ajde molim vas bacite pogled u autodatu,pa mi napisite na koliko se steluje zazor ventila na starom ford eskortu iz kraja osamdesetih godina,motor je od 1300 kubika,i koji mu je redosled paljenja? Naci autodatu bez virusa na netu je skoro pa nemoguce:))) Hvala:)))
pa nemam forda,i ne zanimaju me ubuduce podaci o fordovima,samo ovaj put me zanima,jer je u toku rasprava sa drugarom i opklada je u pitanju:))) treba mi precizan podatak iz autodate,to je nekome 4 sekunde posla da pogleda:)))))
:: A sto se lepo ne registrujes na https://www.fordclubserbia.org dobices precizne odgovore sada a i ubuduce :: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - :: AMD Phenom 2 1090t,Gigabyte 870A-UD3,4gb Exceleram 1800mhz,Sapphire HD 6870,2x2 TB Samsung HDD,NZXT m5 :: ::
to care...model je ovaj poslednji,i samo da potvrdim drugaru,kad je prvi ``na vagu`` steluje se drugi,i obrnuto,kad je cetvrti ``na vagu`` steluje se treci,i obrnuto,jel tako???
:: Escort 1300 86 do 89 ima 4 modela motora pogledaj koji je :: 1989 :: JBA paljenje 1.2.4.3 , vent Ulaz 0.20-0.25, Izlaz 0.30-0.35 Hlada :: 1986-8 :: JGA paljenje 1.3.4.2 , vent Ulaz 0.15 , Izlaz 0.20 Hlada :: JLA/JLB paljenje 1.2.4.3 , vent Ulaz 0.22, Izlaz 0.59 Hlada :: :: Ne dolazim niotkuda, i neidem nikuda, a evo me ovde !! :: ::
Pa ne znam dal bi mogao,jer on govori precizno o kome modelu je rec,tj. npr. 86-89 je iskljucivo se proizvodio `taj` model, ali isto tako je u njega islo brdo razlicitih motora...mada ipak proveri tako sto ces u guglu ukucati broj sasije pa vidi da ti slucajno ne izbaci neku verziju samo sa jednim tipom motora.
kucao u google broj sasije,nista ne nadje...model je sa 1264ccm,godina motora ne znam za sigurno,ali 99% da je 1986-a...
:: Pa ne znam dal bi mogao,jer on govori precizno o kome modelu je rec,tj. npr. 86-89 je iskljucivo se proizvodio `taj` model, ali isto tako je u njega islo brdo razlicitih motora...mada ipak proveri tako sto ces u guglu ukucati broj sasije pa vidi da ti slucajno ne izbaci neku verziju samo sa jednim tipom motora :: :: ::
Od 86 do 89 su se ugradjivali ti motori u Escort 1.3 nevezano sa sasijom. JBA/JGA/JLA/JLB su modeli samog motora. Pogledaj na motoru mora da postoji oznaka i broj sa prednje strane.
Ne dolazim niotkuda, i neidem nikuda, a evo me ovde !!!
ok,pogledacemo ali sutra po danu...a bas smo se zahuktali sada da vidimo ko dobija opkladu...nego jel tacno ono sto sam napisao za redosled stelovanje ventila?
:: Od 86 do 89 su se ugradjivali ti motori u Escort 1.3 nevezano sa sasijom :: JBA/JGA/JLA/JLB su modeli samog motora :: Pogledaj na motoru mora da postoji oznaka i broj sa prednje strane :: :: Ne dolazim niotkuda, i neidem nikuda, a evo me ovde !! :: ::
ne kontam sta ste se uhvatili za sasiju kad imate broj motora u saobracajnoj? ili je broj motora kod forda random serijski broj i nema veze sa modelom? ne zamerite, nikad nisam cacko oko forda ___________________________________________________ http://img810.imageshack.us/f/useyourcpu.jpg/
:: u stvari,sad kad malo razmislimo,oboje nismo sigurni koja je verzija motora...kako da najlakse to proverimo? jel bi pomogao broj sasije :: :: :: :: Escort 1300 86 do 89 ima 4 modela motora pogledaj koji je :: :: 1989 :: :: JBA paljenje 1.2.4.3 , vent Ulaz 0.20-0.25, Izlaz 0.30-0.35 Hlada :: :: 1986-8 :: :: JGA paljenje 1.3.4.2 , vent Ulaz 0.15 , Izlaz 0.20 Hlada :: :: JLA/JLB paljenje 1.2.4.3 , vent Ulaz 0.22, Izlaz 0.59 Hlada :: :: :: :: Ne dolazim niotkuda, i neidem nikuda, a evo me ovde !! :: :: :: ::
Kod Forda je broj motora ako motor nije menjan ukljucen u broj sasije i predstavlja poslednjih 7 cifara u sasiji. Fordov motor 1264 ccm 44kW `86-`91 je OHV motor koji se ugradjivao i u narednu Fiestu, redosled paljenja je 1-2-4-3 a zazor svecica 0.2-.25 i hladne 0.55-0.6, prepisano iz original papirnatog uputstva upravo sada. Imam taj auto, vrlo zahvalan za odrzavanje.
:: Kod Forda je broj motora ako motor nije menjan ukljucen u broj sasije i predstavlja poslednjih 7 cifara u sasiji :: Fordov motor 1264 ccm 44kW `86-`91 je OHV motor koji se ugradjivao i u narednu Fiestu, redosled paljenja je 1-2-4-3 a zazor svecica 0.2-.25 i hladne 0.55-0.6, prepisano iz original papirnatog uputstva upravo sada :: Imam taj auto, vrlo zahvalan za odrzavanje ::
ovi zazori su verovatno stamparska greska i trebalo bi da stoji 0,20-0,25 za usisne (ulazne) 0,55-0,60 za izduvne (izlazne)
uz napomenu da se steluju na hladnom motoru
redosled bilo koji od ova dva navedena je nebitan (za stelovanje ventila mislim) a univerzalno pravilo je da stelujes one ventile ciji je cilindar na paljenju a nalazi se u GMT(gornjoj mrtvoj tacki) posto se (na ovoj verziji motora) 1 i 4-ti klip krecu zajedno ali su pomereni za pola ciklusa tj dva takta ,kada je 1 na paljenu (primera radi) i nalazi se u GMT 4-ti prelazi iz izduva u usis i nalazi se `na vagu` i tada stelujes kako smo rekli ventile na 1 cilindru okreces motor da dodju ventili od prvog na ``na vagu` pa stelujes cetvrti
Broj postavljenih tema: 60422. Broj poslatih odgovora: 647696. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.