kupio sam nov Xperia T 30.9.2013. u radnji su mi isekli na onoj maloj `grickalici` moju SIM karticu na dimenziju microSIM svaki drugi dan telefon mi prijavi `no SIM inserted` ugasim, izvadim karticu, prebrisem je, vratim i ono radi sasvim normalno od malopre, javlja poruku iz naslova i nista ne pomaze... sta da radim? a bas danas sam narucio microSIM u mt:s
Hmm ... pod br. 1 deluje kao da ti je provajder deaktivirao broj tj. karticu. To ti se dešava NAKON posete mt:s i naručivanja microSIM kartice ili pre nego što si posetio mt:s? Ako je pre, moguće je da ste nešto muvali sa tkz. klon karticama, da je slučajno jedan broj bio aktiviran na dva telefona istovremeno što je čest slučaj kod klonova, gde nepažnjom korisnik ubacuje klon u jedan tel. dok u drugi ubacuje original karticu i obe aktivira u mreži, time se stvaraju dva identična KI i IMSI broja u centrali, neko primeti i rezzzz
Pod br. 2 moguće je da su prilikom `sečenja` tom malom grickalicom zakačili neki vod kartice i time je trajno oštetili. Kartica ima u sredini, ispod kontaktne pločice, micro čip od koga vode veoma tanke žice ka kontaktnoj pločici - to ti vidiš kao zlatnu pločicu. Ne znam - - Siguran sam da ti je sve u redu sa telefonom. Ne verujem da novi androidi mogu prepoznati regularni sim isečen na micro varijantu pa da simuliraju nešto, valjda je napon isti i za regularni i micro sim ... moguće i da noviji telefoni ne `čitaju` dobro starije kartice ako je napon ovih micro druge vrednosti ... nisam odavno u ovoj priči, svašta je moguće ... i mene interesuje rezultat.
a ovi slepci nisu poslali SIM u moju firmu!!! odem kod njih, pitam za `SIM not prov...` i kazu: da, to je zato sto smo Vam deaktivirali karticu. a zasto mi niste poslali SIM? pitam ja lik samo sleze ramenima ej, pa to mi je sluzbeni broj, koji prima pozive 24h, a vi me drzite offline vec drugi dan...sutra ce biti treci?!? popi@deo sam valjda ce sutra stici...
Isto se i meni desilo, samo u Telenoru, a najbolje od svega je sto mi je danas na racunu stiglo da su me 2 puta ukljucivali, pa to i naplatili idioti, plus da sam zvao premium servise, a kartica mi nije u funkciji ni dan danas, a proslo je 11 dana. Sreca, pa sam mogao da doplatim privatno da mi preusmjeravaju pozive na moj privatni broj. Poludeo sam od sranja kod nas. Ne znam kako ce se rijesiti, samo je ok trenutno rijesenje za sada.
Kartica je poslata, ali ne stize. Hebe lud zbunjenog. Sve sto radimo, radimo za svoju decu, nikada nece biti svjesni.
Broj postavljenih tema: 60434. Broj poslatih odgovora: 647761. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.