Ne mogu da pljujem po firmi dok do kraja ne resim situaciju sa njima. Za sada mogu samo da iznesem dosadasnje iskustvo, a to je da sam NEPRIJATNO iznenadjen sa informacijom dobijenom od Gigatron servisa da ce moja reklamacija biti resena u zakonski predvidjenom - primerenom roku- tj. kad se nama cefne. A prethodno sam od kolege sa posla dobio informaciju da je rok 15 dana, pa rekoh da vidim sa njima oni to sigurno znaju i moj mis je verovatno vec popravljen, kad ono...
Pa ti ih nazovi opet, reci im koji je rok, moras stalno da ih zivkas...nisi ti jedini sa problemom... __________________________________________________________ Velg Bort Livet
Naravno da cu da ih zovem, tacnije da im se najavim za sutra, eventualno prekosutra da resimo to. Ovde sam hteo da proverim za tacan vremenski rok za resavanje reklamacije i to je sve. Svacije vreme kosta, necije manje, moje vise Kako i sam radim u usluznoj delatnosti, odlicno znam sta znaci postovati klijenta i njegovo vreme. Lepo bi bilo da nisam morao da zivkam uopste, nego da su me posle par dana pozvali da dodjem po ispravnu robu ili jos bolje doneli kuci i izvinili se na dozivljenoj neprijatnosti zbog kvara proizvoda koji prodaju. ...ali ajd da ne preterujem, mada, doci i to vreme kod nas za nekih 30-ak godina...
:: Pa ti ih nazovi opet, reci im koji je rok, moras stalno da ih zivkas...nisi ti jedini sa problemom.. :: _________________________________________________________ :: Velg Bort Livet :: ::
Ja ih nisam pljuvao, vecina drugih jesu. Pre cu da ih izbegnem, nego da se opecem. Nisu oni jedina maloprodajna IT prodavnica u Srbiji, tako da me bas boli uvo za njih.
:: Nemam losa iskustva ni sa jednom firmom u kojoj sam kupovao :: Gigatron me je par puta prijatno iznenadio. Ako sss nisi imao losa iskustva nemas razloga ni da pljujes.. :: To ti je cisto klinacko ponasanje.. :: _________________________________________________________ :: Velg Bort Livet :: ::
Sa svakom vecom firmom neko je imao losa iskustva...to je normalna stvar, jednostavno nekome se zalomi. Sta da kazu oni koji su izvisili za garanciju u eurolinku? @sss ti imas izbor i to je ono sto je najbitnije... __________________________________________________________ Velg Bort Livet
Informaciju si dobio iz čisto procesnih razloga, tj. oni su svoju zakonsku obavezu ispunili obavestivši te u roku od 15 dana da su u obavezi da reše reklamaciju u primerenom roku. E sad, koliki je taj primereni rok-ko zna. Kao što kolega gore reče, ovi idioti što sede u skupštini/vladi i prepisuju zakone koji su uslov za EU(ugl. od Hrvatske), bez da ih bar pročitaju su za posebno tumačenje-ali to već prelazi moji struku. Nadam se da nećeš imati problema, ali tako ekstenzivna odredba ti baš i ne ide u prilog. Vreme i praksa će pokazati kako će taj `primereni rok` da se tumači-naravno, do novog zakona. Kod nas, nažalost, tastaturu i miš mogu da uporede i sa protonskim akceleratorom pa kažu da se to popravlja toliko i toliko. Ja sam već batalio praćenje novih propisa, jer, što kažu, `nemam više snage da čistim bunar`.... Fiat iustitia, et pereat mundus
Kako su ispunili zakonsku obavezu kad mi nisu odgovorili sa predlogom resenja mog zahteva, niti se izjasnili o podnetom zahtevu! Predlog resenja bi bio zamena, popravka ili povracaj novca, a izjasnjavanje o podnetom zahtevu - reklamacija je osnovana ili ne. Ja od toga nista nisam dobio vec samo informaciju da se moja roba nalazi kod ovlascenog Logitech servisera sto nije ni izjasnjavanje po osnovu reklamacije ni predlog resenja!
Pa niko nije ni rekao da je to izjašnjavanje/predlog, već samo potvrda da je proizvod reklamiran i da se nalazi kod servisera... Fiat iustitia, et pereat mundus
:: Kako su ispunili zakonsku obavezu kad mi nisu odgovorili sa predlogom resenja mog zahteva, niti se izjasnili o podnetom zahtevu! Predlog resenja bi bio zamena, popravka ili povracaj novca, a izjasnjavanje o podnetom zahtevu - reklamacija je osnovana ili ne. Ja od toga nista nisam dobio vec samo informaciju da se moja roba nalazi kod ovlascenog Logitech servisera sto nije ni izjasnjavanje po osnovu reklamacije ni predlog resenja :: ::
Broj postavljenih tema: 60422. Broj poslatih odgovora: 647688. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.