Poštovani, potrebna mi je pomoć/savet u vezi sa sledećim problemom. Naime, preko internet portala kupujemprodajem prodao sam mobilni telefon Samsung Galaxy Note 2. Telefon je poslat ispravan, zapakovan u fabričkoj kutiji, sa još 15 meseci garancije (overena garantna knjižica i fiskalni račun), kurirskom službom AKS. Kupac, po prijemu paketa, a posle uplate kuriru novca za vrednost paketa ustanovljava da je telefon neispravan, da ne reaguje na punjač i da ne može da se upali - `mrtav`. Sada me taj kupac tuži za internet prevaru. Kako mogu da dokažem da sam poslao ispravan telefon? Da li postoji neka mogućnost da se kod provajdera proveri kada je poslednji put IMEI broj telefona pristupio mreži? Napominjem da sam pre pakovanja telefona za slanje razmenio par poziva i SMS poruka sa istog. Takođe, imam fotografije telefona koje su bile u oglasu, gde se jasno vidi da je telefon upaljen i vidi se na ekranu vreme i datum... Unapred zahvalan na pomoći. Srdačan pozdrav.
zajebana situacija... mislim isto sto i boki na bencmarku .. ima garancija jos 15 meseci .. neka ti vrati tel. ti skini baterju i proveri dali je to tvoj imei sa nalepnice .. takodje obrati paznju da nije nalepnica dirana ..
zahtevaj od lika da uradi hard reset .. neka skine baterju na 10 min ,, mozda se samo zaglupio uredjaj
za imei moraces se obratiti svom provajderu ... ali to je zadnja opcija posto imas garanciju
Mislim da je on pokusao da rootuje telefeon ili da menja rompa je nesto lose odradio i i da ga je zakucao, ako je naravno telefon bio ispravan kao sto si napisao
Ili se jednostavno mani svega, zahtevaj da ti LICNO vrati telefon, ustanovi sta se desilo, vrati mu pare ako nista nije zeznuo i posalji ga na reklamaciju...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz with Retina display 2.5GHz dual-core Intel Core i5 Turbo Boost up to 3.1GHz 8GB 1600MHz memory 128GB flash storage Intel HD Graphics 4000
Nista ako na telj nema znakova da je nesto cackanmo, moras mu vratiti pare, mislim to sto si ti sliako ne znamci nista, njemu tel ne radi. Posto on tvrdi da u tel nije radio od samog pocetka moras mu uvaziti primedbu vrati mu novac a ti se zezas sa reklamacijom posle. nema drugogo nacina.
:: Poštovani :: potrebna mi je pomoć/savet u vezi sa sledećim problemom. Naime, preko internet portala kupujemprodajem prodao sam mobilni telefon Samsung Galaxy Note 2. Telefon je poslat ispravan, zapakovan u fabričkoj kutiji, sa još 15 meseci garancije (overena garantna knjižica i fiskalni račun), kurirskom službom AKS. Kupac, po prijemu paketa, a posle uplate kuriru novca za vrednost paketa ustanovljava da je telefon neispravan, da ne reaguje na punjač i da ne može da se upali - `mrtav`. Sada me taj kupac tuži za internet prevaru. Kako mogu da dokažem da sam poslao ispravan telefon? Da li postoji neka mogućnost da se kod provajdera proveri kada je poslednji put IMEI broj telefona pristupio mreži? Napominjem da sam pre pakovanja telefona za slanje razmenio par poziva i SMS poruka sa istog. Takođe, imam fotografije telefona koje su bile u oglasu, gde se jasno vidi da je telefon upaljen i vidi se na ekranu vreme i datum... Unapred zahvalan na pomoći. Srdačan pozdrav.
je telefon bio ispravan prije nego sto si mu poslao i to si vidio svojim ocima znaci provjerio, nema tu sta, ne moze se mob pokvariti samo od sebe u kutiji.. Tu je on nesto zamjenuo i dirao po njemu, nek ti ga licno donese i odnesite ga na garanciju i sve ces da znas.
Problem je od samog početka kada je paket otvorio kupac. Zove me da mi kaže:`brate, ovo sve polomljeno i iskrivljeno`. Kada sam pitao da li je telefon polomljen, kaže da nije, da je OK, ali da je polomljen punjač, tj. poklopac punjača... Pošto sam ja poslao sve bez oštećenja, odmah sam ga uputio na kurirsku službu da sa njima vidi kako je došlo do oštećenja, jer punjač nije mogao da se polomi sam od sebe. Sad mi je to zavrzlama, čovek je u Nišu, ja u Beogradu. Kako da znam da to nešto nije AKS zajebao ili on, pošto kaže da je posle probao i svoj neki punjač, pa išao u servis, gde su mu rekli da tel ne može da se popravi... Tu više garancije nema, ako je to neko drugi čačkao, a on hoće pare... Šta ću ja da dobijem? Hvala svima. Pozdrav
Asus P8Z68-V PRO/Gen3 Intel I5-2500K+ Xigmatek Gaia Kingston 4x4GB Hyper X Grey Genesis MSI GTX 670 PE 2Gb OC Hitachi deskstar 500Gb Samsung 128Gb 830 Series Corsair VX 550W Thermaltake V4 Black Edition Dell U2312hm
ako je samo sjebao softver, vratiće mu fabrički i telefon će biti ponovo ispravan. Ali ako je telefon fozočki oštećen, onda ćeš morati da se nađeš sa njim i da rešite problem. Kao što ti je rekao Codeus, neka pokuša prvo da uradi hard reset. Što se tiče provajdera, tu su ti šanse nikakve jer bi te onda i oni nagazili zbog otuđavanja uređaja koji po ugovoru pripada njima. U ugovoru stoji da je telefon njihovo vlasništvo i da je predat korisniku na korišćenje, kao i da u svakom trenutku mogu da traže da im uređaj vratiš. Naravno, to se nikada neće desiti ali će ti kulturno reći da imaju retku polnu bolest-zabole ih patika za tvoj problem.
I UVEK, ali UVEK kada šalješ nekome paket naglasi da OBAVEZNO pred kurirom otvore paket i provere oštećenja!
Kako da uradi hard reset ako je telefon mrtav i ne pali se. Samo kod VIP-a je telefon iznajmljen korisniku. Kod MTS-a i Telenora je telefon prodat korisniku i može da radi šta hoće sa njim. Neka lik pročita IMEI sa nalepnice ispod baterije i neka uporedi sa IME sa garancije. Jel imaš ti zapisan IMEI?
Ma vidiš da čas kaže da telefon radi pa da ne radi, pa da je samo punjač oštećen i slično. Moguće da se zajebavao pa da je nešto sjebao OS. Možda ga nije ciglirao nego samo nije ubacio odgovarajući rom.
Broj postavljenih tema: 60422. Broj poslatih odgovora: 647697. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.