Stavio sam preko odina 4.1.2 i sada mi je izgleda zakljucan na 064 mrezu. Kada sam dobio telefon, bio je zakljucan na 064 mrezu. otkljucao sam ga i sad kad sam flashovao novi OS, opet mi je izgleda zakljucan na 064 mrezu. Zna li neko kako da ga otkljucam bez odlazenja u servis :( ? **************************************************************** i5 2500k @ 3.8 Ghz, ASUS RoG GENE - Z, 8Gb DDR3 @ 1600mhz, MSI GTX 560Ti TF II, CM Silent Pro 850W, HAF X, Samsung F4 2 Tb + WD Caviar Black 640Gb
Vrati na recimo 4.0.3 ili 4.0.4, odradi root (da bi uopste galaksy sim unlock mogao da ti otkljuca tel.) , zatim galaksy sim unlock, pa onda mozes da vratis na taj test fw 4.1.2 i bice otkljucan... zapravo ovo je upalilo kod sim-free dvojke, ovaj test fw ume da zakljuca telefon i na konkretnom primerku koji sam ja odradio drugaru nije hteo da radi sa 063 karticom...
Posto sam totalni pocetniks a ovim stvarima, kazi mi samo ovo... skinem ovaj galaxisim unlock, bacim ga na SD karticu i sta kad ga instaliram na telefonu? jel mora telefon da bude rootovan pre toga? i kako uopste da ga rootujem? :( **************************************************************** i5 2500k @ 3.8 Ghz, ASUS RoG GENE - Z, 8Gb DDR3 @ 1600mhz, MSI GTX 560Ti TF II, CM Silent Pro 850W, HAF X, Samsung F4 2 Tb + WD Caviar Black 640Gb
LG 42LD420, Phenom II x6 1055t, Gigabyte 970A-UD3, ASUS 6870 DirectCU/2DI2S G.Skill Sniper 8GB DDR3 1600, G.Skill Sniper SSD 120GB, Samsung SpinPoint F3 1TB, CFT-600-14CS, NZXT Apollo
:: Posto sam totalni pocetniks a ovim stvarima, kazi mi samo ovo... skinem ovaj galaxisim unlock, bacim ga na SD karticu i sta kad ga instaliram na telefonu? jel mora telefon da bude rootovan pre toga? i kako uopste da ga rootujem? : :: *************************************************************** :: i5 2500k @ 3.8 Ghz, ASUS RoG GENE - Z, 8Gb DDR3 @ 1600mhz, :: MSI GTX 560Ti TF II, CM Silent Pro 850W, HAF X, Samsung F4 2 Tb + WD Caviar Black 640G :: ::