bilo bi gotovo sigurno skuplje nego da se pravi u inostranstvu. Jer kad se udruze Intel i nasi muljatori, mi kao potencijalni kupci mozemo samo da najebemo i nista drugo.
Pa vidi šta uradiše sa FIAT-om. Uništili su zastavu 10 fušerajem, a zacenili fiat 500 kao da je Porše u pitanju. Zastava 10 iliti punto classic su pretvorili u takvo đubre da reklamacije pršte na sve strane. Pre neki dan se ortakovom ćaletu zapalio punto klasik iz zastave-instalacija izazvala požar. Spone, amortizeri i ostali delovi trapa koji treba da traju godinama, kod ovih iz zastave crkavaju još u garanciji. Peti kočioni cilindar ne valja ni na jednom puntu koji izađe iz Zastave. To sam lično video na 2 komada koja su bila ispred mene na redu za tehnički. Po pravilu ne bi trebali da im daju da prođu tehnički ali ih puštaju uz napomenu vlasnicima da je to fabrička greška i da to srede što pre.
Krivi su proizvođači delova iz našeg komšiluka... To je još uvek jedan vid borbe protiv zlih komšija i njihove ekonomije, ali tako je bilo ugovoreno i pre no što proizvođač i proizvodnja zažive...
To sto je nama nesto skupo [ trenutno ],ne znaci da ne treba i da proizvodimo. Ima ko hoce da kupi a to je najvaznije. Uposljavanje mladih i strucnih kadrova,izvoz,uredne plate,placanje obaveza prema drzavi itd. Jaka drzava znaci i jak pojedinac.
nego i za ostale. Jaka je to cena za takav auto i čisto sumnjam da će se dobro prodavati, mada u inostranstvu više marketing igra ulogu nego cena. Ako naprimer Suzuki još malo smanji cenu svog SX4 koji je i sada bolja i jeftinija kupovina od novog fiat-a, fabrika u Srbiji će se ugasiti. Daj Bože da ne bude tako ali punto klasik svojom sve lošijom kontrolom počinje da liči na Zastavu...
da i Huawei planira da otvori 14000 radnih mesta u Evropi (na celom kontinentu ne u EU).,tako da bi recimo politicari mogli da iskoriste i tu priliku ako je istinita prica.Samo u Valjevu ima krs propalih fabrika ,a u Srbiji ko zna koliko ih je ,nek im daju zemljiste pa da otvaraju radna mesta.Mozda su mogli do AMD da svrnu ovi nasi pa da imamo 2 fabrike jednu do druge e to bi bio poduhvat
Nije poenta price u kvalitetu nego u proizvodnji i zaposljavanju. Niko vise ne pravi stvari da traju za unucice.
@ Drasko
Ne samo u Valjevu,u celoj zemlji ima fabrika i zemljista koliko hoces ali ne rade. A kada das nekom zemlju strancu i on hoce da radi,onda skoce njih 1000 sa pricom :` Prodajete zemlju za Dz.` Pa nek uzmu oni zemlju pa nek rade ako imaju novca da uloze u proizvodnju. Od lezanja vajde nema.
to si dobro rekao ,za ove sto skavu odmah,a jos pride kad se pojave ljigavi za provizijicu za dobar posao e onda je prica potpuna.Dajte ljudima da rade pa ce biti vise provizijice i za muljatore al oni nikako to da shvate
Ne samo oni. Mnogi ce stici u Srbiju da nas iskoriste kao heftinu radnu snagu za Evropu. Sta zna nas mali sta je plata od 300-400 evra. Njemu je to super, samo da nije plata od 170 evra. Sve te price o dovlacenjima investitora su te. A pritom ce i drzava verovatno ponovo `platiti investitoru po radniku`.
Nema 5ti cilindar nego ima korektor za regulisanje protoka ulja prema zadnjim kocnicama.Iima dva kom. levi i desni i problem je kod auta koji nemaju ABS.Ali to nije nikakav problem na tehnickom pregledu jer se prolazi bez problema.Sto se tice kvaliteta delova katastrofa su auspuh i altenator kao i kod proslih verzija punta.
M Power-3770k-Beast 16GB-Hyper X 120GB-6970-Nitro 850W-H 100
Znam, samo sam preneo kako to krste ovi na tehničkim pregledima jer su navikli na naziv `peti cilindar`. I nijedan punto iz zastave nije dobro kočio na tehničkom pregledu gde ja idem, i nije zadovoljavao uslove za prolazak tehničkog. Zato su se i krstili ljudi kada je moj auto prošao bez problema na kočenju, ali su skontali posle da je moj Punto 2001. i da je čistokrvni italijan kojem naši radnici nisu ni prišli. :)
Ja ni od koga nisam čuo da je imao problem sa auspuhom tj da je loš, a ni sa alternatorom. Na mom autu su fabrički alternator i auspuh i dalje. Problem kod alternatora može da se javi kod svih auta kod kojih je alternator sa donje strane izložen uticaju vode na putu. Ako nema šus-pleh, sva voda pršti po alternatoru, i kada hladna voda i sneg često imaju kontakt sa vrućim alternatorom, on se rasprsne kao kokica, kućište mu pukne. Ali to nije slučaj samo kod ovih fiat modela već svuda gde je alternator na udaru.
@Vladats: Znam dobro da se ne prave više stvari da traju ali ga ovi iz zastave totalno upropastiše. Jedino Dačiji i Z10 se delovi trapa kvare još u garantnom roku.
:: Nema 5ti cilindar nego ima korektor za regulisanje protoka ulja prema zadnjim kocnicama.Iima dva kom. levi i desni i problem je kod auta koji nemaju ABS.Ali to nije nikakav problem na tehnickom pregledu jer se prolazi bez problema.Sto se tice kvaliteta delova katastrofa su auspuh i altenator kao i kod proslih verzija punta :: :: :: M Power-3770k-Beast 16GB-Hyper X 120GB-6970-Nitro 850W-H 100 :: :: ::
Zunto na tehnickom da pokaze zadnje kocnice jedino istovremeno nozna + rucna Za alternator si upravu (pucaju deklovi)jbg lose materijal + nedostatak zastitnih plehova.Imao sam dva italijana pre ovog na jednom sam menjao lezajeve na altenatoru ,a na drugom sam menjao ceo.I na kraju Zunto ima samo jedan lonac na auspuhu(sva kondenzacija je tu)crkavaju kao ludi.Znam sigurno deset slucajeva. M Power-3770k-Beast 16GB-Hyper X 120GB-6970-Nitro 850W-H 100
Za obe stvari ću te citirati: `Sto se tice kvaliteta delova katastrofa su auspuh i altenator kao i kod proslih verzija punta.`
Alternator od čega god da je napravljen, ukoliko nema šus-pleh, ima velike šanse da pukne. Nisu ga za džaba ljudi u fabrici zaštitili šus-plehom, tako da nema veze samo sa fiatovim modelima. Auspuh je verovatno sranje na Zuntu kao i većina delova koje ugrađuju jer su ko zna koja klasa, ali opet ću te demantovati i reći da nije mana prethodnih verzija već samo kod domaćeg Zunta.Na mom autu je fabrički lonac, kod moje drugarice na puntu kecu je fabrički i dalje, a na forumu FLCS nisam nigde video da se neko žali na auspuh, mada to dosta zavisi i do goriva koje sipaš. Inače su Zuntu i farovi raštelovani pa bacaju na sve strane. Da ne pričam o tome da fabrički stavljaju 13` felne iako je FIAT za taj model fabrički stavljao 14` za benzince(osim sportinga) i 15` za dizele. To kada sam video, stvarno sam se zaprepastio.
Sve to stoji za Punto ali samo mi recite gde ste imali da uzmete nova kola bez dinara u dzepu? Mnogo ljudi nema 3000 ili vise evra za ucesce medju kojima su i moji. Zato je cale lepo dao 21 godinu starog yuga i uzeo punta. Sta vise, najbolji auto je nov auto
Slažem se ja sa tobom samo ukazujem na to da ga naši indijanci sve više fušerišu jer je stoka navikla da vaćari i krade gde stigne. Punto je inače idealan auto za našu zemlju ali je zato novi model precenjen i uvek bih uzeo SX4 pre nego `fiat nacionale`. Pri tom, `nacionale` bolje i da nisu stavljali u naziv jer jebeš `nacionalni` auto koji naš narod proizvodi a ne može da ga priušti sebi.
:: Sve to stoji za Punto ali samo mi recite gde ste imali da uzmete nova kola bez dinara u dzepu? Mnogo ljudi nema 3000 ili vise evra za ucesce medju kojima su i moji. Zato je cale lepo dao 21 godinu starog yuga i uzeo punta. Sta vise, najbolji auto je nov auto :: ::
Ne mogu samo trenutno da se setim koji su to bese intelovi mobilni telefoni ili neki drugi koji imaju intelove procesore...?
Ne znam samo kakve to ima veze sa nama, ok otvorice se 200-300 radnih mesta za skapace na traci za 25k mesecno i jednog lokalnog poslovodju sa 225k platom.
...naše škole i fakulteti ne proizvode kadar za visoke tehnologije. Problem je što prvo moramo da uvezemo strane stručnjake i da ih debelo platimo. Oni će obrazovati mlade u našoj zemlji za rad i proizvodnju tehnologije 21 veka. Ja smatram da ako dođu, to će biti neko low-level sklapanje i ništa više nažalost.
My mentor taught me everything about the Force, even the nature of the dark side.
:: ...naše škole i fakulteti ne proizvode kadar za visoke tehnologije. Problem je što prvo moramo da uvezemo strane stručnjake i da ih debelo platimo. Oni će obrazovati mlade u našoj zemlji za rad i proizvodnju tehnologije 21 veka. Ja smatram da ako dođu, to će biti neko low-level sklapanje i ništa više nažalost :: :: My mentor taught me everything about the Force, even the nature of the dark side. :: ::
Niko nije pomenuo fabriku chipova. Zasto mesas babe i zabe. A da si lupio sa postom jesi kao i uvek. Na kraju i da se zaposlis kao portir dobro bi ti doslo jer imas 35+ godina a ni dan radnog staza.
kad se spomene intel svima su u glavi chipovi posto im je to 90% proizvoda .. a chipovi se u srbiji nece proizvoditi nikad .. ima milion razloga zasto ..
bas im hvala na licenci za proizvodnju necega ..
zasto portir :) ... kako mi neponudi mesto direktora ..
:: Niko nije pomenuo fabriku chipova :: Zasto mesas babe i zabe :: A da si lupio sa postom jesi kao i uvek :: Na kraju i da se zaposlis kao portir dobro bi ti doslo jer imas 35+ godina a ni dan radnog staza :: :: :: > http://www.youtube.com/watch?v=oMNaBkEIyj :: :: ________________ :: CPU-Z Validator :http://goo.gl/AS5c :: ::
Broj postavljenih tema: 60423. Broj poslatih odgovora: 647721. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.