Postovani forumasi imam jedan problem koji nikako ne mogu da resim ...Na zalost vec 6 meseci koristim motorolu defy plus,u sustini nije los telefon, ali prava nocna mora je nastala kada su mi u ovlascenom servisu odradili update na android 2.3.6...telefon je poceo sam da zove,sam da brlja po ekranu,da se zamrzava...prakticno je neupotrebljiv,kada sam se obratio servisu oni su mi rekli da telefon radi po specifikacijama proizvodjaca, i da je sve ok...walaa...e sad moje pitanje glasi sta da radim, da li cu morati da cekam update na 2.3.7 ?i jel neko ima neku informaciju kada ce on biti dostupan,ili da zovem inspekciju i da se zalim,isto da napomenem da sa 2.3.6 nije moguce preci na neku predhodnu verziju androida...svako dobro!
ili si im odneo telefon da im pokažeš kako `brljavi`? Ako nisi nosio, odnesi i pokaži im, ili im ostavi na dan-dva da se uvere da stvarno ne radi kako treba.Ima mnogo ljudi koji ne znaju da koriste android telefone i stalno smaraju servise sa glupim primedbama i pitanjima, pa zato većina servisa nema volju da se smara sa takvim slučajevima.Trebali bi da provere svaku reklamaciju, ali jebiga, ovo je Srbija pa moraš sve da crtaš prilikom reklamacije.Probaj da odneseš i da im objasniš da telefon ne može da se koristi normalno, pa da im eventualno ostaviš da provere te tvrdnje.
Przo zovi ili idi u servis koji je `sredio` telefon. Objasni im problem i probaj da resis sa njima. U slucaju da te odjebu nadjes br. tel. sluzbe za zastitu potrosaca i obratis se njima
Tel je vec bio u servisu,i oni tvrde da radi po specifikacijama proizvodjaca,pokusao sam da im dokazem da nije tako ali uzaludno.Devojku sa pulta to ne zanima,a do servisera se ne moze doci ...Natezem se sa njima vec skoro mesec dana i nista...izgleda da je jedino resenje zastita potrosaca
U tom slucaju se obrati sluzbu za zastitu potrosaca. Svaja je pre par meseci imala problema sa garancijom sa firmom NSp.rt. Obratila se njima, obrazlozila problem i na kraju nije htela da uzme novu jaknu nego koliko god neverovatno zvucalo uzela pare nazad
na tvoju zalost .. 2.3.6 je zadnji motorolin oficijalni update ... njihova je greska sto je zaista bagovit .. tako da problem nije servis !
mene interesuje ko je inicirao update telefona ? ti ili su te zvali iz servisa da dodjes da ti se ubaci novi soft .
tel je pod ugovorom ? onda idi tamo gde si potpisao ugovor i zahtevaj zamenu za drugi tel sa starim 2.1 soft ili zamenu za potpuno drugi tel .. ako treba .. a poznavajuci nase trebace .. pozovi se na inspekciju ..
Baš me zanima ko je ovlašćeni servis za Motorola telefone u Srbiji?
Ako si sam tražio update, a servis nema veze sa Motorolom, sam si kriv. Ako su stvarno `ovlašćeni`, onda moraju da ti reše problem. Sam nemoj da probavaš, ubićeš ga ko zeca. Reanimacija košta preko 20 evra.
Pa tel sam uzeo na ugovor a ovlasceni servis je begram u zemunu. A sto se tice update softvera nisam ga ja sam inicirao, jednostavno sam i tada imao probleme samo mnogo manje nego sad...Poslao sam telenoru mail sa celim problemom,zakonski rok je 15 dana pa cemo videti kako ce teci ovo natezanje :).Hvala na savetima
Broj postavljenih tema: 60431. Broj poslatih odgovora: 647766. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.