@2m4Y Ok.Procitao sam i ja wikipediu posle Milosevog objanjenja ali nikad necu priznati Koreanske aute kao Japanske..To su jadne i blede kopije japanaca.. Tvoj slucaj je nesto drugo ali moja reakcija je opravdana..
`ebem ti ja taj auto na kome se tako lako razdrnda menjac, zato je Nemac majka, ali Fiat je najprodavaniji auto u Jevropi...
:: ...vozio sam pre 3-4 godine jednu Cromu, 2.0 turbo je bila, ...pa sam joj razvalio menjac, jer sam pre toga vozao jedan sa 6 brzina neko vreme, a onda kada sam seo u nju, zaboravih da nema 6-tu, a cini mi se blokada za rikverc nije radila... i tako puff, puce menjac, ...srecom meni nista nije bilo.. :: :: Lude godine.. :: :: Pozz.. :: :: __________________________ :: :: ...I sense you young padawan.. :: :: AMD Phenom II 955 B :: DFI LP DK 790FXB-M2R :: AMD 4870 512MB To :: 2x 2GB DDRII 1066MH :: 2x 320GB SATA II RAID :: 1x 750GB SATA I :: SB Live 5.1 Digita :: Corsair 750T :: :: :: Prvo i prvo Abarth Croma ne postoji to sto ima nalepnicu neznaci da je abarth : :: :: :: :: imao sam cromu pre 2 god ali verziju sa 8v i imala je 120 ks ova pufijeva je 2.0ie 16v DOHC 135ks psotoje samo dve jace verzije od ove a to su 2000 i.e. Turbo 8v 150 ks i 2500 V6 DOHC 12V sa 160 k :: :: :: :: pozz :: :: it`s not modding its life style :: :: :: ::
Ne nego sam mislio za poslednu seriju BMW-a SERIJE 1 tj BMW 130i M mislim da je bio 3000 ili 3200ccm3 nemogu da se setim... uglavnom ga golf oprao na stazi ! i kosta 4000 funti manje... u ostalom glupa serija 1 od bmw kao osnovni model kosta 22.000e sad na sajmu tj car show poslednjem u BG-u sto je nenormalno para za takav auto..... A isto mislim da su krsine, pod krisne smatram to da su tuberkolozni automobili samo im nesto fali. Ne bih voleo da ovo predje u raspravu samo samo reko tj izneo moje misljenje. Svako voli nesto drugo zato imas 1000 proizvodjaca automobila, ja nikako ne mogu da prezalim maserati quatroporte iz 1995 koji sam imao... ali je trosio ko zmaj, i domet tih bi-turbo motora je bio oko 100.000 realno na 2000cmm3 V6 spakuju 290ks. Tako da tesko da ce bilo koji fiat abarth i ti motori sa 2000ccm3 i 150-200ks ziveti dugo. Pod dugo smatram nesto tipa ko E320 CDI koji predje 400-500.000 km bez problema
:: :: Biostar TF560 A2 :: Amd 5000+ be 3150mhz & CM Hyper 21 :: Transcend 2x1 gb DDR2 900 mh :: WD 3200AAK :: Gigabyte 7900gs 256mb ddr3 650/160 :: LG W2243S-P :: Chieftec gps 400w :: :: :: :: :: hahaha moram da prokomentarisem ovo za glupog bmw-a za M serij :: :: :: :: bas skorije na TOP GEAR-u bio neki M1 vs Glof 5 R32 : :: :: I st bi oni rekli u paketu M opreme koji kosta 1500funti dobijete, koznu rucnu kocnicu i kozni naslon za ruku i 64 slova M po kolima gde god moze da se nabije :D :: :: :: :: :: :: :: :: Vidi se da si veliki znalac BMW-a. Taj neki BMW M1 iz 1980 godine ce da ocetka na auto putu golfa r32 bez problema.A prosto me odusevljava klarkson sa svojim izjavama i uglavnom pljuvanjem po onome sto englezi nisu napravili.Inace taj M1 je legenda od auta koji je napravljen u 456 primeraka.
Biostar TF560 A2+ Amd 5000+ be 3150mhz & CM Hyper 212 Transcend 2x1 gb DDR2 900 mhz WD 3200AAKS Gigabyte 7900gs 256mb ddr3 650/1600 LG W2243S-PF Chieftec gps 400w
:: Ne nego sam mislio za poslednu seriju BMW-a SERIJE 1 tj BMW 130i M mislim da je bio 3000 ili 3200ccm3 nemogu da se setim... uglavnom ga golf oprao na stazi ! i kosta 4000 funti manje... u ostalom glupa serija 1 od bmw kao osnovni model kosta 22.000e sad na sajmu tj car show poslednjem u BG-u sto je nenormalno para za takav auto..... A isto mislim da su krsine, pod krisne smatram to da su tuberkolozni automobili samo im nesto fali :: Ne bih voleo da ovo predje u raspravu samo samo reko tj izneo moje misljenje. Svako voli nesto drugo zato imas 1000 proizvodjaca automobila, ja nikako ne mogu da prezalim maserati quatroporte iz 1995 koji sam imao... ali je trosio ko zmaj, i domet tih bi-turbo motora je bio oko 100.000 realno na 2000cmm3 V6 spakuju 290ks. Tako da tesko da ce bilo koji fiat abarth i ti motori sa 2000ccm3 i 150-200ks ziveti dugo. Pod dugo smatram nesto tipa ko E320 CDI koji predje 400-500.000 km bez problem :: ::
Taj 130i M ima 3000 qbika i 265 konja,sad ne znam kakva je staza bila u pitanju verovatno spora i sa puno krivina pa je r32 pobedio inace po pravcu ovaj nema sta da trazi sa BMW-om. A ovo sto pises da su krsine pa tu ti vazi staro pravilo kako ga odrzavas i pazis tako ce da te sluzi(ovo ne vazi za golf 2 1.6 dizel).Imam e36 328i sa 200+ konja i prezadovoljan sam.
Broj postavljenih tema: 60422. Broj poslatih odgovora: 647696. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.