YouTube preko mobilnog tel. MTS, prepaid. Samsung S8000.
STRANA 1 OD 1
tortojed
YouTube preko mobilnog tel. MTS, prepaid. Samsung S8000.
22.04.2011. 04:26
T35461
status: user broj poruka: 11019
Kada god sam konektovan preko gprs-a, media player nece da pusta video/audio na doticnoj stranici. Kada sam konektovan preko WiFi-a, problema nema. Zasto? Da li se radi o ogranicenju od strane provajdera (Telekonj) ili je rec o necem drugom (podesavanja telefona)? edit: malocas sam utvrdio da se problem javlja sa bilo kojim sajtom koji sadrzi video-materijal. Kada god se radi o gprs konekciji dobijam poruku `connection closed by remote provider` onoga trenutka kada kliknem na link prema video-klipu.
Video lepo ide preko G3, dok je gprs spor, ali bi svejedno bufferovanjem `dotekao` u neko vreme. Da ti pravo kažem, kod mene radi ali na g3 ili wifi-ju, na androidu. Sumirajući tvoje podatke.. ima logike da mts to ograničava na gprs-u jer to jednostavno proždire resurse mreže na toj baznoj stanici, a usput, motivišeš se da plaćaš dodatnu uslugu 3g-a, ali nisam u ovo siguran, nego zaključujem. Ipak, predlažem da dobro prostudiraš i sam telefon i podešavanja vezana za mrežu, download, itd.. da nije slučajno do tebe.
Definitivno je do provajdera. Gen3 je neprestano `on`. Video call...
22.04.2011. 13:05
#317327
status: user broj poruka: 11019
radi bez greske. Bilo koji (download-ovan) video, takodje. Menjao sam neke stavke u podesavanju konekcije - sa proksijem ili bez njega, `subscribed` ili `streaming`, network mode `3G` fixno ili `automatic`... Jednostavno, kada `idem preko provajdera`, provajder mi diskonektuje player-a. Cim zaobidjem provajdera, sve ide kako treba...
EDIT: izgleda da je problem u setovanju stavke VOD (konekcija, media player). Naime, iz nekog razloga setovanje playe-a ne ostaje `vezano` za setovanje konekcije browser-a ALI SAMO ONDA kada browser `prebacim` sa WiFi-a na gprs (VOD moram da prebacim rucno). Kada browser-a preusmerim na WiFi, player automatski `ode` na WiFi....Sranye...
Broj postavljenih tema: 60435. Broj poslatih odgovora: 647761. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.