imaju ili 7 ili 15 dana da moraju da ti jave sta je problem, a posle dok rese ne znam da li su skratili rok od 40 dana ili ne, mozda ti daju neku novu tako da extra, ako postoji mogucnost i da im doplatis za nesto jace jos bolje .)
Bilo sta da dobijem ja bih bio srecan,a pogotovo novu pa i da doplatim za malo bolju,a ne da dobijem repariranu u zamenu i slicno ja bih se ozenio sutra :) hehe
:: imaju ili 7 ili 15 dana da moraju da ti jave sta je problem, a posle dok rese ne znam da li su skratili rok od 40 dana ili ne, mozda ti daju neku novu tako da extra, ako postoji mogucnost i da im doplatis za nesto jace jos bolje . :: :: Karticu nosis u radnju gde si kupio.. :: :: :: :: :: AMD Phenom II 960T 3.5Gh :: MSI 870S-C4 :: Patriot 2GB DDR3 1600MH :: Kingston 4GB DDR3 1600Mh :: WD10EARS 1T :: WD1003FZEX 1T :: Sapphire 7870 Ghz Edition 2GB GDDR :: OCZ MXS-PRO 600 :: Windows 8.1 RTM 9600 64-bit :: ::
ne smes da dobijes drugu repariranu, ja to ne bih prihvatio nikad
30.06.2015. 15:34
#597852
status: user broj poruka: 4725
oni ce tu tvoju ako ima nekakavih mogucnosti da ti `poprave` ako ne moraju da ti daju u zemenu u klasi, kad ti ustanove kvar i kazu ti da li ce da poprave ili ne ti probaj da insistiras i budes uporan da ti daju kartu slicnih performansi ili jacu i da doplatis, pa ako uspes super .)
Odnesoh jutoros graficku uzeli podatke,kazu za 8 dana mi javljaju sta je u pitanju,a 30 dana mogu najvise da je drze kod sebe.Ne znam dal se zakon promenio sta se tice toga ili je to neki njihov interni pravilnk koliko dana se ceka i ostalo.
Prodavac koji radi kaze da cu u 99% slucajeva dobiti kartu u visini cene ove moje sto je bila i da pogledam na njihovom sajtu neke takve modele i slicno :)
Daj boze da bude tako :)
Videcemo sta ce biti,javljam sta sam uradio kad bude gotovo :)
update: Dobio obzvestenje od servisa da ce mi zameniti kartu i da su poslali zamenu za moju kartu tj. ovu karty: http://goo.gl/PILAol Kazu i da je moguc dogovor o mojoj doplati za neku bolju ili drugu kartu,ali to da se dogovorim u maloprodaji sa njima kada bude doslo vreme za to.
Zanima me jel vredi dati jos par hiljada i uzeti neku drugu marku karte posto citam da ova i nije skroz nesto najpozitivnije ocenjena i da su ljudi imali problema sa njom neki.
Ne trazi nista jacu kartu cisto malo bolju marku,ako ima neke razlike u tome,da je pouzdanija i slicno,i ova sto mi nude je ista mozda i malo bolja od moje TwinFrozer-ke u nekim stvarima.
Nista ne dobijas time da menjas isto za isto, ako uzimas jace jedino 270x ili r9 280 ili slicnu u tom rangu, nzm ova 370 kakva je u odnosu na ove druge, ali ako je rebrand onda nista ti ne znaci!
Gledao sam sad i video da PowerColor i Sapphire daju `samo` 2 godine garancije na karte
Mislim da se isplati da dam jos nekih 5 hiljada i uzmem neku MSI,Gigabyte ili Asus kartu iz ovog izbora http://goo.gl/Wl4eXL gde su garancije 3 godine,obzirom da dobijam kartu za dzabe tj. zamenu,ovo i nije veliki trosak za dodatnu godinu garancije ?
Ja sam bio zadovoljan i sa kartom koju sam imao,ali mislim da dodatna godina garancije za par hiljada ima neke logike,barem kod mene.
Evo juce sam preuzeo novu kartu kao zamenu tj. Powercolor R9 279 i karta je super,malo bolja nego moja prosla,ja sam zadovoljan kako je sve ispalo :) Garancija je nova tj. 2 godine za ovu marku kod nas :)
i5 2320 3.0MHz Gigabyte GA-Z77M-D3H DDR3 8 GB Kingston Xyper 1600 MSI 7850 Twin Frozr III Cooler Master 332 Elite Logitech X-230 Philips 22` LC Power 650W Green Power V2.3
Broj postavljenih tema: 60423. Broj poslatih odgovora: 647736. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.