Vmarc, vidi ti dauma kako isproziva ljude sa BMW-om x)
Ja iskljucivo sto je zadnja vuca, briga me sta pise na haubi. Auto koji sam ja nameracio je neki dobro ocuvan 200SX :))) Samo da se skupi lova (za par godina :D )
LG 42LD420, Phenom II x6 1055t, Gigabyte 970A-UD3, ASUS 6870 DirectCU/2DI2S G.Skill Sniper 8GB DDR3 1600, G.Skill Sniper SSD 120GB, Samsung SpinPoint F3 1TB, CFT-600-14CS, NZXT Apollo
:: A brate, vidis da ne zna sta valja. Pogledaj mu izbor :-)) Pezo, Bravo, Megan.... Ejjj ... golf 2005to :-)) :: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - :: MacBook Pro A1150 :: 2GB/120GB/ATI X1600/10.6. :: Dell U2312H :: :: :: BMW E46 x :: :: :: :: LG 42LD420, Phenom II x6 1055t, Gigabyte 970A-UD3, ASUS 6870 DirectCU/2DI2S :: :: G.Skill Sniper 8GB DDR3 1600, G.Skill Sniper SSD 120GB, Samsung SpinPoint F3 1TB, CFT-600-14CS, NZXT Apoll :: :: :: ::
1.7 cdti 101 konj.Auto je odlican,jedina zamerka je dosta tvrd trap i neudobna sedista.Pavle Komnenovic mi je na servisu upravo ispricao da su njamanje problema imali sa tim isuzu motorom od 101 konj i da bez problema prelaze preko 400k uz redovno odrzavanje.
te motore 1.7 isuzu dti i cdti moj majstor kaze da ni sam ne zne koliko ih ima na taksiju i da nijedan do sada nije otvara. Toliko mi ih je ishvalio da sam uzeo 1.7dti sa 300k bez razmishljanja.Videcemo za 5 god n sta ce da izadje zasada deluje ok Devize devize bonda elema
:: 1.7 cdti 101 konj.Auto je odlican,jedina zamerka je dosta tvrd trap i neudobna sedista.Pavle Komnenovic mi je na servisu upravo ispricao da su njamanje problema imali sa tim isuzu motorom od 101 konj i da bez problema prelaze preko 400k uz redovno odrzavanje :: :: :: :: DFI DK 790FX M2R :: Amd Athlon II x2 265 3.8Ghz & Akasa Veno :: Transcend 2x1 gb DDR2 + OCZ 2x1 gb DDR :: WD 3200AAK :: Sapphire 4890 1GB VAPOR-X OC + Acellero xtreme :: LG W2243S-P :: OCZ 550W fatalit :: Logitech X-230 2. :: Xtreme Titanium sb0880 + LME49720 ::
Jeste tesniji malo, ali da je bas toliko mali, bas i nije. mnogo sam automobila vozio i imao, i svi su bili dobri. ono sto ti mogu reci konkretno za E46 vs. A4, u sledecoj situaciji: vozac + suvozac u E46 se ne dodiruju laktovima kada sa stave na odmoriste, dok u A4 nema mesta ni za jedan lakat da se lepo smesti, A4 ima vise mesta za kolena pozadi, ali sedista uzastno kruta. cista istina. Sto se C klase tice, odlicna je, ali nema toliko lepu unutrasnjost kao E46, a prostranija jeste, to stoji.
Intel i5 3550, Megahalem, GA Z77M D3H, 8gb Mushkin 1333@2000, SSD Mushkin Callisto Deluxe 60gb + hdd Hitachi 500gb, Lg 24`, Corsair HX520, Fractal Design Arc Mini BLACK/WHITE mod...
:: BMW E46 gledaj samo ako si patuljak sa kompleksima kratke kite. Vozio sam E46 i E90 i komično su mali u odnosu na A4 i C klasu :: __________________ :: Scourge of PCBerza :: ::
E a svaka cast berzasima, koliko vidim skoro svi imaju pristojne automobile. Intel i5 3550, Megahalem, GA Z77M D3H, 8gb Mushkin 1333@2000, SSD Mushkin Callisto Deluxe 60gb + hdd Hitachi 500gb, Lg 24`, Corsair HX520, Fractal Design Arc Mini BLACK/WHITE mod...
To je usvari Astra G koja se pojavila i proizvodila kada i moj Megane, tako da mi ovo ne bi bio nikakav napredak sto se tice zamene automobila... **************************************************************************************** The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible.
ovo je G, ja je imam, ali az4,5k eur uzeti skoronov auto garaziran sa pravih 70k je po meni best buy. Duga strana medalje to je model koji je izasao 2000e uz neke izmene, znaci 12 god star model.Ali taj auto pored zamene lance narednih 100k kilometara uz redovan servis nema veci izdatak Devize devize bonda elema
Posto vec vozis francuza moj ti je savet da nastavis u tom smeru.Preporucena Astra i Audi imaju dobre motore to stoji ali sto se udobnosti tice mnogo su ispod tog megana koga trenutno imas.Od onih modela sto si u prvom postu naveo ja glasam za predlog br 5 .Ako se odlucis za reno izbegni 1.5dci (prati ga los glas).Ja licno vise volim benzince ali i ovi noviji dizeli su ok.Npr kod pezoa 2.0hdi ide kao lud a pri tom na otvorenom trosi 6l (sa pokvarenim protokomerom sa njim bi verovattno trosio manje).Zavisi sta od auta zahtevas da li da manje trosi,da bude mek i udoban,da bude startan,bucan ili sta vec.... Najlakse ti je da odes do neke auto pijace ili placa i probas svaki auto koji ti se uklapa u cenu tako ces da svedes izbor na 1 ili 2 modela koji te zanimaju e posle juri godiste i motor koji ti odgovara. Pozz i srecna kupovina!!!
Da, sto se tice udobnosti tu si totalno u pravu... Francuzi su tu po meni na prvom mestu. Ono sto je problem u ovom izboru je to sto sam vozio veliki broj automobila (nisu svi bili moji naravno :) ), vozio se u jos vecem naravno, ali nisam vozio ni jedan od ovih koji razmatram da kupim, niti iko od rodjaka/poznanika ima takav auto. **************************************************************************************** The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible.
:: Posto vec vozis francuza moj ti je savet da nastavis u tom smeru.Preporucena Astra i Audi imaju dobre motore to stoji ali sto se udobnosti tice mnogo su ispod tog megana koga trenutno imas.Od onih modela sto si u prvom postu naveo ja glasam za predlog br 5 .Ako se odlucis za reno izbegni 1.5dci (prati ga los glas).Ja licno vise volim benzince ali i ovi noviji dizeli su ok.Npr kod pezoa 2.0hdi ide kao lud a pri tom na otvorenom trosi 6l (sa pokvarenim protokomerom sa njim bi verovattno trosio manje).Zavisi sta od auta zahtevas da li da manje trosi,da bude mek i udoban,da bude startan,bucan ili sta vec... :: Najlakse ti je da odes do neke auto pijace ili placa i probas svaki auto koji ti se uklapa u cenu tako ces da svedes izbor na 1 ili 2 modela koji te zanimaju e posle juri godiste i motor koji ti odgovara :: Pozz i srecna kupovina!! ::
Vecina prodavaca je spremna da ti da auto da probas, tako da te nista ne kosta da odes i pogledas autoi provozas. Druga stvara za konkretne modele koji udju u izbor mozes mnogo vise stvari da saznas na specijalzovanim forumima. Ja pratim http://www.opelteamserbia.com/forum/
Verovatno nesto slicno postoji i za francuze
Meni je kad sam kupovao auto jedan od kriterijuma bio da li imam dobrog i pouzdanog majstora za tu marku kao i pristupacnost delova. Za kia pro ceed da li imas ideju koliko se ceka na levi retrovizor ili fabricku muziku.Moj kolega je cekao da stignu delovi jace od 3 nedelje
Hajde ovako... Ko je upucen i stvarno zna kolike su dadzbine. Cuo sam da je carina ukinuta od januara. E sad, ako bih otisao napolje i uzeo tamo auto, koje su i kolike dadzbine koje bih morao da platim da bih ovde mogao da registrujem auto? Znaci bez registracije, kao kad bih i ovde uzeo auto nju odvojeno placam... Da znam do koje cene mogu da gledam automobile na mobile.de. **************************************************************************************** The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible.
Prijatelju Nemoj neko da te laže da su francuzi skuplji za održavanje. Vozio sam xsaru 1.4i dve godine i nisam osim velikog servisa ništa uložio u nju. Jedini francuz koji je malo lošiji je reno ( znam jer sam radio u reno servisu, trap katastrofa) Od onoga što si naveo kao potencijalne modele po redu gledaj: 1. Peugeot 308 2. Citroen C 3. VW Golf 5 4. Ford Focus 5. Renault Megane III 6. Fiat Bravo Ako gledaš Peugeot Citroen idi na HDI varijantu jer motori prelaze provereno 500.000 km.
Gigabyte MA 770-ES3, AMD Phenom II x4 955 BE, CoolerMaster Hyper TX2, 2x2 GB Kingstone DDR2 800 low profile, Palit GTX 460 768 MB, WD 320GB AAKS Black, WD 500GB AAKS Blue, LC Power 6650 GP3 V2,3, Thermaltake V4 Black, CoolerMaster Aerogate II.
Da, upravu si totalno. Megana imam od 2007. godine i sem velikog servisa koji sam uradio cim sam uzeo auto i redovnog menjanja ulja i filtera za ovih 6 godina sam zamenio jos akumulator (originalni je trajao do 2009. godine) i kocnice.
Obavezno pogledajte moj prethodni post! **************************************************************************************** The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible.
:: Prijatelj :: Nemoj neko da te laže da su francuzi skuplji za održavanje. Vozio sam xsaru 1.4i dve godine i nisam osim velikog servisa ništa uložio u nju. Jedini francuz koji je malo lošiji je reno ( znam jer sam radio u reno servisu, trap katastrofa) Od onoga što si naveo kao potencijalne modele po redu gledaj :: 1. Peugeot 30 :: 2. Citroen :: 3. VW Golf :: 4. Ford Focu :: 5. Renault Megane II :: 6. Fiat Brav :: Ako gledaš Peugeot Citroen idi na HDI varijantu jer motori prelaze provereno 500.000 km :: :: Gigabyte MA 770-ES3, AMD Phenom II x4 955 BE, CoolerMaster Hyper TX2, 2x2 GB Kingstone DDR2 800 low profile, Palit GTX 460 768 MB, WD 320GB AAKS Black, WD 500GB AAKS Blue, LC Power 6650 GP3 V2,3, Thermaltake V4 Black, CoolerMaster Aerogate II :: ::
Ja bih birao izmedju C4 i Focus-a, odnosno izmedju standarda u klasi za voznju i standarda u klasi za dizajn. 308 je manje vise isto sto i C4 samo je nezgrapan i trebaju mu ogromno felne da bi ne bi izgledalo da su mu otckovi 5 broja manji od karoserije. Fiat mi je potpuno neinteresantan, sve je preskomno, razmotrio bih samo abartha za male pare i to ne kao ozbiljno trajnije resenje. Iako volim reno jos od petice, nekako mi se cini kao da se vec godinama trazi (i promasuje) sa dizajnom, ovako uzeo bih ga kao siguricu ali ne bih bio preterano odusevljen kupovinom. Ja to i ne smatram golfom. Ili 4 ili 6.
Za polovnjaka mrtva trka, fokus bolje trpi raubovanje ali je C4 verovatno bolje pazhen zbog stereotipa vozaca.
Carina jeste ukinuta ali po ovome http://goo.gl/fxMs6 izgleda da se samostalan uvoz ne isplati jedino ako imas nekoga preko ili ako znas nekog ko dovozi na `veliko`
Neko je vec spomenuo, a ja cu samo da ponovim: Astra H ili Hyundai i30. Ja sam pre neki mesec kupio Astru G 2009 sa nesto manje od 39.000 predjenih za 5.200€ pa ne sumnjam da ces dobru Astru H lako naci za 7.000€ (pa i manje). Samo budi strpljiv i naletece na oglasima. Nemoj uzimati motor slabiji od 1.6. Imam 1.4 u svojoj, a caletov kolega vozi Astru H sa istim motorom i malo su tromi... meni to ne smeta posto sam i trazio sto slabiji motor zbog registracije i potrosnje, ali siguran sam da se tebi to ne bi svidelo posle 1.9 dizela. Pored toga, automobili nemaju mane (jeftina registracija, jeftini za odrzavanje, jeftini delovi posto pola srba vozi Astru =]... fini i udobni autici). Sto se tice Hyundai-a, lako ga mozes naci i sa vazecom fabrizkom garancijom jos koju godinu posto su ga prodavali sa 5 i 7 god. garancije. Tu nema promasaja. Dobar drugar vozi benzinca 1.4 (105KS) vec 4 god. i za to vreme nikakvih problema nije imao. Samo redovni servisi i 2x zamena guma (posto prelazi ~35-40k godisnje). Gas je ugradio na predjenih ~10.000km. Moram reci i da Hyundai ima malo tvrdje vesanje, sto se primeti u voznji (ne usudjujem se da kazem da je neudobniji posto su ukusi razliciti, a ti sam proceni).
U Focus-ima (jedan star 3 godine, drugi star 5 god.) sam primetio da na zadnjoj klupi duva promaja. Valjda od vrata koja ne dihtuju kako treba pa sam ih iz tog razloga odmah preskocio. - Oba neudarana!
Sto se tice uvoza, gledaj samo Nemacku i Francusku (zbog cena i merodavnosti podataka) i bezi od oglasa cim vidis da je prodavac neko ko nije nemac ili francuz. Italiju preskaci pod obavezno (prevaranti - pricam iz licnog iskustva)! Carina na uvoz je ukinuta, ali je PDV dignut na 20% pa si otprilike na istom ko prosle god. Prevoz do Srbije bi te izasao izmedju 200 i 500€ (+tvoj potencijalni odlazak tamo), u zavisnosti od toga da li licno dovozis auto ili placas nekom za slep/voz i sl. U nemackoj obavezno gledaj da li auto ima vazeci `HU/AU` ako planiras licno da ga dovozis. To je `tehnicki pregled` koji se radi na 2 god. i dosta kosta, a bez njega ne mozes da uzmes probne tablice za izvoz (koje na nedelju dana, sa obaveznim osiguranjem izadju oko 100-200€ - ovo sam uracunao u onih ~500€). U principu ti je najisplativije da nadjes nekog ko uvozi i platis mu koliko treba posto su ti ljudi uglvnom u semi sa spediterima i carinom pa mogu brzo i lako da ti srede da platis porez tacno na sumu koju si dao za auto (a mozda i manje) posto u suprotnom carina ume da te sj*be s njihovim `kataloskim` cenama pa platis veci porez nego sto treba. Optimalna suma koju bi trebao da potrosis tamo da bi auto ukupno izasao oko 7.000€ je 5.500-6.000€(max).
I jos jedna stvar, oglase u inostranstvu gledaj na autoscout24 posto se tu nalaze svi, pa i oni sa mobile.de.
Benzinac u Nemačkoj u proseku pređe 15.000 kilometara godišnje. Dizel 30.000 kilometara godišnje. Sve ostalo su bajke. Curik rade i u Nemačkoj. Kod nas se ne propušta.
Pusti evropljane, idi na japance. Slobodno se uclani na neki od foruma od ljubitelja honde, mazde, toyote u Srbiji pa razmotri. Pusti zapadnjake idi na istok. Moj predlog ti je Honda.
:: Ili bilo koji Japanac tipa Toyota, Mazda, Nissan. :: Kakav BMW, ima da te satre od kesa i od kvarova. To je bunar za bogatase, kojima se kes izbija iz dzepova. :: Od Nemaca u toj klasi samo Audi A3-A4. :: :: Intel i5 2500k, Noctua NH-D14, Asus Maximus IV Gene - Z, MSI Gtx 660 OC , 4x2Gb Hyper X 1600mhz Genesis (gray), HDD WD 640 gb, Samsung F3 1tb, Seasonic S12D 850w :: ::
Nema nista bez Japanaca ali nasi ce to shvatiti tek kroz 20 godina. Pa ce opet da navlace otpad u Srbiju kao sto i dalje rade !!! Imam prijatelja iz Karlsruea(Frank), kad je gledao cene Nemackih automobila kod nas u malo nije u nesvest pao. Kaze vi niste normalni koliko trazite za ove krseve.
Intel i5 2500k, Noctua NH-D14, Asus Maximus IV Gene - Z, MSI Gtx 660 OC , 4x2Gb Hyper X 1600mhz Genesis (gray), HDD WD 640 gb, Samsung F3 1tb, Seasonic S12D 850w
:: Pusti evropljane, idi na japance. Slobodno se uclani na neki od foruma od ljubitelja honde, mazde, toyote u Srbiji pa razmotri. Pusti zapadnjake idi na istok. Moj predlog ti je Honda. :: :: :: :: Ili bilo koji Japanac tipa Toyota, Mazda, Nissan. :: :: Kakav BMW, ima da te satre od kesa i od kvarova. To je bunar za bogatase, kojima se kes izbija iz dzepova. :: :: Od Nemaca u toj klasi samo Audi A3-A4. :: :: :: :: Intel i5 2500k, Noctua NH-D14, Asus Maximus IV Gene - Z, MSI Gtx 660 OC , 4x2Gb Hyper X 1600mhz Genesis (gray), HDD WD 640 gb, Samsung F3 1tb, Seasonic S12D 850w :: :: :: ::
150 ks pokidace te autice koje ti spominju,a potrosnja ko taj megan koji rabish.Uz lagani chip tuning skinuce mnoge osmehe sa lica vlasnika BMW,audija,meca i sl.
Honda koja mi se svidja i koju sam imao prilike da provozam pre par godina (2008. cini mi se) je Civic. Dakle model 2006. pa na dalje... Za ove pare koje ja planiram da dam ne mogu da nadjem taj auto... **************************************************************************************** The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible.
:: Pusti evropljane, idi na japance. Slobodno se uclani na neki od foruma od ljubitelja honde, mazde, toyote u Srbiji pa razmotri. Pusti zapadnjake idi na istok. Moj predlog ti je Honda. :: :: :: :: Ili bilo koji Japanac tipa Toyota, Mazda, Nissan. :: :: Kakav BMW, ima da te satre od kesa i od kvarova. To je bunar za bogatase, kojima se kes izbija iz dzepova. :: :: Od Nemaca u toj klasi samo Audi A3-A4. :: :: :: :: Intel i5 2500k, Noctua NH-D14, Asus Maximus IV Gene - Z, MSI Gtx 660 OC , 4x2Gb Hyper X 1600mhz Genesis (gray), HDD WD 640 gb, Samsung F3 1tb, Seasonic S12D 850w :: :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60422. Broj poslatih odgovora: 647696. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.