covece iskreno ne seri,nije ovo ATI-NV tema jer ja nisam stavio ovu temu da se neko svadja to mozda neka djeca ako ih ima a ja nisam video dosad da se iko svadjao ili da je nametao, ja sam dao listu automobila i lepo napisao da se stavi jos za koje ja ili neko od nas ne zna. svi su dali svoje favorite i ja nemam nista protiv.
mozda se skar namece sa njegovom meckom :P, a iako je IT forum s vremena na vreme volim da postavim temu nevezanu za kompove i nema je svaki dan nego malo konversejsn-a o drugim stvarima, razumes sad.
Kako se to ova teme rezlikuje od klasične nVidia vs. ATi i Intel vs. AMD teme? Nikako. Na ovom forumu, ljudi koji se (kao) razumeju najbolje u kompjutere, najbolje se razumeju i u kola, tj. u sve. Svako će da vuče na svoju stranu, brzinom od 300 km/h, pa je lančani sudar (svađa) neizbežan. Ne razumem se u kola, pa ne bih da navodim svoje favorite, koje sam kao i većina vozio samo u NFS-u.
ne nisam shvatio zlonamerno niti sam tu da napadam bilo koga to sto kaze DmasteRNo1 jeste tacno u jednu ruku ali ja ne razumem zasto ti to hvatas za ozbiljno. pusti ti ko vice da je najbolji njegov auto, kad ovde verovatno niko nije ni cuo a kamoli video uzivi ili ti jos gore vozio 90% ovih automobila a drugo, ja se ne osvrcem na to samo hocu misljenje i tvoje i gogijevo i skarovo,saxino,sky...itd cisto da vidim kakva kola imaju a JA ko i drugi nisam cuo za njih razumes. nema raspravke-nema potpale, ako neko to radi neka ga onda mu ne veruj kao sto naravno i neverujes
jedini nacin da neko tvrdi da je najbolji ovaj ili onaj auto je da je vozio 80% navedenih a takav covek nema tako da samo talk dudes.
...ja cu da navedem svoje modele, za koje crkavam da ih probam, ...mada sam neke vec vozio, ...zao mi samo sto ne naprave pravi remake tih automobila, ...doduse neke su kao uradili... znam da je tema exotic cars, ali evo
Alpina B12 (remake BMW 750i, fali facelift) Chevrolette Camaro Z28 SS `71 (radjen remake) Dodge Challenger SRT `71 (radjen remake) Dodge Charger SRT `69 Hemi `Cuda `71 Lamborghini Cala Lamborghini Coutach (ovo je pravljeno godine kada sam rodjen) Lamborghini Miura Lamborghini Murcielago
tri legende ulica: Nissan Skyline R34 GT-R (ovaj novi R35 mi se nesto ne svidja, ali ima dobar koncept) Toyota Supra Mazda RX-7
Svidjaju se mi Brabusove mecke i ima jedna mod kuca za BMW, pocinje na H ali ne mogu da se setim...
Pozz...
___________________________
...I sense you young padawan...
AMD Phenom II 955 BE DFI LP DK 790FXB-M2RS AMD 4870 512MB ToP 2x 2GB DDRII 1066MHz 2x 320GB SATA II RAID0 1x 750GB SATA II SB Live 5.1 Digital Corsair 750TX
Obratiti paznju na 7 sa naslovne strane. M5 boostuju sa turbo punjacima na 750 ks... To im je malo... Onda iz M3 iscupaju V8 i ugrade taj V10 iz M5, naravno boostovan, ali na 730 ks (zaboga, ipak je to serija 3, da li ce izdrzati... :))
Zao mi je sto ne rade Seriju 1. Bas me zanima sta bi sa njom uradili...
Konkretno M6 sa cenom od 360 000 Evrica (malo li je) .. Prvo da kazem da je auto zaista brutalan ,vrh,monstrum,nema reci da se opise ali te pare ne vredi.. Za 360 000 eur napravim sebi auto i da mi ostane para koji ce po svim parametrima da bude bolji od BMW-a.. Mozda se neki nece sloziti ili ce im ova surova cinjnica biti prejaka zbog svojih miljenika ali tako je.. Mogu cak da navedem odmah auto koji po standardu vec ima 3 godine titulu najboljeg super sportskog auta godine..+ Tuning (neverovatno kako je motor elastican i spreman za tuniranje,vrlo lako je postici monstrualne performanse) ,zatim ima fazon sa eletronikom i stelovanjem iste..Onda tuning kitovi itd..da ne ulazim dublje u tematiku.. Inace sve zavisi i od same percepcije pojedicna,neko to voli i dace tolike pare a neko ce mozda za iste da kupi Ferrari ili Lamborghini koji opet ne vrede te pare ali ipak imaju tradiciju i ime i dokazali su se u toj sferi sportskog automobilizma.. Sve u svemu,mi mozemo da blejimo ko telad jer ko je danas sposoban da da 350 000-360 000 za auto - mogu da zamislim samo kakvu kucu mozes sad da napravis za te pare a i koliko Fermija da kupis ported toga hehehehe..
Uzmes obican M6 od 100 000 Eur i samo 507 konja i boli te uvo. jednom sam se vozio u njemu i od tad ga obozavam, napuca 100km\h u prvoj, sta ce ti vise 4,6s do 100. Da ne pricam sta ima od opreme samo cu da napomenem moju omiljenu stvar: samopodesavajuci farovi(kad ide neko u susret ili je osvetljen put sam smanjuje jacinu svetla)
AMD Phenom II X2 550BE @3.1Ghz Gigabyte MA770-UD3 KINGSTON 4GB (2x2GB) 800Mhz DDR2 CL6 Gigabyte Radeon HD 5750 1GB GDDR5 R575D5-1GD WESTERN DIGITAL Caviar Blue 320GB LC POWER Silent LC6550 550W PHILIPS 200AW8FS
Nissan GTR R35.. U njega kad sednes je kao u kokpitu..Znaci nema sta nema..Odlicna oprema vrhunac tehnologije,nenadmasan u performansama.. Dzaba i M6 kad pored 480ks nema sta da trazi..Japanci rules.. Postavlja se sta kupac ocekuje : 1.Prestiz 2.Ime 3.Kvalitet>Performanse>Lepotu,Dizajn
360k je puno para, ali imas najbrzi auto na svetu. Znas sta znaci kada imas najbrzi auto u selo, a gde je najbrzi auto na svetu... Ej to kosta... Tada mozes da se kurcis ovako:
240k za 5icu je prava stvar. Ferari je OK, ali izuvise je statusni simbol. Mercedes je Mercedes i to je to. Audi je djubre, jer nikada nije imao svoj identitet, jer je (uspesno) plivao izmadju Mercedesa i BMWa. Lambo je poslednji dobar automobil napravio sa Diablom SV. Posle toga je Audi. Japanci... Kada bi ludaci sa istoka i umeli da naprave motor kao sto ga naprave bavarci od 500ks, odmah bi ga napucali do 1500. Potencijali prirodno pothranjenih BMWovih motora, uz pomoc turbo punjaca nemaju kraja. Tu najvise prednjaci motor od 3200cc iz kog su za model M3CSL izvukli 360ks, naravno bez ikakvih mehanickih pomagala. O kvalitiatu govori i cinjenica da dva takva redna sestaka, spojena u V
Tu si tico,upecao si se a? Ima nesto sto zboris u nekoj podeli je istina.. Kao sto se tice motora BMW ima strahovito dobar atmosferski motor i prednjaci u odnosu na ostale svapske brendove.. Sto se tice Japanaca..Tu su ve stvari malo drugacije..Interesovalo me je u cemu je razlika izmedju japanskih i nemackioh motora pa sam istrazivao na razne nacine (dokumentarne emisije,profesionalni mehanicari,profi trkaci...) Prvo razlika je u tehnologiji bez obzira sto su to klipni motori-izuzecemo Vankel sistem (rotirajuci klipovi).. Svaki japanski motor je po sebi vec visoko turazni..Motori su im daleko elasticniji,izdrzljiviji sto se dokazalo i u obicnom automobilizmu a ne samo u sportskim masinama.. Pa da ne znaju da naprave automobil nebi tolike godine mogli da se budze skyline-a,evolucije,supre..Iz 2000cc su izvlacili po 800-1000ks sto je za nemacke automobile bilo nestvarno..Da ne pominjem Supru sa 1000-1200-1500 ks koja opusteno nosi te konjske snage za svaki dan (naravno odrzavanje je neminovno i skupo) Da dodjem do SkyLine GTR koji prvenstveno ima najbolju tehnologiju koja je ulozena u ovaj automobil i sve ukuppno ga cini nenadmasnim u performansama kako na pravom putu,krivinama,stazi sve jedno..Za obno sto je pokazao a koliko kosta i vredi je iznad mnogo vecih imena realno gledano a to pisu svi testera i rally vozaci sve automobile sveta..Evo skoro ga je Andrej probao,Andrej Kulundzic koji je vozio sve zive automobile i kaze da nije sreo vecu zver od ovog auta/opet subjektivno misljenje ali itekako bitno od jednog poznatog rally vozaca tj vozaca trkackih automobila. Ja nisam klasican ljubitelj Japanskih vozila vec znam sta ona nude i kako je kad stisnes taj hebeni gas :) Vozio sam mnoge aute,od 1000 do 250 000 eur,znaci nisam neko ko je pristrasan necemu iz svog licnog ubedjenja..Takodje znam sta jedan japanac od 115 ks-a uradi bavarcu od 150 ks-a i preko..Trka sam imao mali milion a o stabilnosti u krivinama necu ni da pricam.. Znaci sve ima svoje..Jedni su za jedno bolji,drugi za drugi i to je to... Japanci recimo nikad nisu obracali paznju na enterijer,tu ubacuju jeftine lemente dok kod svaba kad sednes kao da si seo u neciji nabudzen stan..
Broj postavljenih tema: 60422. Broj poslatih odgovora: 647696. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.