Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Servis i "overklokovanje"
System One laptop servis
STRANA 2 OD 2
VMARC Hm... 11.08.2014. 16:24 #559686

status: user
broj poruka: 9435
Iskrzane ivice na spojevima donjeg dela kucista (OTISCI SRAFCIGERA KOJI SU KORISTILI ZA OTVARANJE!!!) na laptopu starom par dana, koji je reklamiran u garantnom roku, jer mu je upao levi klik touchpada.
Vracanje laptopa kome ne radi WLAN, pritom preko poklopca za WLAN stoj nalepnicai `S1 servis ukoliko je nalepnica ostecena garancija ne vazi` (ne znam koliko neko moze da bude glup da tako nesto uradi)
Ugradnja polovnog hard diska, 320GB proizvedenog 2008. u laptop star 6 meseci, proizveden 2013. Reklamiran u garantnom roku, jer mu je crko hard. I to bi negde bilo u redu, da taj ugradjeni HDD radi... Ali on instalira Win 7 TRI SATA! To po njima nije razlog za ugradnju drugog HDD. Laptop vracen CTu a kupcu odavno vec dat potpuno nov ASUS. Agonija trajala od decembra 2013. do aprila 2014. kada smo ga i vratili CTu, sa obrazlozenjem da nas taj laptop vise NE ZANIMA.

Hocete dalje...?

Zbog niza brljotina, neke brendove smo potpono izbacili iz ponude zbog Systam one, a neke nerado prodajemo, uglavnom na insistiranje samog kupca, uz obavezno obrazlozenje sta sve moze da ga ocekuje u ovlascenom servisu. U tim slucajevima izbegavamo direktan kontakt sa S1, vec kupce direktno saljemo tamo pa nek se oni....
Sto je najgore, situacija uopste nije bezazlena, ja se iskreno nadam da ce se oni uskoro ugasiti, ili uciniti nekakve radikalne zaokrete u strucnosti i nacinu poslovanja.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz
with Retina display
2.5GHz dual-core Intel Core i5
Turbo Boost up to 3.1GHz
8GB 1600MHz memory
128GB flash storage
Intel HD Graphics 4000

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Rynskelath Re: Hm... 11.08.2014. 16:36 #559687

status: user
broj poruka: 484
Tako ti to ide kada negde radi bagra koja verovatno nije zavrsila ni osnovnu skolu, samoproklamovani serviseri, verovatno je zavrsio za automehanicara ili masin-bravara pa misli da to tako treba...
Po svemu ovome ovo sam zakljucio...o nekom visem telu u toj firmi necu ni da govorim...

Cpu: Intel Q6600 @2.4Ghz @1066Mhz
CpuCooler: Cooler Master GeminII
MB: AsRock G41M-VS3
Ram: 4Gb Kingston DDR3 @1333
GPU: Msi HD 6850 OC 1gb/ddr5
Case: Chieftec
Mis: Genius Gila
Tastatura: Logitech K350
ViewSonic 24` 1920x1080

:: Iskrzane ivice na spojevima donjeg dela kucista (OTISCI SRAFCIGERA KOJI SU KORISTILI ZA OTVARANJE!!!) na laptopu starom par dana, koji je reklamiran u garantnom roku, jer mu je upao levi klik touchpada
:: Vracanje laptopa kome ne radi WLAN, pritom preko poklopca za WLAN stoj nalepnicai `S1 servis ukoliko je nalepnica ostecena garancija ne vazi` (ne znam koliko neko moze da bude glup da tako nesto uradi
:: Ugradnja polovnog hard diska, 320GB proizvedenog 2008. u laptop star 6 meseci, proizveden 2013. Reklamiran u garantnom roku, jer mu je crko hard. I to bi negde bilo u redu, da taj ugradjeni HDD radi... Ali on instalira Win 7 TRI SATA! To po njima nije razlog za ugradnju drugog HDD. Laptop vracen CTu a kupcu odavno vec dat potpuno nov ASUS. Agonija trajala od decembra 2013. do aprila 2014. kada smo ga i vratili CTu, sa obrazlozenjem da nas taj laptop vise NE ZANIMA
::
:: Hocete dalje...
::
:: Zbog niza brljotina, neke brendove smo potpono izbacili iz ponude zbog Systam one, a neke nerado prodajemo, uglavnom na insistiranje samog kupca, uz obavezno obrazlozenje sta sve moze da ga ocekuje u ovlascenom servisu. U tim slucajevima izbegavamo direktan kontakt sa S1, vec kupce direktno saljemo tamo pa nek se oni...
:: Sto je najgore, situacija uopste nije bezazlena, ja se iskreno nadam da ce se oni uskoro ugasiti, ili uciniti nekakve radikalne zaokrete u strucnosti i nacinu poslovanja
::
:: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
:: MacBook Pro 13-inch: 2.5GH
:: with Retina displa
:: 2.5GHz dual-core Intel Core i
:: Turbo Boost up to 3.1GH
:: 8GB 1600MHz memor
:: 128GB flash storag
:: Intel HD Graphics 400
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
count Treba uvesti Esnafe opet 13.08.2014. 09:44 #559792

status: user
broj poruka: 1367
oni su kontrolisali svoje članove pa ko ne valja, napolje, posle toga niko nebi sa njima radio.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Lug ajoj! šta vi pričate! 24.01.2015. 17:21 #580072

status: user
broj poruka: 995
a ja danas odno tablet na servis! doduše, gigatron servis, al oni ga ne rade, šalju ga u System One.., ijaaaoj majko mila! već vidim kako mu bahato vade creva, i kako grebu šrafcigerom po disoleju :(

AMD PII 940BE, MUGEN2, LP DK 790GX M2RS, Geil 4*1gb Ultra, MSI HD 6870 Twin Frozr II OC, LG 204WT, HD642JJ, HD103SJ, Optiarc DVD RW AD-7200S, CHIEFTEC BA-01B-B-B , M12II-620Bronze, Blueberry SW-M28... A4TECH X7 G800, glodar X-7

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
djape7777 Re: ajoj! šta vi pričate! 24.01.2015. 19:05 #580113

status: user
broj poruka: 929
Bese imas iconiu.... ja se bolje drzim paljenja na gurku nego tim `kasapinima` da ga nosim, skoro mi je skinuo neki update i stanje se znacajno popravilo...

:: a ja danas odno tablet na servis! doduše, gigatron servis, al oni ga ne rade, šalju ga u System One.., ijaaaoj majko mila! već vidim kako mu bahato vade creva, i kako grebu šrafcigerom po disoleju :
::
:: AMD PII 940BE, MUGEN2, LP DK 790GX M2RS, Geil 4*1gb Ultra, MSI HD 6870 Twin Frozr II OC, LG 204WT, HD642JJ, HD103SJ, Optiarc DVD RW AD-7200S, CHIEFTEC BA-01B-B-B , M12II-620Bronze, Blueberry SW-M28... A4TECH X7 G800, glodar X-
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Lug Jeste, A1-830 24.01.2015. 19:44 #580138

status: user
broj poruka: 995
Kod mene posle svakog apdejta isto. Bio i neki pre neki dan od oko sedamdestak mB, al ništa. Koči kako ona oće, i samo se restartuje. Al jebiga, u garanciji je, moro sam u sevis. Al nisam znao da će da mora u ovaj opevani. Nadam se da su postali pažljiviji. Ispada, da kad kupuješ stvar,moraš da gledaš, ko servisira :-(

AMD PII 940BE, MUGEN2, LP DK 790GX M2RS, Geil 4*1gb Ultra, MSI HD 6870 Twin Frozr II OC, LG 204WT, HD642JJ, HD103SJ, Optiarc DVD RW AD-7200S, CHIEFTEC BA-01B-B-B , M12II-620Bronze, Blueberry SW-M28... A4TECH X7 G800, glodar X-7

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Aleksabgd Idejno resenje 05.02.2015. 12:54 #581926

status: user
broj poruka: 2
Pazario sam toshiba qosmio x70-a-10n pre neka 3 meseca i posle nekih 2 nedelje sam morao nazalost u posetu kod ovih kasapina, jer sam na kompu mogao kafu da skuvam a displej je poceo da halucinira.

Posto ce komp da ostane kod mene ugasio sam turbo boost u bios-u, pa da bi malo duze preziveo i poneo ga na servis.

Zamenili su mi ekran, imam poprilicno opravdanu sumnju da je ekran sa losijeg kvaliteta, pa me interesuje neka preporuka kako to da proverim, a da ga ne otvaram.

Usput imam nebrojeno ogrebotina po kompu kao izkaz dobrog psihofizickog zdravlja servisera i nedostaju mi 2 srafa ispod baterije.

Za temperaturu su rekli kako su ga testirali pod opterecenjem i ustanovili da je ispod 100 C , dobro nisu rekli 125 na kojoj se intelov procesor sam gasi.A prilikom povratka kuci sam u biosu skontao da nisu ni ukljucivali turbo boost.

danas sam se malo igrao u maksu sa upaljenim cpuid hwmonitorom i na 4000 poligona sto je neki nizi nivo rada sam dogurao na okruglo 100 C i printskrinovao da imam za narednu posetu koju planiram za nedelju dana.

Ako moze neka preporuka kako da izvucem povracaj novca, ako ne to makar zamjenu proizvoda. Posto imam 7 godina star desktop koji se bolje snalazi sa zahtevnijim programima od ovoga sto su napravili od njega

Pa sam istrazivajuci skontao da se njima nemam sta pozivati na inspekciju, cini se da imaju jaka ledja, pa kao kec u rukavu jedino sto mi prolazi kroz glavu je podizanje kolektivne tuzbe protiv njih od strane svih nas kojima su pokidali zivce u minulom period

Toshiba Qosmio X70 - A - 10N

Intel i7 MQ 4700 do 3.4
8gb rama
nvidia gtx 770m
120gb SSD
1TB HDD
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic Re: Idejno resenje 05.02.2015. 13:12 #581930

status: user
broj poruka: 19074
Ne vredi ti ništa da se cimas, izgubićeš samo svoje dragoceno vreme, možeš samo da im pošalješ inspekciju, ukoliko si siguran u navedeno. Ja imam suprotno iskustvo sa njima, ako se radi o firmi iz prvog posta, ali po pitanju drugih stvari, nevezano za laptopove, mogu samo da kažem da su profesionalni po pitanju popravke štampača, bar kada je pravno lice u pitanju, xxx puta je sve servisirano kako treba, vraćeno sa reklamacije kako treba, itd. Ne znam kakvi su po pitanju laptopova, znam da to nije ni približno pipav posao kao sa štampačima, ne može svako to da radi..

Vezano za lap, za početak ja bih probao menjanje paste na hladnjacima, možda pomogne pri skidanju temperature bar za 5c.. ali ako je u garanciji, jedino da budeš uporan i da insistiraš da urade nešto povodom toga, što pre, to bolje.


:: Pazario sam toshiba qosmio x70-a-10n pre neka 3 meseca i posle nekih 2 nedelje sam morao nazalost u posetu kod ovih kasapina, jer sam na kompu mogao kafu da skuvam a displej je poceo da halucinira.
::
:: Posto ce komp da ostane kod mene ugasio sam turbo boost u bios-u, pa da bi malo duze preziveo i poneo ga na servis
::
:: Zamenili su mi ekran, imam poprilicno opravdanu sumnju da je ekran sa losijeg kvaliteta, pa me interesuje neka preporuka kako to da proverim, a da ga ne otvaram
::
:: Usput imam nebrojeno ogrebotina po kompu kao izkaz dobrog psihofizickog zdravlja servisera i nedostaju mi 2 srafa ispod baterije
::
:: Za temperaturu su rekli kako su ga testirali pod opterecenjem i ustanovili da je ispod 100 C , dobro nisu rekli 125 na kojoj se intelov procesor sam gasi.A prilikom povratka kuci sam u biosu skontao da nisu ni ukljucivali turbo boost
::
:: danas sam se malo igrao u maksu sa upaljenim cpuid hwmonitorom i na 4000 poligona sto je neki nizi nivo rada sam dogurao na okruglo 100 C i printskrinovao da imam za narednu posetu koju planiram za nedelju dana
::
:: Ako moze neka preporuka kako da izvucem povracaj novca, ako ne to makar zamjenu proizvoda. Posto imam 7 godina star desktop koji se bolje snalazi sa zahtevnijim programima od ovoga sto su napravili od njeg
::
:: Pa sam istrazivajuci skontao da se njima nemam sta pozivati na inspekciju, cini se da imaju jaka ledja, pa kao kec u rukavu jedino sto mi prolazi kroz glavu je podizanje kolektivne tuzbe protiv njih od strane svih nas kojima su pokidali zivce u minulom perio
::
:: Toshiba Qosmio X70 - A - 10
::
:: Intel i7 MQ 4700 do 3.
:: 8gb ram
:: nvidia gtx 770
:: 120gb SS
:: 1TB HDD
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
djape7777 Re: Jeste, A1-830 05.02.2015. 13:54 #581936

status: user
broj poruka: 929

sad sam video odgovor jesu li te zvali/kontaktirali iz S1 , mene sada samo nervira sto mi angry birds epic ne radi a dosta sam odmakao... javi sta si uradio ako nije problem

:: Kod mene posle svakog apdejta isto. Bio i neki pre neki dan od oko sedamdestak mB, al ništa. Koči kako ona oće, i samo se restartuje. Al jebiga, u garanciji je, moro sam u sevis. Al nisam znao da će da mora u ovaj opevani. Nadam se da su postali pažljiviji. Ispada, da kad kupuješ stvar,moraš da gledaš, ko servisira :-(
::
:: AMD PII 940BE, MUGEN2, LP DK 790GX M2RS, Geil 4*1gb Ultra, MSI HD 6870 Twin Frozr II OC, LG 204WT, HD642JJ, HD103SJ, Optiarc DVD RW AD-7200S, CHIEFTEC BA-01B-B-B , M12II-620Bronze, Blueberry SW-M28... A4TECH X7 G800, glodar X-
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Veljko83 Re... 05.02.2015. 14:34 #581939

status: user
broj poruka: 180
Nosi u maloprodaju koju si kupio. Nisi ti duzan da se bakces sa servisom. Maloprodaja salje na robu ovlascenom servisu u slucaju reklamacije. Pretnja u maloprodaji inspekcijom moze da chuda da donese.


FX-6300 @ 4,4Ghz + TT Contac 29 BP/Asus HD 7950 - DC2T - V2/4x2gb Kingston HyperX/WD 500 gb + 1 TB/Asus M5A97 /LC Power Warmachine X/LC Power LC600H-12/Logitech Cordless Internet PRO/Logitech G3 mouse

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
operator re 05.02.2015. 15:04 #581942

status: user
broj poruka: 4291
Najprofesionalniji, trenutno, je servis od Pin-a, ali za robu kupljenu kod njih, što se tiče laptopa, a što se tiče druge robe, ne bih da komentarišem.
Za Ewe što se svega za desktop tiče, imam pozitivno iskustvo, a za laptope ne bih da spominjem.
Žalosno je kad se sve svelo na 6 servisa u cijeloj zemlji i ne u svakom da su stručni za sve.
Škola košta moj bato.

Cpu: Intel 4690K
Cooler: Omicron HG-232
Mbo: Gigabyte GA-Z97X-UD5H
GPU: AMD Sapphire Radeon R9 285 3 GB GDDR5
HDD: 3xRed WD30EFRX,4xWDC WD10EALX
Ram:2x8 GB PC 3000 Senco
Case:Canero Ultra Big Tower
PSU:Raidmax Vampire RX-900GH

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MaliAbner Re: Re... 05.02.2015. 15:34 #581948

status: user
broj poruka: 7779
Mislis to mu dodje kao abrakadabra...

Malo sutra... nisu oni vesla sisali...

Citat:
`Понекад просто не могу да поверујем да српска власт и `политички крем` који, ево већ деценијама, систематски уништава Свако добро у сопственој земљи, има било какве везе са својим прецима, тим храбрим, поносним, правдољубивим Ср

:: Nosi u maloprodaju koju si kupio. Nisi ti duzan da se bakces sa servisom. Maloprodaja salje na robu ovlascenom servisu u slucaju reklamacije. Pretnja u maloprodaji inspekcijom moze da chuda da donese
::
::
:: FX-6300 @ 4,4Ghz + TT Contac 29 BP/Asus HD 7950 - DC2T - V2/4x2gb Kingston HyperX/WD 500 gb + 1 TB/Asus M5A97 /LC Power Warmachine X/LC Power LC600H-12/Logitech Cordless Internet PRO/Logitech G3 mous
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Aleksabgd re..re,.. 05.02.2015. 15:52 #581949

status: user
broj poruka: 2
U maloprodaji su sasvim korektni ljudi, gazda me je cak i upozorio na to kakav su servis i pre kupovine, zahvaljivao mi se covek pola sata sto mu se ne derem kad sam im rekao da sam ga vec poneo u servis. Kod istih bi pazario komp ukoliko bih dobio povracaj novca.
Nego ovaj s1 ima monopol na servisima svih high-end laptopova.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Mirko78 re 05.02.2015. 19:08 #581988

status: user
broj poruka: 419
Nosi u radnju i reci da je laptop izgreban posle servisa i da fale srafovi i da kao takvog ti ne pada na pamet da ga koristis i da hoces nov laptop ili povracaj novca. Jedna od stvari koju maloprodaja belezi po primanju uredjaja na servis je i fizicko stanje uredjaja. Ako je primljen bez ogrebotina onda nemas sta da brines. Maloprodaja je duzna da prihvati laptop i reklamira servisu. Ako ovi ne mgu da ispeglaju ogrebotine (a ne mogu) duzni su da ti daju finansijsko razresenje ili nov lap ako imaju na stanju (maloprodaja). Moze da se desi da ti ponude `adekvatnu` zamenu koju mozes da prihvatis ili odbijes u korist novca. Jedino sto ce to sve da traje bar 25-30 dana al to je neka druga prica...


`Never argue with idiots. They`ll drag you down to their level and beat you with experience.`

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Veljko83 Re... 05.02.2015. 20:09 #581994

status: user
broj poruka: 180
Mozda je tebi abrakadabra... Meni nije... Tako resavam sve sto je u garanciji... Nisam ja kupio od servisa nego od maloprodaje... Posebno sto je proslo samo 3 meseca od kupovine... Ko ima volje i zivaca, neka se bakce sa servisima.


FX-6300 @ 4,4Ghz + TT Contac 29 BP/Asus HD 7950 - DC2T - V2/4x2gb Kingston HyperX/WD 500 gb + 1 TB/Asus M5A97 /LC Power Warmachine X/LC Power LC600H-12/Logitech Cordless Internet PRO/Logitech G3 mouse

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Lug Re: Re: Jeste, A1-830 05.02.2015. 20:38 #582003

status: user
broj poruka: 995
javili mi sedmog dana, da dođem po uređaj. odno sam ga usubotu, rekoše, mi ga ne popravljamo, to radi eksterni servis, i biće u njemu u ponedeljak. sledećeg ponedeljka sam dobio mejl da je uređaj popravljen i da je zamenjena matična. u utorak, tj., prekjuče sam ga preuzeo. prilikom preuzimanja, nisam mogao da upalim uređaj, ko da nema bateriju. displej ok, bez ogrebotina, pozadina takođe. samo na jednom mestu, na sastavu, teško vidljiv, ako se ne zagleda, trag, da je nešto zabadano, da bi se poklopac odvojio. baterija se napunila za tri i po sata, oko četri sata je trajala. tablet, se više ne koči i ne restaruje. bolje radi, ne mogu da grešim dušu. oću da kađem, da nisam nezadovoljan uslugom servisa, kolko sam se plašio, kad sam pročito ovu temu. dobro su ga popravili.

edit: i da, nisu me kontaktirali iz S1! to je bio poso kol centra, g*g*t*o*a., i ne mogu da se požalim. bili su skroz ok.

AMD PII 940BE, MUGEN2, LP DK 790GX M2RS, Geil 4*1gb Ultra, MSI HD 6870 Twin Frozr II OC, LG 204WT, HD642JJ, HD103SJ, Optiarc DVD RW AD-7200S, CHIEFTEC BA-01B-B-B , M12II-620Bronze, Blueberry SW-M28... A4TECH X7 G800, glodar X-7

::
:: sad sam video odgovor jesu li te zvali/kontaktirali iz S1 , mene sada samo nervira sto mi angry birds epic ne radi a dosta sam odmakao... javi sta si uradio ako nije proble
::
:: :: Kod mene posle svakog apdejta isto. Bio i neki pre neki dan od oko sedamdestak mB, al ništa. Koči kako ona oće, i samo se restartuje. Al jebiga, u garanciji je, moro sam u sevis. Al nisam znao da će da mora u ovaj opevani. Nadam se da su postali pažljiviji. Ispada, da kad kupuješ stvar,moraš da gledaš, ko servisira :-(
:: ::
:: :: AMD PII 940BE, MUGEN2, LP DK 790GX M2RS, Geil 4*1gb Ultra, MSI HD 6870 Twin Frozr II OC, LG 204WT, HD642JJ, HD103SJ, Optiarc DVD RW AD-7200S, CHIEFTEC BA-01B-B-B , M12II-620Bronze, Blueberry SW-M28... A4TECH X7 G800, glodar X-
:: ::
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
djape7777 Re: Re: Re: Jeste, A1-830 05.02.2015. 23:22 #582029

status: user
broj poruka: 929
imas li telefon od tog externog servisa?


:: javili mi sedmog dana, da dođem po uređaj. odno sam ga usubotu, rekoše, mi ga ne popravljamo, to radi eksterni servis, i biće u njemu u ponedeljak. sledećeg ponedeljka sam dobio mejl da je uređaj popravljen i da je zamenjena matična. u utorak, tj., prekjuče sam ga preuzeo. prilikom preuzimanja, nisam mogao da upalim uređaj, ko da nema bateriju. displej ok, bez ogrebotina, pozadina takođe. samo na jednom mestu, na sastavu, teško vidljiv, ako se ne zagleda, trag, da je nešto zabadano, da bi se poklopac odvojio. baterija se napunila za tri i po sata, oko četri sata je trajala. tablet, se više ne koči i ne restaruje. bolje radi, ne mogu da grešim dušu. oću da kađem, da nisam nezadovoljan uslugom servisa, kolko sam se plašio, kad sam pročito ovu temu. dobro su ga popravili
::
:: edit: i da, nisu me kontaktirali iz S1! to je bio poso kol centra, g*g*t*o*a., i ne mogu da se požalim. bili su skroz ok
::
:: AMD PII 940BE, MUGEN2, LP DK 790GX M2RS, Geil 4*1gb Ultra, MSI HD 6870 Twin Frozr II OC, LG 204WT, HD642JJ, HD103SJ, Optiarc DVD RW AD-7200S, CHIEFTEC BA-01B-B-B , M12II-620Bronze, Blueberry SW-M28... A4TECH X7 G800, glodar X-
::
:: ::
:: :: sad sam video odgovor jesu li te zvali/kontaktirali iz S1 , mene sada samo nervira sto mi angry birds epic ne radi a dosta sam odmakao... javi sta si uradio ako nije proble
:: ::
:: :: :: Kod mene posle svakog apdejta isto. Bio i neki pre neki dan od oko sedamdestak mB, al ništa. Koči kako ona oće, i samo se restartuje. Al jebiga, u garanciji je, moro sam u sevis. Al nisam znao da će da mora u ovaj opevani. Nadam se da su postali pažljiviji. Ispada, da kad kupuješ stvar,moraš da gledaš, ko servisira :-(
:: :: ::
:: :: :: AMD PII 940BE, MUGEN2, LP DK 790GX M2RS, Geil 4*1gb Ultra, MSI HD 6870 Twin Frozr II OC, LG 204WT, HD642JJ, HD103SJ, Optiarc DVD RW AD-7200S, CHIEFTEC BA-01B-B-B , M12II-620Bronze, Blueberry SW-M28... A4TECH X7 G800, glodar X-
:: :: ::
:: :: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Lug telefon 06.02.2015. 07:30 #582047

status: user
broj poruka: 995
nemam telefon, na sreću, nije mi ni trebo


AMD PII 940BE, MUGEN2, LP DK 790GX M2RS, Geil 4*1gb Ultra, MSI HD 6870 Twin Frozr II OC, LG 204WT, HD642JJ, HD103SJ, Optiarc DVD RW AD-7200S, CHIEFTEC BA-01B-B-B , M12II-620Bronze, Blueberry SW-M28... A4TECH X7 G800, glodar X-7

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 2 OD 2
Broj postavljenih tema: 60422. Broj poslatih odgovora: 647678.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs