jednom mi se desilo prelepo iskustvo sa Bel Computers-om, u vreme kad je Seagate imao 5god garanciju, posle 4god. crkne mi hard disk, tada vec je Seagate presao na 3god., receno mi je da Seagate vise ne daje 5god. garanciju nego 3 i da je gar. istekla.. rekao sam samo `na garanciji pise 5god.`.. nekako sam dobio nov hard disk veceg kapaciteta bez dopl. i novu garanciju na 3god., ali to je ekstremni slucaj zbog konflikta duzine garancija Seagate-a.. ja presrecan
:: Garancija se nastavlja na staru, dakle ako je otislo godinu dana od tri, za novi proizvod i dalje imas 2 godine preostale garancije. Bas iz tog razloga sto mozes da imas garanciju vecno u koliko se eto `slucajno` nesto kvari mesec dana pre isteka garancije, pa ti dobijes novu punu.. :: :: Cpu:AMD Phenom II x6 1055 T @3.4 Gh :: Ram:10 Gb KingstonHyperXgenesis@1600MH :: GPU:470gtxGigabyte+ProLima Mk-1 :: MBO:AM3+ Asus M5A9 :: Case:CoolerMasterElite43 :: PSU:Chieftec 650w a8 :: CpuCooler:TitanVanes :: Mis: Mx51 :: Dell 22 :: ::
što skače kao mače na kolače! Polako bre, sačekaj da se vidi jel` fake profil, nemoj odma da se zalećeš... Znam ja da je mnogima krivo što su tupili za Anu da je fake profil, pa se zajebali.Ana ispade veoma stvarna i veoma fina devojka.
:: pa ne moze to tako, sigurno da ne dobija novu garanciju jer to moze tako da ide dozivotno.. :: btw, dobrodosla Milenice: :: :: :: :: A sta ce biti sa garancijom? Da li se nastavlja do zavsetka stare ili se dobija nova garancija, s` obzirom da ce doca80 dobiti novu karticu (ako sam lepo razumela) :: :: :: :: :: ::
Dama se ne pita za godine, pa nije ni prikladno da to objavljujem bez njenog odobravanja. :P To je jedna od najboljih generacija, fina, kulturna,... :)
@IšBreMiš: Nismo baš toiko zeleni, nemoj tako.Dobro smo zapamtili sve ratove u poslednjih 10+ godina...
Ja ipak mislim da treba da ide nova garancija. Sto se logike tice - prodavac dobija novu garanciju na karticu od proizvodjaca, pa ne vidim razlog za prosledjivanje te garancije A proverila sam i zakon kaze da ide nova... Prodavci?
A po tvom komentaru rekao bih da jos uvek verujes u pravdu i vetrenjace.
Pa sto pre shvatis da je to mlacenje prazne slame, to bolje za tebe, ovde ce jos malo biti potrebno vatreno/hladno oruzje da bi ostvario i ona minimalna prava koja ti `zakon` ````garantuje```
U pravu, si kada god sam nesto reklamirao u Emmiju (Altiju) uvek je dolazilo sa novim racunom i garancijom Evo bas mi je danas stigla zamena za plocu koju sam reklamirao, sa novom garancijom.. Licno, pre nego sto sam zapoceo svoju karijeru dezurnog reklamatornog tela za ceo svoj komsiluk (a i sire), bio sam uveren da ostaje stara garancija, ali eto nije tako...
U gluposti sveta blista mudrost Svevišnjeg. Zato mudrac ponizno gleda na glupaka.
:: Ja ipak mislim da treba da ide nova garancija :: Sto se logike tice - prodavac dobija novu garanciju na karticu od proizvodjaca, pa ne vidim razlog za prosledjivanje te garancij :: A proverila sam i zakon kaze da ide nova.. :: Prodavci :: :: ::
@Dexteru jesi li dobio novu garanciju uz tu 6870 sto si dobio u zamenu?
U gluposti sveta blista mudrost Svevišnjeg. Zato mudrac ponizno gleda na glupaka.
:: Ti oces da kazes da je prim. ploca riknula posle godinu dana i da ti oni opet daju full garanciju za zamensu plocu, a da ne nastavljaju staru?? :: :: Posto ja to jos video nisam :: :: :: Lala 4ever! :: http://fwd4.me/zC :: :: `Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost, doduse za prvu nisam siguran` :: ::
Pitanje za Dexter013 a i za ostale sa istim misljenjem: A zasto u krajnjoj liniji i da nemam `garanciju vecno`? Pogotovo ako prodavac nije na gubitku. Ako npr. MSI pravi lose kartice, koje se stalno kvare pred istek garancije i njima (MSI-u) ne smeta da daju novu sa garancijom, bez obzira koji je put u pitanju, zasto da ne dobijem novu garanciju ili da preformulisem - zasto da je prodavac zadrzi za sebe.
P.S. Situaciju mi je pojasnio pretposlednji komentar, inace jednog od prodavaca sa sledece strane: http://goo.gl/V6UeU
:: Garancija se nastavlja na staru, dakle ako je otislo godinu dana od tri, za novi proizvod i dalje imas 2 godine preostale garancije. Bas iz tog razloga sto mozes da imas garanciju vecno u koliko se eto `slucajno` nesto kvari mesec dana pre isteka garancije, pa ti dobijes novu punu.. :: :: Cpu:AMD Phenom II x6 1055 T @3.4 Gh :: Ram:10 Gb KingstonHyperXgenesis@1600MH :: GPU:470gtxGigabyte+ProLima Mk-1 :: MBO:AM3+ Asus M5A9 :: Case:CoolerMasterElite43 :: PSU:Chieftec 650w a8 :: CpuCooler:TitanVanes :: Mis: Mx51 :: Dell 22 :: ::
Znaci po tome kupis jednom komp i imas ga do kraja zivota, da li ti ovo zvuci OK?
Tebi ce mozda da crkne ali ovde ima XX likova(ukljucujuci i moju malenkost), koji itekako imaju dovoljno znanja da sahrane svaku komponentu bez da prodavci mogu da primete i tako svaki put sprzimo nesto pred istek garancije i dobijamo novu komponentu sa full garancijom.....
Sve mi se nesto cini da je mrmot vec zavio cokoladu
Po svoj prilici imas iskustva sa ozbiljnom firmom, koja postuje zakon, a sto se komentara gospodina Dexter13 tice, mogu samo reci da je meni upupcena provokacija u najmanju ruku neumesna. (Tek sada sam obratila paznju na ono ``slucajno``)
:: U pravu, si kada god sam nesto reklamirao u Emmiju (Altiju) uvek je dolazilo sa novim racunom i garancijo :: Evo bas mi je danas stigla zamena za plocu koju sam reklamirao, sa novom garancijom. :: Licno, pre nego sto sam zapoceo svoju karijeru dezurnog reklamatornog tela za ceo svoj komsiluk (a i sire), bio sam uveren da ostaje stara garancija, ali eto nije tako.. :: :: U gluposti sveta blista mudrost Svevišnjeg. Zato mudrac ponizno gleda na glupaka. :: :: :: Ja ipak mislim da treba da ide nova garancija :: :: Sto se logike tice - prodavac dobija novu garanciju na karticu od proizvodjaca, pa ne vidim razlog za prosledjivanje te garancij :: :: A proverila sam i zakon kaze da ide nova.. :: :: Prodavci :: :: :: :: :: ::
Ja sam danas dobio 7770 za staru 4890 kojoj je ostalo jos nekih 6meseci garancije, videcu kasnije sa vlasnikom da li dobijam novu garanciju ili mi produzavaju staru
Asus Maximus Extreme-Z Intel ® Core™ i7-2700K Silver Arrow SB-E Mushkin Redline 2x4gb 1866MHz 1.5v ASUS GTX 580 DC II SSD Crucial M4 128gb Seasonic X-Series 660W CM 912+ Dell U2312HM
Ja se izvinjavam ako je ispalo napadno ili upuceno tebi, jer stvarno nije, nije bilo upuceno tebi, nego samo je uopstena poenta bila bukvalno ista kao sto je ishmerish iznad rekao.
Vecina ljudi odavde ume da unisti graficku kartu ili plocu ili sta vec bez da to prodavac provali.
A naravno da to ne moze tako doveka jer se ne isplati da nesto unistava redovno da bi dobijao novo , sa novom garancijom, ovako moze eventualno jednom , posle mu se ne isplati.
A ti prodajes nesto dobijes pare i vecito da nekome dajes novo a on tebi vraca pokvareno samo zato sto je prvi put platio? Bankrot katanac, zarade nema...
Inace meni na novom onom izvodu iz emmija pise samo da mi je ovo zamena za staru garanciju koju sam vratio njima, ne pise dokle traje.
@Milance aj pa javi sve nas zanima
Cpu:AMD Phenom II x6 1055 T @3.4 Ghz Ram:10 Gb KingstonHyperXgenesis@1600MHz GPU:470gtxGigabyte+ProLima Mk-13 MBO:AM3+ Asus M5A97 Case:CoolerMasterElite430 PSU:Chieftec 650w a85 CpuCooler:TitanVanesa Mis: Mx518 Dell 22
Ja sam uvek diplomata. Jos me i uvedila sa onim gospodin...
Koji crni gospodin?! Lik, decko , momak , drug, kolega , coban, sta god samo nemoj gospodin, ko da sam otisao u one od vrata do vrata prodaja, da tazim posao.
I da je fake i da je pravi nalog, malo ljubaznosti nije na izmet?
Pogledaj samo divne primere
Dautovica i sky-ja Phatpuck-a/lepog saleta i Dauma Tortu i ramzes ili kako vec bese onaj sto ga zove intel mudzahedin
Cpu:AMD Phenom II x6 1055 T @3.4 Ghz Ram:10 Gb KingstonHyperXgenesis@1600MHz GPU:470gtxGigabyte+ProLima Mk-13 MBO:AM3+ Asus M5A97 Case:CoolerMasterElite430 PSU:Chieftec 650w a85 CpuCooler:TitanVanesa Mis: Mx518 Dell 22
daj nemojte da mislite ...vi ste generacija kojoj to ne ide ..
jedini nacin da dobijes NOVU garanciju je da te prodavac bez tvog znanja razduzi za karticu (kao dao ti pare) a onda u svojoj radnji ti kupi drugu karticu :) i da novu garanciju .. uzme marzu i restlo para zadrzi :)
nekada je to za prodavca vise ispativo .. i svi zadovoljni
OK, izvinjenje je prihvaceno - mozda sam malo burno reagovala, ali sam se stvarno osetila ne prozvanom vec uvredjeno, posto je prevara rec od koje se grozim... Evo i ja se izvinjavam na preteranoj garanciji. Elem, ne znam da li ste procitali moj pretposlednji post - niko nije na gubitku (eventualno proizvodjac, ali je to cena koju mora platiti zbog koriscenja losijih materijala ili privlacenje kupaca/distributera nerealno visokom garancijom). Dakle, proizvodjac daje novu karticu i novu garanciju, distibuter/uvoznik/prodavac u ovom slucaju samo vrsi transport, ali pretpostavljam da se ne ide u inostranstvo za jedan hard-disk, plocu ili karticu, vec za vise stvari istovremeno, tako da se cena tog transporta moze zanemariti. Distributer, sta vise dobija reklamu - ne samo kod tog korisnike, vec i onu - od usta, do usta i naravno zadrzava musteriju. Ako se hardver `slucajno` pokvario proizvodjac (npr. MSI) ce to utvrditi (opste je poznato da su proizvodjaci u toj mogucnosti) i nece dati novu karticu distributeru, tako da ni kupcu prevara nece uspeti. A i ako mi bi mogla da mu `uspe prevara`, distributer ne bi imao stetu - kartica je zamenjena. Problem prave `neozbiljne firme`, koje ce pokusati na sve nacine da dobiju `hleb preko pogace` i tek ce pod pretnjom tuzbe `izaci u susret` kupcu, a istina je da su zakonom obavezni - ako nekog interesuje mogu se raspitati o kom se tacno zakonu - clanu - tacki radi. A u P.S.-u posta #416895 sam dala primer, ne mogu reci malog prodavca, vec u najmanju ruku `neozbiljnog`. Po mom shvatanju, na osnovu citanja ovog thread-a, stvar se razlikuje od prodavca do prodavca, a vidim da se u thread-u pomenuti prodavci (ne neozbiljni, vec da kazem `normalni`) drze zakona (oko zamene artikla i visine novcanog povracaja - u ovom slucaju na stetu doca80, ali po zakonu), pa mislim da bi se i u slucaju nove garancije drzali zakona, iako bi njima isao na stetu, a kamoli ako bi stetio samo proizvodjacu (npr. MSI-u)...
:: Ja se izvinjavam ako je ispalo napadno ili upuceno tebi, jer stvarno nije, :: nije bilo upuceno tebi, nego samo je uopstena poenta bila bukvalno ista kao sto je ishmerish iznad rekao :: :: Vecina ljudi odavde ume da unisti graficku kartu ili plocu ili sta vec bez da to prodavac provali :: :: A naravno da to ne moze tako doveka jer se ne isplati da nesto unistava redovno da bi dobijao novo , sa novom garancijom, :: ovako moze eventualno jednom , posle mu se ne isplati :: :: A ti prodajes nesto dobijes pare i vecito da nekome dajes novo a on tebi vraca pokvareno samo zato sto je prvi put platio? Bankrot katanac, zarade nema.. :: :: Inace meni na novom onom izvodu iz emmija pise samo da mi je ovo zamena za staru garanciju koju sam vratio njima, ne pise dokle traje :: :: @Milanc :: aj pa javi sve nas zanim :: :: Cpu:AMD Phenom II x6 1055 T @3.4 Gh :: Ram:10 Gb KingstonHyperXgenesis@1600MH :: GPU:470gtxGigabyte+ProLima Mk-1 :: MBO:AM3+ Asus M5A9 :: Case:CoolerMasterElite43 :: PSU:Chieftec 650w a8 :: CpuCooler:TitanVanes :: Mis: Mx51 :: Dell 22 :: ::
Realno sta god da se kupuje, cpu , grafika, covek kupuje PREFORMANSE koje U TOM TRENUTKU kostaju toliko i toliko.
Ako taj proizvod crkne, kupac dobija istu tu kartu ili procesor , a ako ih nema vise na lageru, dobija proizvod slicnih ili maximalno pribliznih poreformansi.
Jer realno kupis cpu od 300e, radi 2 ipo god, crkne, sad ne vrdi 300e, nego 100e. Kupac dobija isti takav ako ga ima a ako ga nema, dobice cpu novije generacije koji ne kosta opet 300e ALI IMA ISTE PREFORMANSE koje je kupac prvobitno kupio.
Sto mi zvuci skroz ok i realno, jer neko kupi gtx 680 cim je izasao , a vec posle mesec dana ne kosta toliko a to zna i sam kupac, a tek za dve ili tri godine.
Bezveze je da se zahteva od prodavca karta koja je NASLEDNIK gtx 680 sto bi znacilo da ce kupac opet dobiti najbrzu single gpu kartu.
Necu da komentarisem detaljno docin slucaj, realno 6770 je ok zamena isto tako i 6790...
Cpu:AMD Phenom II x6 1055 T @3.4 Ghz Ram:10 Gb KingstonHyperXgenesis@1600MHz GPU:470gtxGigabyte+ProLima Mk-13 MBO:AM3+ Asus M5A97 Case:CoolerMasterElite430 PSU:Chieftec 650w a85 CpuCooler:TitanVanesa Mis: Mx518 Dell 22
Pa situacija je tu generalno realna. Naravno da kupac nece dobiti pun iznos novca - na to ima pravo cini mi se samo u prvih 7 dana., ali nece biti ni ostecen sto se performansi tice. Znaci ako sam kupili karticu cim je izasla i platila je 500E, i onda mi se pokvari - u zamenu imam pravo da dobijem karticu tih performansi - pa makar cena i duplo pala ili eventualno malo bolju - u klasi, a ne novu od 500E koja ima duplo bolje performanse) Sto se naseg zakona tice, kada je povracaj novca u pitanju, u pitanju je cena proizvoda na dan povracaja novca (bar sto se tice perioda posle prvih 6 meseci), a ako proizvoda nema u prodaji, uzima se poslednja cena po kojoj se proizvod prodavao (cini mi se da tako ide - konsultovala sam se sa pravnikom). To je sto se tice odnosa prodavac - kupac. A kako ide taj odnos izmedju prodavac, odnosno distributera i proizvodjaca, to nisam sigurna, posto su u pitanju strane firme, mada se kod nas te zakonske stavke u principu poklapaju sa evropskim, odakle je veliki deo proizvodjaca. A sto se tice `beskonacne garancije` - nece ni kupac tu moci da se `ovajdi`. Recimo GTX 480 (0 kada je izasla), pa kada se pokvari dobija 570 (0 - zadrzavanje performansi, ali pad cene) ili ako je do kvara doslo pred kraj garancije neka iz serije 600, ali definitivno slabija od 670, sto ce biti oko 0-0... tako da ce od pojave GTX480 (0) u naredne tri godine (ako bude `kvar` pred kraj garancije) - dobiti proizvod koji vise nije ni u istoj klasi, ali kupac nije `prevaren` jer je zadzao performanse - cak i malo dobio). A nova garancija - za bitno popravljan ili zamenjen proizvod je obavezna! (rece pravnik) - A uz to ni kupac ni prodavac nisu na gubitku - sta vise na dobitku su oboje (nova garancija&zadovoljan/zadrzan kupac).
Broj postavljenih tema: 60423. Broj poslatih odgovora: 647724. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.