Lose si protumacio: da predlozi resenje, ne da ga i realizuje. Predlog je: odmah zamena, slanje u servis, vracanje novca i tsl. U prodavnici uvek odmah kazu da salju na servis osim ako nemaju drugu politiku za robu koje se vrati u roku od 8 dana. Iz sopstevene prakse: kupcu odmah javim mailom da šaljem na servis ili ga lično obavestim da saljem na servis koji sa druge strane ima razuman zakonski rok (što nije bas najjasnije definisano koji je tacno rok, u starom zakonu je 45 dana). Zakon o zastiti potrosaca je ok, ali mu nedostaju podzakonski akti da ne bi bilo nesporazuma i slobodnog tumacenja Zakona.
Onda su ga ovi u Asbis servisu lose protumacili. Jer su mi oni to i ispricali. Po njihovim recima nema vise tog `razumnog roka` vec je striktno definisano.
Q6600 @ 3.4Ghz | P5Q3 | Asus 280X DC2T | 2x4gb Crucial Ballistix@1600mhz | Samsung Evo 840 240gb| WD black 1tb| 750W cft-750-14cs | NZXT Tempest Evo
:: Lose si protumacio: da predlozi resenje, ne da ga i realizuje. Predlog je: odmah zamena, slanje u servis, vracanje novca i tsl. U prodavnici uvek odmah kazu da salju na servis osim ako nemaju drugu politiku za robu koje se vrati u roku od 8 dana. Iz sopstevene prakse: kupcu odmah javim mailom da šaljem na servis ili ga lično obavestim da saljem na servis koji sa druge strane ima razuman zakonski rok (što nije bas najjasnije definisano koji je tacno rok, u starom zakonu je 45 dana). Zakon o zastiti potrosaca je ok, ali mu nedostaju podzakonski akti da ne bi bilo nesporazuma i slobodnog tumacenja Zakona.
Nema logike da servis može sve da završi za osam dana. Delovi se ponekad čekaju znatno duže tj. moraju da se naruče iz inostranstva. Ono što jesu dužni je da obaveste prodavca, a ovaj kupca o akcijama koje će preduzeti. Problem je što ne postoje podzakonski akti koji bi definisali sive zone ili situacije koje zakon nije predvideo. Na ovaj način, na duge staze, svi su na gubitku.
Zar ne treba ovi iz radnje da ti zamene karticu ili vrate pare ako je prošao zakonski rok? Nek se oni posle peglaju sa servisom ili uvoznikom, a oni dalje sa proizvođačem. Tebe ne interesuje ko je uvoznik i ko je servis. Dok sam radio u prodavnici računara uvek smo menjali ljudima ako čekam uvoznika više od zakonskog roka. Imaš i stoku od kupaca, koja te odmah sutra zove i napada kako je zvala uvoznika i kako im nisam poslao uređaj na reklamaciju i dolazi svaki dan da smara, a nije prošlo ni nedelju dana i onda po..zdiš i vratiš im pare samo da ga ne gledaš više. Za neke jeftinije stvari smo menjali odmah na licu mesta. Posle se ja peglam sa dobavljačem oko toga.
AMD Athlon X2 7750BE CM TX3 Biostar TA790GX+ 128M 2 x 1GB OCZ Ati Edition + 2GB Kingston Sapphire ATI 4770 512MB DDR5 Sata2 Maxtor 80GB Sata2 WD Green 640GB Pioneer DVR-216D Black CM eXtreme Power Plus 550W MS Industrial APOLLO
@Jamire Hvala na brojevima druze. Da, napravio sam drugi deo teme, jer ocigledno da to rade svima-pa ko popusti njima odlicno. Posto sam licno ja u pitanju, ne popustam ni pedalj. Imam prijatelja u inspekciji, pa ako treba neka im onda dodju u posetu. Vrlo sam sistematican, probam prvo lepo, pa ako to ne urodi plodom onda cu gadno ali ako krenem gadno...uffff, ne znam koliko im je to isplativo... Ja sam miran i tih ali kad poludim, sklanjaj se ko moze.
@100tinalog Znam da je to reparirana kartica (cak su mi dali i tri godine garancije na nju) ali vidis da smeju i da daju kao zamensku. Hajde da je i ta zamenska radila ali ni ona nije radila!
@KalifNS Videcu kome cu da saljem inspekciju, mozda i jednim i drugima...
@miki069 I u radnji su probali karticu i kazu da je neispravna (i to jednu i drugu, Gigabyte GTX 570 i MSI 670).
@Igor88 Druze, otvori temu. Treba ljudi da znaju sta se desava kod nas. Ja sad trazim neki kontakt sa Gigabyte kancelarijom kod nas jer cu i njima da pisem sta se desava i kako se ovde resavaju reklamacije njihovih proizvoda.
@Veljko83 Dobio sam priznanicu da sam im ostavio karticu, sve sam lepo iskopirao-imam svu dokumentaciju, za obe kartice i kopiju fiskalnog i garancije. Danasnjim danom je proslo 45 dana. Tako sam i mislio, da mi daju nesto u vrednosti na fiskalnom racunu-ako kosta vise, doplaticu. Neka se oni ganjaju sa servisom.
@Kutalion Dzabe druze, da ih ja nisam kontaktirao posle mesec dana oni bi me i zaboravili.
@Dexter Ne zaj***vaj druze, ne staj mi na muku.
@skycould Heh, pa valjda bi tako trebalo ali boli ih uvo za mene (dok ja izgleda ne dodjem sa inspekcijom). Rekao sam da mi daju karticu koju hocu, doplaticu koliko treba. Sad cekam odgovor. Pa cemo videti da li su za dogovor ili za inspekciju pa neka se sa njima dogovaraju (a cujem da ovi iz inspekcije kaznjavaju bruka, kanda fali para u budzetu, pa..).
CM HAF 932+Seasonic SS-750 W INTEL i5 4670k@4.2 GHz+RAIJINTEK Nemesis Gigabyte Z97X-SLI Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LED Seagate 1TB+Samsung 2 TB F4 Dell U2412M Logitech G105+MX518
Evo do danas me jos niko ni iz radnje nije kontaktirao. Zao mi je samo sto nemam kontakt mail Gigabyte kancelarije u Srbiji da im sve ovo napisem.
P.S. Taman dok sam napisao ovaj post upravo su me pozvali iz radnje i rekli da ocekuju odgovor servisa u toku sutrasnjeg dana ili najkasnije prekosutra.
CM HAF 932+Seasonic SS-750 W INTEL i5 4670k@4.2 GHz+RAIJINTEK Nemesis Gigabyte Z97X-SLI Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LED Seagate 1TB+Samsung 2 TB F4 ASUS ATI 7970 3GB DDR5 Dell U2412M Logitech G105+MX518
Tako je kad si fin, pa cekas. Ja bi ih jahao svaki dan. Umesto kafe svako jutro bi imali razgovor sa mnom
Q6600 @ 3.4Ghz | P5Q3 | Asus 280X DC2T | 2x4gb Crucial Ballistix@1600mhz | Samsung Evo 840 240gb| WD black 1tb| 750W cft-750-14cs | NZXT Tempest Evo
:: Evo do danas me jos niko ni iz radnje nije kontaktirao :: Zao mi je samo sto nemam kontakt mail Gigabyte kancelarije u Srbiji da im sve ovo napisem :: :: P.S. Taman dok sam napisao ovaj post upravo su me pozvali iz radnje i rekli da ocekuju odgovor servisa u toku sutrasnjeg dana ili najkasnije prekosutra :: :: CM HAF 932+Seasonic SS-750 :: INTEL i5 4670k@4.2 GHz+RAIJINTEK Nemesi :: Gigabyte Z97X-SL :: Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LE :: Seagate 1TB+Samsung 2 TB F :: ASUS ATI 7970 3GB DDR :: Dell U2412 :: Logitech G105+MX518
:: Tako je kad si fin, pa cekas. Ja bi ih jahao svaki dan. Umesto kafe svako jutro bi imali razgovor sa mnom :: :: Q6600 @ 3.4Ghz | P5Q3 | Asus 280X DC2T | 2x4gb Crucial Ballistix@1600mhz | Samsung Evo 840 240gb| WD black 1tb| 750W cft-750-14cs | NZXT Tempest Ev :: :: :: Evo do danas me jos niko ni iz radnje nije kontaktirao :: :: Zao mi je samo sto nemam kontakt mail Gigabyte kancelarije u Srbiji da im sve ovo napisem :: :: :: :: P.S. Taman dok sam napisao ovaj post upravo su me pozvali iz radnje i rekli da ocekuju odgovor servisa u toku sutrasnjeg dana ili najkasnije prekosutra :: :: :: :: CM HAF 932+Seasonic SS-750 :: :: INTEL i5 4670k@4.2 GHz+RAIJINTEK Nemesi :: :: Gigabyte Z97X-SL :: :: Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LE :: :: Seagate 1TB+Samsung 2 TB F :: :: ASUS ATI 7970 3GB DDR :: :: Dell U2412 :: :: Logitech G105+MX518
Ja isto kao Bobi,kad vidim da nesto mute,na svaka 2 do 3 sata zovem i pravim se blesav,kao da nisam zvao do sad,ako povisi djubre ton samo ga spustim sa inspekcijom i tako,verovatno,na kraju pocnu da se trzaju cim zazvoni telefon,pa odmah rese. Sa stokom drugacije ne moze.
Partizan se voli,za druge se navija,rece jednom Dusko Radovic
Izvinjavam se autoru teme ako idem u offtopic ali moze li mi neko molim vas reci da nije mozda i za EMMI ovlasceni servis MSI grafickih karti isto Neposystem? Prosle nedelje sam odneo u Emmi neispravnu graficku kartu MSI pa ste me sada zabrinuli, skroz... Hvala unapred...
:: Izvinjavam se autoru teme ako idem u offtopic ali moze li mi neko molim vas reci da nije mozd :: i za EMMI ovlasceni servis MSI grafickih karti isto Neposystem? Prosle nedelje sam odneo u Emm :: neispravnu graficku kartu MSI pa ste me sada zabrinuli, skroz... Hvala unapred...
Meni kad je riknula gtx 670 odneo sam duocom. Posle 15 dana dobio sam istu graficku kartu (ne otvorenu), original kutija itd. Dobio sam novi garanti list + stari racun.
Naravno po zakonu sam trebao da dobijem novu garanciju od 36 meseci ali nema veze.. Da kucnem u drvo radi sve odlicno jos uvek. http://postimg.org/image/q0f1zueff/
:: @Jamir :: Hvala na brojevima druze :: Da, napravio sam drugi deo teme, jer ocigledno da to rade svima-pa ko popusti njima odlicno :: Posto sam licno ja u pitanju, ne popustam ni pedalj :: Imam prijatelja u inspekciji, pa ako treba neka im onda dodju u posetu :: Vrlo sam sistematican, probam prvo lepo, pa ako to ne urodi plodom onda cu gadno ali ako krenem gadno...uffff, ne znam koliko im je to isplativo... Ja sam miran i tih ali kad poludim, sklanjaj se ko moze :: :: @100tinalo :: Znam da je to reparirana kartica (cak su mi dali i tri godine garancije na nju) ali vidis da smeju i da daju kao zamensku :: Hajde da je i ta zamenska radila ali ni ona nije radila :: :: @KalifN :: Videcu kome cu da saljem inspekciju, mozda i jednim i drugima.. :: :: @miki06 :: I u radnji su probali karticu i kazu da je neispravna (i to jednu i drugu, Gigabyte GTX 570 i MSI 670) :: :: @Igor8 :: Druze, otvori temu. Treba ljudi da znaju sta se desava kod nas :: Ja sad trazim neki kontakt sa Gigabyte kancelarijom kod nas jer cu i njima da pisem sta se desava i kako se ovde resavaju reklamacije njihovih proizvoda :: :: @Veljko8 :: Dobio sam priznanicu da sam im ostavio karticu, sve sam lepo iskopirao-imam svu dokumentaciju, za obe kartice i kopiju fiskalnog i garancije :: Danasnjim danom je proslo 45 dana :: Tako sam i mislio, da mi daju nesto u vrednosti na fiskalnom racunu-ako kosta vise, doplaticu :: Neka se oni ganjaju sa servisom :: :: @Kutalio :: Dzabe druze, da ih ja nisam kontaktirao posle mesec dana oni bi me i zaboravili :: :: @Dexte :: Ne zaj***vaj druze, ne staj mi na muku :: :: @skycoul :: Heh, pa valjda bi tako trebalo ali boli ih uvo za mene (dok ja izgleda ne dodjem sa inspekcijom) :: Rekao sam da mi daju karticu koju hocu, doplaticu koliko treba :: Sad cekam odgovor :: Pa cemo videti da li su za dogovor ili za inspekciju pa neka se sa njima dogovaraju (a cujem da ovi iz inspekcije kaznjavaju bruka, kanda fali para u budzetu, pa..) :: :: :: CM HAF 932+Seasonic SS-750 :: INTEL i5 4670k@4.2 GHz+RAIJINTEK Nemesi :: Gigabyte Z97X-SL :: Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LE :: Seagate 1TB+Samsung 2 TB F :: Dell U2412 :: Logitech G105+MX518
Re: Re: Neposystem (servis EWE-a) BRUKA ZA SRBIJU 2. DEO!
03.10.2014. 10:29
#565584
status: user broj poruka: 1119
HAHAHHAHA Promenili su broj telefona. HAHA nema dalje!
AMD FX-8320, 4300 MHz (21.5 x 200) Cooler Master 212 EVO Motherboard ASUS M5A99FX PRO R2.0 Kingston HyperX Blue 2x4 gb 1600 Gigabyte R9 270 OC SSD OCZ Agility 3 60gb 1.5 WD+500gb WD Chiftec CX-05B-B Thermatle Purepower 600 Wati<
:: Gledaj priajteljeu trazi iz radenj gde si uzeo graficku tiket pod kojim je zvedena reklamacija i zovi gamad direktno. telefon ti je 011 381-81-93. Znaci zajebi firmu u kojoj si uzeo graficku idi driektno u servis. Kazi pod kojim je tikeom zavedeno i zapreti im inspekcijom za zastitu potrosaca a ako ti ni tad ne uvaze zahtev zoves 0800-103-104 pa nek se puse. Ja sam imao isti ptoblem pre 2 meseca vidim da si napravio drugi deo teme. Ali ja sam kontaktirao ewe posle ovoga i rekao im sta mi se desilo. Bilo je price pre par dana isto u vezi reklamacije oni lepo kao prvo sami porpavljaju graficke pa porbaju upali im ili ne daju ti porpavljanu ako se pobunis onda ti daju novu. to rade u 90% sluacajeva ako je grancija pri siteku samo da te otarase a ako uspeju onu pravu koju si ti trebao da dobijes prodaju na KP i sebi strapju pare u dzep :: :: AMD FX-8320, 4300 MHz (21.5 x 200 :: Cooler Master 212 EV :: Motherboard ASUS M5A99FX PRO R2.0 :: Kingston HyperX Blue 2x4 gb 160 :: Gigabyte R9 270 O :: SSD OCZ Agility 3 60gb :: 1.5 WD+500gb W :: Chiftec CX-05B- :: Thermatle Purepower 600 Wati :: :: :: Pozdrav svima :: :: Na moju veliku zalost i ja imam `posla` sa ovom firmom :: :: Pre 45 dana sam odneo u radnju (ne bih jos da je imenujem jer su za sada radnici u radnji bili fer i korektni ali polako gubim strpljenje) graficku karticu GIGABYTE GTX 570 :: :: Graficka nije davala sliku, bila je pod garancijom i odneo sam u radnju gde sam je kupio (graficku, kutiju, garanciju, fiskalni-sve sam im dao) :: :: U radnji su rekli da ce poslati graficku u EWE (koji je uvoznik) ali da je Neposystem servis pa da ce mi javiti u sto kracem roku sta kaze servis. Kad sam cuo Neposystem pomislio sam da li je moglo da bude nesto gore ali sta cu :: :: Posle nedelju dana me zovu i kazu da su uvazili reklamaciju i da cu dobiti zamensku karticu, reko dobro :: :: Od tada je proslo 30 dana pa sam ih zvao da pitam sta ce desava (probao sam da dobijem EWE ali su mi rekli da je za servis zaduzen Neposystem i da sa njima mogu da kontaktiram samo preko mail-a. kao da telefon nemaju) :: :: Iz radnje mi kazu da cu dobiti MSI GTX 670 kao zamensku karticu :: :: Reko dobro, sta je-tu je. serviraju ti na gotovo, nemas sa njima kontakt i cao :: :: Zovu me pre 7 dana, kazu da je stigla kartica i otisao sam da je preuzmem :: :: Sta se dalje desava :: :: Kartica je stigla u nekoj MSI kutiji, nije standardno fabricko pakovanje (samo klot kartica, stiropor i kutija), a nalepnica gde je serijski broj je bila cudna jer se vidi da je taj serijski nalepljen preko drugog broja, druge nalepnice-kako na kartici, tako i na kutiji :: :: Napomenuo sam to u radnji i rekao sam im za slucaj Neposystem-a, da nemaju OK odnos sto se tice servisa, zamena i sl. ali su mi rekli da ne bi trebalo da su mi poslali neispravnu karticu :: :: Kazem dobro, uzmem karticu i potpisem da sam preuzeo istu :: :: Dodjem kuci, ubacim karticu u komp, a ona shiba ventove na 100%, ne cujem svoje misli od buke. Od slike nema nista-ne radi zamenska graficka :: :: Zovem radnju, kazu da donesem ujutru graficku :: :: Odneo sam im graficku (to je bilo pre sedam dana)i rekli su mi da ce im ponovo poslati u servis :: :: Juce sam bio u radnji i pitao ste se desava ali su rekli da cekaju odgovor servisa :: :: Sta da radim ljudi? :: :: Ne bih da opet dobijem neki (p)reparirani model graficke, ustvari ne bih vise da imam posla sa njima (EWE, Neposystem). Ne verujem im vise, ne zelim sa njima da imam posla. Pogotovo sto sam ih cekao 45 dana i umesto GIGABYTE-a su mi poslali MSI i to jos neispravnu :: :: Uzeo bih graficku u vrednosti sa fiskalnog racuna i doplatio koliko treba za skuplju (u radnji su mi nudili GTX 760, sto je smesno) ali mi je samo bitno da oni nisu oni uvoznici (EWE) jer uvaljuju neipravne komponente i vidim da se ljudi zale na njih :: :: Ne znam kako da kontaktiram kancelariju Gigabyte-a :: :: Da im opisem ovaj slucaj sa grafickom (a znam da nije jedini), jer znam da ako reklamiras Gigabyte onda moras dobiti Gigabyte (oni kao uvoznik salju u Gigabyte, a ne u MSI) :: :: Da li da im saljem inspekciju, da zovem udruzenje potrosaca, sta da radim? :: :: Proslo je vise od 45 dana od kako sam odneo prvu graficku, gde je tu razuman rok za resavanje reklamacije i normalan odnos sa kupcem :: :: EWE i njihov servis Neposystem-NAJGORI SU!! :: :: :: :: CM HAF 932+Seasonic SS-750 :: :: INTEL i5 4670k@4.2 GHz+RAIJINTEK Nemesi :: :: Gigabyte Z97X-SL :: :: Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LE :: :: Seagate 1TB+Samsung 2 TB F :: :: Dell U2412 :: :: Logitech G105+MX518
Zdravo drugari, samo da vam javim šta se desilo sa mojim slučajem... Ispalo je da emmi šalje MSI grafičke kartice u EWE servis pošto je to ovlašćeni servis za MSI, kako oni kažu... Posle više od 2 nedelje vratili su mi karticu sa šturim objašnjenjem(servis je napisao) da se kod njih ne dešava navedeni kvar... Ako mene pitate, sramota za EWE a i za EMMI što radi sa takvim servisom... Da se razumemo, nemam ništa protiv EMMI-ja, bili su skroz korektni, sve najbolje im želim, ali bi trebalo bi da povedu računa ko su im poslovni partneri, zbog mušterija... U svakom slučaju, od mene više neće videti ni dinara za novu stvar, od sada samo polovne stvari bez garancije pa dok radi radi... Želim vam više sreće nego sebi.
:: Izvinjavam se autoru teme ako idem u offtopic ali moze li mi neko molim vas reci da nije mozd :: i za EMMI ovlasceni servis MSI grafickih karti isto Neposystem? Prosle nedelje sam odneo u Emm :: neispravnu graficku kartu MSI pa ste me sada zabrinuli, skroz... Hvala unapred...
:: :: +1 i da dodam System One koji je ko zna kako postao ovlašćeni servis za HP, DELL i još neke brandove :: :: :: :: :: @zago :: :: druze, zato nemoj uzimati msi ili uzimaj komponente gde vidis da garanciju ne daje EWE :: :: :: :: CM HAF 932+Seasonic SS-750 :: :: INTEL i5 4670k@4.2 GHz+RAIJINTEK Nemesi :: :: Gigabyte Z97X-SL :: :: Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LE :: :: Seagate 1TB+Samsung 2 TB F :: :: ASUS GTX770 2GB DDR :: :: Dell U2412 :: :: Logitech G105+MX51 :: :: :: ::
Mislis da su svi ostali bolji..? Ne, to je sve ista bagra..
:: :: +1 i da dodam System One koji je ko zna kako postao ovlašćeni servis za HP, DELL i još neke brandove :: :: :: :: :: @zago :: :: druze, zato nemoj uzimati msi ili uzimaj komponente gde vidis da garanciju ne daje EWE :: :: :: :: CM HAF 932+Seasonic SS-750 :: :: INTEL i5 4670k@4.2 GHz+RAIJINTEK Nemesi :: :: Gigabyte Z97X-SL :: :: Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LE :: :: Seagate 1TB+Samsung 2 TB F :: :: ASUS GTX770 2GB DDR :: :: Dell U2412 :: :: Logitech G105+MX51 :: :: :: ::
Velika vecina, a oni sto su imali neki kvalitet su ili ugaseni, ili retki...
:: Kimtech je prilicno dobar, em znaju svoj posao em nece da te u mozak.. :: :: :: i5-4690k | Z97 Sabertooth mk.2 | Asus 280X DC2T | 8gb Crucial Ballistix@1600mhz CL8 | Samsung Evo 840 240gb | WD black 1tb | 750W cft-750-14cs | Cm Storm Stryker :: ::
:: posle dva meseca cekanja dobio sam novu gtx 770, juce sam bio da je uzmem :: :: @zago :: druze, zato nemoj uzimati msi ili uzimaj komponente gde vidis da garanciju ne daje EWE :: :: CM HAF 932+Seasonic SS-750 :: INTEL i5 4670k@4.2 GHz+RAIJINTEK Nemesi :: Gigabyte Z97X-SL :: Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LE :: Seagate 1TB+Samsung 2 TB F :: ASUS GTX770 2GB DDR :: Dell U2412 :: Logitech G105+MX51 :: ::
:: Pozdrav svima :: Na moju veliku zalost i ja imam `posla` sa ovom firmom :: Pre 45 dana sam odneo u radnju (ne bih jos da je imenujem jer su za sada radnici u radnji bili fer i korektni ali polako gubim strpljenje) graficku karticu GIGABYTE GTX 570 :: Graficka nije davala sliku, bila je pod garancijom i odneo sam u radnju gde sam je kupio (graficku, kutiju, garanciju, fiskalni-sve sam im dao) :: U radnji su rekli da ce poslati graficku u EWE (koji je uvoznik) ali da je Neposystem servis pa da ce mi javiti u sto kracem roku sta kaze servis. Kad sam cuo Neposystem pomislio sam da li je moglo da bude nesto gore ali sta cu :: Posle nedelju dana me zovu i kazu da su uvazili reklamaciju i da cu dobiti zamensku karticu, reko dobro :: Od tada je proslo 30 dana pa sam ih zvao da pitam sta ce desava (probao sam da dobijem EWE ali su mi rekli da je za servis zaduzen Neposystem i da sa njima mogu da kontaktiram samo preko mail-a. kao da telefon nemaju) :: Iz radnje mi kazu da cu dobiti MSI GTX 670 kao zamensku karticu :: Reko dobro, sta je-tu je. serviraju ti na gotovo, nemas sa njima kontakt i cao :: Zovu me pre 7 dana, kazu da je stigla kartica i otisao sam da je preuzmem :: Sta se dalje desava :: Kartica je stigla u nekoj MSI kutiji, nije standardno fabricko pakovanje (samo klot kartica, stiropor i kutija), a nalepnica gde je serijski broj je bila cudna jer se vidi da je taj serijski nalepljen preko drugog broja, druge nalepnice-kako na kartici, tako i na kutiji :: Napomenuo sam to u radnji i rekao sam im za slucaj Neposystem-a, da nemaju OK odnos sto se tice servisa, zamena i sl. ali su mi rekli da ne bi trebalo da su mi poslali neispravnu karticu :: Kazem dobro, uzmem karticu i potpisem da sam preuzeo istu :: Dodjem kuci, ubacim karticu u komp, a ona shiba ventove na 100%, ne cujem svoje misli od buke. Od slike nema nista-ne radi zamenska graficka :: Zovem radnju, kazu da donesem ujutru graficku :: Odneo sam im graficku (to je bilo pre sedam dana)i rekli su mi da ce im ponovo poslati u servis :: Juce sam bio u radnji i pitao ste se desava ali su rekli da cekaju odgovor servisa :: Sta da radim ljudi? :: Ne bih da opet dobijem neki (p)reparirani model graficke, ustvari ne bih vise da imam posla sa njima (EWE, Neposystem). Ne verujem im vise, ne zelim sa njima da imam posla. Pogotovo sto sam ih cekao 45 dana i umesto GIGABYTE-a su mi poslali MSI i to jos neispravnu :: Uzeo bih graficku u vrednosti sa fiskalnog racuna i doplatio koliko treba za skuplju (u radnji su mi nudili GTX 760, sto je smesno) ali mi je samo bitno da oni nisu oni uvoznici (EWE) jer uvaljuju neipravne komponente i vidim da se ljudi zale na njih :: Ne znam kako da kontaktiram kancelariju Gigabyte-a :: Da im opisem ovaj slucaj sa grafickom (a znam da nije jedini), jer znam da ako reklamiras Gigabyte onda moras dobiti Gigabyte (oni kao uvoznik salju u Gigabyte, a ne u MSI) :: Da li da im saljem inspekciju, da zovem udruzenje potrosaca, sta da radim? :: Proslo je vise od 45 dana od kako sam odneo prvu graficku, gde je tu razuman rok za resavanje reklamacije i normalan odnos sa kupcem :: EWE i njihov servis Neposystem-NAJGORI SU!! :: :: CM HAF 932+Seasonic SS-750 :: INTEL i5 4670k@4.2 GHz+RAIJINTEK Nemesi :: Gigabyte Z97X-SL :: Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LE :: Seagate 1TB+Samsung 2 TB F :: Dell U2412 :: Logitech G105+MX518
Naravno da nije sve ista bagra. Ovde pričamo o najgorim. Kod mene za sad: 1. Neposys 2. System1 3. Direct Link servis.
:: Mislis da su svi ostali bolji..? Ne, to je sve ista bagra. :: :: :: :: :: :: +1 i da dodam System One koji je ko zna kako postao ovlašćeni servis za HP, DELL i još neke brandove :: :: :: :: :: :: :: :: @zago :: :: :: druze, zato nemoj uzimati msi ili uzimaj komponente gde vidis da garanciju ne daje EWE :: :: :: :: :: :: CM HAF 932+Seasonic SS-750 :: :: :: INTEL i5 4670k@4.2 GHz+RAIJINTEK Nemesi :: :: :: Gigabyte Z97X-SL :: :: :: Crucial 2x4 GB DDR3 Ballistix LE :: :: :: Seagate 1TB+Samsung 2 TB F :: :: :: ASUS GTX770 2GB DDR :: :: :: Dell U2412 :: :: :: Logitech G105+MX51 :: :: :: :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60421. Broj poslatih odgovora: 647672. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.