Sedeo sam samo u W140 500SEL iz 91` (to je taj sto si vozio). Opreme maltene vise nego kod nove Skode Superb ili nekog Passat-a, oko 360bhp (on ima V8 cini mi se), sedista nema, vec fotelje itd. itd.
E bravo za 700D. Planiram da zamenim HAF-a sa 650D. Moze da se nabavi za ~160E sto mislim da je dosta dobra cena. 700/800D mi se i vise svidja iz nekog drugo aspekta ali nemam toliko kinte ..
Ma jasno je meni sve to sto ti meni kazes. Lose su im performanse, jer ipak su te plasticne Toshibe za isti kes mnogo brze, ali da mu nema premca u dizajnu i displeju, nema :). Informisan sam ja o njima bas dosta :), evo ako nekoga zanima novi Macbook Air bi trebao da iskoci u Junu / Julu sa sve sandy-em i Thunderbolt-om :).
Pozdrav!
:: E, gile ti to nisi ni video a kazes da ne valja. Pre 3 godine kad je kupljen taj MacBook Pro je postavio standarde. IPS+LED panel ,DDR3, 2 graficke, SSD, 2MPx cam, Intel 8Mb Cache, pozadinsko osvetljene na tastaturi... I dan danas kad stavis plastikanera Toshibu pored smesno deluje.. : :: @O :: Baltic 90, skretnica 20kg, 10k : :: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - : : :: :: Samo lepog : :: : :: :: Pozdra :: : :: : :: :: :: Evo jednog lepog prenosnog racunara. :: :: :: http://www.fotorola.com/uploads/c5d8ef9802.j :: : :: :: :: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - :: :: : :: :: : :: :: :
:: Eh, pa S klasa jos najjaci motor :: Sedeo sam samo u W140 500SEL iz 91` (to je taj sto si vozio). Opreme maltene vise nego kod nove Skode Superb ili nekog Passat-a, oko 360bhp (on ima V8 cini mi se), sedista nema, vec fotelje itd. itd
Hvala.Nije nista specijalno ali za mene je ok.Prvenstveno je ovo sklapano sa gledanje filmova ali moze korektno i da radi za audio zvuk.Ali poznavajuci sebe pitanje je koliko ce ovo biti kod mene.Posto stalno nesto menjam.Inace imam u planu da nakacim projektor BENQ w600+ koji radi na 1280x720i platno 203x203 cm sa motorom ,i da ga spojim na komp i gledam hd filmove .Naravno kad to finansije budu dozvolile.Za sada je to samo zelja.
7.1 zvuk, 6 zvucnika gore a 2 su dole, ranije zvucnici stajali rasporedjeni kako treba, zadnjih godina svi se skupili na jedno mesto (deca mislila kockice pa udri) .)
Zvucnici su vishe kao ukras-veoma slabo se koriste, potreban je mir i tishina u sobi .)
:: Lepo lepo , a ono ti je 6+1 surround na stolu :: :: AMD Phenom II x6 105 :: 5 Gb Kingston hyperX genesis 1600MH :: 470 gtx gigabyte :: MSI 760 GM-E5 :: Chieftec Drago :: LC power 600 :: CpuCooler:Titan Vanesa :: :: :: eh, kad stignu klinci soba poprimi drugaciji izgled . :: :: :: :: http://www.dodaj.rs/f/1z/s0/4rlXvJ52/img0005.jp :: :: :: :: http://www.dodaj.rs/f/2U/3R/3erYZO3i/img0008.jpg
off kad si vec pomenuo w203 , ja ga imam vec 4 godine C220 , ide lepo i ne trosi puno za takav motor, nije bas za trke kao sto ti kazes ali dovoljno da se obuzdaju neki sabanotiji na putu kad krenu da se kurce kao.... znas sta mislim hahaha i da u pravu si, svaki valja, prosle nedelje sam bas bio u mercedesovom muzeju u stuttgartu vec drugi put, jednostavno glupe je da se ne ode kad si tamo vec, i svaki put se zadrzim par sati, jako je dobro uradjen, istorija + mercedesova vozila kroz istoriju ...
:: Ma de znam, moze svasta da bude. Daleko sam ja od nekog poznavaoca te vrste :: :: A volim Mecku :D. Vozio sam od poznanika i prijatelja W124 2.5D, W126 (stari slon, ne znam koji je motor, ali je dizel), W203 2.2CDI (e to ide ..) a imam oko godinu dana 190E iz 90`. Pored toga su me vozili u svemu i svacemu i nije bitno koji je, svaki valja . :: :: :: ::
A ma naravno, nije to auto za neki auto sport, ipak je to dizel limuzina. Ja kazem u odnosu na ove druge dizele sa kojima sam se susretao. C220 (cisto da potvrdimo, pricamo o 2.2 motoru od 144bhp, right?) za grad i putovanja ide odlicno. Ima on dosta snage na niskim obrtajima sto je i za gradsku voznju i najbitnije. No ti sigurno znas bolje, ja sam sa njime isao od mene (Dorcol) do Obrenovca i nazad. Relativno umerena i fina voznja - prosecna potrosnja je bila svega oko 6L, sto mislim da je odlicno.
Moja je samo stolica neka nemacka Vitra stara je 10 godina ali je i dalje jedna od boljih u kojoj sam sedeo, mehanizam bolji nego one sto sam kuci kupovao... platio je vise nego jeftino kao polovnu uzeh je od nekog gringa koji je odlazio za italiju... jos samo da je prebacim kuci kad se budem vracao i divota. Zaista jos nisam video lepsli i prijatniji mehanizam.
da da c220 je taj (onaj sa manje konja je c200 model) ma da sila je bas kad stisnes cupa on, ali je stvarno za sve voznje, pogotovo duge ture da prosecna mi stoji na bordu 6.2 za sve ove godine sto ga imam, inace kad bas se smaras lagano i vozis sidje i na 5.7L , a letos sam ga zakacio na tempomat posle beogradske guzve na autoputu na 200kmh i skoro do kraja autoputa do nisa cepao tako (imao srece nigde guzve velike ni pandura) i povukao je manje od 6.8L sto je neverovatno posle sam usuo gorivo i proverio i to je to. (moj je automatik da napomenem)
dosta off-a pozz
:: A ma naravno, nije to auto za neki auto sport, ipak je to dizel limuzina. Ja kazem u odnosu na ove druge dizele sa kojima sam se susretao. C220 (cisto da potvrdimo, pricamo o 2.2 motoru od 144bhp, right?) za grad i putovanja ide odlicno. :: Ima on dosta snage na niskim obrtajima sto je i za gradsku voznju i najbitnije. No ti sigurno znas bolje, ja sam sa njime isao od mene (Dorcol) do Obrenovca i nazad. Relativno umerena i fina voznja - prosecna potrosnja je bila svega oko 6L, sto mislim da je odlicno. :: :: :: :: :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60443. Broj poslatih odgovora: 647849. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.