Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Internet
Zanimljive Internet adrese
◙...Savet oko izbora kola...◙
STRANA 2 OD 5  
drum ... 23.01.2014. 11:35 #538294

status: user
broj poruka: 1301
Ja imam Toyotu Corolu 91 godište već 7 godina.Kad sam ga kopovao,mnogi su mi rekli da ne uzimam japanca jer je skup za održavanje...Za 7 godina sem redovnih servisa sam promenuo komutator(3700 din) i pre mesec dana vodenu pumpu(3500 din)

Cene redovnih servisa su sad maltene ista za sva vozila,a cene delova su možda skuplja 10-15% od Nemačkih auta,ali se mnogo manje kvare...

Mazda 6 je za 2 klase bolji i kvalitetniji auto i od Vektre i od 406-ice...


toto je piča,ja tam domov...

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dejzan bezi od italijana 23.01.2014. 11:59 #538297

status: user
broj poruka: 3730
Italijani kao i francuzi imaju malu cenu jer ne vrede te pare realno.... Npr 159 Alfa moja bivsa zelja 2007 godiste 6500 eura a kad je nova bila 35 000 eura......Ogroman pad pritom je JTD...
Moj savet je da ides na Opel Corsa ,VW nikako jer je preskup za odrzavanje...
Francuzi su sve samo ne pouzdani pogotovu kod nas.... servis brisaca 400 eura... a pritom preslo brdo km......
Nisan Micra je super auto ako ga navatas...


Intel I5 4670K +CoolerMaster Evo 212
Motherboard Asus Maximus Hero 6
GPU 770 GTX Asus Direct CU II OC
SSD 128 Samsung Evo Pro
Memory Kingston HyperX 2400 Mhz
LC power Archangle 850 W


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bomid Re: @H-nitro 23.01.2014. 12:11 #538299

status: user
broj poruka: 1563
Evo ovako druze. Mislim da cu moci da ti pomognem oko izbora posto sam promenio dosta vozila u poslednjih 10-ak godina a takodje i zato sto zivim u Valjevu a radim u Beogradu pa svaki ili svaki drugi dan putujem svojim automobilom na posao, tako da godisnje predjem 45-50000 Km.
Trenutno imam dva Fiat-a Punto (1,9 JTD 2002 god 360000Km i od skoro HGT JTD 2004 god. 90000Km) a mojih nekoliko kolega ima Alfe (147JTD-M 150KS 2006. god, 156 JTD-M 140 KS 2004 god. I 156 JTD 2003. god.)
Kod svih automobila koje sam naveo su manje-vise isti motori tako da je i odrzavanje prilicno ujednaceno sto se tice cene. Izuzetak bi bila jedino Alfa 147 JTD-M od 150 KS ciji motor je novije generacije pa samim tim je . skuplji za odrzavanje.
S obzirom na budzet sa kojim raspolazes predlazem ti da uzmes Alfu 147 JTD sa motorom-agregatom od 116 KS jer je najjevtinija za odrzavanje (mali servis - motorno ulje, filteri + rad 6-7.000,00 din), (veliki servis - set za zupcenje + vodena pumpa + PK kais i svi spaneri, roleri + rad oko 25.000,00 din.) Potrosnja je 4,5-5l na otvorenom putu van grada, dok je u gradu, ciste gradske voznje 7,5-8l Euro-diesel-a. Osim toga mozes da uradis `chip-tunning` i da je dignes na nekih 150KS, cime dobijas startniji auto a ako je optimalno vozis nizu potrosnju. Ja sam oba moja Puntica `cipovao` i stariji mi prosecno trosi 4,6l a HGT 5,3 (mereno na cep). Jedina da tako kazem mana kod Alfi je `trap`. Alfa napred ima tzv. donje i gornje viljuske-ramena koji su slaba tacka i kvare se najvise zbog losih puteva.
Ako te jos nesto bude zanimalo, pitaj.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MadCatz .... 23.01.2014. 12:34 #538303

status: user
broj poruka: 608
a prednji trap za alfu komplet, zamena 200 e... toliko o tome...


ASUS P8Z77V-DELUXE
INTEL I7 3770K 4.9ghz & CORSAIR H100
4x4gb KINGSTON PREDATOR 4X4GB 2400 MHZ
GTX770 LIGHTNING
INTEL SSD 330 60GB
NZXT PHANTOM NEON MODDED
MAD CATZ R.A.T. 7
CORSAIR HX850
ASUS MX279

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MaliAbner Hmmm... 23.01.2014. 13:04 #538311

status: user
broj poruka: 7783
Ima li u srbistanu neko ko zeli da kupi nov auto...

Svi bre gledate nesto da se kotrlja... i nista dalje od toga...

Citat:
`Rodbinsko-partijsko-naslednicki odnosi su nam stvorili tragicnu
i intelektualno slabo razvijenu klasu ljudi koji vode drzavu, zato smo...`

Tomato Republic Of Serbia, BRE !!!

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bomid Re: @MadCatz 23.01.2014. 13:21 #538314

status: user
broj poruka: 1563
Nisam te najbolje razumeo `prednji trap za alfu komplet, zamena 200 e... toliko o tome... `.
Da li si mislio da je skupo ili da je jevtino.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MadCatz .... 23.01.2014. 13:37 #538317

status: user
broj poruka: 608
skup je trap za zamenu kod alfe... a odlazi samo tako..


ASUS P8Z77V-DELUXE
INTEL I7 3770K 4.9ghz & CORSAIR H100
4x4gb KINGSTON PREDATOR 4X4GB 2400 MHZ
GTX770 LIGHTNING
INTEL SSD 330 60GB
NZXT PHANTOM NEON MODDED
MAD CATZ R.A.T. 7
CORSAIR HX850
ASUS MX279

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bomid Re: 23.01.2014. 13:38 #538318

status: user
broj poruka: 1563
Svako ima neka svoja iskustva (dobra ili losa) u vezi automobile ali moramo sagledati cinjenice. Naime Alfa 147 JTD ti je sada kao sto je bio Golf 2 nekada. Nikako ne treba bezati od nje. Vozim italijane vec 5 godina i mogu ti reci da sam zadovoljan i ako sam bio skeptic pre nego sam kupio prvog (Punto 2002.) U medjuvremenu sam oko godinu dana vozio i Lancia Lybra i mogu ti reci da je osetljivija na trapu od Alfe. Naravno Lybara je dosta udobnija dok je Alfa vise `sportski` automobile. Otuda i takva koncepcija trapa (zbog stabilnosti na putu). Lybra recimo ima samo viljuske i vertikalne stabilizatore koje odlaze na svakih 10000Km, sto ti je izdatak od oko 3.500,00 do 4.000,00 din (2 stabilizatora + zamena + centriranje trapa). Lybru sam prodao najvise zbog, po meni slabog trapa za tu klasu automobila.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bomid Re: @MadCatz 23.01.2014. 13:46 #538321

status: user
broj poruka: 1563
Pa sada, ako se uzme u obzir da ima 2 donje i dve gornje viljuske (donje su oko 4.500,00 a gornje oko 3.000,00) + rad-zamena + centriranje trapa. Nije to tako puno. Svaki auto ima neku svoju karakteristicnu manu. Tacno je da je kod Alfe trap ali recimo kod Forda (Fokus, Mondeo) to `plivajuci zamajac` koji takodje `odlazi samo tako` a kosta 50.000,00 din.
U svakom slucaju covek mora dobro da izvaga sve detalje kada kupuje automobil.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
strela75 ... 23.01.2014. 13:58 #538322

status: user
broj poruka: 1591
Svako ce ti reci sta se njemu svidja... a na kraju izbor mora biti tvoj. I samo tvoj. Jer svi smo taoci sopstvenog misljenja/izbora, pa je bezveze sutra da pljujes druge, jer su te nabedili na ovo ili ono (a ne znas kakav bi tvoj izbor bio). Biraj ono sto ti zelis i mislis. A pre izbora dobro razmisli.

Ja bih te posavetovao ovako: kad vec nemas neku lovu za auto (uzimas kredit za malu cifru) - od tih 3200 evra, potrosi na auto 2000-2200 evra maksimalno. Ostalo ti je za veliki servis, registraciju i popravke za prvih 10.000km voznje. Znaci fokusiraj se na automobile od ~2000 evra (+/- 200 evra). To je jedini nacin da sledece godine u ovo vreme jos uvek vozis kupljeni auto.

Dizeli su super, dok ne pocnu da odlaze delovi. A benzinci su skupi za voznju (zbog potrosnje i cene benzina). Tako ti ja danas vozim benzinca sa plinom, ali mislim da ti za to imas premalo para (treba na cenu auta dodati i ugradnju plina, pa atest... - jer lose ugradjen plin te uvede u jos skuplje popravke).
Za te pare kupujes zestoko POLOVAN auto (izraubovan). Tako da neke price ovaj je ovakav, a onaj onakav - nemaju previse veze. Posle 10+ godina i 500.000+km nema puno veze kako se zove proizvodjac i koji je model. Ako imas nekog majstora da pregleda auto prilikom kupovine, mogao bi da ti ustedi makar na onome sto je ocigledno (za majstore).

Eto toliko. Srecna kupovina. (nisam namerno o markama, jer bi pokrenuo lavinu funboy-a)

Pozdrav.
-
Just look at us.Everything is backwards. everything is upside down.Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic Re: Hmmm... 23.01.2014. 14:01 #538323

status: user
broj poruka: 19073
za 3000eu nov auto, pa nema ni valjani moped za te pare


:: Ima li u srbistanu neko ko zeli da kupi nov auto..
::
:: Svi bre gledate nesto da se kotrlja... i nista dalje od toga..
::
:: Citat:
:: `Rodbinsko-partijsko-naslednicki odnosi su nam stvorili tragicn
:: i intelektualno slabo razvijenu klasu ljudi koji vode drzavu, zato smo...`
:: Tomato Republic Of Serbia, BRE !!!
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bunjevac RE 23.01.2014. 14:42 #538326

status: user
broj poruka: 578



Evo ja imam dosta iskustva pošto radim na tehničkom pregledu pa ću ti napisati šta su najčešće greške i kod kojih modela.FORD dizelaš ne znam ni jednog svoga prijatelja koji nije morao menjati plivajući zamajac .OPEL dizelaš i kod 2.0 i kod 1.7 najčešći problem boš pumpa .OPEL benzinac ako je prešao oko 200000 km lanac i lančanici.TOYOTA auti koji se jednostavno ne kvare.FIAT stilo je jako dobar i zahvalan auto ako nije puno prešao ,slučaj je takav da ih ima jako malo što nisu puno prešli.Onda su krševi neopevani.Ja trenutno vozim punto 1.3 mjt 2005 godište.Prezadovoljan sam sa njim.Kupljen 2009 sa 120000 km.
Po meni danas najbolja kupovina je neka astra jer za 3000 eura može da se nađe auto u jako dobrom stanju.Delova ima održavanje nije skupo.FORD posle niko ne želi da kupi.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Gare87 ... 23.01.2014. 15:26 #538336

status: user
broj poruka: 4727
@bunjevac moras da PRECIZIRAS, FORD(TDCI) kao i svi ostali Common Rail dizeli su skupi kad se desi kvar sa diznama. Dakle ne SVA FORD vozila, nego samo TDCI, obicni dizeli ili TDI nemaj tih problema jer su klasicne dizne, a mogu da potpisem da se ne kvare uopste cesto, zadnji kvar koji se pojavio kod Fieste koju vozimo je da je procurela BOSH pumpa, ali uzimajuci u obzir da nije ni pipnuta od kad je uzet auto, doduse nismo mnogo presli, oko 160000 km!




AMD Phenom II 960T 3.5Ghz
MSI 870S-C45
Patriot 2x2GB DDR3 1600MHz
WD10EARS 1TB
ST31000340AS 1TB
Gigabyte Windforce 6870OC 1GB GDDR5
OCZ MXS-PRO 600W
Windows 8.1 RTM 9600 64-bit


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bomid Re: @Gare87 23.01.2014. 16:40 #538345

status: user
broj poruka: 1563
Druze bunjevac nije ni pominjao dizne nego plivajuci zamajac koji je slaba tacka kod Forda generalno bez obzira da li je TDCI ili TDDI agregat. Sto se tice dizni, one su skupe za svaki common rail agregat bilo da je u Fordu, Opelu ili nekom dr. automobilu.
Mogu jos da dodam da imam skolske drugare koji drze auto-plac i da tacno znam kakve automobile dobijaju iz Italije. Od 10 valjaju 1-2 a ostalo su krsevi. Vise puta sam bio prisutan kada im stigne kontigent automobila i video sam ih u `sirovom` stanju. Vecinu bih odmah pod presu. Kada dodjem za par dana svaki bih kupio. Kada se kupuje automobil moraju da se otvore cetvore ma sesnaestore oci.




:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
H-nitro reply 23.01.2014. 16:53 #538347

status: user
broj poruka: 1982
hvala ljudi, bas dosta odgovora :) ali drago mi je da podelimo iskustva, nego sto se tice alfe mislim da ni pezo ne bezi mnogo sa servisiranjem, e sad japanci jbg dobri su, ali odma prelazimo moju cifru, ja jedva knapim i ovo ima da grcam jer su ovo za mene velike pare, i svi bi mi vozili nove aute, da imamo para ali jbg..

hvala na raznolikim savetima, vidim da je svako ljubitelj svog auta, videcu sta mi je ciniti, pogledacu i vectru mada mi je alfa daleko lepsa,
a za te pare za mazu ima ovo http://goo.gl/VqutRc sto mi je bruka :D

o5 hvala vam ljudi javljam kad uzmem i sta uzmem :)
zao mi je zbog bmw-ova jer su matori, i isto su brend i mnogo udobni jbg

T.S.A.R. Nuclear fire power

My childhood http://www.youtube.com/watch?v=jn0EviOBWp0



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Gare87 Re: Re: @Gare87 23.01.2014. 18:03 #538354

status: user
broj poruka: 4727
Plivajuci zamajac koliko sam upucen(i to ne iz licnog iskustva, nego volim da znam iz iskustva drugih) je kod TDCI motora(i slicnih varijacija) a TDI, ponavljam TDI motori koji su kod FORDA(opet koliko sma ja upucen) do 2002 godine i to su klasicni motori i nema kvarova kao sto imaju TDCI motori!!

@Nitro opet ti kazem kao i dosta njih zaobidji Alfu ne zbog kvaliteta autombila i servisiranja toliko koliko zbog nasih puteva koji ce da te primoraju da servisiras cesce vesanje nego sto bi to inace radio! Ne uzimamo mi obicni smrtnici automobile zbog izgleda nego zbog kasnijeg ulaganja i ekonomicnosti!! I meni se svidja Alfa 159 al prc prc :)

SRECNO!




AMD Phenom II 960T 3.5Ghz
MSI 870S-C45
Patriot 2x2GB DDR3 1600MHz
WD10EARS 1TB
ST31000340AS 1TB
Gigabyte Windforce 6870OC 1GB GDDR5
OCZ MXS-PRO 600W
Windows 8.1 RTM 9600 64-bit


:: Druze bunjevac nije ni pominjao dizne nego plivajuci zamajac koji je slaba tacka kod Forda generalno bez obzira da li je TDCI ili TDDI agregat. Sto se tice dizni, one su skupe za svaki common rail agregat bilo da je u Fordu, Opelu ili nekom dr. automobilu
:: Mogu jos da dodam da imam skolske drugare koji drze auto-plac i da tacno znam kakve automobile dobijaju iz Italije. Od 10 valjaju 1-2 a ostalo su krsevi. Vise puta sam bio prisutan kada im stigne kontigent automobila i video sam ih u `sirovom` stanju. Vecinu bih odmah pod presu. Kada dodjem za par dana svaki bih kupio. Kada se kupuje automobil moraju da se otvore cetvore ma sesnaestore oci
::
::
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
H-nitro hey 23.01.2014. 19:19 #538358

status: user
broj poruka: 1982
e jos jedno pitanjce, koja je njihova prica??
http://www.polovniautomobili.com/oglas4078380/audi_a3_18_t/

T.S.A.R. Nuclear fire power

My childhood http://www.youtube.com/watch?v=jn0EviOBWp0


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic Re: hey 23.01.2014. 19:41 #538361

status: user
broj poruka: 19073
Deluje kao vrlo dobra prica, ovaj A3 je vrlo pouzdan auto.


:: e jos jedno pitanjce, koja je njihova prica?
:: http://www.polovniautomobili.com/oglas4078380/audi_a3_18_t
::
:: T.S.A.R. Nuclear fire power
::
:: My childhood http://www.youtube.com/watch?v=jn0EviOBWp
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bomid Re: @Gare87 23.01.2014. 20:29 #538374

status: user
broj poruka: 1563
Ok druze, tacno je da TDCI ima plivajuci zamajac a (moram da te ispravim) TDDI nema. TDDI agregat je pandan TDI agregatima kod VW. Imam kolegu koji vozi iskljucivo Forda zadnjih 15 godina. Imao je Ford Focus 1.8 TDCI i upravo ga je zbog plivajuceg zamajca, elektronskih dizni i jos po neceg prodao i kupio isti auto sa TDDI agregatom. Inace TDDI agregati su ugradjivani u Ford Focus do kraja 2004. godine (njegov je to godiste). TDDI agregati su otporniji na necistoce u gorivu. Malo vise trose i malo su `lenji` od TDCI.
Ima jos automobile koji imaju plivajuci zamajaca ali im nije slaba tacka.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Jammin Hm 23.01.2014. 21:18 #538379

status: user
broj poruka: 234
Plivajuci zamajac je potrosni dio, obicno strada na 250 000-300 000km, njegova dugovecnost pre svega zavisi od stila voznje i umeca vozaca, crkava na svim automobilima. Posto je skup ljudi se dovijaju svakako, uzimaju polovan, repariraju ili kupuju najjeftiniji, pa onda mnogo cesce imaju probleme.

Komsinica je pocetkom 2011.god., kupila novog Focus-a 1.6 TDCI, na 280 000km je otisao zamajac, tako da ne bih rekao da mu je to mana.


Neko ko ima 2000-3000e u dzepu i kupuje auto, ne treba da gleda Audi, BMW i sl., gore postavljeni Audi izgleda lose.

Gledaj Focusa, Astru, neki Hyundai i sl., Golf4 se ne moze dobar kupiti za 3000e, cak i da odes vani neces naci dobro auto za malo para, pogotovo Golfa i sl., zacudio bi se kad bi video cijene dobro ocuvanih automobila, tako da mozes misliti sta se kod nas prodaje.

Unutrasnjost automobila ti moze reci kolika je prava kilometraza, ponekad preprodavci prepakuju kompletnu unutrasnjost, ali opet dobro obrati paznju.
Unutrasnjost automobila koji je presao do 200 000km treba da izgleda kao nova, ne sme nista biti izlizano. Neki automobili imaju odredjene mane, recimo Golf5 ima lose gumirane dijelove, pa se brzo ogule, neki modeli BMW-a imaju losiji volan, Hyundai isto cesto los volan (brzo se oguli)..., ali ako su sjedista, tepih, volan, mjenjac... pomalo zalizani ili malo vise, onda je auto preslo jako mnogo kilometara.

Kod benzinca obavezno izmjeri kompresiju, nisu kod svakog motora iste vrijednosti, ali obicno ocuvani benzinci naduvaju preko 12bar-a, svi cilindri podjednako...

Ni jedan ozbiljniji auto ne bi trebao imati problema sa trapom dok ne predje bar 250-300 000km, nisam imao Alfu, pa su mi cudne te price o crkavanju, vecina savremenijih automobila ima dupla ramena, multilink, stabilizatore, gomilu kugli..., pa nemaju nikakve probleme.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
aco Re 23.01.2014. 21:39 #538381

status: user
broj poruka: 2788
Šta fali Opel Astri G?


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
strela75 Ja bih na njegovom mestu... 23.01.2014. 22:26 #538390

status: user
broj poruka: 1591
... gledao Kia Rio sa ispod 100kkm. Da se sit navoza sa minimalnim ulaganjima.

Sto se tice astre g, letva volana im je boljka (ne sama letva, nego plasticni zavrseci letve - nikada priznato u garanciji ovde), koji kod nas po rupama znaju da stradaju. Kvar u ovlascenom 1k EURa, a u neovlascenim sa garancijom do kapije, verovatno upola. Spone im odlaze redovno (kome smeta, pa menja - ima onih kod kojih klopara unutrasnjost, kao svirka na uvce losijeg benda, pa ne menjaju). 1.6 benzinac zna da pije ulje (Z16XE), 1.4 ne trose ulje uopste (ali slabije idu), a 1.8 je zlatna sredina po potrosnji ulja (najbolje ide). Astra g je `ogromna` spolja, a unutra na zadnjem sedistu se maltene dvoje guraju (najmanja sirina izmedju vrata pozadi u klasi).

Generalno posle iskustva sa astrama G i H, vektrom C i insignijom (sto licno, sto moji najblizi) - smatram opel fabrickom greskom na tockovima. Ko voli da razmislja o kolima, jer nema o cemu drugom da misli, neka kupi opel. I imace milion stvari o kojima treba misliti (ako hoce da mu sve, u svakom trenutku, na autu radi).

Pozdrav.
-
Just look at us.Everything is backwards. everything is upside down.Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bomid Re: @Jammin 23.01.2014. 22:57 #538402

status: user
broj poruka: 1563
Malo ga ti pretera. Plivajuci zamajac `potrosni deo`. Deo koji kosta 50.000,00 din. nije potrosan. Sam si sebe demantovao recima: `pre svega zavisi od stila voznje i umeca vozaca`, s cim se apsolutno slazem. Da jos jednom ponovim. Imam poprilicno iskustva sa raznim tipovima i modelima automobile a redovno sam u kontaktu sa automehanicarima i vlasnicima auto-placeva. Cinjenica je da svaki automobile ima neku svoju karakteristicnu manu. Kod Alfe je to vesanje-trap. Kod Forda, plivajuci zamajac, kod Stila elektronika (modeli od 2004. situacija popravljena), kod Renaulta turbine itd.
Pominjes 250-300 000 Km. Koliko ce to ljudi u Srbiji i za koji vremenski period da predje svojim privatnim automobilom tu kilometrazu? Za Evropu je standard 30 000Km godisnje.
Na kraju da se ne lazemo, u Srbiji je jako tesko kupiti dobar polovan auto od postenog coveka. Kao sto rekoh kod ovih mojih `svercera` sam video automobile tek kada stignu i ni jedan ne bih uzeo `dzaba` da mi daju a za par dana je potpuno druga prica. Jednostavno `raspreme` ceo auto, `oribaju` ga, ispoliraju, izmenjaju sve sto je pohabano, oko da ti stane kada ga pogledas. Cak naprave i servisnu knjigu.
Prema tome kolega H-nitro, cetvore oci i jos bar dva dobra poznavaoca automobile pa polako.



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
drum Re: Ja bih na njegovom mestu... 23.01.2014. 23:35 #538411

status: user
broj poruka: 1301
Dečko kupi 2003 godište za 2200e.Posle par nedelja udari psa i otera auto u ovlašćeni servis da mu srede limariju.Platio je drugu haubu, blatobran,branik i far sa sve farbanjem 1200e...

Da te podsetim da je udario psa i predpostavljaš kolika havarija je bila...


toto je piča,ja tam domov...

:: ... gledao Kia Rio sa ispod 100kkm. Da se sit navoza sa minimalnim ulaganjima
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
IceCream re 23.01.2014. 23:41 #538413

status: user
broj poruka: 791
evo jos malo niko nije spomenuo kod nas nepopularnog Rovera
Ja sam mom ocu pazario tamo 2004 Rovera 200, 1.4 benzinac sa 103 KS
Sta me je privuklo u prvom redu to sto je to Hondina masina a posle toga sto Rover u svoje modele ugradjuje standardno dosta opreme znaci 98 g a ima centralnu bravu,air bagove, ABS, alarm,klimu,euro kuku (fabricku) retrovizore na struju i grejane grejacim, elektro podizace,podesiv volan, servo
Auto je pravi englez tvrdji malo na komandama ali pouzdan sada je negde po satu na 160 kila km i mogu reci da smo prezadovolni motor je jako fleksibilan ali kao i svaki japanac voli obrtaje, moze da trosi ispod 5 litara kad vozi cale a do 7 kad vozim ja
Unutrasnji izgled i prostranost u svojoj klasi je zavidna.Njegovi naslednik 25-ica podseca pomalo na Alfu.Mane su mu mekane felne (celicne) i malo vise gimnastike oko delova novih a polovni se za sada mogu pribaviti mada nije bilo previse potrebe za delovima
Sad sam malo pregledao oglase i vidim da im je cena relativno niska
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 2 OD 5  
Broj postavljenih tema: 60435. Broj poslatih odgovora: 647767.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs