U julu ove godine sam preko oglasa kupio samsung galaxy s2 (koji je danas crkao) koji je kupljen u VIP-u, a ja sam na MTS mrezi, uz telefon sam dobio overenu garanciju iz VIP-a na 24 meseca i fiskalni racun. Danas kada sam ga odneo na reklamaciju rekli su mi da u slucaju zamene aparata mora doci licno vlasnik, koji je po papirima iz Zajecara i kojeg nikada nisam video, a ja sam iz NS. Interesuje me kakva su moja prava i sta njih briga ko ce preuzeti telefon ako ja uredno imam overenu garanciju sa njihove strane i fiskalni racun
Nisam siguran da ces naci zastitu u Zakonu o zastiti potrosaca.
Zakon pre svega regulise odnos izmedju prodavca i kupca koji su cinom prodaje zakljucili ugovor o kupovini.
Koliko shvatam VIP nije cak ni doveo svoju garanciju u pitanje, vec zahteva da novi aparat preuzme lice sa kojim je ugovor o prodaji sklopljen. A to nisi ti.
Pitanje je da li u ugovoru stoji da u slucaju kvara novi aparat moze da preuzme samo prvi vlasnik. Ako da, onda imaju pravo da te zezaju. Naravno, to je potpuno bedno i jadno sa njihove strane, ali jbg... Ako ne stoji, javi ovde pa da im posaljemo malo elektronskih packi.
Nazalost tako je, samo vlasnik ugovora moze da prilozi telefon na reklamaciju. Vidi pozovi coveka pa probaj nesto da se organizujes. Jedna od solucija je da pozoves i da pitas da posaljes u zajecar u vip, kao trenutno ne stanujes u gradu, i napises njegovo ime kao posiljalac. Na salteru poste kad predajes mozes da stavis koje god hoces podatke: stavi svoje ime a njegovu adresu, a liku iz zajecara reci da ako ga zovu da kaze da vrate na adresu sa koje je poslat telefon.
LG 42LD420 Phenom II x6 1055t Gigabyte 970A-UD3 G.Skill Sniper 8GB DDR3 1600, GTX560ti Twin Frozr II OC G.Skill Sniper SSD 120GB SpinPoint F3 1tb, WD5000AAKS, Chieftec GPS-550AB-A, NZXT Apollo
:: U julu ove godine sam preko oglasa kupio samsung galaxy s2 (koji je danas crkao) koji je kupljen u VIP-u, a ja sam na MTS mrezi, uz telefon sam dobio overenu garanciju iz VIP-a na 24 meseca i fiskalni racun. Danas kada sam ga odneo na reklamaciju rekli su mi da u slucaju zamene aparata mora doci licno vlasnik, koji je po papirima iz Zajecara i kojeg nikada nisam video, a ja sam iz NS. Interesuje me kakva su moja prava i sta njih briga ko ce preuzeti telefon ako ja uredno imam overenu garanciju sa njihove strane i fiskalni racun ::
Uveliko je korisno sto ste nam savršeno stavili do znanja da niko ne treba da zasnuje ugovor o kupovini telefona sa vama. Tom najavom ste nam uštedeli, sasvim dobrodošlo, vreme, trud i novac. Sada, kada je svakome poznato da kao drugi vlasnik telefona, u slučaju kvara istog, neće moći da izvrši zamenu i tako ostvari garantno pravo (ukoliko prvog vlasnika ne veže lancem i vodi sa sobom diljem nase lepe domovine), mislimo da će dilema postanka prvog vlasnika biti posmatrana ukusnom merom masovnog opreza.
Kako smo došli do ovakvog zaključka ?
Činjenica da će ova zahvalnica osvanuti na svim internet portalima, kao i šire, u mnogim štampanim i drugim medijima, može se smatrati jednim od mogućih odgovora.
Hvala Vam još jednom na nesebično značajnom daru, u vremenu čiji se svaki segment ističe naznačnom posebnošću.
Šta se sada busate, ako je telefon kupljen na ugovor, normalno je da do isteka ugovora ne može da se otuđi, tj. proda trećem licu. Pošto garancija obično ističe pre ugovora, onda je izvesno da ugovor još uvek važi. Dobro je da ti nisu oduzeli telefon zbog kršenja ugovora. Imaju potpuno pravo na to.
Upravo tako, preduhitrio me je zeljkoa. Jos samo da dodam. Svi aparati (telefoni) kupljeni u VIP-u u sklopu nekog paketa pod ugovornom obavezom, u vlasnistvu su VIP-a do isteka ugovora, a ne korisnika. I korisnik je u obavezi da po isteku ugovora vrati telefon VIP-u ili plati odstetu u iznosu od 1 dinara. Znaci, Zarko1, jedini nacin da servisiras telefon je da nadjes tog lika iz Zajecara i da sa njim to zavrsis, kao sto ti je Snoopy to predlozio.
Hvala na odgovorima, ali meni nije jasno sta je njih briga ko je doneo telefon na reklamaciju posto ima uredno overenu garanciju sa njihove strane i fiskalni racun, jer oni svakako naplacuju pretplatu od tog nekog potpisnika ugovora, a to sto je on prodao telefon njega treba da jure i da sa njim to razrese.
Ovo je najcesci uzrok nesporazuma u `Paradajz Republiki Srbiji`... Svi tumace ugovore onako kako su oni shvatili a ne kako pise u ugovoru...
Nesumnjivo su ovi u VIP naumili da se zastite od onih koji preprodaju telefone uzete uz neki paket ali to isto korisnici rade svuda gde ima telefona uz paket... to se radi u ameriki, u Kanadi u nemackoj, na tajlandu, u maleziji, u indoneziji, u BiH...
Mene vise brine njihova (VIP-ova) arogantnost da ne zele da ti daju SIM UNLOCK CODE za telefon nakon isteka ugovora...
Tomato Republic Of Serbia !!!
:: Hvala na odgovorima, ali meni nije jasno sta je njih briga ko je doneo telefon na reklamaciju posto ima uredno overenu garanciju sa njihove strane i fiskalni racun, jer oni svakako naplacuju pretplatu od tog nekog potpisnika ugovora, a to sto je on prodao telefon njega treba da jure i da sa njim to razrese :: :: ::
Da dobijes aparat po znatno nizoj ceni i da ga prodas po malo nizoj od pune tek tako... Ili imas ocajan simsao za biznis, ili mislis da je neko glup? Sasvim je normalna stvar da onaj ko zasnuje ugovor na odredjeno vreme MORA koristiti TAJ TELEFON svo vreme trajanja ugovora. U nekim varijantama, po isteku ugovora, korisnik moze zahtevati besplatno dekodiranje telefona u ovlascenom servisu.
Ne pljuj VIP nego se informisi. Ne koristis aparat na legalan nacin (i sam si rekao da si na MTS, znaci da je telefon verovatno dekodiran) i sada su ti drugi krivi sto ne mozes da ostvaris pravo na garanciju.
PS. Sljamsung i Bog za smartove. Surov kvalitet :) Onda 10 praznih mesta pa iPhone :) Ma daaaj...
Nije tacno da samo vlasnik moze da reklamira aparat!
15.10.2011. 11:19
#367803
status: user broj poruka: 3241
Moja drugarica je skoro nosila na reklamaciju, i rekli su joj da mora da dodje vlasnik licno jedino ukoliko hoce da dobije zamenski aparat dok traje proecan ili popravka kvara reklamiranog telefona.Telefon se nije vodio na nju, zamenjen je digitajzer koji je crkao, i vracen joj je telefon posle 15-ak dana, bez ikakvih problema. Verovatno se to odnosi i na izdavanje novog aparata, ukoliko stari ne moze da se popravi, da samo vlasnik moze da preuzme novi aparat, zbog podataka u ugovoru, jer ukoliko se daje novi aparat sa naravno novim IMEI brojem, VIP posle ne moze nikako da tereti korisnika ugovora za aparat za kojij on nije potpisao. Samo probaj lepo sa njima, ali mislim da ce morati vlasnik, da bi se promenili podatci u ugovoru.
A sto se tice prodavanja telefona sa mreza, ja sam bar 4 telefona uzeo sa MTS-a, i prodao ih kad su mi dosadili, za 3 puta vise para.Nikad niko nije imao problem sa reklamacijama.Telefone dele zbog reklame i privlacenja kupaca, i oni su svesni da se telefoni preprodaju, ali moraju da se ograde u ugovoru, kao sto u Americi moraju da napisu na ves masini da ne smeju da se peru ljubimci u njoj.
mogu da ga poljube u obraz koji Sunce ne obasjava cesto.Ne mogu da dokazu da ga je prodao, i nemaju pravo da oduzmu aparat, niti im je u interesu da to rade, zbog lose reklame.Normalno je da se preprodaju telefoni, svesni su oni, i ne mogu se nikako 100% obezbediti od toga.Ali, mora da potpise vlasnik ugovora za novi aparat, nisu ludi da daju nekom drugom aparat, a ugovor ostane vezan za stari aparat koji je crko.
:: Šta se sada busate, ako je telefon kupljen na ugovor, normalno je da do isteka ugovora ne može da se otuđi, tj. proda trećem licu. Pošto garancija obično ističe pre ugovora, onda je izvesno da ugovor još uvek važi. Dobro je da ti nisu oduzeli telefon zbog kršenja ugovora. Imaju potpuno pravo na to :: :: - - - - - - - - - - - - - - - - - :: Željko Arnautović :: PC Berza d.o.o :: https://www.pcberza.rs - https://www.bginfo.rs - https://www.kginfo.rs - https://www.nsinfo.rs - https://www.nisinfo.rs :: ::
Garancija data na ispravnost odnosto saobraznost, nije prenosiva na druga fizicka/pravna lica. To zato sto je ugovor o originernoj kupoprodaji zakljucen izmedju 2 lica, a jedno od ta dva nisi ti. Samim tim nisi stekao pravo na garanciju, vec samo pravo svojine na uredjaju, a garancija nije akcesorno pravo, tj. pravo koje prati stvar bez obzira na vlasnika. Mislim da to mora i da bude naznaceno u svakom ugovoru, ali ako nije, mislim da to uredjuje neki od zakona za zastitu potrosaca ili zakona slicnog tipa. Zakon o obligacionim odnosima je previse mator da bi vodio racuna o takvim sitnicama...
Jedino resenje ti je da nadjes originernog vlasnika, koji je zakljucio ugovor, ili da odneses telefon u neki servis i da molis boga da popravka ne izadje vise od vrednosti celog telefona...
jbg brate :/ **************************************************************** i5 2500k @ 3.8 Ghz, ASUS RoG GENE - Z, 8Gb DDR3 @ 1600mhz, MSI GTX 560Ti TF II, CM Silent Pro 850W, HAF X, Samsung F4 2 Tb + WD Caviar Black 640Gb
Broj postavljenih tema: 60431. Broj poslatih odgovora: 647766. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.