@Jamire, да ли их пријавио органима за заштиту потрошача, или само помињеш онако..? Јер, такве случајеве треба сви да пријављујемо, а не само појединци, јер у супротном нема сврхе да постоје.. Не буди лењ, скупи сав материјал који имаш, позови их и пошаљи мејл!
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: @Jamire, да ли их пријавио органима за заштиту потрошача, или само помињеш онако..? Јер, такве случајеве треба сви да пријављујемо, а не само појединци, јер у супротном нема сврхе да постоје.. Не буди лењ, скупи сав материјал који имаш, позови их и пошаљи мејл :: :: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”. :: ::
Nisam siguranza Asus i veće/skuplje komponengte ali većina fabrika traži (od uvoznika) samo dokaz da je komponenta uništena i daju im kredit za sumu za koju je dobavljena. Proizvođač koji ima predstavništvo ovde onda sesa njima sve rešava.
Ryzen R9 7900x. ASr i daju im kredit ock B650Pro RS. Arctic Liquid Freezer III 360, 2x16GB Kingston 6000MHz, Gigabyte Rx 6600XT, KC 30001TB, Samsung 970 evo plus (500GB), Samsung 960 evo (250GB, Adata nvme 1TB,.
:: Ne moze to tako, kako da ima Asus prihvati reklamaciju na poverenje, a posalje im novo. :: Ma vazi, pa to bi svi zloupotrebljavali :: :: AsRock AB350 Pro4 :: Ryzen 5 5600 :: PATRIOT Viper Steel DDR4 2x8GBkit 3200Mhz :: 256GB A2000 Kingston NVME, 120GB SSD Patriot Blast,1 TB Segate, WD blue 320GB :: Fighter AMD Radeon™ RX 6600 8GB GDDR6 :: Thermaltake 550w :: ::
Pa sigurno se ne vraća krajnjem kupcu, ako je prihvaćena reklamacija to je između uvoznika i prozvođača. Kupac dobije novu ili povrat novca kiliko je platio. Evo baš pre neki dan mi je crkao jedan NVMe SSD, bez ovdašnje garancije pa su mi iz fabrike rakli da ga pošaljem uvozniku isečenog na 2 dela a uvoznik bi poslao samo sliku. Nažalost kupljen od jednog `mađara` sa KP kiji isto nije zavničan uvoznik.
Ryzen R9 7900x. ASrock B650Pro RS. Arctic Liquid Freezer III 360, 2x16GB Kingston 6000MHz, Gigabyte Rx 6600XT, KC 30001TB, Samsung 970 evo plus (500GB), Samsung 960 evo (250GB, Adata nvme 1TB,.
:: Jel može biti uništena tako što se vrati kupcu :: Mislim da ne može :: ::
Необично, на пола да га исечеш као кромпир, за сваки случај.. Ноктуа рецимо тражи за вентилатор да поломиш једну елису.
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: Pa sigurno se ne vraća krajnjem kupcu, ako je prihvaćena reklamacija to je između uvoznika i prozvođača. Kupac dobije novu ili povrat novca kiliko je platio :: Evo baš pre neki dan mi je crkao jedan NVMe SSD, bez ovdašnje garancije pa su mi iz fabrike rakli da ga pošaljem uvozniku isečenog na 2 dela a uvoznik bi poslao samo sliku. Nažalost kupljen od jednog `mađara` sa KP kiji isto nije zavničan uvoznik :: :: Ryzen R9 7900x. ASrock B650Pro RS. Arctic Liquid Freezer III 360, 2x16GB Kingston 6000MHz, Gigabyte Rx 6600XT, KC 30001TB, Samsung 970 evo plus (500GB), Samsung 960 evo (250GB, Adata nvme 1TB,. :: :: :: Jel može biti uništena tako što se vrati kupcu :: :: Mislim da ne može :: :: :: ::
:: Pa sigurno se ne vraća krajnjem kupcu, ako je prihvaćena reklamacija to je između uvoznika i prozvođača. Kupac dobije novu ili povrat novca kiliko je platio :: Evo baš pre neki dan mi je crkao jedan NVMe SSD, bez ovdašnje garancije pa su mi iz fabrike rakli da ga pošaljem uvozniku isečenog na 2 dela a uvoznik bi poslao samo sliku. Nažalost kupljen od jednog `mađara` sa KP kiji isto nije zavničan uvoznik :: :: Ryzen R9 7900x. ASrock B650Pro RS. Arctic Liquid Freezer III 360, 2x16GB Kingston 6000MHz, Gigabyte Rx 6600XT, KC 30001TB, Samsung 970 evo plus (500GB), Samsung 960 evo (250GB, Adata nvme 1TB,. :: :: :: Jel može biti uništena tako što se vrati kupcu :: :: Mislim da ne može :: ::
Pokretaču teme nije prihvaćena reklamacija. Ploča mu je vraćena. On tvrdi da Nepo servis dobije novu ploču od Asusa na kontu njegove neispravne. Neispravnu vrati njemu, a novu proda na KP. Niko nije lomio ploču na dva dela.
Ljudi izgleda da svako ima svoju verziju tumacenja zakona o zastiti proizvodjacai naravno svoju verziju stavlja kao superiornu iznad svih...
Kupljeni porizvod ima vidni fizicki defekt i reklamacija o neispravnosti istog je odbijena.
Ko je ostetio proizvod to vise ni studenti a ni samozvani ekolozi ne mogu da utvrde ALI ce da zahtevaju pravdu za gospodju od 60 godina koja je proizvod koristila za knjigovodsvo, tako sto ce reklamaciju dodati u spisak svojih zahteva Vladi RS i preCedniku AV licno.
Citat: `Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!`
вероватно си прочитао само једну реченицу из целе теме, па се чудиш.. Покретач теме тврди да су му они намерно оштетили плочу (или случајно ако је пао јогурт на сокет) и одбили су га за рекламацију.
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: Ljudi izgleda da svako ima svoju verziju tumacenja zakona o zastiti proizvodjacai naravno svoju verziju stavlja kao superiornu iznad svih.. :: :: Kupljeni porizvod ima vidni fizicki defekt i reklamacija o neispravnosti istog je odbijena :: :: Ko je ostetio proizvod to vise ni studenti a ni samozvani ekolozi ne mogu da utvrde ALI ce da zahtevaju pravdu za gospodju od 60 godina koja je proizvod koristila za knjigovodsvo, tako sto ce reklamaciju dodati u spisak svojih zahteva Vladi RS i preCedniku AV licno :: :: Citat: :: `Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!` :: ::
To nije isključeno ali servis nema ništa od toga pa da uradi namerno, slučajno možda. Ryzen R9 7900x. ASrock B650Pro RS. Arctic Liquid Freezer III 360, 2x16GB Kingston 6000MHz, Gigabyte Rx 6600XT, KC 30001TB, Samsung 970 evo plus (500GB), Samsung 960 evo (250GB, Adata nvme 1TB,.
:: вероватно си прочитао само једну реченицу из целе теме, па се чудиш.. Покретач теме тврди да су му они намерно оштетили плочу (или случајно ако је пао јогурт на сокет) и одбили су га за рекламацију. :: :: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”. :: :: :: Ljudi izgleda da svako ima svoju verziju tumacenja zakona o zastiti proizvodjacai naravno svoju verziju stavlja kao superiornu iznad svih.. :: :: :: :: Kupljeni porizvod ima vidni fizicki defekt i reklamacija o neispravnosti istog je odbijena :: :: :: :: Ko je ostetio proizvod to vise ni studenti a ni samozvani ekolozi ne mogu da utvrde ALI ce da zahtevaju pravdu za gospodju od 60 godina koja je proizvod koristila za knjigovodsvo, tako sto ce reklamaciju dodati u spisak svojih zahteva Vladi RS i preCedniku AV licno :: :: :: :: Citat: :: :: `Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!` :: :: :: ::
Дешава се, било је овде случајева где је хладњак цео пао на сокет, не кажем да се не дешава. Али није етички да се правиш луд и неодговоран, `тако је било`.
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: To nije isključeno ali servis nema ništa od toga pa da uradi namerno, slučajno možda :: Ryzen R9 7900x. ASrock B650Pro RS. Arctic Liquid Freezer III 360, 2x16GB Kingston 6000MHz, Gigabyte Rx 6600XT, KC 30001TB, Samsung 970 evo plus (500GB), Samsung 960 evo (250GB, Adata nvme 1TB,. :: :: :: вероватно си прочитао само једну реченицу из целе теме, па се чудиш.. Покретач теме тврди да су му они намерно оштетили плочу (или случајно ако је пао јогурт на сокет) и одбили су га за рекламацију. :: :: :: :: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”. :: :: :: :: :: Ljudi izgleda da svako ima svoju verziju tumacenja zakona o zastiti proizvodjacai naravno svoju verziju stavlja kao superiornu iznad svih.. :: :: :: :: :: :: Kupljeni porizvod ima vidni fizicki defekt i reklamacija o neispravnosti istog je odbijena :: :: :: :: :: :: Ko je ostetio proizvod to vise ni studenti a ni samozvani ekolozi ne mogu da utvrde ALI ce da zahtevaju pravdu za gospodju od 60 godina koja je proizvod koristila za knjigovodsvo, tako sto ce reklamaciju dodati u spisak svojih zahteva Vladi RS i preCedniku AV licno :: :: :: :: :: :: Citat: :: :: :: `Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!` :: :: :: :: :: ::
Tako da istinu nikad necemo utvrditi, tj. pre ce gringosi da objave neeticki nastimovani dosije ubistva kenedija...
Citat: `Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!`
:: Дешава се, било је овде случајева где је хладњак цео пао на сокет, не кажем да се не дешава :: Али није етички да се правиш луд и неодговоран, `тако је било` :: :: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”. :: :: :: To nije isključeno ali servis nema ništa od toga pa da uradi namerno, slučajno možda :: :: Ryzen R9 7900x. ASrock B650Pro RS. Arctic Liquid Freezer III 360, 2x16GB Kingston 6000MHz, Gigabyte Rx 6600XT, KC 30001TB, Samsung 970 evo plus (500GB), Samsung 960 evo (250GB, Adata nvme 1TB,. :: :: :: :: :: вероватно си прочитао само једну реченицу из целе теме, па се чудиш.. Покретач теме тврди да су му они намерно оштетили плочу (или случајно ако је пао јогурт на сокет) и одбили су га за рекламацију. :: :: :: :: :: :: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”. :: :: :: :: :: :: :: Ljudi izgleda da svako ima svoju verziju tumacenja zakona o zastiti proizvodjacai naravno svoju verziju stavlja kao superiornu iznad svih.. :: :: :: :: :: :: :: :: Kupljeni porizvod ima vidni fizicki defekt i reklamacija o neispravnosti istog je odbijena :: :: :: :: :: :: :: :: Ko je ostetio proizvod to vise ni studenti a ni samozvani ekolozi ne mogu da utvrde ALI ce da zahtevaju pravdu za gospodju od 60 godina koja je proizvod koristila za knjigovodsvo, tako sto ce reklamaciju dodati u spisak svojih zahteva Vladi RS i preCedniku AV licno :: :: :: :: :: :: :: :: Citat: :: :: :: :: `Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!` :: :: :: :: :: :: :: ::
tema je zavrsena i znao sam kakav ce ishod da bude. Slike su koje su oni poslali. Nema zivaca trazim moje slike. Za procesor je odborrena reklamcija za plocu nije. Porcesor nemogu da ostete a plocu mogu i to rade i to nije prvo put da to rade.
A kako funkcionise uvoz. Sad ima raznih caki. Obicno se za jeftinije matince ploce miseve taastature zvucnike i ostlau robu kada kupis vani 1. Imas ako npr kupis 1000 maticnih on ti da 1050 i sa time je reklamacija zavrsen nemas prava da vratis sam se boris. ide 2-10% daju vise sve zavisi sta uzimas. i tu ti spusti cenu. normalno. 2. Skuplja robu nroamalno da ces kupis 1000-1000 plati i trazim reklamaciju da uvaze.
A to Asus gigabyte je totlano nebitno koji je brand u pitanju svi tako rade i svi tako uvoze. Da to nije do Asusa vec do dobavljaca. Dobavljac postavlja pravila.
Pa jel znate da po zakocnu Srbije granzija za printere.je 24 meseca. Nigde u svetu nema da ti kaze ili toliko i toliko kopija samo kod nas ti daju 50000 kopija ako nema fabricki lmiter. A istyo tako je i za granciju. tipa ja kao pravno lice kupim stmapac i meni je automtski grancija 12 meseci vise nije 24 meseca. A gro servisa se ogradilo da nemoze kupac da salje na reklamaicju vec prodvac pa se desava da ti odbije rekllamaicju istekela grancija. Pa saljes popravljas pa kao prodvac saljes i porpvaljas uredjaj o svom trosku.
е а ти лепо пријавиш то вендору, кажеш тај штампач, та фирма ми је продала, ваша званична гаранција је 2г., а добављач, фирма та и та смањује вашу званичну гаранцију и крши ваше пословање и даје 12 месеци. Када би то урадио сваки корисник, или бар пола, та фирма би врло брзо завршила сарадњу са њима. Али знам, постоје људи које то мрзи, или који то не знају да ураде, не знају да саставе мејл на енглеском, трпе штету и то пролази и онда се ништа не дешава и диктира како ко хоће. У то име и ово дешавање које имамо данас..
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
Po tom zakonu, samo krajnji prodavac odgovara za 24 meseca mandatorne garancije za privatna lica a 12 meseci za organizacije i profesionalnu upotrebu. potrošna roba i dodatci nisu pod garancijom. Nikakva dodantna garancija nije regulisana izuzev da mora da se poštuje ako je ima ali i za to je zadužen samo prodavac. To što neke prodavnice izbegavaju sve koliko je moguće je posebna stvar, balkanska posla. Turci predugo ostali. U većini ozbiljnih zenmlji i nema takvog zakona. Gde to ima zakon da ima 2 godine garancije za sijalicu ? Zato ne treba da se brineš za servise i uvoznike, samo ganjaš prodavca. Počni sa Efektivom https://efektiva.rs/ oni su prvi zaduženi za rešavanje problema. Posle imaš i poresko i sudove itd.
Ryzen R9 7firme i profesionalnu upotrebu. 900x. ASrock B650Pro RS. Arctic Liquid Freezer III 360, 2x16GB Kingston 6000MHz, Gigabyte Rx 6600XT, KC 30001TB, Samsung 970 evo plus (500GB), Samsung 960 evo (250GB, Adata nvme 1TB,.
:: tema je zavrsena i znao sam kakav ce ishod da bude. Slike su koje su oni poslali. Nema zivaca trazim moje slike. Za procesor je odborrena reklamcija za plocu nije. Porcesor nemogu da ostete a plocu mogu i to rade i to nije prvo put da to rade. :: :: A kako funkcionise uvoz. Sad ima raznih caki. Obicno se za jeftinije matince ploce miseve taastature zvucnike i ostlau robu kada kupis van :: 1. Imas ako npr kupis 1000 maticnih on ti da 1050 i sa time je reklamacija zavrsen nemas prava da vratis sam se boris. ide 2-10% daju vise sve zavisi sta uzimas. i tu ti spusti cenu. normalno :: 2. Skuplja robu nroamalno da ces kupis 1000-1000 plati i trazim reklamaciju da uvaze. :: :: A to Asus gigabyte je totlano nebitno koji je brand u pitanju svi tako rade i svi tako uvoze. Da to nije do Asusa vec do dobavljaca. Dobavljac postavlja pravila. :: :: Pa jel znate da po zakocnu Srbije granzija za printere.je 24 meseca. Nigde u svetu nema da ti kaze ili toliko i toliko kopija samo kod nas ti daju 50000 kopija ako nema fabricki lmiter. A istyo tako je i za granciju. tipa ja kao pravno lice kupim stmapac i meni je automtski grancija 12 meseci vise nije 24 meseca. A gro servisa se ogradilo da nemoze kupac da salje na reklamaicju vec prodvac pa se desava da ti odbije rekllamaicju istekela grancija. Pa saljes popravljas pa kao prodvac saljes i porpvaljas uredjaj o svom trosku :: :: Samo ovo ima u Srbiji inigde vise...... :: :: :: :: AMD Ryzen 3600 :: Cooler Master 212 EV :: Motherboard Gigabyte 550 Aoru :: Kingston HyperX 24GB 320 :: MSI GeForce 2070 Supe :: Kingston M@ 512g :: 640+640gb W :: Chiftec CX-05B- :: Chiftec 850 Nit :: :: :: Slike koje je objavio su sa već iskrivljenim pinom :: :: :: :: Nije objavio slike sa ispravnim pinovima :: :: :: :: :: ::
Ja sam pre par godina kupio mrezni stampac HP 404 ono nazvao radnju i narucio...
Otvorim kutioju kad ono izgrebano puno prasine i vidi se da nije novo...
Uslikam sve sto sam mislio da ne valja i posaljem mejl da sam platio za nov a dobio korisceni stampac... kaze osoba sa druge strane veze dobro kada da posaljemo kurira da preuzme taj i dostavi vam novi...
To je bilo sve i odradjeno je kako treba...
Ovde je nesto senovito ALI ne znam sta...
Citat: `Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!`
то је потпуно нека друга прича што се теби десило, поручио си нешто, дужни су по закону да ти замене или врате паре ако не одговара и крај приче. Није рекламација, него њихова грешка.
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: Ljudi ne ide to bas tako kako ste vi zamislili.. :: :: Ja sam pre par godina kupio mrezni stampac HP 404 ono nazvao radnju i narucio.. :: :: Otvorim kutioju kad ono izgrebano puno prasine i vidi se da nije novo.. :: :: Uslikam sve sto sam mislio da ne valja i posaljem mejl da sam platio za nov a dobio korisceni stampac... kaze osoba sa druge strane veze dobro kada da posaljemo kurira da preuzme taj i dostavi vam novi.. :: :: To je bilo sve i odradjeno je kako treba.. :: :: Ovde je nesto senovito ALI ne znam sta.. :: :: Citat: :: `Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!` :: ::
Broj postavljenih tema: 60431. Broj poslatih odgovora: 647778. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.