Postoji li u Beogradu neki servis u koji covek moze imati poverenje. Naime o cemu se radi , nameravam da kupim HP pavilion dv9000 kome je `crkao` video cip. kontaktirao sam razne servise svi kazu ...samo donesi.....mi to radimo itd. Neki tvrde da menjaju video cip. Naravno cena otkida. Da li da se upustim u tu avanturu ili da trazim novu plocu ( cija cena je od 200E-400E) sto je suvise skupo. Unapred hvala na savetima.
ne bih ti savetovao da se upustas ni u jednu od tih varijanti, jer postoji velika verovatnoca da se zaebes, jer za te pare maltene imas nov laptop, a jesi razmisljao mozda o tome da ta ploca ima falinku pa joj crkava video chip, sto bas i nije svakidasnje... ps to si je stara fora `mi to radimo, donesi`, u nekim servisima se desava da rasklope ceo lap i da posle ne mogu da ga sastave, pa ga onako zatvore `fuserski` i kazu da ne moze da se popravi, a da menjaju video chip, hm, bas bih to voleo da vidim...
Batali obe varijante, i reanimaciju leša i traženje šminke za leš. To je crklo u roku u kome bi itekako trebalo da radi, i, šta sad pokušavaš? Kao, drugi put će biti bolje? Zgazi te kamion kad prođeš na crveno, a ti posle kažeš da je bila loša karma i probaš ponovo?
Odustani od toga, odi da se častiš sa pljeskom i pivom - colom, čime se već truješ i budi zadovoljan što si odustao od ludog nauma. Trebao si da gledaš Vanju Bulića i onu njegovu emisiju, kad je doveo extra mahera i prevaranta, koji je imao firmu Interplast trade i slične fore, pa bi se prepoznao u njegovoj rečenici kada objašnjava kako uspeva da upeca iskusne poslovne ljude, (i sami prevaranti), privatnike..... a fora je u tome: PONUDIM IM TAKO NISKU CENU DA NE MOGU DA ODOLE. Znaju u sebi da je prevara, ali prosto ne mogu da odole.... (prodavao im jestivo ulje u pola cene u vreme kada ga uopšte nije bilo, da im jedan karton a uzme predujam za kamion, i, nestane...).
:: Batali obe varijante, i reanimaciju leša i traženje šminke za leš. To je crklo u roku u kome bi itekako trebalo da radi, i, šta sad pokušavaš? Kao, drugi put će biti bolje :: Zgazi te kamion kad prođeš na crveno, a ti posle kažeš da je bila loša karma i probaš ponovo :: :: Odustani od toga, odi da se častiš sa pljeskom i pivom - colom, čime se već truješ i budi zadovoljan što si odustao od ludog nauma :: Trebao si da gledaš Vanju Bulića i onu njegovu emisiju, kad je doveo extra mahera i prevaranta, koji je imao firmu Interplast trade i slične fore, pa bi se prepoznao u njegovoj rečenici kada objašnjava kako uspeva da upeca iskusne poslovne ljude, (i sami prevaranti), privatnike..... a fora je u tome: PONUDIM IM TAKO NISKU CENU DA NE MOGU DA ODOLE. Znaju u sebi da je prevara, ali prosto ne mogu da odole.... (prodavao im jestivo ulje u pola cene u vreme kada ga uopšte nije bilo, da im jedan karton a uzme predujam za kamion, i, nestane...) :: :: Next - Next - Next - Accept - Ok ...? Eh? Jbt!!! :: ::
Znam proverenog coveka, drzi servis i popravlja sve zivo, menja sve zive cipove, bilo na desktop varijanti bilo na lap topu.
Ne znam za koliko ces da kupis taj lap top, ali sve je to nesigurno, ako je smesna cena za taj pokvareni lap, mozes da uzmes pa da probas pa ako uspe uspe, mozda ti se i isplati na kraju.
ne preporucujem.. geforce go 7600 je poznat defektan gpu .. problem u proizvodnji .. i da neko uspe da ga odlemi bez profi opreme i zalemi novi .. isto ce da ti vrisne ..
Nije ni 8600 GT M ništa bolji. Diskretnu karticu je moguće zameniti, ako je samo ona problem.
:: :: :: :: ne preporucujem.. geforce go 7600 je poznat defektan gpu .. problem u proizvodnji .. i da neko uspe da ga odlemi bez profi opreme i zalemi novi .. isto ce da ti vrisne ..
Samo nemoj da ides u servis Panda u cvijicevoj 113 ili kod nekog lika koji se zove zoli i radi sa njima. Prvo cip uglavnom samo odleme i ponovo zaleme, a naplate ti kao da su stavili novi i to od zlata, a drogo uglavnom sjebu i ono sto radi na lapu.
Jasno je meni da ulazim u ` mutne vode ` ali mi zivimo u Srbiji, zelimo standard zapada, zato reskiramo i ulazimo u rizik. Ovakva pitanja mnogi ljudi sebi postavljaju. Vasi odgovori, i eventualno adrese proverenih servisa, mnogima bi pomogli. - - -Morate priznati da je HP pavilion dv9000 ono sto mnogi zele, zato i ulecu u kako ja kazem u `mutne vode` - - -
po vama vecina majstora u ovom gradu se bavi prevarom.........a zakleo bih se da pola od vas nikada nije ni imala slicna iskustva s menjanjem cipova........no bez obzira na sve .......subotom na auto pijaci imas decka koji prodaje remontovane racunare....poseduje kompletnu profi oprmu za zamenu cipova ......pa ako imas vremena pojuri ga ......pozzzzz Terminator
ja ne znam za ostale, ali ja mislim da su vecina prevaranti sto se tice naplata.. ja priznajem da nisam imao iskustva s menjanjem cipova, zato i kazem da bih to voleo da vidim, a nagledao sam se profesionalaca sa profi opremama, ali za tako nesto je itekako potrebna advanced oprema i uslovi, nego s druge strane i ti cipovi mogu se naci samo preko, prvo sto kostaju dosta, drugo sto je problem nabaviti ih, a trece, ja kapiram, znaci necu da tvrdim, da cak i posle zamene istog desi se da cudo ne proradi....i sta smo uradili?
Serviseri i serviseri, servisi i Servisi :)))))))))
26.08.2009. 14:36
#135453
status: user broj poruka: 36
E pa sve si rekao samo ne cenu popravke, s druge strane mnogi servisi i ne žele da kažu cenu dok ne vide uređaj i počnu da rade na njemu, a ako ne uspeju posle oni drugi, tj, ostali i ini ne žele da prime uređaj po kome je neko već nešto `bunario`, tako da ako postoji zvanični HP servis za laptopove odnesi ga tamo, a ako oni kažu da to ne servisiraju i da je uređaju prošao životni vek odn. servisni period ili šta već i kako to zovu zaređaj po servisima, ja bih se recimo najpre obratio Pakomu ili Imtelu kao jednom od većih dobavljača koji bi morali da imaju i nešto pouzdaniji servisni kadar nego pojedinci slobodni strelci...
A što se tiče crkavanja čipa i to ima osnova da se posumnja da nije crkao sam od sebe već da je neka spoljna komponenta to izazvala, dok po pitanju servisera mogu da kažem samo ovo, ličnim okom viđeno: odokativno bez ikakvog merenja on prvo posumnja na određeni čip - komponentu, menja i ako radi OK, ako ne radi onda pojedini oprezniji se hvataju instrumenta, merenja, šeme i razmišljanja dok većina menja, psuje što su im uvalili neispravne servisne komponente - čitaj čipove itd,. i vraća vam uređaj kao nepopravljiv, dok vi u čudu s oproštenjem blenete, tj. gledate belo i pitate se da li je to uopšte moguće. dakle bez priložene diplome inženjera elektronike i nekog drugog certifikata od firme za koju servisira ne bih ti preporučio da ulaziš u avanturu popravke, a što se tiče konstatacije svako bi poželeo da ima HP Pavilion, ja iskreno i ne znam konketno o kom modelu je reč, meni je laptop laptop, a što ovaj ima ovo a nema ono, maaaaa... to su sve sitnice koje pumpaju cenu a eventualno malo znače prosečnom korisniku. tek kupac koji kupuje takav urеđaj za tačno određenu namenu treba da razmišlja da li da da toliki novac i da li mu je ta opcija uopšte i potrebna.
Toliko od mene, bojim se da je možda bilo i previše, pozdrav i srećno!!!
Prvo, potpuno se slažem sa svim što je napisao janbpx. Evo mog iskustva. Pre dve i po godine uspeo sam da polomim nožicu na Pentium Prescott 3.0 Ghz. U nekoliko prodavnica kompjutrske opreme serviseri su mi rekli da je ComTrade servis najbolji i najopremljeniji u gradu. Čovek mi je sredio proc za jedan dan i cena je bila sasvim pristojna. Verujem da će mnogi sad da skoče i pljuju ComTrade i ja ću se sa svima složiti. Međutim, ovde je reč o servisu a ne o njihovim prodavnicama i cenama.
Servis je na Novom Beogradu, Savski nasip 7. Jedna stanica posle buvljaka, pa preko puta ka reci. Telefon centrale servisa je bio (ne znam da li su nešto menjali) 209-67-00 Zovi i pitaj. Verujem da će ti odmah reći da li rade ili ne takve stvari.
Nightbird ISKUSTVO - Proporcionalno količini uništene opreme. HOBI - Način umaranja tokom slobodnog vremena.
Bilo bi interesantno porazgovarati sa covekom koga preporucujes, zato te molim posalji mi broj telefona ili kako da stupim u vezu sa njim. Unapred hvala!! Pozdrav
Na jednom predavanju kako se planira i misil i slično..., Englezi su nam - nakon saslušanih raznih ideja koje smo imali... s neba u rebra rekli: samo budale računaju na sreću... ja sam se tada poprilično naljutio i digao nos. Ali, posle prespavanih noći, shvatio sam da je tako... (ma, znao sam odmah, ali istina boli). Na sreću računaju političari kada izlaze na izbore, lažu birače i kradu posle izbora nadajući se da ih neće pre vremena provaliti, na sreću računaju đaci, studenti... kad izlaze na ispite i kontrolne, na sreću računaju seljaci kad neće da ulažu u agrotehničke mere, na sreću računaju Zvezda i Partizan i Milojko Pantić, na sreću računaju svi koji se žene i čekaju bebe.... pa eto dokle smo `dogurali`. Odosmo u PM (nije Partition magic... ali slično). Next - Next - Next - Accept - Ok ...? Eh? Jbt!!!
Zaboravi na takve varijante! Nikome nebih preporucio da kupi polovni laptop ni ispravan (da valja, ne bi bio u prodaji), a kamoli neispravan! Jedino ako je cena smesno mala i mozes da budes siguran da nisi na gubitku ako prodas ispravne komponente (memoriju, hdd, optiku...)
Jos jedna stvar: Mislim da je to model samo za americko trziste (99% siguran mada ima i posebnih modela za nemacko i EMEA trziste jer imam 2 komada HP paviliona kod mene u servisu za koje ne mogu da nabavim delove) a politika HP-a je da delove za americke modele ne salju u evropu ni pod tackom razno! Doduse, neki delovi su univerzalni za mnoge laptope pa se mogu naci i kod nas. I pogledaj servisno uputstvo za taj laptop, nigde se ne spominje zamena grafike: http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01311536.pdf
Nadam se da sam ti pomogao u odluci da ga ne kupis! ________________________ Ja sam najpametniji... ...kaze moj desetogodisnji sin!
Re: Serviseri i serviseri, servisi i Servisi :)))))))))
27.08.2009. 01:43
#135573
status: user broj poruka: 264
`dakle bez priložene diplome inženjera elektronike i nekog drugog certifikata od firme za koju servisira ne bih ti preporučio da ulaziš u avanturu popravke`
Ovako nesto smetnuto nisam skoro citao. Ne mislis valjda da ce neko sa diplomom elektrotehnickog fakulteta da ti radi servis u nekoj firm za 10EUR po komponenti? osim ako to zeli i voli. To mozda oni sa vise skole moraju ali sumnjam da bi se ovi tako `nisko` spustili jer ipak oni sebe smatraju za klasu. Zato se on zove inzenjer - onaj koji osmislja, pravi i nadgleda a ne servisira - to rade zanatlije. Osim ako su monitori i napajanja ili neki skupi uredjaji u medicini ili mernoj tehnici kao sto su bazdarenja i slicno tu vec ima posla ostalo se sve menja od oka i to vecina ima samo srednju skolu a manjina ima visu. E sada Shone kaze da ima neko ko to sve menja ja isto sumnjam da ovde iko moze da zameni cipset i slicno mozda samo da ga produva vrelim vazduhom i sredi hladne lemove ali vise od toga sumnjam da mogu. To je moje misljenje i iskustvo nemorate se sloziti.
:: E pa sve si rekao samo ne cenu popravke, s druge strane mnogi servisi i ne žele da kažu cenu dok ne vide uređaj i počnu da rade na njemu, a ako ne uspeju posle oni drugi, tj, ostali i ini ne žele da prime uređaj po kome je neko već nešto `bunario`, tako da ako postoji zvanični HP servis za laptopove odnesi ga tamo, a ako oni kažu da to ne servisiraju i da je uređaju prošao životni vek odn. servisni period ili šta već i kako to zovu zaređaj po servisima, ja bih se recimo najpre obratio Pakomu ili Imtelu kao jednom od većih dobavljača koji bi morali da imaju i nešto pouzdaniji servisni kadar nego pojedinci slobodni strelci.. :: :: A što se tiče crkavanja čipa i to ima osnova da se posumnja da nije crkao sam od sebe već da je neka spoljna komponenta to izazvala, dok po pitanju servisera mogu da kažem samo ovo, ličnim okom viđeno: odokativno bez ikakvog merenja on prvo posumnja na određeni čip - komponentu, menja i ako radi OK, ako ne radi onda pojedini oprezniji se hvataju instrumenta, merenja, šeme i razmišljanja dok većina menja, psuje što su im uvalili neispravne servisne komponente - čitaj čipove itd,. i vraća vam uređaj kao nepopravljiv, dok vi u čudu s oproštenjem blenete, tj. gledate belo i pitate se da li je to uopšte moguće. dakle bez priložene diplome inženjera elektronike i nekog drugog certifikata od firme za koju servisira ne bih ti preporučio da ulaziš u avanturu popravke, a što se tiče konstatacije svako bi poželeo da ima HP Pavilion, ja iskreno i ne znam konketno o kom modelu je reč, meni je laptop laptop, a što ovaj ima ovo a nema ono, maaaaa... to su sve sitnice koje pumpaju cenu a eventualno malo znače prosečnom korisniku. tek kupac koji kupuje takav urеđaj za tačno određenu namenu treba da razmišlja da li da da toliki novac i da li mu je ta opcija uopšte i potrebna :: :: Toliko od mene, bojim se da je možda bilo i previše, pozdrav i srećno!! :: ::
Broj postavljenih tema: 60436. Broj poslatih odgovora: 647769. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.