Poz drugari.. Evo i ja se odlucio da kupim neki mob sa touch screenom ali sam shvatio da sam van toga totalno ,pa ako moze neka preporuka jer sam shvatio da sam totalno laik i da sam van zbivanja sta je sve novo izaslo .Mob mi iskljucivo treba za ubijanje dosade jer se takvim poslom bavim da ima vermena na pretek tako da znaci igrice i slusanje muzike prvenstveno .Video sam jedan ali nemam pojma koliko je dobar (LG KU990 Viewty )
Izgleda da moze da se nadje nov za 180 e verovatno od ljudi koji su ga uzeli u VIP-u. Telefon vredi mnogo vise.Sinoc sam se igrao sa njim extra je.Pogledaj oglase i test na. http://www.mobilnisvet.com/mobilni-test/2284/HTC/Tattoo
HTC Tattoo zbog Google Android OS-a nema konkurenta u tom cenovnom rangu... Ne moze da se poredi Nokia 5800 ili nesto slicno sa njim... __________________ Scourge of PCBerza
imas ga za 200 eur ,nov.Koristi windows mobile 6,wifi,bt,gps,odlican procesor,velik i pregledan ekran.Trenutna prednost wm nad android os v1.6 je bt file transfer,koji na androidu ne radi.Dalje,besplatna softverska podrska za wm uredjaje je ogromna.Andriod os je najmladji os i trebace vremena da se pojave besplatne aplikacije.Jos jedna jako bitna stvar a to je navigacija,nisam siguran da je potpuno besplatna na androidu kao na wm uredjajima.Suma sumare dajem prednost wm platformama trenutno,kako ce se dalje razvijati stvari videcemo. Pozdrav
Moze WM da ima sta hoces od aplikacija, nista mu ne pomaze kod katastrofalnog UI-a i intuitivnosti. Da ne zaboravimo da 90% WM telefona jos uvek koristi olovke za kretanje kroz menije.
Bluetooth radi na svim androidima sa besplatnom aplikacijom na Android Market-u od 300kb.
Vidim da pricas napamet, pa cisto da ti kazem da ima preko 100.000 aplikacija trenutno za Android...
HTC je doneo donekle osvezenje na WM platformu sa svojim UI-em ali dobar HTC WM telefon je minimum 400-500 evra u poredjenju sa Tattoo-om, a i dalje nije ni blizu po prijatnosti koriscenja HTC Hero-a ili Tattoo-a...