Ako jeste, onda ti je oprosteno sto si ga malo slupao
:: kocnice mi nisu kocile ravnomerno, i kako sam naglo ukocio, odvukao me auto levo, pa desno, i onda ode levo preko bankine u suprotnom smeru :)) srecom beshe uveche pa nije bilo puno automobila :) i pretrpeo je auto manji damage:)-napukao branik i iskrivila se balans stangla(ako se tako zove, nem pojma: :: :: Sve u svemu beshe zanimljivo : :: :: :: :: Intel q8200 2.3GH :: Gigabyte GA-ep35-ds3 :: Kingston HyperX 2x1GB DDR2 800+Elixir 1GB 800MH :: WD3200AAK :: Sapphire Vapor-X HD 5770 1GB GDDR5 :: OCZ MXS-PRO 600 :: Windows 7 RTM 7600 SP1 32-bit :: ::
Pamcenje me odlicno sluzi. Otisao si oprostajno davno jos, mozda 2009 ili pocetak 2010., ili tako nesto. Nije te bilo mozda 10 dana, pa si se bio vratio. Bio si se posvadjao sa gomilom ljudi, vezano za graficke kartice... zanimljivo da si to zaboravio... bas se secam da si napisao da vise nikada neces da pises nista na berzi, bla bla... elem, pojma nemam kako se ta tema zvala, ali je bilo posle tvog banovanja na drugom forumu. A link koji si stavio, to je nesto drugo, to se desilo kasnije.
Sve u svemu, totalno nevazno, opusti se, bitno je da si tu
Demon to some. Angel to others. _______________________________
@philaemos Nisam za sigurno rekao da necu da se vracam a nisam se ja svadjao vec su mene napadali i to je jako davno bilo. Ali opet ti promice ono najvaznije.Nikad nisam postavljao oprostajne teme. Mozda mislis na temu kada sam izrazavao nezadovoljstvo na negativnu energiju na forumu i gde smo diskutovali o tome i onda je krenula zucna rasprava gde su me lokalni maliciozni likovi uz dozu mrznje napali..Ima tu par godina od toga.. Nikad nisam otisao i rekao da se necu vracati.. A sad sam se setio na sta mislis..Kada sam otisao na `odmor` napravio sam,pauzu,neko je na forumu pitao gde sam pa je Scyter ili Daum rekao da sam otisao sa foruma i da necu dolaziti u skorije vreme jer je stanje na forumu katastrofa.. Tako nesto je bilo..Mozda mislis na to. Ja licno nisam nigde pisao da odlazim niti sam ikad dizao te teme.. Brate imas search pa trazi sam,videces da toga nema nisam lud. A sve uglavnom sto kazem provlacim kroz saljiv karakter .. Sto se mene tice ako odlucim da ne dolazim nikad vise i necu i to je amin.
P.S.Pobrkao si vremenske intervale ali nema veze,oprosteno ti je..
Fiesta :)) Diskovi se stanjili, pa su bile neravnomerne povrsine za kocenje :) i onda je bilo sta je bilo, nisam mu slupao karoseriju, samo branik .) :)
:: Ne bi me cudilo da je Yugo u pitanju.. :: :: Ako jeste, onda ti je oprosteno sto si ga malo slupao :: :: :: :: kocnice mi nisu kocile ravnomerno, i kako sam naglo ukocio, odvukao me auto levo, pa desno, i onda ode levo preko bankine u suprotnom smeru :)) srecom beshe uveche pa nije bilo puno automobila :) i pretrpeo je auto manji damage:)-napukao branik i iskrivila se balans stangla(ako se tako zove, nem pojma: :: :: :: :: Sve u svemu beshe zanimljivo : :: :: :: :: :: :: :: :: Intel q8200 2.3GH :: :: Gigabyte GA-ep35-ds3 :: :: Kingston HyperX 2x1GB DDR2 800+Elixir 1GB 800MH :: :: WD3200AAK :: :: Sapphire Vapor-X HD 5770 1GB GDDR5 :: :: OCZ MXS-PRO 600 :: :: Windows 7 RTM 7600 SP1 32-bit :: :: :: ::
:: :: S1000R :: :: :: E stručnjače. BMW je prvi turbo ugradio 1973. godine u model 2002. To je bio prvi tadašnji M5 jer je 2002 prethodnik seriji 5 :: :: :: Kultni automobil, ali nije prethodnik Serije 5, vec je prethodnik Serije 3 i nema nikakve veze sa M modelima. Napravljeno je 50000 komada, 49999 belih jedan narandzasti. Imao je plavo crvene strafte od farova do stopaljki, neposredno ispod okvira vrata, i ispod branika mu je obrnuto pisalo TURBO, da bi vozaci ispred u rettovizoru mogli da procitaju da ih sustize najbrzi mali serijski automobil na svetu i da bi se na vreme sklonili :) Raspolaze sa vise od 180KS, turbo lag mu traje do 4.5K obrtaja, a od 4.5-6k automobil podivlja :: Sadasnja cema mu je od 50000 -100 000 evra, zavisno od stanja :: :: :: :: :: Danas imaju na benzincima turbine kao recimo na 335i, nego BMW krije to u oznakama.. :: Ne kriju, vec samo ne potenciraju. Modeli 35 su 3000 cc twin turo sa preko 300K :: :: Sky je mislio na prvi M sa turbo motorom, ali je delimicno u pravu, mada bih ja rekao i sasvim. Naime, zvanicno prvi turbo M je Series 1 M, nedavno predstavljen, inace Safety car u MotoGP. Medjutim, to nije motor posebno razvijen u //M odeljenju, vec isti taij 35 TwinTurbo, samo cipovan na 340K, iz modela 135i. Meni, kao velikom ljubitelju Serije 1 a pogotovo modela 135i, ovo se ni malo ne dopada, jer pravi //M mora imati svoj motor. :: :: :: :: :: __________________ :: :: Scourge of PCBerza :: :: :: :: CPU-Z Validator : http://goo.gl/6l1 :: :: :: :: :: @Pil :: :: :: Nisi dostupan na MSN.Kad se nakacis ostavio sam ti poruku. :: :: :: P.S.Jesi video F10 M5 :: :: :: :: :: :: http://spedr.com/QY8rBXi :: :: :: :: :: :: Smanjili su kubikazu i po prvi put ubacili turbo :: :: :: :: :: :: Gledam sad neke klipove pa videh da si tu a znam da volis BMW. :: :: :: :: :: :: Štangliranje :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Vodjen tom logikom, ne postoji Serija 5 u coupe izvedbi, dok Serija 3 i te kako postoji. Medjutim, potpuno si u pravu. 3, 5 i kasnije 7 su serije uvedene upravo posle 2xxx serije. Do uvodjenja Serije 5 i 7, BMW je vazio za proizvodjaca malih laganih automobila sa supersportskim karakteristikama. Zato je uvodjenje Serije 1 okarakterisano kao povratak na stare staze slave.
S1000RR
:: Nije odredjeno tačno da li ga je serija 3 nasledila, pošto je to samo coupe verzija 2002-ke, u svakom slučaju to je njihov turbo prvenac.. :: :: __________________ :: Scourge of PCBerza :: :: CPU-Z Validator : http://goo.gl/6l1 :: :: :: :: :: S1000R :: :: :: :: :: E stručnjače. BMW je prvi turbo ugradio 1973. godine u model 2002. To je bio prvi tadašnji M5 jer je 2002 prethodnik seriji 5 :: :: :: :: :: Kultni automobil, ali nije prethodnik Serije 5, vec je prethodnik Serije 3 i nema nikakve veze sa M modelima. Napravljeno je 50000 komada, 49999 belih jedan narandzasti. Imao je plavo crvene strafte od farova do stopaljki, neposredno ispod okvira vrata, i ispod branika mu je obrnuto pisalo TURBO, da bi vozaci ispred u rettovizoru mogli da procitaju da ih sustize najbrzi mali serijski automobil na svetu i da bi se na vreme sklonili :) Raspolaze sa vise od 180KS, turbo lag mu traje do 4.5K obrtaja, a od 4.5-6k automobil podivlja :: :: Sadasnja cema mu je od 50000 -100 000 evra, zavisno od stanja :: :: :: :: :: :: :: :: Danas imaju na benzincima turbine kao recimo na 335i, nego BMW krije to u oznakama.. :: :: Ne kriju, vec samo ne potenciraju. Modeli 35 su 3000 cc twin turo sa preko 300K :: :: :: :: Sky je mislio na prvi M sa turbo motorom, ali je delimicno u pravu, mada bih ja rekao i sasvim. Naime, zvanicno prvi turbo M je Series 1 M, nedavno predstavljen, inace Safety car u MotoGP. Medjutim, to nije motor posebno razvijen u //M odeljenju, vec isti taij 35 TwinTurbo, samo cipovan na 340K, iz modela 135i. Meni, kao velikom ljubitelju Serije 1 a pogotovo modela 135i, ovo se ni malo ne dopada, jer pravi //M mora imati svoj motor. :: :: :: :: :: :: :: :: __________________ :: :: :: Scourge of PCBerza :: :: :: :: :: :: CPU-Z Validator : http://goo.gl/6l1 :: :: :: :: :: :: :: @Pil :: :: :: :: Nisi dostupan na MSN.Kad se nakacis ostavio sam ti poruku. :: :: :: :: P.S.Jesi video F10 M5 :: :: :: :: :: :: :: :: http://spedr.com/QY8rBXi :: :: :: :: :: :: :: :: Smanjili su kubikazu i po prvi put ubacili turbo :: :: :: :: :: :: :: :: Gledam sad neke klipove pa videh da si tu a znam da volis BMW. :: :: :: :: :: :: :: :: Štangliranje :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Serija 1 moze da se kaze da je naslednik, samo u kupe varijanti. Modeli 2002, e21, e30 (prviM) su vrlo tesno povezani i sav svoj uspeh duguju jednoj oznaci - M10, u originalu projektovan za 1500 kubika, sa mogucnoscu sirenja bloka do 2.0
2002 turbo, 170KS, deriavat M10 motora (u 2002ti mu je oznaka M31 ili M13, tako nesto), E21 serija skoro svi su sa M10 blokom (izuzev 323) ali razlicitim glavama, usisnim granama i karburatorima, e30, modeli karburatorski 316 i 318, 316i i 318i sa mehanickim ubrizgavanjem su svi M10.
M odeljenje je uvek tjuniralo motor za koji je smatralo da ima najpodesniji blok za to. Tako je prvi M sa blokom M10 ali izmenjenom glavom, ventilima, usisnim/izduvnim kanalima, sistemom ubrizgavanja davao iditske performanse za jedan atmosferac u to vreme. Zasto je koriscen M10 blok - bio je proveren u F1. M10 i dalje drzi rekord za najvecu snagu po jedinici zapremine, imao je 1600 kubika i gotovo 1500KS (hiljadu i petstotina KS), sa turbo kompresorom.
2002 je otac serije 3, modeli koji su se zavrsavali na `0` su modeli prethodnica serije 5.
Jedan mali kuriozitet. Malo je poznato da je poznati motor JZ Tojote Supre autsorsovan Nemcima na finalnu obradu (na zahtev nemaca, zadrzan je gvozdeni blok motora, a ne aliminijumski) a turbo kompresori su radjeni u koperaciji sa Hitachijem.
U meni se bore budala i genije. Plasim se da pametniji ne popusti!
A ovaj baja sa Audijem.... Tako izgleda kada se jurca i uleti u kolotecinu na krivini velikom brzinom ili na vecoj neravnini, ili na ostrijem prevoju a auto lagan (prazan).
U meni se bore budala i genije. Plasim se da pametniji ne popusti!
:: jel to ima krila sunce ti zarko? :: :: :: :: Da li neko zna da postoji Supra sa V12 motorom i 1000 ks-a,street legal :: :: :: :: Štangliranje :: :: :: :: :: :: :: ::
pogledao sam tvoj validator cpu z i video da pise rated FSB. kod mene je QPI link proc i7 875K ploca asus P7P55D-E! nije mi bas najjasnije posto su to u sustini isti procesori samo sto je ovaj moj otkljucan i nesto veci default klok. :s
Broj postavljenih tema: 60435. Broj poslatih odgovora: 647765. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.