:: Moguće da ti je do procesora, jer ja sa 560Ti i i7 870 @4Ghz imam od 130 do 170 fpsa u 1080p sve na max sa AA i AF :: :: Evo i screenshota :: :: http://goo.gl/T3XD :: :: http://goo.gl/j23M :: __________________ :: Scourge of PCBerza ::
Ja sam rekao lepo da je CS igrica koja je jos od davnina CPU related..
I love how much people just did not give a fuck in the 80s and 90s!
:: Moguće da ti je do procesora, jer ja sa 560Ti i i7 870 @4Ghz imam od 130 do 170 fpsa u 1080p sve na max sa AA i AF :: :: Evo i screenshota :: :: http://goo.gl/T3XD :: :: http://goo.gl/j23M :: __________________ :: Scourge of PCBerza ::
Leti u 60fpsa sa maximalnim detaljima kao na screenshotovima na GTS250.
Nije da imam nešto protiv MSI afterburnera nego mi EVGA Precision izgleda lepše, inače su potpuno identični programi. __________________ Scourge of PCBerza
Нападоше човека на правди Бога. А не читају о чему говори... Обе игре су online based igre, значи имају netcode. Да се не понављам писао сам већ о томе у некој другој теми. Суштина је да свака игра замишљена да успешно хостује више играча на удаљеном серверу мора да има слање и примање одређеног броја пакета у секунди. Пакети који се шаљу серверу се региструју, и обично је један фрејм један пакет све док се не достигне максимални пакет-рејт те игре. 1.6 је имао плафон од 100 фрејма у секунди и сваки је био један пакет. Томе служи команда cl_cmdrate. Узрочно-последична веза између фрејма који гледаш и онога што сервер `зна` да видиш и да си урадио. Примљени пакети од сервера јесу играчев утицај на околину, сопствено и кретање противника. Плафон 1.6 каунтера био је опет 100 пакета у секунди од сервера, што дефинише команда cl_updaterate. Пошто се лако види да је један пакет примљен на сваких 10ms, како се онда не види сецкање као последица `тишине` у комуникацији сервер-клијент током наредних 9ms до следећег пакета. За то је одговорно интерполирање уграђено у netcode, које се дефинише командом ex_interp и представља логично количник 1 секунде кроз број примљених пакета од сервера- 1/100=0.01. Време током којег ће клијент морати да `предвиди` шта ће следећи пакет донети, да не бисмо гледали скакутање противника и тзв. блинковање, које је управо проблем лоше подешеног интерпа на сопственом рачунару. Сви примери дати су за 1.6, мада остале онлајн игре прате исту логику. Игре су мало напредовале и по броју послатих и примљених пакета, пре свега због тога што више не пикамо преко модема 56к. Плафон у CS:GO је исти као и у сорсу, 300 фрејмова у секунди. Статика је неумољива
Једно заборавих. Механика сорс играра је такође у неку руку напредовала, па ако имате мањи број фрејмова од плафона саме игре, то неће утицати на recoil, кретање и пуцање. Као што то утиче код 1.6, чак и када fps падне на 95. Мислим да је из претходне поруке било јасно да је огромна предност фрејма који ниси видео због vsync-a, али је изрендерован и послат серверу, у виду рецимо испаљеног метка. Да не залазим дубље, јер вероватно слабо кога занима. Није исто онлајн и табачина бетмен 1920 АА, па да понављате 60 херца vsync-a и да се тога као пијан плота држите. Статика је неумољива
I love how much people just did not give a fuck in the 80s and 90s!
:: Једно заборавих. Механика сорс играра је такође у неку руку напредовала, па ако имате мањи број фрејмова од плафона саме игре, то неће утицати на recoil, кретање и пуцање. Као што то утиче код 1.6, чак и када fps падне на 95 :: Мислим да је из претходне поруке било јасно да је огромна предност фрејма који ниси видео због vsync-a, али је изрендерован и послат серверу, у виду рецимо испаљеног метка :: Да не залазим дубље, јер вероватно слабо кога занима. Није исто онлајн и табачина бетмен 1920 АА, па да понављате 60 херца vsync-a и да се тога као пијан плота држите :: Статика је неумољив :: ::
Broj postavljenih tema: 60421. Broj poslatih odgovora: 647668. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.