Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Tehnika
Telefoni: mobilni, fiksni, ...
Garancija-reklamacija mobilnog telefona
STRANA 1 OD 1
bomid Garancija-reklamacija mobilnog telefona 15.10.2013. 15:06 T55084

status: user
broj poruka: 1563

Pre 3-4 meseca sinu prestao da radi mobilni telefon NOKIA Lumia 800. Jednostavno se telefon `ugasio` dok je sin slusao muziku i vise nije mogao da se upali. Posto je garancija jos vazeca ja sam telefon odneo u prodavnicu u kojoj je kupljen. Radnik-vlasnik prodavnice me je uputio u `servis` (nije ovlasceni) koji se nalazi odmah pored prodavnice. U servisu su preuzeli telefon i izdali mi `revers` u kome su naveli da telefon ima vidljiva spoljasnja ostecenja, sto je tacno. U servisu je telefon `proveo` 15 dana i kada sam ja zvao da pitam sta se desava, rekli su mi da oni ne mogu nista da urade i da su telefon vratili u prodavnicu. U prodavnici mi je radnik-vlasnik rekao da je telefon poslao u ovlasceni servis. Kada sam prvi put posle 15 dana pozvao da pitam sta se desava. Vlasnik prodavnice mi je rekao da su u ovlascenom servisu menjali plocu i da je telefon na testiranju. Sacekao sam jos 15 dana i ponovo pozvao. Vlasnik prodavnice mi je rakao da telefon ponovo ne radi i da je dalje u servisu. Proslo je jos 15-20 dana i ja sam ponovo pozvao da pitam sta se desava sa telefonom. Vlasnik mi neljubazno, moze se cak reci i ljutito odgovara da je telefon u ovlascenom servisu i da prestanem da ga maltretiram posto on ne zna sta se desava sa telefonom i dokle je stiglo `testiranje` i da moram biti strpljiv.
U medjuvremenu ja sam bio sluzbeno u inostranstvu a moja supruga je preuzela `interesovanje` za telefon. Kada je pozvala prodavnicu u nameri da dobije informaciju dokle je stigla `ova prica` sa mobilnim telefonom takodje je naisla na `veoma ljubaznog` vlasnika. Prilikom razgovora vlasnik joj je rekao da telefon ima vidna ostecenja i da je zbog toga doslo do kvara koji nije moguce popraviti a nije moguce ostvariti ni dobijanje drugog telefona. Na to mu je moja supruga rekla da nema problema i da nam vrati telefon. Vlasnik je rekao da ce telefon poslati kurirskom sluzbom. To je bilo pre 7-8 dana.
E sada moja pitanja glase`
1. Da li je ovo sve normalno?
2. Da li ima prostora za ostvarivanje garancije (popravka ili zamena drugim telefonom)
3. Da li postoje neki elementi odgovornosti vlasnika prodavnice
4. Sta ciniti dalje?

Izvinjavam se sto sam bio ovako opsiran.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
perrakojot ma 15.10.2013. 15:24 #520535

status: user
broj poruka: 1029
je*i im kevu,lazovcine,inspekcija bez daljnjeg.....ovlasteni servis mora da ti posalje nalog sa datumima menjanja ploce,imena servisera,,pecatima i sl....ako to nema ,inspekcija i kraj!!!!!


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
stalex011 re: 15.10.2013. 15:26 #520537

status: user
broj poruka: 285
koliko znam lumia 800 kod nas nije uvezena `regularnom` procedurom, nego tek ovi novi modeli sa win8. Predpostavljam da ti je garancija bila na 6 meseci ili godinu dana (iako je zakonska minimum 2 god). Ako je tako onda mislim da slabo da nesto moze da se uradi. Najbolje da se raspitas kod inspektora za zastitu potrosaca.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
JovanZ re 15.10.2013. 15:28 #520539

status: user
broj poruka: 3012
1. Da li je ovo sve normalno? U srbistanu, da. inace ne.
2. Da li ima prostora za ostvarivanje garancije (popravka ili zamena drugim telefonom) Tvoja rec protiv njihove, e sada, to sto je telefon isao u neovlasceni servis nikako ne ide u tvoju korist a ni ta vidljiva ostecenja.
3. Da li postoje neki elementi odgovornosti vlasnika prodavnice - Naravno da postoje, on je odgovoran za tvoj telefon, trebalo je da ga uslikas pre slanja pa da mozes da uporedis sa danom kada je telefon vracen, mozda su ga oni dodatno ostetili.
4. Sta ciniti dalje?
Ako mozes da u nekom drugom servisu dokazes da telefon nije pokvaren usled vidnih ostecenja onda bi mogao da im zoves trzisnu inspekciju ili onoga ko je vec nadlezan za to.

Mada to slanje u neovlasceni servis mi zvuci na tipicnu navlakusu kako bi oni mogli da se ograde od ostvarivanja garancije.

Nadam se da ce se javiti neko malo vise pravno potkovan ko ce ti reci detaljnije, ovo je samo neko moje laicko misljenje.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
stalex011 Re: ma 15.10.2013. 15:34 #520540

status: user
broj poruka: 285
garant nisu ni poslali u ovlasceni servis jer je to svercovan telefon. sve popravke moraju ovi iz prodavnice da plate jer im proizvodjac ne nadoknadjuje stetu u ovom slucaju pa zato i za***avaju

:: je*i im kevu,lazovcine,inspekcija bez daljnjeg.....ovlasteni servis mora da ti posalje nalog sa datumima menjanja ploce,imena servisera,,pecatima i sl....ako to nema ,inspekcija i kraj!!!!
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 @bomid 15.10.2013. 15:38 #520541

status: user
broj poruka: 17098
Ako telefon nije prestao da radi zbog tih fizickih ostecenja
zali se
tuzi ih
zovi nspekciju.

Ako te falinke i kvarovi pocinju polako da se desavaju zbog tog fizickog ostecenja, nemas pravo na reklamaciju.

Ako mozes malo knkretnije sta i kako se desilo.
Ispao je na beton, upao je u vodu?

A da li je neko ljubazan ili ne prema musterijama, to je skroz druga prica.

Cpu:AMD FX 6300 @ 4Ghz
Cooler:TitanVanesa-S
GPU:GTX 670 Gigabyte Windforce x3 OC
Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MHz
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Mouse:Mx 518
Screen: Dell


:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bomid Re:@perrakojot 15.10.2013. 15:40 #520542

status: user
broj poruka: 1563
I ja sam razmisljao da se obratim inspekcijskim organima.

@stalex011 Telefon je kupljen pre tacno godinu dana. U full pakovanju je i sa pisanom garancijom na 24 meseca.

@JovanZ Nesto cemo vec da vidimo, mada nije vise telefon bitan koliko bezobrazluk i zajebancija.

Hvala svim sto ste se javili.




:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bomid Re: @Dexter013 15.10.2013. 15:46 #520543

status: user
broj poruka: 1563
Dex druze vec sam rekao. Sa porodicom sam isao na letovanje i sin u kolima slusao muziku sa telefona. Odjednom iz cista mira telefon se ugasio (baterija je bila na vise od 50%) i vise nije mogao da se upali niti je davao znake zivota. Po povratku sa letovanja telefon sam 22.07.2013. odneo na reklamaciju u prodavnicu u kojoj je kupljen. Ako je uputno mogu da kazem i koja je prodavnica u BG.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 @bomid 15.10.2013. 15:48 #520544

status: user
broj poruka: 17098
Ok nije crkao odmah od ostecenja.

Ali govoris i spominjes lako vidljiva fizicka ostecenja,
kakva su, od cega su i kad nastala,
jer od toga ti zavisi garancija.

Cpu:AMD FX 6300 @ 4Ghz
Cooler:TitanVanesa-S
GPU:GTX 670 Gigabyte Windforce x3 OC
Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MHz
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Mouse:Mx 518
Screen: Dell


:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC U ovom slucaju samo inspekcija 15.10.2013. 15:49 #520545

status: user
broj poruka: 9437
I to vise nemas sta ti da pricas sa radnjom. Skupi sve papire, reverse, upleti u pricu i servis pored (imas njihov revers), racun fiskalni da si kupio u toj radnji i to je to...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz
with Retina display
2.5GHz dual-core Intel Core i5
Turbo Boost up to 3.1GHz
8GB 1600MHz memory
128GB flash storage
Intel HD Graphics 4000

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
stalex011 re: 15.10.2013. 15:49 #520546

status: user
broj poruka: 285
pogledaj jos ciju si garanciju dobio i da li ti pise kome da se obratis u slucaju kvara.

ja sam imao sa ovlascenim servisom odlicno iskustvo. dva ili tri puta ne secam se vise. ne verujem da je do njih

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Bobi4ever Alo ljudi. 15.10.2013. 16:10 #520553

status: user
broj poruka: 4890
Mom kolegi je crkao S2 od VODE!
Za takve stvari vas odbiju I maltene izbace iz servisa.
Mojoj majci su odbili garanciju I vratili joj telefon jer je par kapi vodr palo na ekran I ekran je crkao.
Ali kolegin S2 je totalno crkao, bukvalno mrtav telefon, voda mu je dosla glave. I naravno, posto je on naivan, hteo je takvog da ga nosi na servis pa sam ga uputio na `fen metodu`. Posle toga ga je odneo na servis I zamenjena je ploca telefona, ekran I digitajzer I vracen mu je telefon bukvalno nov.
Tako da te price `fizicka ostecenja` itd piju vodu samo ako je telefon razbijen. Normalno je da ce svaki telefon imati po negde neku tacku na oklopu itd. Sve dok fizicko ostecenje ne utice direktno na rad telefona ( od pada prestao da radi I slicno) telefon je podlezan garanciji.
Mom drugaru je Note 2 umro sam od sebe pre 2-3 dana I poslat je u servis, videcemo kako ce se on provesti.
Najbolje je da odes licno u servis I kroz pricu proturis da ti je brat na nekom visokom polozaju u muriji I slicno, promenice pesmu za 180 stepeni. A ako ne dodje do toga, okrenes inspekciju, objasnis sta se desilo I vidis koje su ti opcije.
br>http://tinyurl.com/ch3mu7j

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bomid Re: @Dexter013 15.10.2013. 16:11 #520554

status: user
broj poruka: 1563
Ostecenja su ogrebotine i tragovi od pada telefona na podlogu (parket, brodski pod, beton).
Da se razumemo. Nisam ja zapeo da ostvarim garanciju i da mi se da drugi telefon. Digli smo ruke od tog telefona. Ima ostecenja, ne moze da se popravi, ne mozemo da ostvarimo garanciju, to je to. Na kraju trazili smo da nam se vrati taj telefon takav kakav je, ali izgleda da ni to ne moze.
Ako ima prostora za intervenciju inspekcijskih organa, zasto da ne.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 @bomid 15.10.2013. 16:14 #520555

status: user
broj poruka: 17098
Dakle padao je na pod raznih cvrstina a brine me ovo BETON.
Ok su ogrebotinice sto kaze bobi i slicno, ali od takvih padova tesko da ne ostavi nikakve posledice na rad telfona, ekran itd.

Da ti ga vrate nazad moraju, a ti svejedno probaj direktno u ovlasceni servis bez tog drkadzije od prodavca, pa sta ti kazu.

Srecno.

Cpu:AMD FX 6300 @ 4Ghz
Cooler:TitanVanesa-S
GPU:GTX 670 Gigabyte Windforce x3 OC
Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MHz
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Mouse:Mx 518
Screen: Dell


:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
peterpan Ja kupih Lumia 800 pre mesec dana 15.10.2013. 18:27 #520569

status: user
broj poruka: 788

pa me cela ova prica jako brine :(

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
tortojed A sto da te brine? Radi se o solidnom telefonu, snabdevenim... 15.10.2013. 18:54 #520574

status: user
broj poruka: 11012
odlicnom kamerom, odlicnim ekranom... Cuvaj ga od padova, pa ce ti rajati godinama...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
peterpan pa sta znam 15.10.2013. 19:30 #520577

status: user
broj poruka: 788
cisto kad se pomene isti model tera na razmisljanje.
Inace nikada mi nije ispao telefon na pod, beton isl, eventualno na sto sa visine od 15ak cm.
A da li moze uzrok ostecenja da bude koja kap kise?


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
miki069 Logic Shop 15.10.2013. 20:27 #520586

status: user
broj poruka: 1234
90% da su ti prevaranti u pitanju.
Ako nisu oni onda Viktor ili dr mobile.

Imaju garanciju uvoznika 7 do 30 dana, a varaju kupce sa 24 meseca `garancije`.
Garancija važi dok nešta ne crkne.
Fiskalni račun nemaš i ništa im ne možeš.



https://www.bambimobil.blogspot.com

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
cele1988 Re: pa sta znam 16.10.2013. 09:40 #520636

status: user
broj poruka: 1424
nema sanse od kise da ti rikne telefon....


:: cisto kad se pomene isti model tera na razmisljanje
:: Inace nikada mi nije ispao telefon na pod, beton isl, eventualno na sto sa visine od 15ak cm
:: A da li moze uzrok ostecenja da bude koja kap kise
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
1551259 aaa 16.10.2013. 11:43 #520640

status: user
broj poruka: 137
Ako je telefon fizicki ostecen, garanciju vise nemas. Osim ako ti brat ne radi u ovlascenom servisu za tu marku telefona.
Isto kao kad rutujes tel a kasnije ti crkne home dugme. Obljasni ti njima da je to hardverski kvar i da nema veze sa rutovanjem. Isto su se tako ogradili i za padove i slicno.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Mirko78 re 16.10.2013. 15:31 #520697

status: user
broj poruka: 419
Imam puno iskustva sa reklamacijama tako da cu svima preporuciti da izbegavaju prodavnice u kojima su kupili nego odmah nose uredjaje u ovlasceni servis. Zato sto je onda servis direktno odgovoran za postovanje vremenske procedure popravke a ne radnja u kojoj je kupljen. Onda uzmes broj servisa i posle 10 dana krenes da im sedis nad glavom svakodnevnim pozivima. Ako prodje 15 dana da nisi pismeno obavesten o statusu uredjaja imas pravo da tuzis firmu/servis.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
miki069 Servis 16.10.2013. 17:03 #520712

status: user
broj poruka: 1234
Ne može da ga nosi u ovlašćeni servis kad je kupio švercovani telefon u
Logic Shopu, Viktor Mobile, Dr Mobile ili nekoj drugoj firmici.



https://www.bambimobil.blogspot.com

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bomid Re: @miki069 16.10.2013. 17:55 #520715

status: user
broj poruka: 1563
Nije druze nijedna od tih radnji nego TOP ZONA u Balkanskoj.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60422. Broj poslatih odgovora: 647697.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs