Kupio sam prošle nedelje telefon preko Mobilnog Sveta, sa VIPovom garancijom. U pitanju je S5. Navodno, kao nov, ludilo koliko je očuvan... Telefon je ispravan, ali nije kao nov. Ima vrlo vidljive tragove na lajsni koje je frajer vrlo vešto sakrio prilikom fotografisanja. Nevermind. Pre neki dan otkrijem da ima burn-in na mestu gde je notification bar. Kažem to frajeru koji mi je prodao telefon, on kaže: sigurno si seo na njega i sjebao ga. Lik nije samo frajer, nego je i genije. Šta da se radi... Elem, nakon iznošenja moje srceparajuće tragedije sledi pitanje: Šta će mi reći ovi u VIPu kad im kažem šta fali telefonu: 1. Da li je to feler koji može da se reklamira? 2. Mogu li ja to da reklamiram bez prvog kupca? Hvala na ljubaznim odgovorima
Nemoj da ides u vip. Nego u ovlasceni servis. Sto si kupovao sljamsung... Probaj da vratis telefon. http://valid.x86.fr/xctzay
:: Kupio sam prošle nedelje telefon preko Mobilnog Sveta, sa VIPovom garancijom. U pitanju je S5. Navodno, kao nov, ludilo koliko je očuvan.. :: Telefon je ispravan, ali nije kao nov. Ima vrlo vidljive tragove na lajsni koje je frajer vrlo vešto sakrio prilikom fotografisanja. Nevermind :: Pre neki dan otkrijem da ima burn-in na mestu gde je notification bar :: Kažem to frajeru koji mi je prodao telefon, on kaže: sigurno si seo na njega i sjebao ga. Lik nije samo frajer, nego je i genije. Šta da se radi.. :: Elem, nakon iznošenja moje srceparajuće tragedije sledi pitanje :: Šta će mi reći ovi u VIPu kad im kažem šta fali telefonu :: 1. Da li je to feler koji može da se reklamira :: 2. Mogu li ja to da reklamiram bez prvog kupca :: Hvala na ljubaznim odgovorima
Lik mi kaže da će da mi dá pola kinte za popravku. Kažem ti, pravi frajer. A ja sam, pre nego što sam kupio telefon, bio u VIPu i rekoše mi da prihvataju garanciju, ali da vlasnik mora da podigne uređaj. Pitanje je da li oni prihvataju burn-in kao razlog za reklamaciju?
da ce ti uvaziti garanciju i zameniti ekran zbog burn in-a. Koliko para hoce da ti vrati? Ako imas dovoljno, kupi display, zameni i taman ces se resiti i tragova na lajsni. Jbg, mnogo je vise olosa nego postenih ljudi. Ja nikad ne bih kupio telefon bez prethodne provere. Na greskama se uci... Nadam se da ces uspeti da resis problem.
Ne menja mi se display Lik kaže da će da mi da pola para od troškova popravke. Znam da laže. Jer, onda potpuno gubi zaradu. Više bi mu se isplatilo da mu vratim fon, pa da zajebe nekog ko to ne bi ni primetio. Ako si u pravu, ostaje da sačekam se ekran skroz pokvari, pa da nešto probam. Da tražim vezu u VIPU i tako te fore sa gubljenjem vremena zbog lowlife koji nije mogao da završi školu pa uvaljuje neispravnu robu. Da čujem još neko mišljenje, pa da donesem odluku...
Vip nema veze sa tim vec servis. Okreni servis pa pitaj. Raspitaj se u vipu za kontakt telefon servisa sa kojim saradjuju ili preko korisnickog servisa. Dok sam radio u vip-u znam da su saradjivali sa Begramom. Nemam pojma sad.
1.Oni tj njihov servis jednostavno ne umeju da poprave telefone nekad(ili nece) 2. Kod usranog VIP-a jednostavno skoro pa NISTA ne podleze garanciji, ja mislim da jedino kad uzmes kod njih telefon prvog dana i tad ako ne radi onda mozda ti daju drugi tj `poprave` ga... 3.Nisu hteli da mi daju kontakt za servis jer kako kazu `oni ne prihvataju reklamacije pozivom, nego moras da podneses pisanu reklamaciju` koju i ne jebavaju da ostvare kako je napisano
Sreca pa ja licno nisam kupio telefon kod njih(drugar je zakasao pa sam ja morao licno da mu reinstaliram telefon sa starijim sistemom da bi radio kako valja), samo sam uzeo broj sa pretplatom jer je bilo na popust 60%, a sad i smartove izbacili, tj. vise nema te tarife sa smartovma!
Neka ti je sa srecom da se jebavas sa VIP-om i tim `prevarantom`
Teski prevaranti.. Sad imas vise sve i besplatne pozive u vipu.. ali samo kad potrosis minute za ostale.. Glupost.. gori su nego mts. http://valid.x86.fr/xctzay
:: ajd sto te zajebo nego sto se tice VIP- :: :: 1.Oni tj njihov servis jednostavno ne umeju da poprave telefone nekad(ili nece :: 2. Kod usranog VIP-a jednostavno skoro pa NISTA ne podleze garanciji, ja mislim da jedino kad uzmes kod njih telefon prvog dana i tad ako ne radi onda mozda ti daju drugi tj `poprave` ga.. :: 3.Nisu hteli da mi daju kontakt za servis jer kako kazu `oni ne prihvataju reklamacije pozivom, nego moras da podneses pisanu reklamaciju` koju i ne jebavaju da ostvare kako je napisan :: :: Sreca pa ja licno nisam kupio telefon kod njih(drugar je zakasao pa sam ja morao licno da mu reinstaliram telefon sa starijim sistemom da bi radio kako valja), samo sam uzeo broj sa pretplatom jer je bilo na popust 60%, a sad i smartove izbacili, tj. vise nema te tarife sa smartovma :: :: Neka ti je sa srecom da se jebavas sa VIP-om i tim `prevarantom :: :: :: :: AMD Phenom II 960T 3.5Gh :: MSI 870S-C4 :: Patriot 2GB DDR3 1600MH :: Kingston 4GB DDR3 1600Mh :: WD10EARS 1T :: WD1003FZEX 1T :: Sapphire 7870 Ghz Edition 2GB GDDR :: OCZ MXS-PRO 600 :: Windows 8.1 RTM 9600 64-bit :: ::
Izraz nastao za vreme CRT monitora. Jedan od razloga za nastanak Screen Saver-a. Kada ti na ekranu duze vremena stoji jedna ista slika, npr Task Bar, postoji verovatnoca da ce svetlost da ureze tragove/ivice Task Bara na staklo. Probacu da nabavim sliku od monitora od druga, mislim da ces prepoznati sta se desavalo na ekranu :)
aha hvala mislim da znam sta mislis nesto slicno kao ghosting kao da ostane senka nakon sto se slika ili taskbar ukloni bude tako mozda jednu sekundu
NISTA BEZ KABLA
:: Izraz nastao za vreme CRT monitora. Jedan od razloga za nastanak Screen Saver-a. Kada ti na ekranu duze vremena stoji jedna ista slika, npr Task Bar, postoji verovatnoca da ce svetlost da ureze tragove/ivice Task Bara na staklo. Probacu da nabavim sliku od monitora od druga, mislim da ces prepoznati sta se desavalo na ekranu : :: :: :: :: sta je burn-in :: ::
Ugasis ekran u nekoj prodavnici, koja ima fiskalni stampac preko kompa i odmah ce ti biti jasno sta je Burn in :)
El Capitan
:: aha hvala mislim da znam sta mislis nesto slicno kao ghosting kao da ostane senka nakon sto se slika ili taskbar ukloni bude tako mozda jednu sekund :: :: :: NISTA BEZ KABLA :: :: :: Izraz nastao za vreme CRT monitora. Jedan od razloga za nastanak Screen Saver-a. Kada ti na ekranu duze vremena stoji jedna ista slika, npr Task Bar, postoji verovatnoca da ce svetlost da ureze tragove/ivice Task Bara na staklo. Probacu da nabavim sliku od monitora od druga, mislim da ces prepoznati sta se desavalo na ekranu : :: :: :: :: :: :: :: sta je burn-in :: :: ::
Dobijem informaciju: telefon sa popravke mogu da podignem ako imam overeno ovlašćenje (u sudu). Prethodni vlasnik mi je to poslao. Ovi u VIPu potvrdili da je sve ok i da prihvataju slanje telefona. E, sad...kako da se zaštitim od gadova u servisu: da mi ne zadržavaju fon duže nego što je neophodno i/ili da mi vrate nepopravljen ili još više oštećen uređaj? Svaki savet u tom smislu je dobrodošao Hvala
bas bih voleo da cujem sta ti je servis rekao na pitanje o burn in-u, mislim da ti to nece uvaziti jer burn in je standardan problem na amoled displejima. mislim da moze da se resi zamenom polarizera (prvi sloj ispod stakla) ali to je previse rizicno za nešto kao što je burn in na status baru koji je svakkao marginalna stvar. a opet moguce je da je ekran `oslabio` u tom delu pa zato ima promena, ali logicnije mi je da je polarizer problem. Menjao sam polarizere par puta ali nikad nisam obratio paznju na to, jer obicno greskom zasecem polarizer pa moram da ga zamenim pri menjanju stakla :D
Ne znam da li postoji aplikacija za Android sa kojom bi mogao da izlečiš burn in.
Pošto je burn in faktički samo gomila stuck pixela kao što se na plazmi to dešava trebalo bi da možeš sa nekim flashevima ekrana da probaš da ih odglaviš.
Ja na mojoj plazmi imam neki gradient koji šeta levo desno u slučaju da mi se burn in javi...
postoji. Čitao sam nešto o tome i kažu da je to, u suštini, izjednačavanje kvaliteta osvetljenja piksela koji nisu burned-in. Tako da na kraju dobiješ ekran koji je ceo oštećen, ali se razlika ne primećuje...
neće apliakcija pomoći tu ništa. da bi iole bilo nekog efekta mora da bude uključen ekran preko 48h na najjačem osvetljenju, koliko je ovo dobro za ekran i za telefon, prosudite sami :D
najbolje da se opustiš i popiješ pivo, a za burn in lek je kao što rekoh jedino nov displej ili zamena polarizera (ja se nadam da jeste,jer vremenom polarizer izgubi svoje svojstvo da polarzuje svetlost i imaš razlike u osvetljenju koje se manifestuju kao burn in)
elem, javi šta kaže servis, ja umreh od želje da saznam :D
Broj postavljenih tema: 60422. Broj poslatih odgovora: 647697. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.