku od 14 dana garantuje u slucaju kupovine robe na daljinu, odnosno zakljucivanja ugovora van poslovnih prostorija. Medjutim, postoje firme koje povracaj robe dozvoljavaju u odredjenom roku i u slucaju kadaistu kupis u prodavnici.
U svakom slucaju, nista te ne sprecava da, i ako si iz Beograda, proizvod narucis preko net-a, zar ne?
:: Jesi li pročitao navedeni Zakon :: Koji član obavezujeje prodavca da vrati pare :: Ako je proizvod kupljen u radnji, ništa ga ne obavezuje :: :: Samo ako je proizvod kupljen daljinski :: Znači kupac iz ruralne sredine naruči prozvod telefonom, internetom.. :: Zakon ga štiti jer nije mogao videti, opipati, onjušiti... kupljeni prozvod pre kupovine :: Kupcu koji je kupio proizvod u radnji, Zakon nudi đokicu :: :: :: https://www.bambimobil.blogspot.co :: ::
Gliga, sta pise na sajtu Emmi-ja nije bitno, posto Zakon, kao i tumacenje koje sam takodje linkovao u onoj drugoj temi (koja se bavila reklamacijama) kaze da se reklamacija podnosi trgovcu sa kojim si sklopio ugovor o kupovini, odnosno da trgovac nema pravo da kupca upucuje direktno na servis.
Garancija je dodatno obezbedjenje za kupca koju daje davalac garancije, i ona ne oslobadja trgovca obaveze da resava reklamaciju, ukoliko je kupac uputi trgovcu. Naravno, kupac moze reklamaciju uputiti i direktno davaocu garancije, recimo ako veruje da ce ista tako brze biti resena.
Sto se objasnjenja na sajtu Emmi-ja tice, ja sam im slao mejl u vezi sa tim (i pitao moze li se reklamacija resavati sa njima, a ne uvoznikom) i dobio sledeci odgovor od Product Manager-a:
`Obzirom da su prodavci i po zakonu duzni da direktno sa kupcem resavaju prigovore i reklamacije, mi se svakako pridrzavamo zakona i trudimo se da uvek ispostujemo kupca cak i preko zakonskih obaveza (npr. slanje kurira da preuzme neispravnu robu kupljenu preko WEB-a o nasem trosku), pa verujem da biste bili zadovoljni saradnjom sa nama.`
Kao sto vidis, i oni su itekako svesni svojih zakonskih obaveza, nezavisno od toga sta im pise na sajtu.
:: Na sajtu EMMI-ja, ako je proizvod neispravan vracas ga na reklamaciju direktno kod dobavljaca :: Pogledas ko je dobavljac za odredjeni proizvod i saljes na tu adresu :: Neke mrzi da citaju pa prave zabunu i proglasavaju ljude ovakvim ili onakvim :: Ima na njihovom sajtu sve pise :: :: Thermaltake Soprano RS 200 :: Seasonic S12D, 850w Super Silent :: Intel Q6600, Corsair H50+2x Enermax Magma :: Asus P5QL- :: Kingston Hyper X - 4x1 gb.,1066Mh :: WD Caviar 640 Gb, Samsung F3, 1Tb :: MSI 6850 Cyclone, Power editio :: ::
Od svih garancija sto sam dobio u zivotu najbolja je ta iz EMMI-a za H70. Tako treba da izgleda garancija. A4 Format presavijen na njemu zakacen racun, posebno garancija, uplatnica za city express. Na garantnom listu nista nije pisano heiskom olovkom. Sve je kompijuterski odstampano na masini i sve ima zasebnu kolonu da lepo covek vidi. A ne raznorazni svrakopisi, prezvrljavanja i ljudi koji imaju rukopis kao dete od 10 godina. Ja se toga uzasavam. Iza njih sledi garancija iz Gigatrona koja je isto A4 format i lepo je racun zakacen ali nazalost pisu rukama duzinu garancije i sta ste kupili. Druge firme sa njihovim tolet papirima, salvetama, racunima koji ispadaju i koje ce pokusati da vam bace tu pod noge ne bi li ih odmah izgubili su uzas. Zn ate koliklo mene iritira los rukopis na garanciji. Kada sam kupovao napajanje mi pricamo o duzinmi trajanja i on kaze da da lepo pise na sajtu da je garancija 5 godina i on napise 3 i prepravi sa 5. Covece. Lepo odstampas otkucas na kompijuteru sta se kupuje i gotovo. A4 format i zdravo. Ima garancija gde ne znam sta pise, nagadjam po iznosu. A ruzan rukopis me toliko iritira da je to nesto nenormalno. Ja sam navikao da pisem sve velikim stampanim latinicnim slovima i sve je ravno perfektno., Kada vidim mala slova iskreivljena recimo na levu stranu sicusna ja se uzasavam. Meni je to ne znam, neda mi mira. Ne mogu da gledam onako lose napisane garancije. I nije tacno da se tako sporije pise uvek sdu se u skoli po meni vodili jel ja pisem velikim slovima i kapirali su da mogu onda lakse da stignu oni koji pisu malim ali su se drugi bunili pa mi govore posle smanji malo brzinu. Toi mi je rukopis ono mnogo govori o coveku, ne znam. Kazu devojke imaju bolje ali nije uvek tako, one samo vise vode racuna na pocetku i pazljivije su to i mznaci vise i onda bolje izgleda. Ja kapiram da oni pisu stotine toga dnevnoi da uzre da uvek ceka neko jos u redu. Ali eto neki naprave normalno a nekima samo sto ne mole boga da je izgubis. Tako je napisana i naporavljena da se ne vidi nista i da je laqako izgubis. Ali ja imam jednu fasciklu papirnu i tu sve stavljam i samo treba vremena da se nadje inaqce je sve tu i racuni od kablova kmoji nemaju garancije. Sve je tu.
Ne emmi idem ti na noge u radnju. Kuci, gospodski, kurir ti donese sa papiricima.
:: Kupovao sam u Emmi-ju pre 2 dana. Dobije se garantni list i za njega zaheftan :: fiskalni račun. Nikakve papire o povraćaju robe nisam dobio. Naglašavam da sa :: kupovao u Emmiju. Garant za sve što sam kupovao je Alti Čačak :: Možda kupci iz ruralnih sredina, koji kupuju iz Emija, dobijaju navedene papire :: Baš me interesuje šta piše na navedenim papirima :: Ili će oni ostati tajna kao i čuvena šort-lista :: :: Normalni je da ne verujem dok ne vidim :: Lik ispred mene, u Emmiju, je pola sata reklamirao BENQ digitalni fotoaparat, jer :: mu zamrznuta opcija video snimanja u HD kvalitetu, a treba da bude dostupna :: Dobio je đokicu. Niti pare, niti drugi BENQ aparat. Nego ostavi ga i biće rešeno :: garantnom roku - dok prođe leto. Čak ga ubeđivali da i ne treba da ima, a preko cel :: kutije piše HD 1080p :: Opet napominjem, lik je iz Beograda i nije kupio daljinski i dobio jue đokicu :: Možda kupcima iz ruralnih sredina ne daju samo đokicu :: :: :: https://www.bambimobil.blogspot.co :: ::
Jel kontas ti batice da ce ti pojedini prodavci ponuditi vise, cak i bolje uslove garancije samo da bi kupio kod njih.
Jesi svestan toga?
Jel ne verujes? Odi u prvu winwin radnju i pitaj: Ja sam cuo da vi nudite pogodnost da uredjaj vratim u roku od 7 dana ako sam nezadovoljan istim? Da li je to istina?
A be, da nisi ti neki prodavac koji je toliko kivan na zakon da se ovde sad istresas na nama?
Ima radnji koje daju samo 24 casa garancije na napajanje bez obzira na zakon, al fala bogu tamo ne kupujem bas zbog toga.
U radnji u kojoj kupujem su mi za napajanje kada sam ga vratio nakon 7 dana odmah dali drugo, bez ikakve papirologije, filozofije i slicno.
A ti si bato samo kukavica ogromna pa ne smes to i sam da probas.
A bre, a sto se EU i SAD tice, u pojedinim Evropskim zemljama su udruzenja za zastitu potrosaca toliko jaka da isti kupe garderobu, izadjuu njoj za vikend, operu i u ponedeljak vrate u radnju i dobiju pare nazad.
Nisam za zloupotrebu i za preterivanje, ali postoje mogucnosti koje su legitimne, tvoj je problem sto si prevelika kukavica da ih koristis
:: Jesi li pročitao navedeni Zakon :: Koji član obavezujeje prodavca da vrati pare :: Ako je proizvod kupljen u radnji, ništa ga ne obavezuje :: :: Samo ako je proizvod kupljen daljinski :: Znači kupac iz ruralne sredine naruči prozvod telefonom, internetom.. :: Zakon ga štiti jer nije mogao videti, opipati, onjušiti... kupljeni prozvod pre kupovine :: Kupcu koji je kupio proizvod u radnji, Zakon nudi đokicu :: :: :: https://www.bambimobil.blogspot.co :: ::
ЈЕДНОСТРАНИ РАСКИД УГОВОРА У складу са Законом о заштити потрошача
1. У складу са законом о заштити поторошача раскидам уговор бр. ____
2. Ова изјава о једностраном раскиду уговора производи правно дејство од дана______, када је послата трговцу.
3. Поторошач: ...
... Образложење:
Сагласно закону о заштити потрошача потрошач може у року од 14 дана од дана закључења уговора на даљину или уговора који се закључује иѕван пословних просторија да беѕ навођења разлога једнострано раскине уговор-
Једностраним раскидом уговора из става 1. овог члана потрошач се ослобађа свих уговорних обавеѕа, осим непосредних трошкова повраћаја робе трговцу.
датум:
место:
_______________ потпис потрошача
:: Kupovao sam u Emmi-ju pre 2 dana. Dobije se garantni list i za njega zaheftan :: fiskalni račun. Nikakve papire o povraćaju robe nisam dobio. Naglašavam da sa :: kupovao u Emmiju. Garant za sve što sam kupovao je Alti Čačak :: Možda kupci iz ruralnih sredina, koji kupuju iz Emija, dobijaju navedene papire :: Baš me interesuje šta piše na navedenim papirima :: Ili će oni ostati tajna kao i čuvena šort-lista :: :: Normalni je da ne verujem dok ne vidim :: Lik ispred mene, u Emmiju, je pola sata reklamirao BENQ digitalni fotoaparat, jer :: mu zamrznuta opcija video snimanja u HD kvalitetu, a treba da bude dostupna :: Dobio je đokicu. Niti pare, niti drugi BENQ aparat. Nego ostavi ga i biće rešeno :: garantnom roku - dok prođe leto. Čak ga ubeđivali da i ne treba da ima, a preko cel :: kutije piše HD 1080p :: Opet napominjem, lik je iz Beograda i nije kupio daljinski i dobio jue đokicu :: Možda kupcima iz ruralnih sredina ne daju samo đokicu :: :: :: https://www.bambimobil.blogspot.co :: ::
Salim se naravno, nisi pogresio, jer su to Top karte gtx560. Msi ili Asus isto je to, dobijaju jednake cipove, 0.1% se razlikuju, tako da je na tebi bilo da odlucis. Asus je kao jaci i poznatiji brent, pa kada ti dodju drugari ili devojka, slobodno mozes reci `e imam asus` ... :))
Tako je ASUS majka. To pokazimo im da ne mogu da se pojave ovde i sponzorisu koga oni hoce. Neka gube musterije. 70% nacije da ne kupi nista njihovo. Salim se da je EVGA u pitanju mogli bi da sponzorisu koga hoce. Nije to problem ali ASUS ne znam jbg ASUS je ASUS i to je to.
:: Najbolje ti je da uzmes GTX 560 Twin Frozr II OC kartica ce ti biti hladna a i fabricki je klokovana za 50mhz tako da je po meni to najbolje : :: :: ::
Manje vise tih 50MHz, koliko TwinFrozr II hladjenje koje je izuzetno tiho, a kartica radi na minimalnim temperaturama sto ti uz izuzetnu naponsku sekciju mu daje maksimalni prostor za overklok, ostalo je stvar srece kakav se GPU zalomi tj. da li je raspolozen za OC ili ne.
Broj postavljenih tema: 60443. Broj poslatih odgovora: 647844. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.