Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Internet
Internet servisi, programi, prezentacije, ...
Atom engine od Euclideon-a
STRANA 2 OD 2
Dexter013 Ok 15.07.2013. 15:42 #504793

status: user
broj poruka: 17098
Prelaz sa amige spektruma i komodora64
na segu megu i super nintendo je bio fin i lep.

Ali opet nista revolicionarno, ali prelaz sa 2d grafike i okrzunenja
u totalni 3d i poligone je bilo nesto veoma revolicionarno i pomerilo je gaming u totalno novom pravcu, a to je bilo pre jebenih 15 godina +- ako negresim.

A od tad do sad
samo se sminka sa lepim efektima
sada vec primitivna tehnologija bazirana na poligonima...

Izadjose nove knzole
dakle jos minimum 5-6 godina necemo videti nikakvog pomaka u tom pravcu.

Cpu:AMD FX 6300 @ 4Ghz
Cooler:TitanVanesa-S
GPU:GTX 670 Gigabyte Windforce
Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MHz
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Mouse:Mx 518
Screen: Dell


:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
quna ... 15.07.2013. 16:22 #504807

status: user
broj poruka: 1653
Meni je totalno nerealno, izgleda kao particle cloud, a svi znaju da ne postoji gora stvar za render.

@Tortojed: https://www.lytro.com/


i5 750 : cm 212+ : ga-p55-usb3 : 2x2gb geil black dragon : gainward gts250 512mb : samsung f3 500gb : creative audigy : corsair tx650 : xigmatek asgard : benq g2750 a4tech x7

:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
tortojed @quna: na to sam mislio. Hvala. 15.07.2013. 18:06 #504823

status: user
broj poruka: 11009
...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ilicstefan @Dexter 15.07.2013. 19:44 #504841

status: user
broj poruka: 1577
Prosto, treba uložiti pozamašnu svotu novca u istraživanje i pravljenje novog načina za igre. Nisu u pitanju par miliona već je to par stotina miliona ako ne i milijarda.

Da bi se upustili u tako nešto moraju da ulože novac, pa onda da naprave nov endžin koji bi koristio taj novi način pravljenja igara i koji bi mogao da radi pod operativnim sistemima i pod trenutnim grafičkim kartama, pa tek onda taj endžin prodati firmama kako bi oni pravili igre, tu eventualno moraju da se plate i kursevi za obuku dizajnera kako bi uopšte i znali da rade sa tim endžinom.

U suštini, mogu za tili čas da naprave tako nešto, problem je u novcu a pošto je pola svetske ekonomije posrnulo to i nije baš tako izvodljivo.

Ovaj Atom deluje zanimljivo ali dok se ne vidi nešto konkretno ništa od njega.

Kako Electronic Arts pravi igre

http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad Re: Re: Re: re 15.07.2013. 21:38 #504866

status: user
broj poruka: 4864

Zahvaljujuci nekom bagu u skripti moj post je postao tvoj tako da nemas broj 666.
Sto sam hteo to sam i dobio, i nije mi zao.

::
:: u isto vreme sam editova kad si ti pisao post =
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
quna Re: 15.07.2013. 22:21 #504884

status: user
broj poruka: 1653
Pa rekli su, navodno, sto je teoretski moguce, da imaju converter za skoro sve 3d pakete, modelujes poly i subD i onda konvertujes u atome tj particles, konvertujes polygone po nekom algoritmu uz opcije gustine, reljefa, sta ti ja znam, u particle clouds, po slicnom principu kao obrnut proces koji rade polygonizeri za simulacije fluida. Ali sve to su toliko procesorski zahtevne stvari cak i u 3d dizajnu, a kamoli realtime, tako da mislim da je video lagarija, a i insistiranje da nisu dizajneri pa zato sve izgleda ruzno i repetitivno jos vise unosi sumnju.

Mislim da je sve proslo tacku povratka, ceo sistem izrade igara, od modelovanja, animacije, engine-a, pa do gpu je napravljeno tako da se radi sa poligonima, ivicama i vertexima da je nemoguce sad to odbaciti i uvesti potpuno drugu teoriju.

Mislim da je najbolje da nekako nabudze u gpu realtime obradu displacement mapa, one na fin nacin resavaju problem ivica ali vise sa dizajnerske strane, opet su mnogo procesorski zahtevne jer dodaju broj poligona, mislim da se tu i ide sa teselacijom kako sam ukapirao.


i5 750 : cm 212+ : ga-p55-usb3 : 2x2gb geil black dragon : gainward gts250 512mb : samsung f3 500gb : creative audigy : corsair tx650 : xigmatek asgard : benq g2750 a4tech x7

::
:: I da moze, kako bi skenirao stvari koje ne postoje, kao sto su izmastani svetovi igara
:: I da li bi to bio zanimljivo
::
:: Stvarno, da mozes laserski skenirati, da li bi napustio igre
:: Cek da vidim. Hm... ne
::
::
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 Mix/mesavina/hibridni engine 15.07.2013. 22:33 #504886

status: user
broj poruka: 17098
A zamislite ovako,
ubace osvetljenje/senke vatru vodu efekte dim bla bla sranja granja
sve sto se pomera naprave u obicnim kao i do sad poligonima,
i eto zamisli koliko bi veci buzet za sve to se sto pomera u pologonima bio,
dok bi ono sto je uvek i uvek staticno napravljeno logicno uvek bilo od amota/voxel-a, neki hibrid engine recimo?

Cpu:AMD FX 6300 @ 4Ghz
Cooler:TitanVanesa-S
GPU:GTX 670 Gigabyte Windforce
Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MHz
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Mouse:Mx 518
Screen: Dell

:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 16.07.2013. 02:14 #504913

status: user
broj poruka: 4864

Pa to opet ne bi licilo ni na sta. A ako bi licilo takav miks bi bio dva puta sporiji nego sto je ovo sada. Izvini, ali izgleda da nemas jasnu predstavu koliko sve to snage zahteva. Sa koliko trikova se vec sluze, pa i tako zna da stuca i skace, posebno na sporijim kartama. A to je ubedljvo najrazvijeniji i najoptimizovaniji sistem.
Onako je kako je quna rekao za point of no return.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
quna ... 16.07.2013. 04:39 #504932

status: user
broj poruka: 1653
Upravo tako, jos uvek je i sa poligonima veliko dovijanje na razne nacine kako bi se sto vise smanjio broj. Sledeca stanica bi trebalo da budu subD modeli sa x2, x3 subdivizijama, to vec izgleda jako dobro ali je trenutno nemoguce zbog slabasnosti hardvera.

Ni sa osvetljenjem nije najbolja situacija, samo je ogranicen broj svetala u igrama realtime, ostalo je dovijanje, bake-ovanje na texture, bumpmap, displacement, parallax, reflekcije, ambient occlusion ... mnogo toga je jos uvek prerenderovano u procesu dizajna i `ispeceno` u gotove texture.

Igre kako danas izgledaju nisu sirova snaga gpu-a vec dovijanje dizajnera na sve moguce nacine.
Tehnologija i umece u smislu dizajna postoje odavno, rendere odvano ne mozes razlikovati od fotografija, ali na njih se ceka satima po frejmu, snaga gpu-a je tu najveci problem. Cini mi se, nemoguce je izmisliti odjednom nesto sto ce da simulira prirodu i fizicke i matematicke zakone, a da bude maciji kasalj za procesuiranje, da je tako dosad bi vec nasli lek za rak i raskrinkali dnk.

Brzanje sa izbacivanjem novih serija gpu-a zarad cistog profita takodje ne pomaze, ko moze pod takvim pritiskom i vremenskim ogranicenjem od inzenjera da smisli nesto konstruktivno ili revolucionarno...



i5 750 : cm 212+ : ga-p55-usb3 : 2x2gb geil black dragon : gainward gts250 512mb : samsung f3 500gb : creative audigy : corsair tx650 : xigmatek asgard : benq g2750 a4tech x7

:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 Ok 16.07.2013. 09:53 #504942

status: user
broj poruka: 17098
Sve je to lepo, ali ja bi da vidim neku promenu,
nije stvar da je nesto foto realisticno, ja volim crtane igre kao borderlands i darksidersi, ali kad vidim spojeve objekata i odvratno prave linije i crte,
a pogotovo mi smeta kada nacrtana 2d textura treba da zameni neku hrpu i gomilu 3d objekata, nacrtane 2d jabuke ili recimo 2d textura kostiju,
ili kad nesto viri iz necega a opet savrsenim linijama i crtama, npr drvo iz zemlje.

A najvise obozavam 2d kinder jaje drvece i travu pogotovo kad je gledas odozgo...

Cpu:AMD FX 6300 @ 4Ghz
Cooler:TitanVanesa-S
GPU:GTX 670 Gigabyte Windforce
Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MHz
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Mouse:Mx 518
Screen: Dell


:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
quna ... 16.07.2013. 14:06 #504965

status: user
broj poruka: 1653
Pa vidi, ako je igra 3d princip ostaje isti bilo da igra puca na realizam bilo na crtani fazon, razlika je samo u shaderima i texturama, geometrija je ista, ako je 3d jednostavno tako funkcionise i nikako drugacije.

To za drvece i travu sto pricas su aplha mape, ondosno jedan jedini poligon sa tri ili vise uglova na koji je zalepljena alpha mapa sa transparencijom koja joj daje oblik - trave recimo, to se radi kao sto sam gore rekao iz prostog razloga da bi se stedelo na poligonima, kada bi svaka travka imala po recimo 100 poligona da bi bila full 3d i sa detaljima trebala bi zverska grafika kakva danas ne postoji da to obradi u realtime.
U 3d paketima za dizajn imas takve stvari malo drugacije resene ali uglavnom u vidu proceduralnog pretvaranja particle clouds u pojedinacne stabljike ali to samo dizajnerski olakasava posao, a procesorski je zahtevno do zla boga. Logika je prosta sto je nesto deteljnije/oblije vise ima izracunavanja.

Mada, drvece odavno rade 3d sa vecim brojem poligona, lisce i travu jos uvek ne doduse...



i5 750 : cm 212+ : ga-p55-usb3 : 2x2gb geil black dragon : gainward gts250 512mb : samsung f3 500gb : creative audigy : corsair tx650 : xigmatek asgard : benq g2750 a4tech x7

:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 @quna 16.07.2013. 14:20 #504966

status: user
broj poruka: 17098
Pazi, pomerilo se malo, nije vise sve 2d i da se uvek okrece ka tebi iz bilo kog ugla da gledas taj objekat :)

Ali drvece je i danas katastrofa, samo drvo/stablo je ok uradjeno,
grane vec dosta losije,
ali krosnja sa liscem je jedna 2d textura koja katastrofalno bode oci i lose izgleda...

Bar takve neke stvari i spojeve tipa drvo gde ulazi u zemlju da nisu extremno ostre linije,
+ nacrtane texture onoga sto bi trebalo da bude gomila 3d objekata kao kanta puna teniskih loptica je ustvari kanta koja kao na poklopcu kobajagi ima texturu
2d loptica a na njoj mozda 2 ili tri loptice koje izgledaju bodljikao koliko su ugaone,
takve stvari kad bi sredili pa da lice vise na nesto igre.

Zato i kazem efekti osvetljenje i sve to je daleko otislo za 15 godina
ali sami poligoni nisu mrdnuli ni centimetar sem u broju...

Cpu:AMD FX 6300 @ 4Ghz
Cooler:TitanVanesa-S
GPU:GTX 670 Gigabyte Windforce
Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MHz
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Mouse:Mx 518
Screen: Dell


:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 16.07.2013. 17:38 #504988

status: user
broj poruka: 4864

Ma meni to sve ne izgleda tako lose kako opisujes. Jesi siguran da nije nesto do monitora?

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
quna ... 16.07.2013. 21:32 #505011

status: user
broj poruka: 1653
Kapiram o cemu pricas i mene je to stravicno nerviralo posebno u igrama gde bi trebalo da postoji interaktica sa takvim objektima (open world) ali sam prestao da obracam paznju, za mene licno pravi boom u grafici je bio Half-life 2, kad si mogao da drvenu kutiju razbijes do najsitnijih dascica. Skyrim, pa i par elder scrollsa pre njega su sasvim pristojni po pitanju sporednih 3d objekata, dosduse zakazali si po pitanju sveta i rastinja, posebno oblivion koji je bio uzasno repetitivan bez modifikacija. U sustini sto vise polygona bude gpu mogao da obradi to ce sve bolje izgledati, te prave linije ce mnogo bolje da izgledaju kada se razbiju na 4-16-32 subdivizija.


i5 750 : cm 212+ : ga-p55-usb3 : 2x2gb geil black dragon : gainward gts250 512mb : samsung f3 500gb : creative audigy : corsair tx650 : xigmatek asgard : benq g2750 a4tech x7

:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 Jos jedan snimak na tu temu 17.07.2013. 16:32 #505103

status: user
broj poruka: 17098
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=muFYAF0M46I

Cpu:AMD FX 6300 @ 4Ghz
Cooler:TitanVanesa-S
GPU:GTX 670 Gigabyte Windforce
Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MHz
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Mouse:Mx 518
Screen: Dell

:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 2 OD 2
Broj postavljenih tema: 60421. Broj poslatih odgovora: 647668.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs