Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Tehnika
Telefoni: mobilni, fiksni, ...
IMEI broj provera
STRANA 1 OD 1
leblebija IMEI broj provera 07.08.2013. 01:14 T54134

status: user
broj poruka: 7
Poštovani,
potrebna mi je pomoć/savet u vezi sa sledećim problemom. Naime, preko internet portala kupujemprodajem prodao sam mobilni telefon Samsung Galaxy Note 2. Telefon je poslat ispravan, zapakovan u fabričkoj kutiji, sa još 15 meseci garancije (overena garantna knjižica i fiskalni račun), kurirskom službom AKS. Kupac, po prijemu paketa, a posle uplate kuriru novca za vrednost paketa ustanovljava da je telefon neispravan, da ne reaguje na punjač i da ne može da se upali - `mrtav`. Sada me taj kupac tuži za internet prevaru. Kako mogu da dokažem da sam poslao ispravan telefon? Da li postoji neka mogućnost da se kod provajdera proveri kada je poslednji put IMEI broj telefona pristupio mreži? Napominjem da sam pre pakovanja telefona za slanje razmenio par poziva i SMS poruka sa istog. Takođe, imam fotografije telefona koje su bile u oglasu, gde se jasno vidi da je telefon upaljen i vidi se na ekranu vreme i datum... Unapred zahvalan na pomoći. Srdačan pozdrav.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus ... 07.08.2013. 02:06 #507712

status: user
broj poruka: 4054

zajebana situacija... mislim isto sto i boki na bencmarku .. ima garancija jos 15 meseci .. neka ti vrati tel. ti skini baterju i proveri dali je to tvoj imei sa nalepnice .. takodje obrati paznju da nije nalepnica dirana ..

zahtevaj od lika da uradi hard reset .. neka skine baterju na 10 min ,, mozda se samo zaglupio uredjaj

za imei moraces se obratiti svom provajderu ... ali to je zadnja opcija posto imas garanciju


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
leruman Re: 07.08.2013. 06:28 #507716

status: user
broj poruka: 145
Mislim da je on pokusao da rootuje telefeon ili da menja rompa je nesto lose odradio i i da ga je zakucao, ako je naravno telefon bio ispravan kao sto si napisao



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC Pa ima garanciju, neka ga preda 07.08.2013. 09:59 #507727

status: user
broj poruka: 9437
Ili se jednostavno mani svega, zahtevaj da ti LICNO vrati telefon, ustanovi sta se desilo, vrati mu pare ako nista nije zeznuo i posalji ga na reklamaciju...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz
with Retina display
2.5GHz dual-core Intel Core i5
Turbo Boost up to 3.1GHz
8GB 1600MHz memory
128GB flash storage
Intel HD Graphics 4000

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vuk125 Re: IMEI broj provera 07.08.2013. 11:59 #507736

status: user
broj poruka: 2929
Nista ako na telj nema znakova da je nesto cackanmo, moras mu vratiti pare, mislim to sto si ti sliako ne znamci nista, njemu tel ne radi.
Posto on tvrdi da u tel nije radio od samog pocetka moras mu uvaziti primedbu vrati mu novac a ti se zezas sa reklamacijom posle.
nema drugogo nacina.


:: Poštovani
:: potrebna mi je pomoć/savet u vezi sa sledećim problemom. Naime, preko internet portala kupujemprodajem prodao sam mobilni telefon Samsung Galaxy Note 2. Telefon je poslat ispravan, zapakovan u fabričkoj kutiji, sa još 15 meseci garancije (overena garantna knjižica i fiskalni račun), kurirskom službom AKS. Kupac, po prijemu paketa, a posle uplate kuriru novca za vrednost paketa ustanovljava da je telefon neispravan, da ne reaguje na punjač i da ne može da se upali - `mrtav`. Sada me taj kupac tuži za internet prevaru. Kako mogu da dokažem da sam poslao ispravan telefon? Da li postoji neka mogućnost da se kod provajdera proveri kada je poslednji put IMEI broj telefona pristupio mreži? Napominjem da sam pre pakovanja telefona za slanje razmenio par poziva i SMS poruka sa istog. Takođe, imam fotografije telefona koje su bile u oglasu, gde se jasno vidi da je telefon upaljen i vidi se na ekranu vreme i datum... Unapred zahvalan na pomoći. Srdačan pozdrav.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
acosuper Ako 07.08.2013. 13:12 #507740

status: user
broj poruka: 1207
je telefon bio ispravan prije nego sto si mu poslao i to si vidio svojim ocima znaci provjerio, nema tu sta, ne moze se mob pokvariti samo od sebe u kutiji.. Tu je on nesto zamjenuo i dirao po njemu, nek ti ga licno donese i odnesite ga na garanciju i sve ces da znas.

AMD FX 8350 Eight Core 4.0GHz Cooler Master V8 / Gigabyte HD 5870 SOC Arctic Cooling Accelero Xtreme PLUS / KINGSTON 12GB (2X4GB 2x2GB) 1866 DDR3 / ASUS Sabertooth 990FX R2.0 / 2x Samsung F3 Spinpoint 500GB RAID0 / Cooler Master GX 550W

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
kidemaster Re: 07.08.2013. 16:06 #507768

status: user
broj poruka: 46
Problem je od samog početka kada je paket otvorio kupac. Zove me da mi kaže:`brate, ovo sve polomljeno i iskrivljeno`. Kada sam pitao da li je telefon polomljen, kaže da nije, da je OK, ali da je polomljen punjač, tj. poklopac punjača... Pošto sam ja poslao sve bez oštećenja, odmah sam ga uputio na kurirsku službu da sa njima vidi kako je došlo do oštećenja, jer punjač nije mogao da se polomi sam od sebe. Sad mi je to zavrzlama, čovek je u Nišu, ja u Beogradu. Kako da znam da to nešto nije AKS zajebao ili on, pošto kaže da je posle probao i svoj neki punjač, pa išao u servis, gde su mu rekli da tel ne može da se popravi... Tu više garancije nema, ako je to neko drugi čačkao, a on hoće pare... Šta ću ja da dobijem? Hvala svima. Pozdrav


Asus P8Z68-V PRO/Gen3
Intel I5-2500K+ Xigmatek Gaia
Kingston 4x4GB Hyper X Grey Genesis
MSI GTX 670 PE 2Gb OC
Hitachi deskstar 500Gb
Samsung 128Gb 830 Series
Corsair VX 550W
Thermaltake V4 Black Edition
Dell U2312hm

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
toothless Pa neka ga odnese on u ovlašćeni servis u Nišu... 07.08.2013. 17:08 #507775

status: user
broj poruka: 3241
ako je samo sjebao softver, vratiće mu fabrički i telefon će biti ponovo ispravan. Ali ako je telefon fozočki oštećen, onda ćeš morati da se nađeš sa njim i da rešite problem. Kao što ti je rekao Codeus, neka pokuša prvo da uradi hard reset.
Što se tiče provajdera, tu su ti šanse nikakve jer bi te onda i oni nagazili zbog otuđavanja uređaja koji po ugovoru pripada njima. U ugovoru stoji da je telefon njihovo vlasništvo i da je predat korisniku na korišćenje, kao i da u svakom trenutku mogu da traže da im uređaj vratiš. Naravno, to se nikada neće desiti ali će ti kulturno reći da imaju retku polnu bolest-zabole ih patika za tvoj problem.

I UVEK, ali UVEK kada šalješ nekome paket naglasi da OBAVEZNO pred kurirom otvore paket i provere oštećenja!

http://tiny.cc/msvoj https://www.mojdom.rs
Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - 6 GB DDR3 - Hitachi 500GB+750GB - MSI 6870 OC - LC6650GP3 V2.3 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL LED - Genius navigator 535

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
miki069 Hard reset 07.08.2013. 21:48 #507835

status: user
broj poruka: 1234
Kako da uradi hard reset ako je telefon mrtav i ne pali se.
Samo kod VIP-a je telefon iznajmljen korisniku.
Kod MTS-a i Telenora je telefon prodat korisniku i može da radi šta hoće sa njim.
Neka lik pročita IMEI sa nalepnice ispod baterije i neka uporedi sa IME sa garancije.
Jel imaš ti zapisan IMEI?

https://www.bambimobil.blogspot.com

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
toothless @Miki: 08.08.2013. 01:55 #507916

status: user
broj poruka: 3241
Ma vidiš da čas kaže da telefon radi pa da ne radi, pa da je samo punjač oštećen i slično.
Moguće da se zajebavao pa da je nešto sjebao OS. Možda ga nije ciglirao nego samo nije ubacio odgovarajući rom.

http://tiny.cc/msvoj https://www.mojdom.rs
Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - 6 GB DDR3 - Hitachi 500GB+750GB - MSI 6870 OC - LC6650GP3 V2.3 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL LED - Genius navigator 535

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60422. Broj poslatih odgovora: 647697.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs