Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Tehnika
Telefoni: mobilni, fiksni, ...
GSM arena,koliko lazu,nije normalno .... ! ! !
STRANA 1 OD 1
Milunka GSM arena,koliko lazu,nije normalno .... ! ! ! 11.06.2012. 14:11 T46186

status: user
broj poruka: 1624
Cisto da nekima otvorim oci... Posto uvek kad mi trebaju specifikacije kucam model mobilnog telefona na google-u , i pogledam specifikacije na GSM arena..
Skoro sam pazario Lg optimus 3d,posedovao sam 6 meseci Galaxy s2,pored toga naravno i dosta drugih dobrih modela,tako da sam daleko od laika za telefone, ALI OVO I TOTALNI LAIK MOZE DA PROVALI ZA 5 MINUTA.
Evo sta sam za 5 minuta pohvatao....

Na preskok, dakle NE DETALJNO ! - Citam test LG OPTIMUS 3d,i dolazim do poredjenja modela sa HTC sensation evo sta kazu ...
http://www.gsmarena.com/lg_optimus_3d-review-622p3.php
strana 3 benchmark...

U svakom testu vodi Samsung Galaxy s2, prati ga optimus 3d,zatim lg optimus 2x , I SENSATION UVEK NA KRAJu...CAK NEGDE JE I DUPLO GORI...
Sensation je u svakom testu daleko iza, i daje najgore performanse.

POGLEDAJTE SAD ZADNJU STRANU ....

Navode evo 3d, i tu se jasno vidi da ima 1gb rama, za Sensation se zna da ima 768.

a onda evo sta kazu na strani 9 http://www.gsmarena.com/lg_optimus_3d-review-622p9.php :

citiram : ` Featuring the same hardware as the EVO 3D, the Sensation has better performance than the Optimus 3D.

U KOM TESTU JE BOLJI EEEEE,SAMO POGLEDAJTE TESTOVE SVE CE VAM BITI JASNO I KAKO MOZE 768 mb rama da bude isto kao i 1gb rama na evo 3d...

Eto 2 strane koje sam `pogledao` , ovo je smejurija , i ko pogleda detaljno test sigurno ce naci jos gresaka...

Ono sto zelim jos da dodam je kamera, jedina razlika u odnosu na galaxy s 2 sto se tice slikanja jeste nocno,jer galaxy s2 ima za nijansu isti blic..