Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Ploče, procesori i memorije
Likovi iz Gigabyte-a
STRANA 1 OD 1
peguar Likovi iz Gigabyte-a 30.11.2009. 09:21 T22377

status: user
broj poruka: 332
Postavio sam im pitanje vezano za BIOS 28. januara a odgovor je stigao sinoc. Za ovaj vremenski period mogao sam da se ozenim i da dobijem dete, cak sam zaboravio da sam ih i pitao nesto.

Stvarno su majmuni.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gilopile Re: Likovi iz Gigabyte-a 30.11.2009. 09:36 #163328

status: user
broj poruka: 9459
Hahaha, sto bi se rekolo:`sa malim zakasnjenjem`

P.S. bolje ikad,neko nikad:)


(c) 1982 Sinclair research Ltd

:: Postavio sam im pitanje vezano za BIOS 28. januara a odgovor je stigao sinoc. Za ovaj vremenski period mogao sam da se ozenim i da dobijem dete, cak sam zaboravio da sam ih i pitao nesto.
::
:: Stvarno su majmuni.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Modena hahaha 30.11.2009. 10:31 #163337

status: user
broj poruka: 497
Kakvi kraljevi :)


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MaliAbner Ehhh... pa nisi ti pisao AutoDESK-u ili Adobe{tu} 30.11.2009. 10:36 #163339

status: user
broj poruka: 7783
Video bi ti sta je cekanje Godoa...
Odgovor za pitanje nikad neces dobiti, bar ne od tehnicke podrske.

A AutoDESK-u uredno placas pretplatu.

Tako da je odgovor Gigabyte-a stvarno efikasan.

Tomato Republic Of Serbia !!!

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
LonleyMax Pa svi rade sa `malim` zakasnjenjam... 30.11.2009. 10:38 #163341

status: user
broj poruka: 1475
Asus odgovara uglavnom posle 3 meseca, a ako imas srece onda za 2 nedelje! xD

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=599722

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic .. 30.11.2009. 10:49 #163342

status: user
broj poruka: 19073
ja sam svojevremeno od Abit-a dobijao odgovore u roku od 2 dana, nesto sam se zezao oko BIOS-a, eh kakav je bio taj Abit, steta sto ga nema vise...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gilopile Re: .. 30.11.2009. 10:55 #163343

status: user
broj poruka: 9459
Pa da,evo jos imam moju Abit is7,extra ploha:).

(c) 1982 Sinclair research Ltd

:: ja sam svojevremeno od Abit-a dobijao odgovore u roku od 2 dana, nesto sam se zezao oko BIOS-a, eh kakav je bio taj Abit, steta sto ga nema vise..
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic @gilopile 30.11.2009. 11:03 #163345

status: user
broj poruka: 19073
extra ploca, a ostala je i legenda ona IC7, ja sam imao AB9 pro plocu sa 965 chip-setom, koja je imala u listi poslednje procesore serije 6xxx, a meni su iz Abit-a poslali neki beta bios, koji jos uvek nije razvijen i opusteno mi je na njoj radio E8400 procesor, neverovatno.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
pajser13 re 30.11.2009. 11:39 #163347

status: user
broj poruka: 82
Ja sam im ranije postavljao par pitanja i sve su odgovarali u roku od dan-dva, samo sto nisu slali na mail nego im se logujes mailom gde si postavio pitanje i vidis status poruke

pozdrav
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
philli Evo 30.11.2009. 12:02 #163350

status: user
broj poruka: 65
kakva su moja iskustva sa podrskom proizvodjaca hardvera:

- Asus (problem sa plocom) - odgovor posle 3 dana
- Kingston (problem sa flash memorijom) - istog dana
- Canon (zamena ccd chipa) - istog dana
- Nokia (zamena neispravne baterije) - istog dana
- LC Power (pitanje u vezi napajanja) - istog dana
- NZXT (pitanje u vezi kucista) - nikad nisam dobio odgovor

Gigabyte je jedna od vodecih kompanija za proizvodnju hardware-a (ploce, graficke ...) i bez obzira sto ima veliki broj korisnika i postavljenih pitanja svakog dana njihovoj tehnickoj podrsci, ne sme da dozvoli sebi takvu ne ozbiljnost.
Moju naklonost odredjenom brendu kupuje prvenstveno kvalitet, ali i sitnice, a jedna od bitnijih sitnica je i tehnicka podrska. Ja znam da nikada necu kupiti nesto od proizvoda firme NZXT.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
kidecar Nije bas tako u mom slucaju, barem 30.11.2009. 12:53 #163356

status: user
broj poruka: 31
Hm, ja bas naprotiv imam samo pohvale za Gigabyte Tech Support

I to bas na pitanje za BIOS, tipa poslao juce, dobio odgovor danas-naravno, ide se preko njihovog online sistema podrske, mejl nije poslat na neku `privatnu` adresu Gigabyte-a, vec preko njihovog sistema webmail-a

Kad se ulogujes, imas u svakom trenutku status tvog mejla-da li je primljen, procitan, odgovor tehnicara se sprema, itd..

Tako da ne treba generalizovati stvari-ako se ide preko linka http://www.gigabyte.com.tw/Support/ServiceCenter.aspx, na sve ljudi odgovore, u vrlo razumnom roku i veoma ljubazno.

To je moje iskustvo sa GA...

Poz

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60436. Broj poslatih odgovora: 647772.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs