5820k @ 4.5ghz Alphacool NexXxoS Cool Answer 360 D5 / UT Asus x99-S | EK Asus X99 Monoblock Asus R9 280X Dc2T 4x4gb Avexir Core Red 3200mhz CL15 Samsung 840 EVO 256gb 1tb WD Black Seasonic 760w XP2 Platinum CM Storm Stryker <
Kutalion, daj nemoj me zajebavati. Ako se i ne pominje to nije razlog da je ne pomenem ako mislim da je bitno. Nije ovo Biblija da ne sme ništa da se menja, mada bih ja i tamo svašta promenio :p
A gosn Markoviću, zar vi ne rekoste da imate Kingston ssd i da ste zadovoljni njime? Ili vas je izneverio u zadnje vreme, Bog da mu dušu prosti?
Ali tema je o uticaju brzine rama na FPS u igrama... kako si ti dosao do uticaja SSD-a na sistem je van mog poimanja.
5820k @ 4.5ghz Alphacool NexXxoS Cool Answer 360 D5 / UT Asus x99-S | EK Asus X99 Monoblock Asus R9 280X Dc2T 4x4gb Avexir Core Red 3200mhz CL15 Samsung 840 EVO 256gb 1tb WD Black Seasonic 760w XP2 Platinum CM Storm Stryker <
Pa lepo, ssd neuporedivo više poboljšava ukupan doživljaj nego neka mizerna razlika u brzini memorije. Tako sam došao jer tako posmatram stvar. Da li sam sada malo prišao perimetru tvog poimanja?
Sad, druga je stvar što sam bio jeftin i kupio đubre. Mada koliko shvatam, ni sa Kingstonom nisam morao bolje da prođem. Otkud znam šta valja, očigledno je tehnologija neusavršena i puna škarta. Ili ga barem ovde valjaju.
Ja rekao? Kad? Ja nikad nisam imao Kingston SSD, imao sam 64GB Crucial, OCZ 128GB i sada Intel 120GB, nesto si pobrkao. S druge strane, znam nekoliko ljudi koji se uopste nisu usrecili Kingston-om, a inace u zivotu ne bih kupio Kingston SSD. Jedini covek za koga znam da je zadovoljan Kingston SSD-om je Peki, i mozda je on jedini . Imam njihovu memoriju Grey i njom sam vec jako zadovoljan.
@Sky, po prognozi nece biti toplo minimum nedelju dana, jos samo da resimo ovo za voznju
@alrad, trebao si da uzmes recimo Crucial, on je ok sa cenom a izuzetno kvalitetan.
:: :: Kutalion, daj nemoj me zajebavati. Ako se i ne pominje to nije razlog da je ne pomenem ako mislim da je bitno. :: Nije ovo Biblija da ne sme ništa da se menja, mada bih ja i tamo svašta promenio : :: :: A gosn Markoviću, zar vi ne rekoste da imate Kingston ssd i da ste zadovoljni njime :: Ili vas je izneverio u zadnje vreme, Bog da mu dušu prosti :: ::
Da, pomešao sam, rekao si Intel a ja sam nekako permutovao sa Kingston. Pardon, valjda zbog memorije.
`Kada si bio skeptican, trebao si da iskesiras za Intel sa 5god. garancije i da te ne boli glava. Mozda bih eventualno uzeo Crucial, dalje ne bih ceprkao po brendovima.`
I Samsung je valjda ok, ne znam. Mada zavisi i gde kupuješ, ako je od preko valjda si srećniji nego lokalno.
Mada što kaže naš narod `ništa nije tako loše kao Wayward Pines sezona 2`.
Jeste, to je moja recenica, ja sam uzeo skuplji Intel, nisam hteo Samsung, ali Samsung je definitivno za preporuku zbog garancije i kvaliteta, gde god ga kupio, kao i Intel, za Crucial sam dao preporuku jer je jeftiniji a odlican, sa kracom garancijom. A Wayward pines jos nije dosao na red, ne znam da li ce ikad..
:: :: Da, pomešao sam, rekao si Intel a ja sam nekako permutovao sa Kingston. Pardon, valjda zbog memorije :: :: `Kada si bio skeptican, trebao si da iskesiras za Intel sa 5god. garancije i da te ne boli glava. Mozda bih eventualno uzeo Crucial, dalje ne bih ceprkao po brendovima. :: :: I Samsung je valjda ok, ne znam. Mada zavisi i gde kupuješ, ako je od preko valjda si srećniji nego lokalno :: :: Mada što kaže naš narod `ništa nije tako loše kao Wayward Pines sezona 2` :: ::
Iskreno ne dobijas apsolutno nista.Sve ti je sviranje qu.cu,samo trosis pare.Na prvom linku ti je DDR4 2133 vs DDR4 3200 http://bit.ly/29E0PaH Drugi link je DDR3 1600(9-9-9-28) pa do DDR4 3200. http://bit.ly/29E209U Ove razlike Supermen ne moze da provali.
Treba malo vise uci u materiju u vezi brze memorije i boljih latencija, da bi se moglo razumeti, koliko utice memorija na framerate u igrama.
Prvo, problem kod ovog testa je u latencijama ovih DD4 memorija. DDR4 2133mhz na CL13 DDR4 3200mhz na CL16 Prevelika je razlika u latencijama, ( da kazem tri nivoa vrednosti ), i onda u tom slucaju cak i vece brzine memorije nemaju prednost, jer se sa bas mnogo boljim latencijama, stize razlika u brzini. Drugo, testirane igre u ovom testu su na rezoluciji 1440p., gde je rezultat i razlika manja u odnosu na 1080p. ( jer je gpu vise uposljen ) I trece, vrlo je bitno u svakoj igri naci mesto i scenu (u samoj igri) koje je cpu i memorijski bound zahtevno i onda se rade testovi. Ja sam testirao, Crysis 3, nije u svim scenama memorijski zahtevan. GTA V, in game benchmark je slabo memorijski zahtevanm dok u samom gameplay-u igre, voznja kroz ulice i grad, sa maximalnom populacijom, je cpu i memory dosta zahtevno. Witcher 3, cpu i memory najzahtevnije scene su u Novigradu, i tu se dobijaju najvece razlike, oko 10 - 20%, za bolji klok procesora i brzu memoriju sa boljim latencijama....itd....
Apsolutno ne vidim problem.To su fabicke latencijame.A ko uspe ili zna da skine sa 3200 CL16 na CL13 budi siguran da taj ne igra igrice.Imas terstova koliko hoces na tu temu. http://bit.ly/29Ef13r. Evo ti link i za DD3 http://bit.ly/29EgfM6 A to sto si ti testirao https://www.youtube.com/watch?v=9bIYhRxlEmY E sad ako je bitno da imas 5 do 10fps bolji rezultat na par sekundi u igri onda se slazem sa tvojim tumacenjem stvari.
:: Treba malo vise uci u materiju u vezi brze memorije i boljih latencija, da bi se moglo razumeti, koliko utice memorija na framerate u igrama :: :: Prvo, problem kod ovog testa je u latencijama ovih DD4 memorija. :: DDR4 2133mhz na CL1 :: DDR4 3200mhz na CL1 :: Prevelika je razlika u latencijama, ( da kazem tri nivoa vrednosti ), i onda u tom slucaju cak i vece brzine memorije nemaju prednost, jer se sa bas mnogo boljim latencijama, stize razlika u brzini :: Drugo, testirane igre u ovom testu su na rezoluciji 1440p., gde je rezultat i razlika manja u odnosu na 1080p. ( jer je gpu vise uposljen :: I trece, vrlo je bitno u svakoj igri naci mesto i scenu (u samoj igri) koje je cpu i memorijski bound zahtevno i onda se rade testovi :: Ja sam testirao :: Crysis 3, nije u svim scenama memorijski zahtevan :: GTA V, in game benchmark je slabo memorijski zahtevanm dok u samom gameplay-u igre, voznja kroz ulice i grad, sa maximalnom populacijom, je cpu i memory dosta zahtevno :: Witcher 3, cpu i memory najzahtevnije scene su u Novigradu, i tu se dobijaju najvece razlike, oko 10 - 20%, za bolji klok procesora i brzu memoriju sa boljim latencijama....itd... :: ::
Da, naravno to su po defaultu latencije, nista sporno, neko i nezna kako da nasteluje latencije ( doskora i ja nisam imao pojma, pa sam naucio osnovne postavke )/
Nego sam samo hteo da objasnim zasto u tim testovima za DDR4 memoriju, nema dobitaka u fps-u ( zbog velike razlike u latencijama). Inace, neko ko ima memoriju na 1.600mhz sa losim latencijama, prelaskom na 2.400mhz memoriju sa dobrim latencijama, imace najveci napredak u perfomasnama. Recimo, meni licno, moze i da znaci tih nekih dodatnih 5 - 10fps. Jer koristim V-sync i 60fps. lock za sve igre i neki put je grafika na granici prosecnog minimimuma u nekoj igri, od oko 60fps. i onda je u takvoj situaciji, svaki `frejmic` bitan, da ne bi pao mnimimum fps mnogo i puno puta tokom igre, na ispod 60fps., jer se dobija izrazen stuttering. Tako odprilike ja gledam na ovu stvar u vezi brze memorije i prakticene primene u gamingu....
Sve je to u redu, ali članak sa početka teme pokazuje više nego primetne razlike u nekim naslovima, tu nema nikakve dileme, veća brzina i manja latencija su svakako plus za frejmove. Ukratko, dobra memorija u nekim naslovima prevazilazi i najjači OC GPU-a. Negde je razlika očigledna, a negde nije.
Sigurno je da ne važi ono penzionersko pravilo `ma kakva memorija, samo ubodi i to je to`, a pogotovo ne važi pravilo `brza memorija je bolja za frejmove` jer džava frekvencija ako je latencija u čabru.
I uopšte nije lako skinuti CL16 na CL13 to je više nego zahtevan overclock.
:: Apsolutno ne vidim problem.To su fabicke latencijame.A ko uspe ili zna da skine sa 3200 CL16 na CL13 budi siguran da taj ne igra igrice.Imas terstova koliko hoces na tu temu :: http://bit.ly/29Ef13r :: Evo ti link i za DD3 http://bit.ly/29EgfM :: A to sto si ti testirao https://www.youtube.com/watch?v=9bIYhRxlEmY E sad ako je bitno da imas 5 do 10fps bolji rezultat na par sekundi u igri onda se slazem sa tvojim tumacenjem stvari :: :: Hero 8,6700K,H-100,Predator 16GB,390X,Nitro 850,HyperX 120GB,U7,7C :: :: :: :: Treba malo vise uci u materiju u vezi brze memorije i boljih latencija, da bi se moglo razumeti, koliko utice memorija na framerate u igrama :: :: :: :: Prvo, problem kod ovog testa je u latencijama ovih DD4 memorija. :: :: DDR4 2133mhz na CL1 :: :: DDR4 3200mhz na CL1 :: :: Prevelika je razlika u latencijama, ( da kazem tri nivoa vrednosti ), i onda u tom slucaju cak i vece brzine memorije nemaju prednost, jer se sa bas mnogo boljim latencijama, stize razlika u brzini :: :: Drugo, testirane igre u ovom testu su na rezoluciji 1440p., gde je rezultat i razlika manja u odnosu na 1080p. ( jer je gpu vise uposljen :: :: I trece, vrlo je bitno u svakoj igri naci mesto i scenu (u samoj igri) koje je cpu i memorijski bound zahtevno i onda se rade testovi :: :: Ja sam testirao :: :: Crysis 3, nije u svim scenama memorijski zahtevan :: :: GTA V, in game benchmark je slabo memorijski zahtevanm dok u samom gameplay-u igre, voznja kroz ulice i grad, sa maximalnom populacijom, je cpu i memory dosta zahtevno :: :: Witcher 3, cpu i memory najzahtevnije scene su u Novigradu, i tu se dobijaju najvece razlike, oko 10 - 20%, za bolji klok procesora i brzu memoriju sa boljim latencijama....itd... :: :: :: ::
I ja sam to gledao kad sam kupovao memoriju.Ovce su za sisanje uvek bile i bice.U se, i u svoje kljuse .Za igranje GPU,sto jaci CPU i po meni mnogo bitnije kolicina nego brzina rama.
:: Sve je to u redu, ali članak sa početka teme pokazuje više nego primetne razlike u nekim naslovima, tu nema nikakve dileme, veća brzina i manja latencija su svakako plus za frejmove. Ukratko, dobra memorija u nekim naslovima prevazilazi i najjači OC GPU-a. Negde je razlika očigledna, a negde nije :: :: Sigurno je da ne važi ono penzionersko pravilo `ma kakva memorija, samo ubodi i to je to`, a pogotovo ne važi pravilo `brza memorija je bolja za frejmove` jer džava frekvencija ako je latencija u čabru :: :: I uopšte nije lako skinuti CL16 na CL13 to je više nego zahtevan overclock :: :: :: :: Apsolutno ne vidim problem.To su fabicke latencijame.A ko uspe ili zna da skine sa 3200 CL16 na CL13 budi siguran da taj ne igra igrice.Imas terstova koliko hoces na tu temu :: :: http://bit.ly/29Ef13r :: :: Evo ti link i za DD3 http://bit.ly/29EgfM :: :: A to sto si ti testirao https://www.youtube.com/watch?v=9bIYhRxlEmY E sad ako je bitno da imas 5 do 10fps bolji rezultat na par sekundi u igri onda se slazem sa tvojim tumacenjem stvari :: :: :: :: Hero 8,6700K,H-100,Predator 16GB,390X,Nitro 850,HyperX 120GB,U7,7C :: :: :: :: :: :: :: Treba malo vise uci u materiju u vezi brze memorije i boljih latencija, da bi se moglo razumeti, koliko utice memorija na framerate u igrama :: :: :: :: :: :: Prvo, problem kod ovog testa je u latencijama ovih DD4 memorija. :: :: :: DDR4 2133mhz na CL1 :: :: :: DDR4 3200mhz na CL1 :: :: :: Prevelika je razlika u latencijama, ( da kazem tri nivoa vrednosti ), i onda u tom slucaju cak i vece brzine memorije nemaju prednost, jer se sa bas mnogo boljim latencijama, stize razlika u brzini :: :: :: Drugo, testirane igre u ovom testu su na rezoluciji 1440p., gde je rezultat i razlika manja u odnosu na 1080p. ( jer je gpu vise uposljen :: :: :: I trece, vrlo je bitno u svakoj igri naci mesto i scenu (u samoj igri) koje je cpu i memorijski bound zahtevno i onda se rade testovi :: :: :: Ja sam testirao :: :: :: Crysis 3, nije u svim scenama memorijski zahtevan :: :: :: GTA V, in game benchmark je slabo memorijski zahtevanm dok u samom gameplay-u igre, voznja kroz ulice i grad, sa maximalnom populacijom, je cpu i memory dosta zahtevno :: :: :: Witcher 3, cpu i memory najzahtevnije scene su u Novigradu, i tu se dobijaju najvece razlike, oko 10 - 20%, za bolji klok procesora i brzu memoriju sa boljim latencijama....itd... :: :: :: :: :: ::
Taj test sa pocetka teme sa videom, problem u tom testu je taj, sto nisu napisali kolike su latencije koristili za te sve memorije na testu. Na skoro svim sajtovima gde su testirali razlicite brzine, recimo, kada su uporedjivali 2.400 vs 1.600 bzrine, latencije na obe memorije su skoro uvek na CL9.
To nije bas relno stanje stvari, jer, memorija na 1.600 lagano moze da ide na CL8 latencije, dok memorija na 2.400 tesko moze manje od CL9 ( govorim o normalmim klokovanjima memorije, sa voltazama do maximum 1.7v ). Zbog toga i su verovatno rezultati na tom DF testu nesto visi u odnsosu na realno stanje stvari u gamingu.
Ja kada sam testirao brzine memorije i latencije, uzeom sam takodje odnos 2.400 vs 1.600 i onda sam, pravio razne kombinacije za letencije na obe memorije i dobijao sam i razlicite rezultate. Dobici u perfomansama su bili od 20 -25% za slabo zategnute latencije na obe brzine, pa onda oko 20% razlike, za drugacije postavke za latencije na obe memorije itd.... Dok je neki najrealniji rezultat kada se poredi 2.400 CL9 vs 1.600 CL 8, gde se dobijaju rezultati oko 10 - 15% u proseku......
Tako da, na osnovu testova koje sam ja odradio i na osnovu analize skoro svih mogucih rezultata koji postoje na net-u, mislim, da kada se predje sa 1.600 na 2.400 memoriju i kada se nesto zategnu latencija, dobici koje se dobijaju na visini fps-a u igrama, su u proseku oko 10 - 15% u cpu i memory bound situacijama koje postoje u svakoj igri itd....
Dobro to je tako kako kazes jer si ti testirao.Moje pitanje tebi je koliko vremenski u ℅ imas taj bolji fps od 10 -15℅ u single kampanji. Grafike se menjaju za taj procenat.
:: @SPAKLIEY :: Moram jos malo nesto da dodam. :: :: Taj test sa pocetka teme sa videom, problem u tom testu je taj, sto nisu napisali kolike su latencije koristili za te sve memorije na testu :: Na skoro svim sajtovima gde su testirali razlicite brzine, recimo, kada su uporedjivali 2.400 vs 1.600 bzrine, latencije na obe memorije su skoro uvek na CL9 :: :: To nije bas relno stanje stvari, jer, memorija na 1.600 lagano moze da ide na CL8 latencije, dok memorija na 2.400 tesko moze manje od CL9 ( govorim o normalmim klokovanjima memorije, sa voltazama do maximum 1.7v ) :: Zbog toga i su verovatno rezultati na tom DF testu nesto visi u odnsosu na realno stanje stvari u gamingu :: :: Ja kada sam testirao brzine memorije i latencije, uzeom sam takodje odnos 2.400 vs 1.600 i onda sam, pravio razne kombinacije za letencije na obe memorije i dobijao sam i razlicite rezultate :: Dobici u perfomansama su bili od 20 -25% za slabo zategnute latencije na obe brzine, pa onda oko 20% razlike, za drugacije postavke za latencije na obe memorije itd... :: Dok je neki najrealniji rezultat kada se poredi 2.400 CL9 vs 1.600 CL 8, gde se dobijaju rezultati oko 10 - 15% u proseku..... :: :: Tako da, na osnovu testova koje sam ja odradio i na osnovu analize skoro svih mogucih rezultata koji postoje na net-u, mislim, da kada se predje sa 1.600 na 2.400 memoriju i kada se nesto zategnu latencija, dobici koje se dobijaju na visini fps-a u igrama, su u proseku oko 10 - 15% u cpu i memory bound situacijama koje postoje u svakoj igri itd... :: ::
Pa, sve zavisi, kao sto sam vec naglasavao, od toga koliko je koja scena cpu i memorijski zahtevna u nekoj igri. Recimo, GTA V je u gradu konstantno memorijski bound itd. Kao sto sam rekao, meni licno, je potreban svaki `frejmic`, za 60fps lock i svaki pad ispod ( 60fps ), stvara veliki stutering. S te strane, svaki boost u perfomansama, da li kroz overklok grafike, procesora ili memorije, je dobro dosao i utice na stabilnost fps-a i fluidnosti u igrama....itd..
5820k @ 4.5ghz Alphacool NexXxoS Cool Answer 360 D5 / UT Asus x99-S | EK Asus X99 Monoblock Asus R9 280X Dc2T 4x4gb Avexir Core Red 3200mhz CL15 Samsung 840 EVO 256gb 1tb WD Black Seasonic 760w XP2 Platinum CM Storm Stryker <
Kolicina memorije ne igra nikakvu ulogu u pefomansama, o tome se ovde i ne prica, potpuno je bezpredmetno, samo kada igra trazi vise od 8GB, onda nastaje problem i odredjeni micro stuttering, zbog manjka RAM memorije.
Drugi video, Tomb 2016, igra je pretezno gpu bound i zbog toga moraju da se nadju scene u igri koje su cpu i memory zahtevne.
Drugo, taj gameplay koji je izabran za testiranje, prvi minut, apsolutno gpu bound scene, nista se ne desava na ekranu, samo se prikazuje kretanje Lare i okolina i pejsazi,.....takve scene su u svakoj igri 99% gpu zavisne.
Drugi deo gameplaya, uglavnom skriptovane i cut scene, ( znaci, uvek kad prelazis taj nivo, ista radnja ce se desavati svaki put ), i ovakve scene su u svakoj igri 99% gpu bound zavisne, sve je na grafici, cpu i memorjia nemaju skoro nikakvu ulogu u takvim situacijama....znaci, memorija uopste ne moze doci do izrazaja u ovako odabranim scenama.
Trece, iste latencije i za 2100 i 3000 brzinu memorije na CL15, nije objektivan scenario ( vec sam pisao o tome ), moraju latencije za 2100 memoriju da budu mnogo nize, minimum CL9, ovako i kada bi i bile razlike, ne bi bili objektivni i realni procenti razlike, bili bi mnogo visi, nego sto se u gamingu mogu dobiti...
Bavio sam se mesecima, kroz onu moju temu na benchu, uticajem brzine i latencija na fps u igrama, pogledao sam skoro sve testove koje postoje na net-u i procitao dosta tema na forumima u vezi ove stvari i na osnovu svega toga, konstatujem da postoji odredjeni boost sa brzom memorijom i boljim latencijama u igrama, minimalno 10 - 15%........itd
Nemam video snimanja, samo sam radio testove u onoj mojo temi. Mislim da nema nista sporno kod tih mojih testova, uvek se trudim da budem maximalno objektivan i da testove odradim i prezentujem rezultate, onakve kakve i dobajam na testu...
Da ne ulazim u detalje, objasnjavao sam puno puta, nacin na koji sam vrsio testove, metodoliguju rada i sve druge pojedinosti. Ko hoce, neka pogleda i analizira, ako ima nesto nejasno ili neka sumnja u rezultate testova, neka me pita, pokusacu da odgovorim na svaku nedoumicu.... http://forum.benchmark.rs/showthread.php?373363-DDr3-1600mhz-vs-2400mhz-test!
Uostalom, svi vodeci sajtovi za testiranje grafika, nemaju video testove, nego samo grafikone sa rezultatima i njima verujemo ( donekle, he ), zar ne ?......
Druze sve sto radis ako hoces nekom to da dokazes moras to dobro da dokumentujes,da bi imalo ikakvog smisla.Pod 2 kao sto kazes `vodeci sajtovi za testiranje grafika`,pa oni vise nemaju dodirnih tacaka sa realnoscu.Toliko su pod uticajem proizodjaca hardvera da se rezultati od sajta do sajta razlikuju 50% i vise.Trenutno to tako funkcionese i nema druge.Ko ti daje lovu mora da ga reklamiras.Tako stoje stvari i na obicnim forumima ,a ne na ozbiljnim sajtovima.Velika lova je u pitanju.Znaci ako hoces nesto da saznas ili sam testiras ili nadjes na netu(uvek postoje likovi koji su nesto testirali za svoju dusu pa podelili rezultate).Pogledas tako nesto,uporedis kod sebe kakva je situacija pa zakljucis sta je i kako je.Opet ti kazem nista vise nije objektivno da bi ti nekom otvarao oci i ubedjivao ga.Kreni od sebe jesi li realan? Na sve tvoje tvrnje o dobitku perfomansi ja cu da ti okacim suprotno pogotovo za DDR3 memoriju.I kome onda verovati?
Ako bi smo kretali tom logikom, ne bi nigde stigli, kome onda skroz, 100% da verujemo.
Recimo, ja imam nekoliko `svojih` sajtova, koji su se pokazali objektivni, i kada treba da igram neku igru, posto igram na 60fps, pogledam koliko moja kartica daje u toj igri minimum fps, pri najjacim grafickim postavkama i onda probam i uglavnom bude tako kakvi su i rezultati na tim sajtovima.
Uzgred, mislim da sam na sve tvoje primedbe i grafikone i video materijale, odgovorio argumentovano i logicno i mislim da tu nema nekih nejasnoca, tacno se zna, kada i gde, pod kojim uslovima i kojim situacijama, brza memorija daje bolje rezultate....
Ok, izvini ako sam bio naporan, jednostavno, bas sam 100% u toj materiji oko uticaja memorije na fps, pa reko` da postavim svoja iskustva i rezultate na forum, mozda nekog i interesuje, he...
Broj postavljenih tema: 60438. Broj poslatih odgovora: 647796. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.