Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Grafičke i video karte, monitori, ...
Potreban neko ko poznaje zakon
STRANA 5 OD 8  
Mixx Re: aha 28.04.2012. 12:18 #414917

status: user
broj poruka: 2931
zakon: http://www.ceps.rs/component/content/article/1819
molim citat iz zakona na osnovu kog ste dosli do tog tumacenja?
___________________________________________________
http://img810.imageshack.us/f/useyourcpu.jpg/

:: ovde svi znaju zakon...zato i dodjemo u probleme.
najbolje bi bilo kad ne bi znali zakon, ne biste imali problema uopste, a?
:: Povrat novca na zahtev kupca moze samo u prvih 6 meseci (naravno ukoliko se dokaze da proizvod nije pokvaren nestrucnim rukovanjem kupca ili visom silom-grom, poplava...), a nakon tih 6 meseci ukoliko nema adekvatna zamena za proizvod ili ukoliko proizvod ne moze da se popravi. NAravno u tom slucaju vraca se iznos sa fiskalnog racuna. Smanjena vrednost moze ukoliko nije vracen kompletan uredjaj, npr vratim ti laptop ali punjac zadrzim za sebe. Sto se tice zamene u ovom slucaju zamena je adekvatna, graficke su iste snage/klase/performansi i to je to. Uostalom, imate kompletan zakon na netu pa ga procitajte, ne budite lenji. Nego da pitam docu80, napisao si da i ti imas neku firmu ili sta vec, koji ti iznos vracas kada radis razduzenje ako se tvoja firma bavi trgovinom? Koliki garantni rok dajete za sve tehnicke uredjaje
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Gury ... 28.04.2012. 12:49 #414921

status: user
broj poruka: 4
procitati clan 54 i clan 55. Kod clana 55 vazi zahtev za povracaj novca ili zamenju robe novom bez pristajanja na popravku, znaci samo u prvih 6 meseci. Nakon toga ukoliko ti posalju adekvatnu zamenu mozes samo da se zalis sudu. Dosta toga odredjuje i zakon o obligacionim odnosima ali me sada mrzi da ceprkam po njemu jer bas ima mnogo clanova... A sto ti nista ne citiras iz zakona kad se takodje predstavljas da ga znas?


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
perrakojot Re: aha 28.04.2012. 14:09 #414934

status: user
broj poruka: 1029
posto vidim da si ti iz iste firme kao i nemanja,ajde ovako mi reci,nekoliko ljudi na forumu u ovoj temi je reklo da su DOBILI PUN IZNOS PARA KOJI JE PISAO NA FISKALNOM RACUNU u slucaju kada su im vracane pare zbog reklamacije. Doca je napisao da mu je inspektor kojeg je zvao rekao isto to,da ste duzni da vratite PUN IZNOS PARA SA FISKALNOG RACUNA,dexter je U TEMI ostavio broj telefona inspekcije u beogradu koju je on zvao i njemu su rekli INSPEKTORI da ste duzni da vratite PUN IZNOS NOVCA SA FISKALNOG RACUNA BEZ OBZIRA DA LI JE PROIZVOD STAR 2 ILI 200 DANA,i PO KOJEM PRAVU VI TVRDITE SUPROTNO KADA JE 2 INSPEKTORA I GOMILA CLANOVA OVOG SAJTA REKLO DA SE PO ZAKONU DOBIJA PUN IZNOS NOVCA KOJI PISE NA RACUNU.... sto se shabanisete vi iz altija,zar se tako postupa sa stalnim musterijama,ako je doca napisao da 3 GODINE saradjujete sa njegovom firmom, od njega ste do sada zaradili BRDO PARA,zar vas nije sramota da se sada ovako sramotite za sitan dinar...pa da mu date to sto covek i trazi i da ga ljubite u du*e da vam i dalje porucuje robu i da zaradjujete i dalje na njemu...zamislite koliko para cete izgubiti u buducnosti ako doca revoltiran vasim stavom prema njemu,stalnoj vasoj musteriji,i prestane da porucuje robu od vase firme(ima i drugih firmi,mozda i povoljnijih od vase)... jel vredno da mozda izgubite hiljade zaradjenih eura u buducnosti od docine firme,zarad jedne bedne pisljive reklamacije koja vama milionskoj kompaniji ne znaci nista,a mozda doci znaci PUNO! Mozda se doca ovoliko i bori da dobije 6790 jer je to grafika od neke njegove stalne musterije i zeli da i taj covek vlasnik graficke bude ekstra zadovoljan iu opet dodje kod njega u radnju da kupuje...e to je stav kakav treba imati!!! a ne vas altijevski stav koji ste pokazali na forumu!!!! jeb*s i zakone,je*bes sve,ovde je sada pitanje koliko HOCETE DA UCINITE a da mozete ,siguran sam da mozete da mu date i duplo jacu grafiku od te koju je covek trazio,samo vi NECETE,TERATE INAT!!!!!


:: ovde svi znaju zakon...zato i dodjemo u probleme. Povrat novca na zahtev kupca moze samo u prvih 6 meseci (naravno ukoliko se dokaze da proizvod nije pokvaren nestrucnim rukovanjem kupca ili visom silom-grom, poplava...), a nakon tih 6 meseci ukoliko nema adekvatna zamena za proizvod ili ukoliko proizvod ne moze da se popravi. NAravno u tom slucaju vraca se iznos sa fiskalnog racuna. Smanjena vrednost moze ukoliko nije vracen kompletan uredjaj, npr vratim ti laptop ali punjac zadrzim za sebe. Sto se tice zamene u ovom slucaju zamena je adekvatna, graficke su iste snage/klase/performansi i to je to. Uostalom, imate kompletan zakon na netu pa ga procitajte, ne budite lenji. Nego da pitam docu80, napisao si da i ti imas neku firmu ili sta vec, koji ti iznos vracas kada radis razduzenje ako se tvoja firma bavi trgovinom? Koliki garantni rok dajete za sve tehnicke uredjaje
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
oreshac Re: ... 28.04.2012. 14:38 #414940

status: user
broj poruka: 485
Ajmo Gury ispocetka, gde pise u zakonu da se ne vraca pun iznos novca posle 6 meseci?
U clanu 55 pise Citat: `Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na
potrošaca, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika,
osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom odredjene nesaobraznosti.`

Jedino se tu spominje vremenska odrednica od 6 meseci.

Moja ala: http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1763839

:: procitati clan 54 i clan 55. Kod clana 55 vazi zahtev za povracaj novca ili zamenju robe novom bez pristajanja na popravku, znaci samo u prvih 6 meseci. Nakon toga ukoliko ti posalju adekvatnu zamenu mozes samo da se zalis sudu. Dosta toga odredjuje i zakon o obligacionim odnosima ali me sada mrzi da ceprkam po njemu jer bas ima mnogo clanova... A sto ti nista ne citiras iz zakona kad se takodje predstavljas da ga znas
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Gury nisam iz iste firme! 28.04.2012. 17:13 #414960

status: user
broj poruka: 4

Ja sam napisao da SE VRACA PUN IZNOS SA FISKALOG RACUNA! Procitaj ponovo. U prvih 6 meseci moze da bira sta hoce jer se smatra da je greska na proizvodu postojala u trenutku prodaje! Znaci zamena , popravka, povracaj novca samo navede u zahtevu, posle tih 6 meseci ukoliko postoji adekvatna zamena najverovatnije mu ne vredi da se zali! Uostalom pozovi udruzenje za zastitu potrosaca, trzisnu inspekciju itd i postavi konkretno pitanje i navedi tacne informacije vezane za problem. Godinama citam ovaj forum ali nikad nisam komentarisao bas zbog likova koji misle da su popili svu pamet ovog sveta i lupaju sta hoce. Igrom slucaja ovo znam jer sam se raspitivao kada je meni trebala takva pomoc u vezi reklamacija, eto toliko.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
CyberConn sta je sad ovo??? 28.04.2012. 17:16 #414961

status: user
broj poruka: 220
pa nesto ne vidim da su se braca altijevci nemanja i gury udostojili da odgovore direktno ni na jednu poruku,sve nesto okolo naokolo,mazanje ociju,stvari koje se mogu tumaciti dvosmisleno,ajde potkrepite nesto cinjenicama na papiru,uslikajte i okacite na forum clan zakona koji direktno potvrdjuje vase tvrdnje,uradite nesto,nemojte samo da se ne javljate kao do sada...

MIND CONTROL

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Mixx Re: ... 28.04.2012. 18:07 #414971

status: user
broj poruka: 2931
mali offtopic, vezan za odgovor ITnemanji aka Guru: zato sto znam da ako postoji dobra volja, prodavac moze da izadje u susret kupcu. u ovom slucaju to ocigledno nije tako. ovde se prodavac koprca po svaku cenu da sacuva zaradu a ne musteriju. evo da objasnim kome jos uvek nije jasno: prodavac cija sam stalna musterija svaki put kad mi crkne DVD isti razduzi finansijski, a ja dobijem nov sa novom garancijom bez dinara doplate, i tako vec 10ak godina. on cuva musteriju, ja ucarim po nesto sitno (ne na njegovu stetu!), i bole nas kurcici. kad treba otkljucan procesor proba se po par komada... itd, itd.... tako se cuva musterija
___________________________________________________
http://img810.imageshack.us/f/useyourcpu.jpg/

:: procitati clan 54 i clan 55. Kod clana 55 vazi zahtev za povracaj novca ili zamenju robe novom bez pristajanja na popravku, znaci samo u prvih 6 meseci. Nakon toga ukoliko ti posalju adekvatnu zamenu mozes samo da se zalis sudu. Dosta toga odredjuje i zakon o obligacionim odnosima ali me sada mrzi da ceprkam po njemu jer bas ima mnogo clanova... A sto ti nista ne citiras iz zakona kad se takodje predstavljas da ga znas
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Gury nisam itnemanja! 28.04.2012. 19:17 #414980

status: user
broj poruka: 4

niti imam veze sa njim, ljudi! Samo sam hteo da pomognem odgovorivsi na temu i to je to! Inace Mixx ti si dobar sa tim prodavcem da mozes da isprobavas procesore a te procesore ce posle neko kupiti `kao nove`. E vidis to se zove licemerje, za druge si pravedan a da mozes zaobilazio bi pravila samo tako, mozda i ti kupis kasnije tako nesto `kao novo`.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
misa i moje licno misljenje... 28.04.2012. 23:34 #415022

status: admin
broj poruka: 876
Pre svega pokusacu da budem objektivan i da dam svoje misljenje. Licno imam veoma pozitivno mišljenje o njihovom poslovanju i ophođenju prema kupcima, naravno, onoliko koliko sam bio u mogućnosti da se susretnem sa njihovom poslovnom politikom. Takođe mislim da nisu u pitanju par hiljada dinara već da je u pitanju princip koji bi trebalo da važi za sve njihove kupce kako bi svi kupci bili jednaki i imali istu uslugu. Pre svega mislim da @doco80 nisi imao sreće da dobiješ znatno jaču kartu jer se obično prilikom reklamacije zbog nemogućnosti da se dobije isti proizvod (koji se obicno vise ne proizvodi) dobija njegov noviji naslednik. Tako je slučaj i kod tebe. Tebi je ponuđen novi naslednik koji je u rangu tvoje prethodne karte ali nije daleko jači kako je to obično slučaj. Koliko sam ja shvatio zakon, ukoliko se novac vraća, vraća se pun iznos ali nisam siguran da li su dužni da ti novac vrate ukoliko ima adekvatna zamena. Ukoliko takva zamena ne postoji, onda su dužni da ti vrate iznos onaj koji je na fiskalnom računu. Predpostavljam da je u pitanju hard disk da se niko ne bi bunio za zamenu jer za vraćeni novac ne može da se kupi polovina prostora od starog. Sve je to sreća, koliko ćeš bolje proći, ali ti si dobio ponudu za karticu koja je naslednik tvoje karte i mislim da nisi oštećen. Naravno, niko ne može da usreći sve svoje klijente i da svi klijenti sa svoje tačke gledišta budu srećni, posmatrajaći bilo koju granu, od zubara do IT firmi. U svakom slučaju kao što vidite, ni jedan post nije obrisan, tako da nema nikakvog zataškivanja i svako imam pravo na svoje mišljenje a, moje mišljenje je da si ipak dobio adekvatnu zamenu u ovoj situaciji i da nisi imao sreće sa novom generacijom. Koliko sam video @dexter013 je bio bolje sreće.

p.s.
ITnemanja i Gury nisu ni približno sa iste adrese pa predpostavljam da nije reč o istoj osobi pa ne bi bilo lepo da se ogrešimo za @gury-a.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
toothless Pa Dexter je druga priča... 29.04.2012. 01:02 #415038

status: user
broj poruka: 3241
Gay lobi `buši` gde burgija neće.Ne bi me čudilo da je dobio i novu kartu i pare! :P
Doco, nemoj da se prikloniš njihovom lobiju zbog jedne grafičke! :)

https://www.mojdom.rs http://tiny.cc/msvoj
Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - 4GB DDR3 - Hitachi 500GB -Powercolor 6850 - LC6650GP3 V2.3 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL LED - Genius Navigator 535

:: Pre svega pokusacu da budem objektivan i da dam svoje misljenje. Licno imam veoma pozitivno mišljenje o njihovom poslovanju i ophođenju prema kupcima, naravno, onoliko koliko sam bio u mogućnosti da se susretnem sa njihovom poslovnom politikom. Takođe mislim da nisu u pitanju par hiljada dinara već da je u pitanju princip koji bi trebalo da važi za sve njihove kupce kako bi svi kupci bili jednaki i imali istu uslugu. Pre svega mislim da @doco80 nisi imao sreće da dobiješ znatno jaču kartu jer se obično prilikom reklamacije zbog nemogućnosti da se dobije isti proizvod (koji se obicno vise ne proizvodi) dobija njegov noviji naslednik. Tako je slučaj i kod tebe. Tebi je ponuđen novi naslednik koji je u rangu tvoje prethodne karte ali nije daleko jači kako je to obično slučaj. Koliko sam ja shvatio zakon, ukoliko se novac vraća, vraća se pun iznos ali nisam siguran da li su dužni da ti novac vrate ukoliko ima adekvatna zamena. Ukoliko takva zamena ne postoji, onda su dužni da ti vrate iznos onaj koji je na fiskalnom računu. Predpostavljam da je u pitanju hard disk da se niko ne bi bunio za zamenu jer za vraćeni novac ne može da se kupi polovina prostora od starog. Sve je to sreća, koliko ćeš bolje proći, ali ti si dobio ponudu za karticu koja je naslednik tvoje karte i mislim da nisi oštećen. Naravno, niko ne može da usreći sve svoje klijente i da svi klijenti sa svoje tačke gledišta budu srećni, posmatrajaći bilo koju granu, od zubara do IT firmi. U svakom slučaju kao što vidite, ni jedan post nije obrisan, tako da nema nikakvog zataškivanja i svako imam pravo na svoje mišljenje a, moje mišljenje je da si ipak dobio adekvatnu zamenu u ovoj situaciji i da nisi imao sreće sa novom generacijom. Koliko sam video @dexter013 je bio bolje sreće
::
:: p.s
:: ITnemanja i Gury nisu ni približno sa iste adrese pa predpostavljam da nije reč o istoj osobi pa ne bi bilo lepo da se ogrešimo za @gury-a
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
SkyFire Vacarenje! 29.04.2012. 04:15 #415055

status: user
broj poruka: 18472
Prvi put cujem za zakon od 6 meseci!O svasta!

Ponovicu jos jednom!
To su distributeri,mahom poslodavci manjih firmi izmislili `zakon` o `postovanju` garantnog roka putem uporedjivanja performansi..
Takav zakon ne postoji!To je sramota sta se radi!

Primer.Ako kupis kartu ,procesor poslednje generacije iz visoke klase plastis 300 eur,prodje neko vreme i hardver ti crkne a za to vreme izasle nove serije i tvoj cpu/karta spadne u rang performansi proizvoda iz srednje ili nize klase vrednosti 50-100 eur!

Kupac je svojih 300 eur ulozio a brend/uvoznik/maloprodaja garantuje ispravnost u radu odredjen vremenski period koji je propisan za taj proizvod,.Ako vremenski period prodje ok,u redu odpada sve,i cifra i zamena ali mojih 300 eur stoji ulozeno i na snazi je sve dok garantni rok traje a to je zakon po fiskalnom racunu vrednosti proizvoda koji su duzni da mi vrate!

Najsmesnija stvar u svemu tome jeste da je kupac toliko zasticen da ima pravo da trazi povracaj novca odmah bez pristanka na bilo kakvu ponudu.
Ponudu (zamenu) moze da saslusa cisto iz kurtoazije!

Kakve su to bre prica za malu decu.Koga vi lazete?!!!

P.S.Isto i sa PROIZVOLJNIM izmenama zakona za vremenski rok!

Corsair daje 5 godina na napajanja nase firme daju 3 godine!
Hitachi daje 3 godine garanciju na diskove,nase firme daju 2 godine!
Kingston daje dozivotnu garnaciju na ram memorije kod nas su garancije od 2-3 godine.
Na flash daju 5 godina kod nas daju 3 godine!
Gainward svugde daje od 3-5 godina garanciju kod nas je 2 godine!
Logitech daje od 3-5 godina kod nas od 1-2 godine!
I tako redom,mali milion primera!!!

WTF?!!!
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
misa Re: Vacarenje! 29.04.2012. 09:47 #415063

status: admin
broj poruka: 876
::
:: Primer.Ako kupis kartu ,procesor poslednje generacije iz visoke klase plastis 300 eur,prodje neko vreme i hardver ti crkne a za to vreme izasle nove serije i tvoj cpu/karta spadne u rang performansi proizvoda iz srednje ili nize klase vrednosti 50-100 eur
::

Upravo ono o čemu sam govorio. Naravno, da ne treba da dobije karticu po performansama, već treba da dobije naslednika njegove kartice u trenutku zamene ako njegova kartica ne postoji. Na tvom primeru procesora koji su ti miliji :) , ako sam kupio i7, onda mogu dobiti samo naslednika i7 a, nikako i3 koji je dostigao performanse mog i7. Performanse se gledaju u odnosu na nove modele. Ako je moj model u trenutku kupovine bio u prve tri kartice/procesora po snazi i njegova zamena mora biti u prve tri kartice/procesora danas. Docina kartice tada i sada (s obzirom da je mali vremenski period prošao) slično se kotiraju u odnosu na ostale kartice iz svog vremena. I dalje mislim da jednostavno nije imao sreće. Naravno, ako ima pravo na povraćaj novca, on mora biti onoliko koliko je na fiskalnom računu, stvar je prosta.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
misa da još obrazložim... 29.04.2012. 10:00 #415064

status: admin
broj poruka: 876
svoje mišljenje i sumnju kada pominjem `ako ima pravo na povraćaj novca`. Kada je kupljen proizvod bez garantnog lista tada kupac može da dobije popravljen proizvod, zamenu proizvoda ili povraćaj novca i tu zakon jasno kaže. Mada, kada ima garantni list, tada je ovlašćeni servis dužan da popravi ako je moguće ili da izda pisanu potvrdu da se proizvod ne može popraviti pa da se izvrši zamena proizvod, nisam siguran i za povraćaj novca ukoliko ima adekvatna zamena.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
perrakojot Re: Re: Vacarenje! 29.04.2012. 10:01 #415065

status: user
broj poruka: 1029
nije da doca nije imao srece,nego su se iz altija zainatili i sada namerno nece da mu ucine to sto trazi,i samo namerno traze sve moguce nacine da pokusaju da nas sve zavaraju nekim zakonskim ``cinjenicama`` koje NE POSTOJE!!! mali vremenski period je po tebi 2 godine miso?? 5770 je bila NAJPRODAVANIJA GRAFICKA KARTICA pre 2 godine,tada je imala najbolji odnos cene i performansi u odnosu na svaku jednu karticu koja je tada bila aktuelna,znaci bila je nesto u sto je 6790 TRENUTNO SADA!!! Ako se u cilju ocuvanja musterije koji ti je za 3 godine imao svega 4-5 reklamacija,od kojeg si zaradio HILJADE EURA,kao sto je Alti zaradio od docine firme ,zar je toliko tesko izaci mu u susret JEDNOM KADA COVEK NESTO ZATRAZI OD NJIH!!!??? JEDNOM!!! ZAR ALTI NE RAZMISLJA O OCUVANJU KUPACA,DA PONEKAD TREBA UCINITI NEKOME,I SA LJUDSKE STRANE,I SA POSLOVNE STRANE,DA SE OCUVA KUPAC...PA NE BORI SE DOCA OVAKO VATRENO ZA OVU GRAFICKU ZATO STO MU JE DOSADNO,VEROVATNO SE BORI DA BI I ON OCUVAO KUPCA,CIJA JE GRAFICKA CRKLA... Stvarno je stav Altija neverovatan,trebali su bez pogovora da mu daju to sto trazi,i kazu ``izvoli doco,dodji opet na nas portal i poruci hiljade eura robe u buducnosti`` i to uz smesak ,a ne uz ovakav stav... Po mom misljenju je stav ovako velike kompanije ALTI ,prema VISEGODISNJEM STALNOM KUPCU KRAJNJE JADAN!!!


:: ::
:: :: Primer.Ako kupis kartu ,procesor poslednje generacije iz visoke klase plastis 300 eur,prodje neko vreme i hardver ti crkne a za to vreme izasle nove serije i tvoj cpu/karta spadne u rang performansi proizvoda iz srednje ili nize klase vrednosti 50-100 eur
:: ::
::
:: Upravo ono o čemu sam govorio. Naravno, da ne treba da dobije karticu po performansama, već treba da dobije naslednika njegove kartice u trenutku zamene ako njegova kartica ne postoji. Na tvom primeru procesora koji su ti miliji :) , ako sam kupio i7, onda mogu dobiti samo naslednika i7 a, nikako i3 koji je dostigao performanse mog i7. Performanse se gledaju u odnosu na nove modele. Ako je moj model u trenutku kupovine bio u prve tri kartice/procesora po snazi i njegova zamena mora biti u prve tri kartice/procesora danas. Docina kartice tada i sada (s obzirom da je mali vremenski period prošao) slično se kotiraju u odnosu na ostale kartice iz svog vremena. I dalje mislim da jednostavno nije imao sreće. Naravno, ako ima pravo na povraćaj novca, on mora biti onoliko koliko je na fiskalnom računu, stvar je prosta
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
saladin vaqcarenjhe 2 deo... 29.04.2012. 10:18 #415066

status: user
broj poruka: 229



i sta bi na kraju sa karticom zamenom i novcima... da znam ili da odma sutra povedem inspeciju kad budem iso da reklamiram grafiku? staru godinu dana ..sa sve fiskalnim i garantnim listom i orginal ambalazom....
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
misa Re: Re: Re: Vacarenje! 29.04.2012. 10:22 #415067

status: admin
broj poruka: 876
Ne želim da komentarišem poslovnu politiku neke firme, pogotovo firmama koje su se dokazale na našem tržištu, ovde sam izneo svoje mišljenje da li je alti prekršio zakon ili ne. Mislim da ne. Ako ostane na ovome, oni će sigurno izgubiti docu80 kao klijenta ali to na meni nije da ocenjujem a, ja doci svakako želim da dobije željenu karticu i iskreno se nadam da će naći zajednički jezik i na obostrano zadovoljstvo nastaviti saradnju.


:: nije da doca nije imao srece,nego su se iz altija zainatili i sada namerno nece da mu ucine to sto trazi,i samo namerno traze sve moguce nacine da pokusaju da nas sve zavaraju nekim zakonskim ``cinjenicama`` koje NE POSTOJE!!! mali vremenski period je po tebi 2 godine miso?? 5770 je bila NAJPRODAVANIJA GRAFICKA KARTICA pre 2 godine,tada je imala najbolji odnos cene i performansi u odnosu na svaku jednu karticu koja je tada bila aktuelna,znaci bila je nesto u sto je 6790 TRENUTNO SADA!!! Ako se u cilju ocuvanja musterije koji ti je za 3 godine imao svega 4-5 reklamacija,od kojeg si zaradio HILJADE EURA,kao sto je Alti zaradio od docine firme ,zar je toliko tesko izaci mu u susret JEDNOM KADA COVEK NESTO ZATRAZI OD NJIH!!!??? JEDNOM!!! ZAR ALTI NE RAZMISLJA O OCUVANJU KUPACA,DA PONEKAD TREBA UCINITI NEKOME,I SA LJUDSKE STRANE,I SA POSLOVNE STRANE,DA SE OCUVA KUPAC...PA NE BORI SE DOCA OVAKO VATRENO ZA OVU GRAFICKU ZATO STO MU JE DOSADNO,VEROVATNO SE BORI DA BI I ON OCUVAO KUPCA,CIJA JE GRAFICKA CRKLA... Stvarno je stav Altija neverovatan,trebali su bez pogovora da mu daju to sto trazi,i kazu ``izvoli doco,dodji opet na nas portal i poruci hiljade eura robe u buducnosti`` i to uz smesak ,a ne uz ovakav stav... Po mom misljenju je stav ovako velike kompanije ALTI ,prema VISEGODISNJEM STALNOM KUPCU KRAJNJE JADAN!!
::
::
:: :: ::
:: :: :: Primer.Ako kupis kartu ,procesor poslednje generacije iz visoke klase plastis 300 eur,prodje neko vreme i hardver ti crkne a za to vreme izasle nove serije i tvoj cpu/karta spadne u rang performansi proizvoda iz srednje ili nize klase vrednosti 50-100 eur
:: :: ::
:: ::
:: :: Upravo ono o čemu sam govorio. Naravno, da ne treba da dobije karticu po performansama, već treba da dobije naslednika njegove kartice u trenutku zamene ako njegova kartica ne postoji. Na tvom primeru procesora koji su ti miliji :) , ako sam kupio i7, onda mogu dobiti samo naslednika i7 a, nikako i3 koji je dostigao performanse mog i7. Performanse se gledaju u odnosu na nove modele. Ako je moj model u trenutku kupovine bio u prve tri kartice/procesora po snazi i njegova zamena mora biti u prve tri kartice/procesora danas. Docina kartice tada i sada (s obzirom da je mali vremenski period prošao) slično se kotiraju u odnosu na ostale kartice iz svog vremena. I dalje mislim da jednostavno nije imao sreće. Naravno, ako ima pravo na povraćaj novca, on mora biti onoliko koliko je na fiskalnom računu, stvar je prosta
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
perrakojot Re: vaqcarenjhe 2 deo... 29.04.2012. 10:24 #415068

status: user
broj poruka: 1029
pa suvise je rano da bi se bilo sta resilo oko ovog problema,tema je postavljena za vikend,mislim da pre ponedeljka doca ne moze da nam javi sta su resili da urade altijevci jer niko ne radi vikendom:)...a siguran sam da ce nas izvestiti o svemu...


::
::
::
:: i sta bi na kraju sa karticom zamenom i novcima... da znam ili da odma sutra povedem inspeciju kad budem iso da reklamiram grafiku? staru godinu dana ..sa sve fiskalnim i garantnim listom i orginal ambalazom....
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
pwner re 29.04.2012. 20:13 #415174

status: user
broj poruka: 475
Evo, opet je admin obrisao post :D

Tuzno, ali istinito.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
misa Re: re 29.04.2012. 20:15 #415175

status: admin
broj poruka: 876

Samo da vidis razliku, da bi istu znao ubuduće da razlikuješ kada neopravdano okrivljuješ

:: Evo, opet je admin obrisao post :
::
:: Tuzno, ali istinito
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
SkyFire haha 29.04.2012. 20:18 #415176

status: user
broj poruka: 18472
Ima da se zna ko je sef


P.S.Miso,obrisi mi post,cist spam
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
doca80 Jos nista, 30.04.2012. 10:59 #415263

status: user
broj poruka: 3053
Jos mi se niko nije javio iz Altija,da se dogovorimo kako cemo da resimo pitanje graficke...Ocekujem da mi se jave u toku dana,jer u mailu koji sam dobio od Nemanje zadnja rec koju je napisao je bila ``RESICEMO`` !!! Cekam Nemanju da mi se javi,pa cu preneti sta se desava i kako ce biti sve ovo zavrseno...

NAJCVRSCI OSLONAC U ZIVOTU JE SANK

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic Re: Jos nista, 30.04.2012. 11:03 #415265

status: user
broj poruka: 19084
verujem da ce sve proci ok.


:: Jos mi se niko nije javio iz Altija,da se dogovorimo kako cemo da resimo pitanje graficke...Ocekujem da mi se jave u toku dana,jer u mailu koji sam dobio od Nemanje zadnja rec koju je napisao je bila ``RESICEMO`` !!! Cekam Nemanju da mi se javi,pa cu preneti sta se desava i kako ce biti sve ovo zavrseno..
::
:: NAJCVRSCI OSLONAC U ZIVOTU JE SANK
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
doca80 Re: Re: Jos nista, 30.04.2012. 11:20 #415269

status: user
broj poruka: 3053
aj nadamo se da hoce...ocuvati kupca po svaku cenu je moja politika...nadam se da ce se i njihova politika poklopiti sa mojom:)

NAJCVRSCI OSLONAC U ZIVOTU JE SANK

:: verujem da ce sve proci ok
::
::
:: :: Jos mi se niko nije javio iz Altija,da se dogovorimo kako cemo da resimo pitanje graficke...Ocekujem da mi se jave u toku dana,jer u mailu koji sam dobio od Nemanje zadnja rec koju je napisao je bila ``RESICEMO`` !!! Cekam Nemanju da mi se javi,pa cu preneti sta se desava i kako ce biti sve ovo zavrseno..
:: ::
:: :: NAJCVRSCI OSLONAC U ZIVOTU JE SANK
:: ::
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ishmerish Zemo Srbija je ovo 30.04.2012. 16:23 #415346

status: user
broj poruka: 7285
i ovde vazi ona `U nadi se zivi i u nadi se mre`

Ako im nisi pokazao zube samo ce te zavlace dok ne popizdis i `dignes ruke` od svega, jbg tuzno ali istinito, tako stvari teku u ovom raspadu.

Da ti je oko bilo kad sam kupio lap(Toshiba) u San Diego-u, dodjem na camac a baterija pola sata i to ako nista ne radis.
Sine kad sam sledece nedelje uleteo u radnju sa sve Srpskim nacinom obracunavanja covek se oduzeo, dok sam ja prekopcao da to nisu hebeni Srbi vec mi je zamenuo lap i dao mi pun Q periferija za dz, a izvinjavao se za mnom do parkinga.


Lala 4ever!
http://fwd4.me/zCE

`Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost, doduse za prvu nisam siguran`

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
pmfrulez !!! 30.04.2012. 17:50 #415367

status: user
broj poruka: 998
u pravu je ishmerish,uspeh u ostvarivanju tvojih prava zavisi iskljucivo od stava koji zauzmes prema njima.
nisam ostvario pravo na reklamaciju bas na njegov nacin,ali to je poenta,pokazati zube.
Ja sam pokusao milom,tj pricom da nezelim da nikog dovodim u neprijatnu situaciu...itd.
Oni su verovatno videli da sam ok lik,ali su se istovremeno opustili i poceli da me zavlace tj da mi salju odgovore sa nedelju dana kasnjenja.
Naostrio sam se pokazao zube,i krenuo da pisem dobro upakovanje takoreci pretece mejlove od proizvodjaca preko uvoznika i firme pa sve do radnje gde sam kupio i to sve zbog iskoriscenog kupona za dirt3 a dobio sam battlefield 3 sto nije ni isti zanr igre tj zamenski proizvod makakav bio a nije isto ni u cenovnom rangu vec dosta skupljdm.Moj savet ti je da ides do kraja malo povisis ton prilikom konverzacije sa njhma bilo preko tel.razgovora,bilo preko mail-ova i da ne odustajes
Phenom IIx4 955BE 3.8GHz
Gemin II
Asus M5A97 PRO
Sapphire HD 6870
NZXT Lexa S
Kingston HyperX 2x4GB 1600MHz
Benq G2220HDA
LC Powe LC6650GP3 V2.3
http://alturl.com/jrvku


:: www :: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 5 OD 8  
Broj postavljenih tema: 60423. Broj poslatih odgovora: 647731.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs