@luja-88 Hvala na kratkom, ali opet dovoljno detaljnom objasnjenju kolike bi od prilike bile dadzbine!
@ShonE Vidim da su po oglasima uglavnom modeli sa 90 konja, sto je onda i dobra stvar po ovome sto si rekao. A sto se tice Peugeot-a 308 cuo sam da je u odnosu na Citroen malo manje kvalitetan... Na motore se ne odnosi, koriste iste motore... **************************************************************************************** The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible.
Ne mogu mnogo da pricam o peugeot-u, u pravu si za motore, isti su, dakle i delovi za iste, ali licno mi nesto i nisu, ne znam, mozda sam subjektivan, ipak jako dugo vozim citroen-a. Na poslu smo imali jedan peu. 206, koji ne da se kvario, nego to nije normalno, zupcasti mu je bio zamenjen posle 30 000, dva puta crkavale(po jedna) dizne, o trapu i zameni lezajeva da ne pricam, katastrofa, inace u pitanju je bio motor 1.4 benzin, jedva smo ga se otarasili na kraju, a auto nije nesto mnogo bio u posedu firme, i ne nesto preterano mnogo vozen. Kupljen nov, prodat posle 4god., ali dobro u pitanju je niza klasa auta pa i samo poredjenje nije na mestu.
Pre C4 sam vozio xsaru 99`, za dve godine, koliko sam vozio, promenio sam kompletan trap, i dva puta lezajeve, jako mi se lose pokazao auto na trapu, dok je C4 sasvim druga prica, 5x je kvalitetnije odradjen auto.
:: @luja-88 Hvala na kratkom, ali opet dovoljno detaljnom objasnjenju kolike bi od prilike bile dadzbine :: :: @ShonE Vidim da su po oglasima uglavnom modeli sa 90 konja, sto je onda i dobra stvar po ovome sto si rekao. A sto se tice Peugeot-a 308 cuo sam da je u odnosu na Citroen malo manje kvalitetan... Na motore se ne odnosi, koriste iste motore.. :: *************************************************************************************** :: The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible. :: ::
Moram da ti postavim jos jedno pitanje vezano za ovo objasnjenje... U delu sa tablicama, da li su stvarno tablice 150e ili je neka greska u pitanju? **************************************************************************************** The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible.
:: Vec sam napisao ali evo opet, ukratko... Procedura je sledeca :: -odes napolje =50-150 :: -kupis auto -u nemackoj provera tehnicke ispravnosti vozila kosta oko 20-50€, a u cenu ulazi i provera u policiji. provera u Interpolovoj bazi +50€ =50+50+5.500 :: -ako ga licno dovozis =150€ tablice+gorivo+putarine(za ovo necu da lupam posto ne znas odakle bi dovozio)+da se pojede i popije nesto+mozda i prespav :: -ako placas nekog da doveze =50-150€ tvoj povratak+200€+ :: -kad predjes nasu granicu imas rok dan-dva-tri(ne znam tacno) da ga odvezes u carinsko skladiste, gde vozilo ostaje ~2 nedelj :: -platis PDV =1.100€ (mozda i manje :: -registrujes =150€+ :: -vozis :: :: :: :: Daleko od toga da imam na sta da se zalim na Lagunu III... Samo jedva sam nasao Megana III 2009. godiste za te pare, a Laguna III 2007. godiste pa na dalje na nasim oglasima ipak kosta vise... Nisam se mnogo zadrzavao na mobile.de i autoscout24.de jer moram dobro da se raspitam oko procedure uvoza i koliko ce izaci sve dadzbine.. :: :: *************************************************************************************** :: :: The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible. :: :: :: :: :: Iskreno Renault kad već imaš zašto ne bi i nastavio sa njim? Za 7000 sigurno možeš poslednjeg Megana da uzmeš ili Lagunu. Imao sam i Clia 2005-to, 1.5Dci sa 65KS, nije jedan jedini problem imao pored redovnog servisa, konj od kola :: :: :: :: :: :: Uzmi ovo na primer, na šta da se požališ? http://goo.gl/vydT :: :: :: __________________ :: :: :: Scourge of PCBerza :: :: ::
jos da postoji auto bez plivajuceg, a da je godiste 2008-9
03.01.2013. 23:42
#465844
status: user broj poruka: 4515
Megan III i bole te patka. Laguna jos bolje... A ako oces jeftino da se vozis, Corsa 2009. 1.3 dizel, vozim je sluzbeno, jedini auto koji sam vozio, a da trosi 5l u gradu. Kupiti golf u Srbiji je samoubistvo... Audi A3 2.0tdi - 140ks, 2006. crkavaju dizne - pumpa dizna motor, nije cr (reparirana 750e + ruke), ista stvar i za A4 2.5tdi, to je iz moje blize okoline. P.S. automobili imaju vrednost preko 10k evra kod nas.
Nije greska. Postoje posebne tablice za izvoz i mislim da ne ih mozes uzeti na manje od nedelju dana. Uz njih jos placas i osiguranje pa to sve zajedno izadje lepih 100-200€ (ja sam za primer izvukao sredinu).
Evo info sa oficijalnog sajta (ni ja ne znam nemacki, google translate pomaze ): http://goo.gl/d2sLn Tu pise cena za 15 dana ali sad ne mogu da se setim da li moze i na manje... Ili table placas za punih 15 dana a iste vaze do isteka osiguranja, koje uplatis za period kraci od tih 15 dana... tako nesto...
:: Moram da ti postavim jos jedno pitanje vezano za ovo objasnjenje... U delu sa tablicama, da li su stvarno tablice 150e ili je neka greska u pitanju :: *************************************************************************************** :: The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible. :: :: :: Vec sam napisao ali evo opet, ukratko... Procedura je sledeca :: :: -odes napolje =50-150 :: :: -kupis auto -u nemackoj provera tehnicke ispravnosti vozila kosta oko 20-50€, a u cenu ulazi i provera u policiji. provera u Interpolovoj bazi +50€ =50+50+5.500 :: :: -ako ga licno dovozis =150€ tablice+gorivo+putarine(za ovo necu da lupam posto ne znas odakle bi dovozio)+da se pojede i popije nesto+mozda i prespav :: :: -ako placas nekog da doveze =50-150€ tvoj povratak+200€+ :: :: -kad predjes nasu granicu imas rok dan-dva-tri(ne znam tacno) da ga odvezes u carinsko skladiste, gde vozilo ostaje ~2 nedelj :: :: -platis PDV =1.100€ (mozda i manje :: :: -registrujes =150€+ :: :: -vozis :: :: :: :: :: :: :: Daleko od toga da imam na sta da se zalim na Lagunu III... Samo jedva sam nasao Megana III 2009. godiste za te pare, a Laguna III 2007. godiste pa na dalje na nasim oglasima ipak kosta vise... Nisam se mnogo zadrzavao na mobile.de i autoscout24.de jer moram dobro da se raspitam oko procedure uvoza i koliko ce izaci sve dadzbine.. :: :: :: *************************************************************************************** :: :: :: The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible. :: :: :: :: :: :: :: Iskreno Renault kad već imaš zašto ne bi i nastavio sa njim? Za 7000 sigurno možeš poslednjeg Megana da uzmeš ili Lagunu. Imao sam i Clia 2005-to, 1.5Dci sa 65KS, nije jedan jedini problem imao pored redovnog servisa, konj od kola :: :: :: :: :: :: :: :: Uzmi ovo na primer, na šta da se požališ? http://goo.gl/vydT :: :: :: :: __________________ :: :: :: :: Scourge of PCBerza :: :: :: ::
Milina... :) **************************************************************************************** The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible.
I kako posle covek da te uzme za ozbiljno... 120i, kao i svaki drugi model Serije 1, ima START - STOP tehnologiju i na semaforu trosi 0 (NULA) l goriva. Dakle ugasi motor, koji se kasnije pali pritiskom na kvacilo. Daj, opusti se malo, zezamo se... :)) To sto ti trabunjas, sto ne volis BMW, to je tvoje pravo, ali da je dobar, najbolji je .) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - MacBook Pro A1150 2GB/120GB/ATI X1600/10.6.8 Dell U2312HM
:: :: @Što se tiče ko me uzima za ozbiljno isto to mogu da kažem i za trolove: ko pa vas uzima za ozbiljno :: :: 120 Troši 8,5L? Možda dok stoji na semaforu :: __________________ :: Scourge of PCBerza
De akord kad je veliki kao e46, pa posle, po daumu, da ljudi pricaju kako ima malu pishu xD
Svasta ce ovde covek procitati..
LG 42LD420, Phenom II x6 1055t, Gigabyte 970A-UD3, ASUS 6870 DirectCU/2DI2S G.Skill Sniper 8GB DDR3 1600, G.Skill Sniper SSD 120GB, Samsung SpinPoint F3 1TB, CFT-600-14CS, NZXT Apollo
::
:: :: Pazi, ako imas lovu tj. gotovinu mozes lepo da oboris cenu. ne obracaj paznju na cene iz oglasa. To se dosta koriguje. A mogao bi da pogledas i nekog akorda. ::
To sam rekao jer uglavnom sve vozače E46 koje sam video su metar i žilet, u širinu i visinu :D __________________ Scourge of PCBerza
:: De akord kad je veliki kao e46, pa posle, po daumu, da ljudi pricaju kako ima malu pishu x :: :: Svasta ce ovde covek procitati. :: :: LG 42LD420, Phenom II x6 1055t, Gigabyte 970A-UD3, ASUS 6870 DirectCU/2DI2S :: G.Skill Sniper 8GB DDR3 1600, G.Skill Sniper SSD 120GB, Samsung SpinPoint F3 1TB, CFT-600-14CS, NZXT Apoll :: :: :: :: :: :: :: :: Pazi, ako imas lovu tj. gotovinu mozes lepo da oboris cenu. ne obracaj paznju na cene iz oglasa. To se dosta koriguje. A mogao bi da pogledas i nekog akorda. :: ::
E a vidim ovde se prica i o renoima. drugar ima Lagunu II koja se pali kad ona hoce, i gasi kad ona hoce. toliko o renoima.
Mkukic ako se odlucis za C4, izbegavaj 1.4 verziju. mnogo je slaba i mnogo se muci, a samim tim ide veca potrosnja, ko sto rece vmarc idi na 1.6. Intel i5 3550, Megahalem, GA Z77M D3H, 8gb Mushkin 1333@2000, SSD Mushkin Callisto Deluxe 60gb + hdd Hitachi 500gb, Lg 24`, Corsair HX520, Fractal Design Arc Mini BLACK/WHITE mod...
:: ne bi uzeo BMW i da mi polone tacnije uzeo bih ga i prodao odmah... :: ::
Renault je fenomenalan auto, moze da prica ko sta hoce za njih, a pitanje je kako je odrzavana ta Laguna i sta joj fali..
:: Pa kad ne znas sta je dobro, tj. najbolje: :: :: E a vidim ovde se prica i o renoima. drugar ima Lagunu II koja se pali kad ona hoce, i gasi kad ona hoce. toliko o renoima :: :: Mkukic ako se odlucis za C4, izbegavaj 1.4 verziju. mnogo je slaba i mnogo se muci, a samim tim ide veca potrosnja, ko sto rece vmarc idi na 1.6 :: Intel i5 3550, Megahalem, GA Z77M D3H, 8gb Mushkin 1333@2000, SSD Mushkin Callisto Deluxe 60gb + hdd Hitachi 500gb, Lg 24`, Corsair HX520, Fractal Design Arc Mini BLACK/WHITE mod.. :: :: :: ne bi uzeo BMW i da mi polone tacnije uzeo bih ga i prodao odmah... :: :: :: ::
od francuza jedino Citroen cenim, i to samo vece modele tipa C6.
Intel i5 3550, Megahalem, GA Z77M D3H, 8gb Mushkin 1333@2000, SSD Mushkin Callisto Deluxe 60gb + hdd Hitachi 500gb, Lg 24`, Corsair HX520, Fractal Design Arc Mini BLACK/WHITE mod...
:: Renault je fenomenalan auto, moze da prica ko sta hoce za njih, a pitanje je kako je odrzavana ta Laguna i sta joj fali. :: :: :: :: Pa kad ne znas sta je dobro, tj. najbolje: :: :: :: :: E a vidim ovde se prica i o renoima. drugar ima Lagunu II koja se pali kad ona hoce, i gasi kad ona hoce. toliko o renoima :: :: :: :: Mkukic ako se odlucis za C4, izbegavaj 1.4 verziju. mnogo je slaba i mnogo se muci, a samim tim ide veca potrosnja, ko sto rece vmarc idi na 1.6 :: :: Intel i5 3550, Megahalem, GA Z77M D3H, 8gb Mushkin 1333@2000, SSD Mushkin Callisto Deluxe 60gb + hdd Hitachi 500gb, Lg 24`, Corsair HX520, Fractal Design Arc Mini BLACK/WHITE mod.. :: :: :: :: :: ne bi uzeo BMW i da mi polone tacnije uzeo bih ga i prodao odmah... :: :: :: :: :: ::
kod njih stalno nesto zajebava, kao kod peugeot-a, najmanji senzor kad pocne da te zeza iznerviras se 10x dok ne odes u servis i puknes bar stotku..
:: od francuza jedino Citroen cenim, i to samo vece modele tipa C6 :: :: Intel i5 3550, Megahalem, GA Z77M D3H, 8gb Mushkin 1333@2000, SSD Mushkin Callisto Deluxe 60gb + hdd Hitachi 500gb, Lg 24`, Corsair HX520, Fractal Design Arc Mini BLACK/WHITE mod.. :: :: :: Renault je fenomenalan auto, moze da prica ko sta hoce za njih, a pitanje je kako je odrzavana ta Laguna i sta joj fali. :: :: :: :: :: :: :: Pa kad ne znas sta je dobro, tj. najbolje: :: :: :: :: :: :: E a vidim ovde se prica i o renoima. drugar ima Lagunu II koja se pali kad ona hoce, i gasi kad ona hoce. toliko o renoima :: :: :: :: :: :: Mkukic ako se odlucis za C4, izbegavaj 1.4 verziju. mnogo je slaba i mnogo se muci, a samim tim ide veca potrosnja, ko sto rece vmarc idi na 1.6 :: :: :: Intel i5 3550, Megahalem, GA Z77M D3H, 8gb Mushkin 1333@2000, SSD Mushkin Callisto Deluxe 60gb + hdd Hitachi 500gb, Lg 24`, Corsair HX520, Fractal Design Arc Mini BLACK/WHITE mod.. :: :: :: :: :: :: :: ne bi uzeo BMW i da mi polone tacnije uzeo bih ga i prodao odmah... :: :: :: :: :: :: :: ::
kada izađe iz garancije. Da sam ja na tvom mestu, išao bih recimo na Suzuki SX4, i to nov. 7000e + ostatak na kredit i rata bi bila smešna.Ili ako možeš da vratiš u dogledno vreme i ako imaš od koga da pozajmiš ostatak, imao bi auto za narednih 10 godina da ne razmišljaš.
Naravno, ovo predlažem samo ako ti finansijska situacija dozvoljava takvu akciju, pošto sam video samo da si napisao max 7000e, pa pretpostavljam da imaš toliko u kešu. Ipak ne kupuješ auto svaki dan, nisu male pare u pitanju, a greške kod polovnjaka se često jako skupo plaćaju.Nije toliko teško kupiti BMW, Golf V i slično, ali polovno je polovno, kad crkne-boli.Naravno da može da te služi i godinama bez problema ali rizik uvek postoji. Pošto si zadovoljan prethodnim automobilom i navikao si na pouzdanost, mislim da bi ti SX4 bio pun pogodak. Japanac, provereno pouzdan, nov, garancija, i realno najbolji auto(cross-over) za dve klase iznad. Prošetaj do salona automobila ,pogledaj Suzuki, Hyundai, dobro razmisli i onda odluči.O kvalitetu ne treba govoriti jer nijedan Golf (osim dvojke) ne može da prismrdi Japancu. Ovo sam iskopao na jednom forumu o vlasniku novog SX4 i iskustvima: http://tiny.cc/fgxdqw
Svakako podrzavam predloge da uzmes japanca.Ipak ne slayem se sa gornjom konstatacijom da je samo nov auto dobar auto. Tu je vec veliki gubitak novca jer mozes da nadjes aute sa stvarnom kilometrazom od oko 50k i u odlicnom stanju za manje para od novoga a i nema neki velikih razlika. Plus je sto je ovima motor vec razradjen. Svakako se prvo uclani na forume pa procaskaj malo sa ljudima. Za honad forum sam ti dao link, a tamo ima i ljudi koji su pre vozili suzukije ili servisiraju iste. Imas jos i Toyota klub, mazda kao i peugeot, mitshubishi...
Elem, svaka vama cast na voznom parku. Daleko sam od toga svetlosnim godinama...
@toothless `Najbolji auto je nov auto`! To je uvek bilo i bice... Imas garanciju nekoliko godina, kod nekih proizvodjaca i 7 godina sto je dovoljno do sledece kupovine automobila. Ali to sto ja za 7000e mogu da kupim novo (Punto i sl.) ne dolazi u obzir. Ulazenje u kredit takodje ne dolazi u obzir u ovakvoj situaciji u kakvoj je nasa zemlja. E sad, ja jesam napisao da planiram da uzmem auto do 7000e, ali sam imao u vidu i obavezni veliki servis (bilo je par mojih drugova koji su se pravili pametni i nisu odradili taj servis i posle su kupovali nov motor) i registraciju sto je cca jos 500e, pa da me sve izadje oko 7500e. Ovo su moje trenutne mogucnosti, a i necu da dam bas sve sto imam na auto. Najsrecniji bih bio da mogu da odem do BMW-ovog salona i uzmem novi X6, ali to ce da bude kada Shojke postane `kapetan od Belu ladju`...
Opet, @prashinar je potpuno upravu. Kada imas srece da uzmes odlicnog polovnjaka sa malom kilometrazom, dao si mnogo manje para a nema velikih razlika. U mom slucaju kada sam 2007. godine uzeo Megana uzeo sam ga preko burazera koji je drzao auto plac i kako je napolju imao svoje ljude nasli su mi auto u extra stanju sa pravih 90 000 km predjenih (sada ima 138 000km) dovezli ovde, zavrsili papirologiju i ja preserecan. Za ovih 5,5 godina koliko je kod mene, ne racunajuci godisnji redovan servis i veliki servis koji sam odradio cim sam ga uzeo, jedino sto sam mu zamenio je akumulator (originalni je trajao od 2002. do 2009.!) i pre godinu dana kocnice. To sve dodje kao neki potrosni materijal... I ko uzme od mene Megana (kada ga stavim na oglas ) uzece jako dobar auto jer ga prodajem zato sto hocu da uzmem noviji. Ali sad je za mene pitanje sta cu uzeti jer se burazer ne bavi vise tim poslom, pa sta `ubodem`... **************************************************************************************** The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible.
Ako si mislio na moj post, ne znam gde sam ja rekao da je samo nov automobil dobar? To nije moja konstatacija, čak sam napisao da može i dobar polovnjak da te dobro služi godinama, ALI nosi sa sobom rizik. Pare koje se vremenom gube na novom autu su dobro uložene pare jer nema tih para koje mogu da plate živce koje bi izgubio kada kupiš besnog polovnjaka i kada ti na istom zakuca neki deo koji košta kao garažiran bubreg...
Nije isto kada imaš Punta 2 kao što ja imam, i kada imaš BMW-a, golfa IV ili V polovnjaka.Ljudi često skupe maksimalnu količinu para za kupovinu auta, a ne računaju na obavezan veliki servis pri kupovini polovnjaka, na održavanje i slično.Moj drug je prodao Punta i uzeo Alfu 159. i sada plače jer sa svojom platom ne može da održava 159-ku, iako je u odličnom stanju.Drugi komšija kupio golfa 4 kao bombonu ali jedan kvar-500e. Brate, ne može i jare i pare kao što kaže ona reklama, ako si džek da kupiš besan auto(za naše uslove), onda budi džek pa ga održavaj kako treba. Ja za moj auto mogu da kupim delove gde hoću, mali servis(ulje i filteri) me košta 2700 dinara, veliki servis (ulje, filteri, pk kaiš sa španerom, zupčasti kaiš sa španerom, vodena pumpa,..) me košta 10600 dinara, što je stvarno smešno.Potrošnja benzina je oko 4,5 na otvorenom, po gradu 5-5,5l bezolovnog, tako da mi se plin ne isplati da ugrađujem. Ali, sa Puntom ne možeš da se kurčiš i onda 97% ljudi u Srbiji koji su juče izašli iz Juga leče komplekse tako što nađu manu fiat-ovim vozilima u `kvalitetu plastike` i sličnim sranjima, i kupe recimo clio koji je minimum duplo skuplji za održavanje. Ja uvek biram ekonomičnost ispred kurčenja jer mi je strašno kad vidim nekoga da kupi što skuplji auto da bi se kurčio, a štedi na održavanju jer su skupi delovi.
Razmisli kakav ti auto treba i koliko planiraš da ga zadržiš, koliko možeš da se pružiš za održavanje, i onda suzi izbor na par modela pošto vidim da nisi siguran ni šta tačno hoćeš. Moj izbor bi bio NOV SX4 ili ako te ukenja da ga nađeš polovnog, bio bi ti best buy na duge staze...
Brate, kredit za nekih 3000e nije baš neki rizik, pa ni u Srbiji. Ako imaš 7000, fali ti 3 i nešto soma za nov Suzuki SX4 koji je, čini mi se, još na akciji za 9990e. Uostalom, možeš da potražiš polovan Sx4, I-30 i slično...
@toothless Obratio si se Prasinaru u prethodnom postu, ali posto sam i ja napisao ` Ali to sto ja za 7000e mogu da kupim novo (Punto i sl.) ne dolazi u obzir.` osecam se i ja malo prozvanim. Nemam ja nista protiv Punta, za nase uslove sasvim pristojan auto. Zasto sam to rekao? Ne da bih uvredio bilo koga ko ima Punta nego, jednostavno, mislim da kupovina Punta posle Megana nema nekog smisla ako se kupuje bolji auto... Vec sam rekao, ponovicu, 7000e planiram da izdvojim za auto, za veliki servis i registraciju jos cca 500e i da me sve izadje oko 7500e. Toliko sam planirao, toliko mogu da izdvojim a da mi ostane opet dovoljno para, tj. da ne dam sve pare na auto...
Sto se tice izbora i to sam vec napisao u jednom od prethodnih postova: 1. Citroen C4 1.6 HDI 2008/2009. godiste 2. (dele) Peuget 308, Ford Focus III i Renault Megane III **************************************************************************************** The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible.
u opstem metezu kod mene nisam primetio da sam tebe stavio u konstatanciju. Mislio sam na opste misljenje da je samo nov auto - dobar auto.
Sve sto si rekao za punta (fiat) stoji ali nije sve u qrcenju. Pazi, vozio sam se dosta u fijatu i neke stvari u tom automobilu stvarno ne mogu da smislim. Bode oci pa to ti je... Ali svaka tebi cast na zdravom razmisljanju. Sve sto si rekao ostalo oko naseg mentaliteta stoji. Elem, meni ne pada na pamet da uzimam nesto skupo radi pokazivanja da me odmah ne shvatite pogresno, meni je zelja da uzmem civic 4-te generacije. Da pomognem, radi se o automobilu koji je prestao da se proizvodi 1991-ve :D Jeste to star auto ali uz fino sredjivanje moze da bude veoma fin autic i mnogo pouzdan.
@mkukic, mogu da ti pomognem oko dovoza auta iz Slo, mozda i Austrija ali tamo su preskupi automobili. To je samo oko dovoza. Frka oko carina i slicno pada tebi na teret.
Broj postavljenih tema: 60422. Broj poslatih odgovora: 647696. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.