Imam Galaxy Note 2, koji je, kako stvari stoje, doživeo SDS ( sudden death syndrome ). Telefon sam ugasio da bih izvadio karticu i kada sam ponovo pokušao da ga upalim nije davao znakove života. Ne reaguje ni na punjač, totalno mrtav. E, sada, telefon sam kupio pre 6meseci na kupujemprodajem od lika koji je telefon uzeo uz paket u Telenoru. Uz tel sam dobio i knjižicu (garantnu) koja je overena i ima zalepljen IMEI broj telefona, a takođe je u knjižici zaheftan fiskalni račun. Da li je to dovoljno da odem u Telenor i da reklamiram telefon ili je problem što ja nisam nosioc ugovora sa njima???
Hvla svima.
Asus P8Z68-V PRO/Gen3 Intel I5-2500K+ Xigmatek Gaia Kingston 4x4GB Hyper X Grey Genesis MSI GTX 670 PE 2Gb OC Hitachi deskstar 500Gb Samsung 128Gb 830 Series Corsair VX 550W Thermaltake V4 Black Edition Dell U2312hm
samo za svaki slucaj pre servisa proveri sa drugom baterijom ili idi u servis bilo koji da ti kazu koliko ima struje u tvojoj (ili ako imas unimer izmeri koliko ima struje) bateriji
Ja mislim da je to dovoljno...samoooo.... Oni ce ti u servisu nesto naci da je tvoja greska i nista od opravke.Dva iskustva tako govore... pa sam razmisljao da im zapalim poslovnicu!!! Kao ISKRIVIO sam plocu UNUTAR telefona... i to ne spada u garanciju! Samo bi voleo da mi neko objasnio kako sam to uspeo, a da nikad otvaran telefon i nikad ispao i slicne stvari..!!! Kretencince.Zelim ti srecu da ti prihvate i srede.! MSI 770-C45 AM3 Athlon x3 445 TakeMS 2x2gb DDR3 1333Mhz 2x160GB Maxtor MSI OC 5670 1gb GDDR5 Asus DVD/RW
ali moram da kažem da je MESC servis prema meni ispao izuzetno korektan i poslovan. Jednom sam nosio telefon iz telekoma na reklamaciju, pregledali ga, servisirali i vratili u roku od 24h. Drugi put sam nosi telefon iz VIP-a i takođe je servisiran i vraćen u roku od 24h. Moram da napomenem da je prvi telefon bio bukvalno nedelju dana do isteka garancije ali su me ispoštovali bez reči.
Jako bitna stvar je ta da sam u oba slučaja doneo samo garantni list bez fiskalnog računa i nikakvih problema nije bilo. Primili su telefone bez pitanja i nisu mi tražili ni ličnu kartu ni ugovor, samo su uzeli kontakt telefon na koji su mi poslali poruku kada su popravili telefone.
Ako imaš u spisku servisa u garanciji MESC Novi Beograd, slobodno nosi kod njih.
Koliko mislite da bi me iskostala zamena stakla displeja na telefonu HTC Sensation (sam displej i touch rade) u nekom servisu ako to uopste rade? Video sam na yt-u da je moguce zameniti samo staklo bez menjanja celog displeja.
Broj postavljenih tema: 60431. Broj poslatih odgovora: 647766. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.