Uzeo sam ovaj telefon pre svega zbog mogucnosti da podrzi dve kartice, sto mi je jako bitno, medjutim, usledilo je veliko razocaranje. Naime, situacija je sledeca:
sim 1 - Telenor sim 2 - mts
Kada je razgovor u toku na prvoj kartici (telenor) i neko me poziva na drugu karticu (mts), poziv tog nekog ko me zove na mts preusmerava se na telenor.
Kada je razgovor u toku na drugoj kartici (mts) i neko me poziva na prvu karticu (telenor), nema nikakvog preusmeravanja, vec mi se samo na displeju u toku razgovora pojavi da imam poziv sa druge kartice. Ovo isto bih hteo da imam i kada je poziv na prvoj kartici u toku.
Napominjem da su sva preusmeravanja i za prvi i za drugi sim u podesavanjima iskljucena, ali za drugu karticu i dalje preusmerava pozive na prvu.
Nosio sam telefon u Telenor poslovnicu gde je uzet, niko nije imao pojma da podesi da nema preusmeravanja za drugu karticu. Onda sam ga posalo na servis, i posle citavih 15 dana su mi vratili telefon i naveli da je sa njm sve u redu. Medjutim problem je i dalje ostao.
Najveci problem je u tome sto kada me neko zove na drugu karticu (mts) i ne saceka da ga preusmere, vec kad cuje operatera da ce poziv biti preusmeren, odmah prekine vezu, i ja nemam uopste evidenciju ko me je zvao, sto je potpuno bezveze.
Molim za pomoc i savet, da li je ovakvo stanje sa telefonom normalno. Posto znam da je kod starijih modela uobicajeno da obe kartice budu dostupne.
U najgorem slucaju odgovaralo bi mi da dok razgovaram na prvoj kartici, a neko me poziva na drugu, tom nekom signalizira da sam zauzet, a onda da mi stigne poruka od operatera da imam propusten poziv.
Napominjem da pre uzimanja telefona u Telenoru, uz ugovor na 2 godine, niko me nije obavestio da telefon radi na ovom principu.
Mislio sam i o tome. Madjutim nije to u pitanju. Za svaki slučaj sam otišao i u poslovnicu mts-a da potražim pomoć. Oni su proverili i nikakvo preusmerenje na dotičnoj mts-ovoj kartici nije uključeno.
Probao, medjutim, onda imam ogranicenja na telenorovoj kartici, npr. ne mogu da koristim internet sa punim kapacitetom isl, a problem i dalje isti. Sim 1 je namenjen za Telenor, posto je preko njih uzet telefon uz ugovornu obavezu. Probao sam i sa Vip-ovom karticom umesto mts i opet sve isto.
Fascinira me da niko, ama bas niko, koga sam pitao za pomoc, nema pojma sta da se radi.
Optionally it can receive two calls simultaneously but this requires divert-on-not-reachabele to be set up on each number and is subject to availability from the carrier and may incur additional charges.
Moras se raspitati kod operatera jel imaju tu opciju izgleda da jedan ima a drugi nema ili nije aktivna.
Isto tako pogledaj user manual strana 95 i 96 :
Call forwarding: Divert incoming calls to another number
Dual SIM always on: Set the device to allow incoming calls from the other SIM or USIM card during a call. When this feature is enabled, you may incur additional charges for call forwarding depending on the region or service provider.
Isto tako strana 106:
Calls are not connected • Ensure that you have accessed the right cellular network. • Ensure that you have not set call barring for the phone number you are dialling. • Ensure that you have not set call barring for the incoming phone number.
Mada po ovome sto vidim da pise izgleda da imas samo opciju sa preusmeri pozive sa 2 slota na 1 slot a ne i obrnuto, probaj da zamenis mesta karticama 1- mts 2- telenor.
Edit: na str 95 kaze :
Data service network: select a SIM or USIM card for data service
Znaci mozes da im zamenis mesta i da izaberes sa koje ce da koristi internet tj data podatke.
Sve sam probao i dalje nece, problem s pocetka i dalje je tu. NE mogu da verujem da ne moze da se iskljuci preusmeavanje kada se pozove sim2 dok je na sim1 razgovor u toku.
Na strani 19 onog uputstva stoji: Your device supports dual standby with two different networks. You cannot make or answer calls on both networks at the same time.
Ajde, necu ni da primam, ni da uspostavljam poziv dok drugi traje, ali bar da bude sim2 zauzet ako neko zove, dok na sim1 traje razgovor, a ne preusmeravanje. A opet, mi nije jasno zasto je omoguceno da kada na sim2 traje razgovor, a neko zove sim1, onda nema preusmeravanja, vec odmah na displeju izadje poziv.
Kod dual stand by telefona je to reseno tako sto se, u slucaju da vodite razgovor na jednoj kartici, na drugoj ste nedostupni. U tom slucaju ako je podeseno tako da se poziv preusmerava sa druge kartice na prvu (call forwarding), u slusalici cete cuti taj signal da li Vas neko zove. Kod dual sim active modela, mozete primati pozive na obe kartice istovremeno, bez obzira da li je jedna zauzata ili ne, odnosno bez tog preusmeravanja. ( http://www.mobilnisvet.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=27209 )
E sad, kako jos samo iskljuciti to preusmeravanje.
edit:
Naravno, sko*ovi su se obezbedili u napomeni: Prikazani tehnički podaci su dobijeni od strane proizvođača uređaja. Zbog mogućih promena od strane proizvođača ili ljudskih grešaka, Telenor ne odgovara za tačnost navedenih podataka.
*#21# This phone code allows you to check the number that `All Calls` are diverted to. *#43# Allows you to check the `Call Waiting` status of your cell phone. *#61# Allows you to check the number that `On No Reply` calls are diverted to . *#62# Allows you to check the number that `Divert If Unreachable (no service)` calls are diverted to . *#67# Allows you to check the number that `On Busy Calls` are diverted to
A ovo su su kodovi da deaktiviras call diverting
#21# disable Call Forwarding #24# disable Call Forwarding on Busy #25# disable Call Forwarding on Busy - Fixed
Ljudi, ne zamerite što ranije nisam odgovorio. Ceo dan sam na poslu, nisam stigao ni da pogledam postove. Evo sada ću pa javljam šta ima novo. Hvala svima na trudu.
ponovo ukucam *#21# Odgovor: Prosledjivanje poziva bezuslovno
uspostavim poziv na sim1, a onda pozovem sim2 i cuje se:
Telekom Srbija vas poziv ce biti preusmeren
*#43# Allows you to check the `Call Waiting` status of your cell phone. Odgovor: poziv na cekanju usluga je bila omogucena za glas
*#61# Allows you to check the number that `On No Reply` calls are diverted to .
Odgovor: Prosledjivanje pziva kad nema odgovora
*#62# Allows you to check the number that `Divert If Unreachable (no service)` calls are diverted to . Odgovor: Prosledjivanje poziva kada je nedostupan
*#67# Allows you to check the number that `On Busy Calls` are diverted to Odgovor: Prosledjivanje poziva kada je zauzeto, glas nije prosledjen
uspostavim poziv na sim1, a onda pozovem sim2 i cuje se:
Telekom Srbija vas poziv ce biti preusmeren
*#06# Odgovor: 2 IMEI broja
Poludecu sa ovim. Ne znam sta da radim. Ako odnesem ponovo u Telenor, poslace ga na servis, na kome je vec bio, i posle 15 dana mi kazali da je sve ispravno.
kazi glupavoj radnici ili radniku da ti dovedu nekog ko se razume u rad telefona i pokazi mu da ne radi kako treba i kad se napravi lud razbij mu telefon o glavu.
tako je skoro u enjubu jednoj glupavoj covek razbio nokiu neku od 1500 din o glavu :D samo je bila drugacija situacija, covek doneo telefon sa razbijenim ekranom i staklom i ona mu kaze 1000 din i on pristane sve ok zameni se ekran ali staklo slomljeno on mislio da ga je ova zajebala a samo mu nije rekla da je to posebna stavka i on telefonom po glavi udri :D
Da najzad javim svima sta je bilo sa mojim tel. Poslao sam ga ponovo na servis, posto nikako nije moglo da se podesi da dok razgovaram na sim 1, kada neko zove na sim 2 signalizira da je zauzeto, vec uvek preusmerava na sim 1, a prethodno se javi zenski glas iz operatera i najavi to. Uz to na sim 2 mi gotovo svakodnevno padala mreza, koja se vrati tek posto iskljucim i ponovo ukljucim telefon. Dakle, sve ove probleme sam naveo u reklamaciji, i poslao na servis. Bio je vise od 20 dana, po drugi put, i vratili su mi tel. kazu da su ga testirali i da je sve ispravno. Evo sada pre nego sto sam pisao, proverio sam po ko zna koji put danas i problem je isti kao na pocetku. Ne znam sta da radim. Poludecu zbog ovoga. Probao sam da raskinem ugovor u telenoru zbog ovoga, ali nisu hteli ni da cuju. Pomagajte.
Broj postavljenih tema: 60422. Broj poslatih odgovora: 647697. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.