Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Konfiguracije
Konfiguracije
Mecka gubi indetitet....
STRANA 2 OD 3  
Dexter013 Ok 18.06.2013. 15:04 #499552

status: user
broj poruka: 17098
Samo jedno kratko pitanje za sve.

Koliko vas ovde ima mercedesa u garazi,
osim onih koji ga mozda i imaju ali je naravno minimum 20 godina star?
I ne racunamo one koji ga imaju tj mama i tata.

Neko?

Cpu:AMD FX 6300 @ 4Ghz
Cooler:TitanVanesa-S
GPU:GTX 670 Gigabyte Windforce
Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MHz
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Mouse:Mx 518
Screen: Dell


:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
skid Mecka gubi indetitet.... 18.06.2013. 15:06 #499554

status: user
broj poruka: 179
Samo gledam kako svi pričate iz nekih ličnih iskustava ( šturih ). Radio sam prošle godine u Renault servisu na Dorćolu i mogu vam reći da tu marku automobila nikada neću kupiti. Zašto, pa zato što nijedan auto, bez obzira na starost, koji je ušao u servis, nije izašao bez intervencija na trapu. O DCI motorima neću ni da pričam, kvare se i te kako. Dizne su im preosetljive na gorivo, a najčešće se topi varijabilna remenica na radilici i dolazi do spadanja kaiša. Kod HDI motora je priča sasvim drugačija. PSC je napravio fantastičan posao sa 2.0 HDI. Cene delova za Peugeot i Citroen su daleko niže nego za Renault, kako originali tako i kopije. Što se VW-a tiče, raspitajte se o cenama originalnih delova i sve će vam se samo reći.

Gigabyte MA 770-ES3, AMD Phenom II x4 955 BE, CoolerMaster Hyper TX2, 2x2 GB Kingstone DDR2 800 low profile, Palit GTX 460 768 MB, WD 320GB AAKS Black, WD 500GB AAKS Blue, LC Power 6650 GP3 V2,3, Thermaltake V4 Black, CoolerMaster Aerogate II.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bugi87 Re: Re: @Daum 18.06.2013. 15:18 #499558

status: user
broj poruka: 54
dobro druze, ne vredi da te ubedjujem, ja ti napisah zasto je tako, i momenti koji se prikazuju u specifikaciji autimobila su marketing (koliko vidim uspesan)!! Lm momen je sila puta krak sile, ono sto se dobije na radilici je u direktnom spregu sa hodom klipa!! sledeca promena momenta je u menjacu, a nakon toga na tocku (sto manji precnik tocka dobijas bolje ubrzanje i obrnuto)
druga stvar koja tu igra ulogu je tezina auta ili cuveni odnos bhp/ton
i naravno aerodinamika vozila
ja sam malo obrazovan na tom polju, pa mogao ovu pricu odvesti daleko, al mislim da nema potrebe za tim, a i da vecini nece biti jasna pa time gubi smisao.

druga stvar, ne znam kako si dosao do zakljucka da je 1.9tdi (0-100 km/h) 11.2 sec brzi od volvoa 7.8 sec... po specifikaciji je volvo u ogromnoj prednosti i pored vece tezine...


:: Ja stvarno ne razumem o čemu pričaš, benzinac od 130ks je u prednosti u odnosu na dizela iste snage? Haaha, prvi put čujem za ovakvu odvalu, a još je nisam video. Dovoljno mi je sve bilo jasno kad sam video da moj Audi A4 1.9TDI 2005 od 131ks ide identično u liniji kao Volvo C70 2.5 Turbo od 200ks. To o čemu ti pričaš ne postoji. Jedan takav dizel razvija svu snagu već na 1800 rpm tako da apsolutno nema logike to što si rekao
:: __________________
:: Scourge of PCBerza
::
:: :: Gresis druze, 300Nm je obrtni moment na radilici, a na tocku je druga prica... dizel taj obrtni moment gubi na menjacu, jer mora nadomestiti obrtaje koje postize benzinac (da bi mogao postici priblizno istu max brzinu), tako da benzinac (atmosferski) od 130ks je u blagoj prednosti u odnosu na dizela iste snage, a sa turbo benzincem se ne moze ni porediti. potrosnja je i dalje svakako na strani dizela, dalje sto se tice dugovecnosti nisu samo obrtaju faktor, tu je i stepen kompresije i izbor materijala naravno, projektovani su i jedni i drugi na isti stepen izdrzljivosti..
:: ::
:: ::
:: :: Re: Re: Re: Dizel?? Pfuj pfuj 18.06.2013. 12:55 #49950
:: ::
:: :: status: use
:: :: broj poruka: 10288 Znači vade ga 2 stvari u odnosu na benzinca. Sasvim dovoljno. Da ne pominjemo i manji radni nivo obrtaja pa samim tim i dugovečnost. Performanse su takodje na zavidnom nivou, jedan VW TDI od 131ks ima 300nm, sasvim dovoljno da stane uz jednog benzinca od 200ks bez problema
:: ::
:: :: Ne bih uzimao danas uopšte benzinca pogotovo da ga sakatim sa plinom.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dejzan Re: Re: @Daum 18.06.2013. 15:31 #499567

status: user
broj poruka: 3730

Prvo i osnovno skoda rapid nema veze sa vW pogledaj tezinu vozila pod 1 pod 2 .Ja sam sa Astrom 1.6 odvailo 1.9 tdi passat B5 toliko o dizelu...... Dizel je troma stedljiva masina... i kraj tu nema vise rasprave....
I da preskup je za odrzavanje golf 5 veliki servis 700 evra u komisionu.... To sto majstor zika radi se ne racuna...
I da uzivacu u benzincu necujnom i pazi da te ne pokupim odpozadi jer me neces cuti .....
a Honda benzin ... to .... aj sto ne vidis i ne cujes da radi nego sto cepa asfalt Acord 2006 majko mila .... trosi smesno u gradu 12 litara 2.4 ajojjjjj a 1.9 tdi lepo moze i do 10 da popije.... to godiste naravno ne novi
VW je bio nekad dobar danas samo ime .A Hjundai mu pravi decu : ) francuzima da nepricam :)


AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400,


:: Ja stvarno ne razumem o čemu pričaš, benzinac od 130ks je u prednosti u odnosu na dizela iste snage? Haaha, prvi put čujem za ovakvu odvalu, a još je nisam video. Dovoljno mi je sve bilo jasno kad sam video da moj Audi A4 1.9TDI 2005 od 131ks ide identično u liniji kao Volvo C70 2.5 Turbo od 200ks. To o čemu ti pričaš ne postoji. Jedan takav dizel razvija svu snagu već na 1800 rpm tako da apsolutno nema logike to što si rekao
:: __________________
:: Scourge of PCBerza
::
:: :: Gresis druze, 300Nm je obrtni moment na radilici, a na tocku je druga prica... dizel taj obrtni moment gubi na menjacu, jer mora nadomestiti obrtaje koje postize benzinac (da bi mogao postici priblizno istu max brzinu), tako da benzinac (atmosferski) od 130ks je u blagoj prednosti u odnosu na dizela iste snage, a sa turbo benzincem se ne moze ni porediti. potrosnja je i dalje svakako na strani dizela, dalje sto se tice dugovecnosti nisu samo obrtaju faktor, tu je i stepen kompresije i izbor materijala naravno, projektovani su i jedni i drugi na isti stepen izdrzljivosti..
:: ::
:: ::
:: :: Re: Re: Re: Dizel?? Pfuj pfuj 18.06.2013. 12:55 #49950
:: ::
:: :: status: use
:: :: broj poruka: 10288 Znači vade ga 2 stvari u odnosu na benzinca. Sasvim dovoljno. Da ne pominjemo i manji radni nivo obrtaja pa samim tim i dugovečnost. Performanse su takodje na zavidnom nivou, jedan VW TDI od 131ks ima 300nm, sasvim dovoljno da stane uz jednog benzinca od 200ks bez problema
:: ::
:: :: Ne bih uzimao danas uopšte benzinca pogotovo da ga sakatim sa plinom.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Daum Re: Re: Re: @Daum 18.06.2013. 15:32 #499568

status: user
broj poruka: 12805
Nisam dolazio do zaključaka nikakvih, testirao sam na ulici tu tvrdnju sa prijateljem.
__________________
Scourge of PCBerza

:: dobro druze, ne vredi da te ubedjujem, ja ti napisah zasto je tako, i momenti koji se prikazuju u specifikaciji autimobila su marketing (koliko vidim uspesan)!! Lm momen je sila puta krak sile, ono sto se dobije na radilici je u direktnom spregu sa hodom klipa!! sledeca promena momenta je u menjacu, a nakon toga na tocku (sto manji precnik tocka dobijas bolje ubrzanje i obrnuto)
:: druga stvar koja tu igra ulogu je tezina auta ili cuveni odnos bhp/ton
:: i naravno aerodinamika vozil
:: ja sam malo obrazovan na tom polju, pa mogao ovu pricu odvesti daleko, al mislim da nema potrebe za tim, a i da vecini nece biti jasna pa time gubi smisao
::
:: druga stvar, ne znam kako si dosao do zakljucka da je 1.9tdi (0-100 km/h) 11.2 sec brzi od volvoa 7.8 sec... po specifikaciji je volvo u ogromnoj prednosti i pored vece tezine..
::
::
:: :: Ja stvarno ne razumem o čemu pričaš, benzinac od 130ks je u prednosti u odnosu na dizela iste snage? Haaha, prvi put čujem za ovakvu odvalu, a još je nisam video. Dovoljno mi je sve bilo jasno kad sam video da moj Audi A4 1.9TDI 2005 od 131ks ide identično u liniji kao Volvo C70 2.5 Turbo od 200ks. To o čemu ti pričaš ne postoji. Jedan takav dizel razvija svu snagu već na 1800 rpm tako da apsolutno nema logike to što si rekao
:: :: __________________
:: :: Scourge of PCBerza
:: ::
:: :: :: Gresis druze, 300Nm je obrtni moment na radilici, a na tocku je druga prica... dizel taj obrtni moment gubi na menjacu, jer mora nadomestiti obrtaje koje postize benzinac (da bi mogao postici priblizno istu max brzinu), tako da benzinac (atmosferski) od 130ks je u blagoj prednosti u odnosu na dizela iste snage, a sa turbo benzincem se ne moze ni porediti. potrosnja je i dalje svakako na strani dizela, dalje sto se tice dugovecnosti nisu samo obrtaju faktor, tu je i stepen kompresije i izbor materijala naravno, projektovani su i jedni i drugi na isti stepen izdrzljivosti..
:: :: ::
:: :: ::
:: :: :: Re: Re: Re: Dizel?? Pfuj pfuj 18.06.2013. 12:55 #49950
:: :: ::
:: :: :: status: use
:: :: :: broj poruka: 10288 Znači vade ga 2 stvari u odnosu na benzinca. Sasvim dovoljno. Da ne pominjemo i manji radni nivo obrtaja pa samim tim i dugovečnost. Performanse su takodje na zavidnom nivou, jedan VW TDI od 131ks ima 300nm, sasvim dovoljno da stane uz jednog benzinca od 200ks bez problema
:: :: ::
:: :: :: Ne bih uzimao danas uopšte benzinca pogotovo da ga sakatim sa plinom.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dejzan Re: Mecka gubi indetitet.... 18.06.2013. 15:33 #499569

status: user
broj poruka: 3730

Ja reko veliki servis za golf 5 700 evra..
A to za francuze znam ali realno dci jedini moze koliko toliko da pruzi...


AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400,


:: Samo gledam kako svi pričate iz nekih ličnih iskustava ( šturih ). Radio sam prošle godine u Renault servisu na Dorćolu i mogu vam reći da tu marku automobila nikada neću kupiti. Zašto, pa zato što nijedan auto, bez obzira na starost, koji je ušao u servis, nije izašao bez intervencija na trapu. O DCI motorima neću ni da pričam, kvare se i te kako. Dizne su im preosetljive na gorivo, a najčešće se topi varijabilna remenica na radilici i dolazi do spadanja kaiša. Kod HDI motora je priča sasvim drugačija. PSC je napravio fantastičan posao sa 2.0 HDI. Cene delova za Peugeot i Citroen su daleko niže nego za Renault, kako originali tako i kopije. Što se VW-a tiče, raspitajte se o cenama originalnih delova i sve će vam se samo reći
::
:: Gigabyte MA 770-ES3, AMD Phenom II x4 955 BE, CoolerMaster Hyper TX2, 2x2 GB Kingstone DDR2 800 low profile, Palit GTX 460 768 MB, WD 320GB AAKS Black, WD 500GB AAKS Blue, LC Power 6650 GP3 V2,3, Thermaltake V4 Black, CoolerMaster Aerogate II
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Daum ... 18.06.2013. 15:40 #499570

status: user
broj poruka: 12805
To što si gledao na netu 11.2 sekunde mu ne treba to budi siguran, verovatno si gledao za verziju od 110 konja. Ispod 10 lagano, ako ne i 9. Već rekoh, ja i moj prijatelj smo više puta drag radili na ulici, u istoj liniji idu oba automobila.
__________________
Scourge of PCBerza

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bugi87 ... 18.06.2013. 15:50 #499571

status: user
broj poruka: 54
moguce da sam pogledao pogresan motor, neosporivo je da auto od 130ks ide jako dobro, e sad za volvo-a me cudi dosta da je toliko podbacio, mada i stariji je auto, tezi, mozda i u losijem stanju motor i tu negde su se verovatno izjednacili


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ognjeni ... 18.06.2013. 15:52 #499572

status: user
broj poruka: 4527
nemam koment na mecku samo da se nadovezem na benzin -dizel.

Jeli iko od vas bio u poslednjih 2 godine na pumpi IKAKO ?

Euro dizel je skuplji od benzina ako niste primetili a o cenama delova necu ni da pricam VS benzin koji nema pola delova koji su redovna stavka od 1000E za zamenu na dizelu .

Da ne pominjem razliku u ceni , par hiljada e koliko je skuplji dizel motor od benzina pri kupovini.

Dizel je nekad bio bolja -ekonomicnija varijanta pre 10-15 godina.

@dejzan 700e servis za golfa 5 ? E svaka ti cast brate, odavno nisam cuo nesto ovako. Gde si to cuo zivota ti ?

veliki servis za bmw 3 550e al ne za golfa je 4000e . Golf ce u ovoj prokletoj zemlji izgleda uvek biti spejs satl za neke.



I7 2600 + TX3 + P67 C43
16gb Ripler 1600 cl6
Asus 7970 DirectCU II TOP
Samsung 840 pro 256 +Samsung F4 raid 0
Xonar D2 + Logitech Z5500
Raven RV01 + Arkangel 850w
LG 277L-BN

MacBook Air 13.3

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dejzan Re: ... 18.06.2013. 16:44 #499581

status: user
broj poruka: 3730

Drug od druga koga znam onako iz vidjenja pokupio nas i odvezo na servis... auto je preso 210 hiljada valjda mu to drugi veliki servis jebem li ga sta je ....sledece je radjeno
2 diska zamenjena 2 amortizera,kaisevi i filteri...
Jebes mi sve pokusacu da vam nadjem fiskalni pa da ga okacim....
Da VW kosta vise nego Toyota verovali vi ili ne ...
A sto se dizela tice i konstatacije
+1
Inace taj veliki servis ti je radjen u komisionu na autokomandi
a reci cu ti koliko ti kosta veliki servis za BMW 530D 2007 1300 eura tako da tih 500 evra mi je smesna cifra.... i da ovaj je takodje radjen u ovlascenom servisu....


AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400,


:: nemam koment na mecku samo da se nadovezem na benzin -dizel
::
:: Jeli iko od vas bio u poslednjih 2 godine na pumpi IKAKO ?
::
:: Euro dizel je skuplji od benzina ako niste primetili a o cenama delova necu ni da pricam VS benzin koji nema pola delova koji su redovna stavka od 1000E za zamenu na dizelu
::
:: Da ne pominjem razliku u ceni , par hiljada e koliko je skuplji dizel motor od benzina pri kupovini
::
:: Dizel je nekad bio bolja -ekonomicnija varijanta pre 10-15 godina.
::
:: @dejzan 700e servis za golfa 5 ? E svaka ti cast brate, odavno nisam cuo nesto ovako. Gde si to cuo zivota ti ?
::
:: veliki servis za bmw 3 550e al ne za golfa je 4000e . Golf ce u ovoj prokletoj zemlji izgleda uvek biti spejs satl za neke.
::
::
::
:: I7 2600 + TX3 + P67 C4
:: 16gb Ripler 1600 cl
:: Asus 7970 DirectCU II TOP
:: Samsung 840 pro 256 +Samsung F4 raid 0
:: Xonar D2 + Logitech Z550
:: Raven RV01 + Arkangel 850w
:: LG 277L-BN
::
:: MacBook Air 13.
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Daum ... 18.06.2013. 16:53 #499585

status: user
broj poruka: 12805
Samo bot vozi auto u ovlašćeni servis da mu klinci na praksi popravljaju kola. Nije ni čudo koliko košta servis u jednom takvom centru.
__________________
Scourge of PCBerza

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ognjeni ... 18.06.2013. 17:13 #499590

status: user
broj poruka: 4527
@dejzan

prvo nit diskovi nit amortizeri ne ulaze u veliki servis apsolutno nijednog brenda. To je dodatni trosak tako da je i zato bila ta cena.

drugo bmw serija 3 i 5 su nebo i zemlja a pogotovo motor od 3000 kubika.

Veliki servis mecke c klase ispod 400e 2200 cc, pricam w204, znaci najnovija serija.




I7 2600 + TX3 + P67 C43
16gb Ripler 1600 cl6
Asus 7970 DirectCU II TOP
Samsung 840 pro 256 +Samsung F4 raid 0
Xonar D2 + Logitech Z5500
Raven RV01 + Arkangel 850w
LG 277L-BN

MacBook Air 13.3

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dejzan Re: ... 18.06.2013. 17:40 #499595

status: user
broj poruka: 3730

Sad si lupio pa ostao ziv..... Prvo u ovlascenom servisu BILO kom radi strucan kadar i ugradjuju se original delovi.Drugo pre ces te sabane da navatas kod nekog privatnika..Kao sto sam ja naleteo na debila koji nije mogo da mi zameni sijalicu na levom faru... I jos mi reko kod renoa deset puta lakse !!!! Otiso do BeoAuta castio momke pivom i zamenise mi ja uzeo sijalicu platio 500 bosovu... A inace zamena sijalice kod privatnika bi me izasla 900 dinara......
Auto servisiram kod privatnika (covek koji je radio u ovlascenom Opel servisu) mali servis 70 evra dok kod ovlascenih 100 razlika je u radnom satu ...


AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400,


:: Samo bot vozi auto u ovlašćeni servis da mu klinci na praksi popravljaju kola. Nije ni čudo koliko košta servis u jednom takvom centru
:: __________________
:: Scourge of PCBerza
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dejzan Re: ... 18.06.2013. 18:12 #499608

status: user
broj poruka: 3730

Ovaj kad nije dobio napad histerije kad su mu rekli koliko.... E sad sta se moralo menjati i sta spada i nespada brate,,, amortizer original za Corsu D ti je 70 e diskovi oba 120 eura
sve nek je 300 evra ... A ovaj dizelas 700 da je 500 pa ajde ali ovaj ga odvali

AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400,


:: @dejzan
::
:: prvo nit diskovi nit amortizeri ne ulaze u veliki servis apsolutno nijednog brenda. To je dodatni trosak tako da je i zato bila ta cena
::
:: drugo bmw serija 3 i 5 su nebo i zemlja a pogotovo motor od 3000 kubika.
::
:: Veliki servis mecke c klase ispod 400e 2200 cc, pricam w204, znaci najnovija serija.
::
::
::
::
:: I7 2600 + TX3 + P67 C4
:: 16gb Ripler 1600 cl
:: Asus 7970 DirectCU II TOP
:: Samsung 840 pro 256 +Samsung F4 raid 0
:: Xonar D2 + Logitech Z550
:: Raven RV01 + Arkangel 850w
:: LG 277L-BN
::
:: MacBook Air 13.
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic Re: ... 18.06.2013. 18:25 #499611

status: user
broj poruka: 19072
nije bas tako, ovlasceni servis nema dzabe takvo ime, doduse neki jesu preskupi, ali samo za automobile tipa BMW, Mercedes, AUDI, Opel, odnosno nemacka vozila, ali ja sam se recimo odusevio Renault ovlascenom servisu, ljudi su maximalno profi i cena je pristupacna, e sad tamo gde sam ja isao je stvarno kvalitetno sve, ali ne mora da znaci da je svuda tako, tako ti je to, moras da biras servis za svoj auto.. dalje, ne mozes ocekivati recimo od nekog privatnika koji nabavlja original delove da bude jeftiniji od ovlascenog servisa jer ti delovi imaju istu cenu, pa mozda su cak i jeftiniji jer servis nabavlja direktno originalne Renault delove, dok privatnik moze samo kod uvoznika da kupi, sem ako ne uzima iz servisa .

@Dejzan, amortizeri se menjaju na ko zna koliko hiljada predjenih km..

:: Samo bot vozi auto u ovlašćeni servis da mu klinci na praksi popravljaju kola. Nije ni čudo koliko košta servis u jednom takvom centru
:: __________________
:: Scourge of PCBerza
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
skid @Dejzan 18.06.2013. 21:20 #499628

status: user
broj poruka: 179
Matori, odavno se diskovi i pločice i za benzince i za dizele ugrađuju identični. Šta više za benzince ćeš pre videti bolji kočioni sistem nego za dizela. Sve u svemu, da se vratimo na temu, mečka odavno nije pokazala ništa novo. Renault drži primat u F1 ali to je za ekskluzivu. Renault je Francuzima državna firma za razliku od PSC tako da oni ulažu samo gde im marketing nalaže, A Dacia i ostala buranija, ko ih jebe....

Gigabyte MA 770-ES3, AMD Phenom II x4 955 BE, CoolerMaster Hyper TX2, 2x2 GB Kingstone DDR2 800 low profile, Palit GTX 460 768 MB, WD 320GB AAKS Black, WD 500GB AAKS Blue, LC Power 6650 GP3 V2,3, Thermaltake V4 Black, CoolerMaster Aerogate II.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
skid @imarkovic 18.06.2013. 21:32 #499633

status: user
broj poruka: 179
Matori, Original komplet za veliki servis na renou ti je DAICO koji je upakovan u renoovu kutiju. Ajde vidi koliko ti isti ti delovi koštaju kod nekog drugog ( mislim na DAICO i SKF )
Radio sam u renoovom servisu i znam šta se kako prodaje.
` jer servis nabavlja direktno originalne Renault delove`
Postoje dva zastupnika renoa u Srbiji i oni nabavljaju original delove ( opet delove koji su upakovani u renoovu kutiju ( DAICO i SKF)) i to su AK Kompresor i Reno Sava. Ostali nabavljaju od njih sa određenim rabatom.
Nemojte mi ljudi pričati o original delovima, sve je to isto. Ako pogledate na netu ( a svi ste bogati IT obrazovanjem ), lako možete videti koje delove fabrika ugrađuje. Sve ostalo je priča iz `Majstorske radionice`.

Gigabyte MA 770-ES3, AMD Phenom II x4 955 BE, CoolerMaster Hyper TX2, 2x2 GB Kingstone DDR2 800 low profile, Palit GTX 460 768 MB, WD 320GB AAKS Black, WD 500GB AAKS Blue, LC Power 6650 GP3 V2,3, Thermaltake V4 Black, CoolerMaster Aerogate II.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dejzan Re: @Dejzan 18.06.2013. 21:40 #499635

status: user
broj poruka: 3730

Druze je se specijalizovao za moju Munju pa i o njoj pricam :)
Stvarno nemam predstavu u ceni diskova kod fiata reno pezo.Samo sam uporedio Golf sa mojom Corsom D.
E sad sta je ovom radjeno jos nemam predstavu ...znam da je zavedeno pod veliki servis...
Sto se tice renoa sve su to turski delovi... Ortak cepa Senica i kaze okreni obrni burek dobijes :)
E sad to sto kod nas zaista ovlasceni klepaju to je istina ali ne svi.... Komnenovic za divno cudo ne ... cak sta vise izadju dosta u susret.
Mecka je odavno zavrsila karijeru rdja samo tako.... (inovacije uzima druge motore kvalitet izrade ..) E sad to ja pricam za A ,B,C klasu ako neko kaze da je to ekonomic onda ja kazem gasi bre to.. Nema tu ekonomic ima da bude zmaj.Sto Bmw s1 ne stipa na kvalitetu ? osim motora naravno..

AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400,


:: Matori, odavno se diskovi i pločice i za benzince i za dizele ugrađuju identični. Šta više za benzince ćeš pre videti bolji kočioni sistem nego za dizela. Sve u svemu, da se vratimo na temu, mečka odavno nije pokazala ništa novo. Renault drži primat u F1 ali to je za ekskluzivu. Renault je Francuzima državna firma za razliku od PSC tako da oni ulažu samo gde im marketing nalaže, A Dacia i ostala buranija, ko ih jebe...
::
:: Gigabyte MA 770-ES3, AMD Phenom II x4 955 BE, CoolerMaster Hyper TX2, 2x2 GB Kingstone DDR2 800 low profile, Palit GTX 460 768 MB, WD 320GB AAKS Black, WD 500GB AAKS Blue, LC Power 6650 GP3 V2,3, Thermaltake V4 Black, CoolerMaster Aerogate II
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic Re: @imarkovic 18.06.2013. 21:46 #499637

status: user
broj poruka: 19072
bio sam u Renault Sava. Obzirom da si radio u Renault servisu, ne ide mi u glavu kako mozes reci da su SVI delovi isti..


:: Matori, Original komplet za veliki servis na renou ti je DAICO koji je upakovan u renoovu kutiju. Ajde vidi koliko ti isti ti delovi koštaju kod nekog drugog ( mislim na DAICO i SKF )
:: Radio sam u renoovom servisu i znam šta se kako prodaje.
:: ` jer servis nabavlja direktno originalne Renault delove`
:: Postoje dva zastupnika renoa u Srbiji i oni nabavljaju original delove ( opet delove koji su upakovani u renoovu kutiju ( DAICO i SKF)) i to su AK Kompresor i Reno Sava. Ostali nabavljaju od njih sa određenim rabatom
:: Nemojte mi ljudi pričati o original delovima, sve je to isto. Ako pogledate na netu ( a svi ste bogati IT obrazovanjem ), lako možete videti koje delove fabrika ugrađuje. Sve ostalo je priča iz `Majstorske radionice`
::
:: Gigabyte MA 770-ES3, AMD Phenom II x4 955 BE, CoolerMaster Hyper TX2, 2x2 GB Kingstone DDR2 800 low profile, Palit GTX 460 768 MB, WD 320GB AAKS Black, WD 500GB AAKS Blue, LC Power 6650 GP3 V2,3, Thermaltake V4 Black, CoolerMaster Aerogate II
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dejzan Re: Re: @imarkovic 18.06.2013. 21:58 #499638

status: user
broj poruka: 3730

Procitali ti sta ja napisa gore ?
TURSKO BRE a za prepakivanje i to opasno ima i kod opela naravno upocen sam sta da gledam i veruj mi od filtera i ulja raspoznajem samo tako...

AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400,


:: bio sam u Renault Sava. Obzirom da si radio u Renault servisu, ne ide mi u glavu kako mozes reci da su SVI delovi isti..
::
::
:: :: Matori, Original komplet za veliki servis na renou ti je DAICO koji je upakovan u renoovu kutiju. Ajde vidi koliko ti isti ti delovi koštaju kod nekog drugog ( mislim na DAICO i SKF )
:: :: Radio sam u renoovom servisu i znam šta se kako prodaje.
:: :: ` jer servis nabavlja direktno originalne Renault delove`
:: :: Postoje dva zastupnika renoa u Srbiji i oni nabavljaju original delove ( opet delove koji su upakovani u renoovu kutiju ( DAICO i SKF)) i to su AK Kompresor i Reno Sava. Ostali nabavljaju od njih sa određenim rabatom
:: :: Nemojte mi ljudi pričati o original delovima, sve je to isto. Ako pogledate na netu ( a svi ste bogati IT obrazovanjem ), lako možete videti koje delove fabrika ugrađuje. Sve ostalo je priča iz `Majstorske radionice`
:: ::
:: :: Gigabyte MA 770-ES3, AMD Phenom II x4 955 BE, CoolerMaster Hyper TX2, 2x2 GB Kingstone DDR2 800 low profile, Palit GTX 460 768 MB, WD 320GB AAKS Black, WD 500GB AAKS Blue, LC Power 6650 GP3 V2,3, Thermaltake V4 Black, CoolerMaster Aerogate II
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic Re: Re: Re: @imarkovic 18.06.2013. 22:16 #499641

status: user
broj poruka: 19072
ne potice sve iz Turske covece


::
:: Procitali ti sta ja napisa gore ?
:: TURSKO BRE a za prepakivanje i to opasno ima i kod opela naravno upocen sam sta da gledam i veruj mi od filtera i ulja raspoznajem samo tako..
::
:: AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400
::
::
:: :: bio sam u Renault Sava. Obzirom da si radio u Renault servisu, ne ide mi u glavu kako mozes reci da su SVI delovi isti..
:: ::
:: ::
:: :: :: Matori, Original komplet za veliki servis na renou ti je DAICO koji je upakovan u renoovu kutiju. Ajde vidi koliko ti isti ti delovi koštaju kod nekog drugog ( mislim na DAICO i SKF )
:: :: :: Radio sam u renoovom servisu i znam šta se kako prodaje.
:: :: :: ` jer servis nabavlja direktno originalne Renault delove`
:: :: :: Postoje dva zastupnika renoa u Srbiji i oni nabavljaju original delove ( opet delove koji su upakovani u renoovu kutiju ( DAICO i SKF)) i to su AK Kompresor i Reno Sava. Ostali nabavljaju od njih sa određenim rabatom
:: :: :: Nemojte mi ljudi pričati o original delovima, sve je to isto. Ako pogledate na netu ( a svi ste bogati IT obrazovanjem ), lako možete videti koje delove fabrika ugrađuje. Sve ostalo je priča iz `Majstorske radionice`
:: :: ::
:: :: :: Gigabyte MA 770-ES3, AMD Phenom II x4 955 BE, CoolerMaster Hyper TX2, 2x2 GB Kingstone DDR2 800 low profile, Palit GTX 460 768 MB, WD 320GB AAKS Black, WD 500GB AAKS Blue, LC Power 6650 GP3 V2,3, Thermaltake V4 Black, CoolerMaster Aerogate II
:: :: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
lllo 18.06.2013. 23:10 #499645

status: user
broj poruka: 319

jedan VW TDI od 131ks ima 300nm, sasvim dovoljno da stane uz jednog benzinca od 200ks bez problema.

Dovoljno mi je sve bilo jasno kad sam video da moj Audi A4 1.9TDI 2005 od 131ks ide identično u liniji kao Volvo C70 2.5 Turbo od 200ks.


Izloguj se i zaboravi lozinku. Trajno.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
cele1988 Re: Re: @Daum 18.06.2013. 23:21 #499646

status: user
broj poruka: 1424
Ne mogu da se slozim sa tobom u ovoj konstaciji... da audi a 4 lepi ide ko zmaj tj ubrzava, ali 1:1 sa ovim volvom nema sta da trazi po pitanju udobnosti.. a to je ono sto se gleda, vozio sam se u cruz 1.9 dizel lepo on ide sve to ali na svakom prevoju mislim da cu da poletim a iz krivine da ispadnem, lako je vozacu on se drzi za volan a sta ostali da rade... Mecka je ukapirala da u svoje C200 (koji je 2200ccm ) ljudi ne kupuju zbog poreza i onda im je lakse da stave reno motor koji je vec testiran i znaju sta stavljaju... drugo kupovina kod nas srba dizel vs benzin je idiotska.. prican o novom autu, ko kupi privatno dizel na primer 2.0 koji je skuplji oko 4-6000e od benzinca istog, tek posle 200.000km njemu pocne da se isplacjuje auto, a tom trenutku je taj dizel 500-800e skuplji polovan od istog benzinca. :) i jos nesto doteraj ti taj 1.9dci sa bubom vw 1.8T (namerno kazem bubom jer je ona tu slicne tezine, necu sigurno pasata predim sa reno(meganom) koji ima preko 100-200kg manje sigrun) znas kad ce on da vdii ovu bubu juce ili pre 2 dana, taj 1.8t ide ko sasav samo je tesko naci neki da je presao ispod 200.000 pa je vec pri kraju :) :) :)
al da se ne bi smo raspravljali uzmete amera nekog 6000ccm sa 200ks zagarantovano prelazi 1.000.000 i trosi 25l :D


:: Ja stvarno ne razumem o čemu pričaš, benzinac od 130ks je u prednosti u odnosu na dizela iste snage? Haaha, prvi put čujem za ovakvu odvalu, a još je nisam video. Dovoljno mi je sve bilo jasno kad sam video da moj Audi A4 1.9TDI 2005 od 131ks ide identično u liniji kao Volvo C70 2.5 Turbo od 200ks. To o čemu ti pričaš ne postoji. Jedan takav dizel razvija svu snagu već na 1800 rpm tako da apsolutno nema logike to što si rekao
:: __________________
:: Scourge of PCBerza
::
:: :: Gresis druze, 300Nm je obrtni moment na radilici, a na tocku je druga prica... dizel taj obrtni moment gubi na menjacu, jer mora nadomestiti obrtaje koje postize benzinac (da bi mogao postici priblizno istu max brzinu), tako da benzinac (atmosferski) od 130ks je u blagoj prednosti u odnosu na dizela iste snage, a sa turbo benzincem se ne moze ni porediti. potrosnja je i dalje svakako na strani dizela, dalje sto se tice dugovecnosti nisu samo obrtaju faktor, tu je i stepen kompresije i izbor materijala naravno, projektovani su i jedni i drugi na isti stepen izdrzljivosti..
:: ::
:: ::
:: :: Re: Re: Re: Dizel?? Pfuj pfuj 18.06.2013. 12:55 #49950
:: ::
:: :: status: use
:: :: broj poruka: 10288 Znači vade ga 2 stvari u odnosu na benzinca. Sasvim dovoljno. Da ne pominjemo i manji radni nivo obrtaja pa samim tim i dugovečnost. Performanse su takodje na zavidnom nivou, jedan VW TDI od 131ks ima 300nm, sasvim dovoljno da stane uz jednog benzinca od 200ks bez problema
:: ::
:: :: Ne bih uzimao danas uopšte benzinca pogotovo da ga sakatim sa plinom.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
sSHarK 2 zeca, 3 zeca... :P 19.06.2013. 00:38 #499654

status: user
broj poruka: 990

http://goo.gl/bjhuZ - testirao proshle nedelje, full oprerma + 7-o stepeni DSG, sledece god. u mojoj garage!


i7-4770K | Z87 Extreme4 | TridentX | 840 Pro | AX750 | Stryker | U2713H | G15+G9 | C920 | ATP3
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dejzan Re: 2 zeca, 3 zeca... :P 19.06.2013. 08:43 #499680

status: user
broj poruka: 3730

Perfektan auto
stvarno za pare sta nudi ubi i VW ...

AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400,


::
:: http://goo.gl/bjhuZ - testirao proshle nedelje, full oprerma + 7-o stepeni DSG, sledece god. u mojoj garage!
::
::
:: i7-4770K | Z87 Extreme4 | TridentX | 840 Pro | AX750 | Stryker | U2713H | G15+G9 | C920 | ATP
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 2 OD 3  
Broj postavljenih tema: 60421. Broj poslatih odgovora: 647666.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs