Postavio sam im pitanje vezano za BIOS 28. januara a odgovor je stigao sinoc. Za ovaj vremenski period mogao sam da se ozenim i da dobijem dete, cak sam zaboravio da sam ih i pitao nesto.
:: Postavio sam im pitanje vezano za BIOS 28. januara a odgovor je stigao sinoc. Za ovaj vremenski period mogao sam da se ozenim i da dobijem dete, cak sam zaboravio da sam ih i pitao nesto. :: :: Stvarno su majmuni.
:: ja sam svojevremeno od Abit-a dobijao odgovore u roku od 2 dana, nesto sam se zezao oko BIOS-a, eh kakav je bio taj Abit, steta sto ga nema vise.. :: :: ::
extra ploca, a ostala je i legenda ona IC7, ja sam imao AB9 pro plocu sa 965 chip-setom, koja je imala u listi poslednje procesore serije 6xxx, a meni su iz Abit-a poslali neki beta bios, koji jos uvek nije razvijen i opusteno mi je na njoj radio E8400 procesor, neverovatno.
Ja sam im ranije postavljao par pitanja i sve su odgovarali u roku od dan-dva, samo sto nisu slali na mail nego im se logujes mailom gde si postavio pitanje i vidis status poruke
kakva su moja iskustva sa podrskom proizvodjaca hardvera:
- Asus (problem sa plocom) - odgovor posle 3 dana - Kingston (problem sa flash memorijom) - istog dana - Canon (zamena ccd chipa) - istog dana - Nokia (zamena neispravne baterije) - istog dana - LC Power (pitanje u vezi napajanja) - istog dana - NZXT (pitanje u vezi kucista) - nikad nisam dobio odgovor
Gigabyte je jedna od vodecih kompanija za proizvodnju hardware-a (ploce, graficke ...) i bez obzira sto ima veliki broj korisnika i postavljenih pitanja svakog dana njihovoj tehnickoj podrsci, ne sme da dozvoli sebi takvu ne ozbiljnost. Moju naklonost odredjenom brendu kupuje prvenstveno kvalitet, ali i sitnice, a jedna od bitnijih sitnica je i tehnicka podrska. Ja znam da nikada necu kupiti nesto od proizvoda firme NZXT.
Hm, ja bas naprotiv imam samo pohvale za Gigabyte Tech Support
I to bas na pitanje za BIOS, tipa poslao juce, dobio odgovor danas-naravno, ide se preko njihovog online sistema podrske, mejl nije poslat na neku `privatnu` adresu Gigabyte-a, vec preko njihovog sistema webmail-a
Kad se ulogujes, imas u svakom trenutku status tvog mejla-da li je primljen, procitan, odgovor tehnicara se sprema, itd..
Broj postavljenih tema: 60436. Broj poslatih odgovora: 647772. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.