Evo X je do sad najgori (po performansama) EVO koji je napravljen.Prvo tezi je od svakog prethodnika i stim je dobio totalno lose ubrzanje na motoru od 2000cc i to svega 280 KS. nebi me ni zacudilo sto kasnije posustaje.Inace BMW znam sta je (vozio sam ga) i kad ima tacno snage a ima ih bas kad zatreba u visokim obrtajima i onda gura do kraja gde vecina automobila posustaju.Drugo uvek imaju kubikaze u izobilju (motor elasticniji,atmosferac) Japanci imaju visokoturazne masine nabijene konjskim snagama i velikim obrtnim momentom sa jakom kompresijom na manjim kubikazama. EVO IX sa tim nema problema i nosi se i sa jacim automobilima tako da ako trazis direktno poredjenje pogledaj malo kako EVO IX sabija bemwejce Mislim na fabricke motore,bez budzenja (milion nerealnosti na netu) ! Kad smo kod sabijanja vidim da se i Nissan Skyline igra sa M5,M6..Ebi ga,dzaba,japanac je to
Ti si mogao malo da testiras zivce posto vidim da su nesto okracali kad je BMW u pitanju.
Prvo, stvarno smo odlutali od teme, ali sta se moze...
@ VMARC : Druze, samo opusteno, zna se sta je BMW i ko je BMW, nema potrebe da branis... Svaki BMW je dobar na svoj nacin, znaci drzanje ceste, motori, kontrole i slicno... BMW motori imaju vecu ostvarivu snagu, veci obrtni moment, vecu maksimalnu brzinu i na kraju manju potrosnju nego ostali automobili u bilo kojoj klasi... Dizeli (turbo) su ZLO kako idu do crvenog podrucja... Ne kazem da nema izuzetaka, ali ih je vjerovatno vrlo malo...
@ Skyfire : Dobar je FQ400, ali ne znam sta ste se zalijepili za njega kada ima FQ500 a koliko znam da je izasao i nekakav specijalni model sa oznakom OKO 600, nisam tacno siguran... EVO - X : Japan = 300KS , USA = >280KS , Great B= 300-360KS Ne znam koji su onda po 280, a imaju neki majku mu...
I da, to sto EVO-X pobjedjuje BMW-ove i slicna jaca ali manje vise standardna auta je veoma jednostavno, EVO nije uopste standardno auto nego reli automobil...
Uzmi ti uporedi obicni Lancer 1.8 ili 2.0, ne znam ni koji ima jbt sa BMW 2.0 pa ces da vidis koji je bolji...
Sto se tice Nissan Skyline GTR-a, postoji lijek i za njega koji se zove Corvette ZR1, nazalost, i ja nisam vjerovao ali ga razbija kao beba zvecku...
Nije to nista cudno. GT-R je jako brz na startu, ali posle 300-400m pocinje da zaostaje i to sve zbog motora od 3.800 kubika. Zato ga svi deru na pravcu. E na stazi je potpuno druga prica. Samo bih voleo da vidim snimak Audi RS6 C6 vs. GT-R.... __________________ Scourge of PCBerza
:: Prvo, stvarno smo odlutali od teme, ali sta se moze.. :: :: @ VMARC : Druze, samo opusteno, zna se sta je BMW i ko je BMW, nema potrebe da branis.. :: Svaki BMW je dobar na svoj nacin, znaci drzanje ceste, motori, kontrole i slicno.. :: BMW motori imaju vecu ostvarivu snagu, veci obrtni moment, vecu maksimalnu brzinu i na kraju manju potrosnju nego ostali automobili u bilo kojoj klasi.. :: Dizeli (turbo) su ZLO kako idu do crvenog podrucja.. :: Ne kazem da nema izuzetaka, ali ih je vjerovatno vrlo malo.. :: :: @ Skyfire : Dobar je FQ400, ali ne znam sta ste se zalijepili za njega kada ima FQ500 a koliko znam da je izasao i nekakav specijalni model sa oznakom OKO 600, nisam tacno siguran.. :: EVO - X : Japan = 300KS , USA = >280KS , Great B= 300-360K :: Ne znam koji su onda po 280, a imaju neki majku mu.. :: :: I da, to sto EVO-X pobjedjuje BMW-ove i slicna jaca ali manje vise standardna auta je veoma jednostavno, EVO nije uopste standardno auto nego reli automobil.. :: :: Uzmi ti uporedi obicni Lancer 1.8 ili 2.0, ne znam ni koji ima jbt sa BMW 2.0 pa ces da vidis koji je bolji... :: :: Sto se tice Nissan Skyline GTR-a, postoji lijek i za njega koji se zove Corvette ZR1, nazalost, i ja nisam vjerovao ali ga razbija kao beba zvecku.. :: :: http://www.youtube.com/watch?v=mC-PQca6FJ :: :: :: SONY VAIO VGN-FW285 :: ::
Za sve sam ja kriv, jer sam naveo u svom prvom postu : (citiram sam sebe )
``...ja sam bas razmisljao da kupim sebi polu GTX polu WRX-STI verziju...`` (GTX285 karta je u pitanju)...
Ne bih pisao da sam znao da cemo poceti o automobilima!
@ GTR vs ZR1 : Ipak je ta Corvetta skuplja (100k naprema 70k dolara), jaca za 158KS, sigurno vise trosi (V8 sa kompresorom) i nije stabilna kao GTR u krivinama...
Sa obzirom koliko ima vise snage, ne isporucuje mnogo bolje performanse sto dokazuje da je GTR stvarno nenormalno auto sto se tice setup-a za krivine, trkace staze i slicno...
Ja ne znam kakav problem ima ovaj slavuj, ali mogu da se kladim da decko nije ni prisao automobilima kojima sam se ja vozio, prica o leksusu u koji nikad nije ni seo, to je kao kada bih ja sada SkyFire-u objasnjavao kakva je ploca Asus rampage formula a nemam je, ali stvarno mi ne pada napamet da se sa nekim kao sto je slavuj (nema pojma o dobrim automobilima i vidi ih samo na tv-u) vise raspravljam. Sto se tiche auta, ne volim male brze automobile pa zato napominjem da volim BMW sedmicu, meni mali auti ne odgovaraju, takodje vise volim automatski menjac, svi se nesto napalili na tuning kola pa me bas nesto i ne privlace, svako ima pravo da mu se svidja nesto, a da se to isto nekom drugom ne svidja, ali taj neko ko kome se nesto svidja treba zna u praksi sta je to, a ne da gleda na tv-u ili netu i da posle prica bajke.
Au covece, kakve veze ima manuelni menjac sa bilo kakvim tuningom? Pa ti bre imas 15 godina kad pricas takve gluposti, zasmejavas nas sve!
A i dobro si rekao. `Cale moj ih je izmenjao ko nista`. Da to djubre valja ista ne bi ih ni menjao toliko... Da iole znas nesto o automobilima, i da si seo u pravi automobil, a ne u tatin bmw7 o kome necu ni da pocinjem koliko je sranje mogao bi i da pricas nesto, ovako, samo cuti...
Ne znas osnovne stvari o automobilima a pricas nesto...
Vidis, moj tata ne vozi bmw7 (hvala bogu), ali zato imam prijatelja koji ima 745i 2007. godiste pa znam iz prve ruke a iz svoje perspektive, koliko nenormalno trosi, kako se ponasa na putu, i koliko je nezahvalan auto za odrzavanje... __________________ Scourge of PCBerza
:: Ja ne znam kakav problem ima ovaj slavuj, ali mogu da se kladim da decko nije ni prisao automobilima kojima sam se ja vozio, prica o leksusu u koji nikad nije ni seo, to je kao kada bih ja sada SkyFire-u objasnjavao kakva je ploca Asus rampage formula a nemam je, ali stvarno mi ne pada napamet da se sa nekim kao sto je slavuj (nema pojma o dobrim automobilima i vidi ih samo na tv-u) vise raspravljam :: Sto se tiche auta, ne volim male brze automobile pa zato napominjem da volim BMW sedmicu, meni mali auti ne odgovaraju, takodje vise volim automatski menjac, svi se nesto napalili na tuning kola pa me bas nesto i ne privlace, svako ima pravo da mu se svidja nesto, a da se to isto nekom drugom ne svidja, ali taj neko ko kome se nesto svidja treba zna u praksi sta je to, a ne da gleda na tv-u ili netu i da posle prica bajke ::
Druze nesto si pobrkao. Na kom pravcu i ko dere GTR-a?Ne mogu da ga dobiju i dosta jaci automobili po 100 KS kamo li sa istim KS.Razumeo bih te da pricas za EVO,on posustaje posle nekih 200 KM/h u odnosu na nadrndane automobile sa vecim kubikazama!Ovo za GTR nema veze sa vezom sto si rekao.GTR i Supra idu do kraja,nabijaju od pocetka do kraja istim intezitetom!Pogledaj ubrzanje GTR-a do 330 KM/h,skoro da nema pada inteziteta ubrzanja! Ja jos uvek nisam video da ga je dobio i jedan auto na pravcu do 300 KM/h!
Meni je isprva bilo smešno da pročitam tvoju gomilu nedovršenih stavova, nadajući se da ti je tih nekoliko besmislica i predrasuda ``izletelo`` usled ko zna čim izazvane nedovoljne informisanosti, premalo iskustva i znanja, pa rek`o, `ajde, možda je neka viša sila imala uticaja, pa nisi baš bio u situaciji da biraš šta ćeš da radiš u određeno vreme, ali sad, kad sam video šta ti je zapravo u glavi, bukvalno te sažaljevam tako mentalno zaostalog.
Inače, moj je problem što u okruženju imam 99.95% tebi sličnih plitkoumnih i bahatih prostaka koji su juče popodne sjahali sa dedinog motokultivatora, a već danas guraju svima prste u oči svojim tupavim nagonima reptilskog mozga i niskim duhom koji bazdi na ćevape. Otprilike tako nešto bi izgledala uprošćena, svima razumljiva verzija mog problema.
Ne znam samo odakle ti toliko proverene, pouzdane i pre svega tačne informacije o meni i mojim slobodnim aktivnostima, divim ti se, majke mi, kao da si Šerlok Holms... Da ti nisi možda onaj Čak Noris ? Čuo sam da je i on mnogo za*eban privatni detektiv.
Bilo kako bilo, svoje španske serije preprodaj nekoj drugoj budali. Ja sam na to (vodo)otporan odavno.
Što se mene tiče, BMW 7 je bio odličan u prošlom milenijumu, u ovom je smeće. To što od skoro ima par dizel motora koji su po koji procenat nategnutiji od konkurencije ga ne čini gotovo ni malo manjim smećem. Lepo je to, možda bi se mojoj pokojnoj babi svidelo, ali meni NE, jer se ja palim samo na konkretno, a ne na kič, marketing i advertajzing.
A Lexus LS460, proizveden decembra 2008., u odnosu na BMW 740d negde iz sredine 2008., sa ``full`` opremom, nije viša klasa, nije druga planeta, nego druga GALAKSIJA !!!
Može se naći gomila toga po internetu, ali je još uvek samo jedan jedini način za ostvarivanje pravog utiska.
Uostalom, ako ti se posreći, možda ga jednom i ti vidiš iznutra, možda ti neko čak i da jedan krug. Možda ti zaleči te zavičajne i palanačke komplekse, iako gotovo svi zavise samo i jedino od tebe.
Do tada, doviđenja, imam gomilu pametnijeg posla od dokazivanja, objašnjavanja i ubeđivanja.
:: Druze nesto si pobrkao. Na kom pravcu i ko dere GTR-a?Ne mogu da ga dobiju i dosta jaci automobili po 100 KS kamo li sa istim KS.Razumeo bih te da pricas za EVO,on posustaje posle nekih 200 KM/h u odnosu na nadrndane automobile sa vecim kubikazama!Ovo za GTR nema veze sa vezom sto si rekao.GTR i Supra idu do kraja,nabijaju od pocetka do kraja istim intezitetom!Pogledaj ubrzanje GTR-a do 330 KM/h,skoro da nema pada inteziteta ubrzanja :: Ja jos uvek nisam video da ga je dobio i jedan auto na pravcu do 300 KM/h :: :: :: I Want to believe - The truth is out there :: :: :: :: :: ::
ja kao odgovaram na temu koja je bila u pocetku a vi, spika o kolima pa daj da se ija malo ukljucim ja najvolijem imprezu wrc 1997., koja je sad vec na tapetu, ne snam tacno a sto se tice bmw vs. lexus, pa lexus nema uopste dodatnu opremu, vec mozes da biras izmedju auto ili manuelnog menjaca (uz kog idu neke nadrkanije felne i gume), sva ostala oprema je vec ugradjena, dok za tu cenu dobijes bmw koji nema ni podizace neko je napisao, mislite o tome
p.s. @slavuj: potpuno se slazem sa konstatacijom da je bmw iz proslog veka nesto mnogo dobro, mozda se poprave u buducnosti
Mislio sam da si malo mudriji i da ne poverujes bas svemu..Znas li da sam svaki klip sa youtube-a pregledao.Znas li koliko sam video istih klipova pa na jednom ne pise nista i M6 kao dere Nissan-a a na drugom pise da ima preko 600KS a opet tamo neki drugi klip gde isto tipa M6 dobija pise lepo da je M6 tuniran na 800 KS.Pa sta si hteo?Nadji Tuniran Nissan da vidis kako onda grabi sve zive.Nadji klip gde startuje sa SLR-om od 635 KS pa ga dobija,nadji klip GDE ide za vratom punu stazu Laborghini-ju Gallardo od 640KS,nadji klip gde ubija ferrar-ija maranelio,gde dobija Lamborghini-ja Murcielago.. Mislim da japance malo vise poznajem od tebe,bez ljutnje..
@gman@ Apsolutno!
I Want to believe - The truth is out there
:: Brate, stavke su tu. 3.8 sa bilo kakvim turbinama ne moze da nadmasi 5.0 na maximalnoj brzini. GTR je jak samo na startu.. :: :: Evo ti za pocetak samo... naci cu ti jos.. :: http://www.youtube.com/watch?v=3X4HS7ng6m :: _________________ :: Scourge of PCBerza :: :: :: Druze nesto si pobrkao. Na kom pravcu i ko dere GTR-a?Ne mogu da ga dobiju i dosta jaci automobili po 100 KS kamo li sa istim KS.Razumeo bih te da pricas za EVO,on posustaje posle nekih 200 KM/h u odnosu na nadrndane automobile sa vecim kubikazama!Ovo za GTR nema veze sa vezom sto si rekao.GTR i Supra idu do kraja,nabijaju od pocetka do kraja istim intezitetom!Pogledaj ubrzanje GTR-a do 330 KM/h,skoro da nema pada inteziteta ubrzanja :: :: Ja jos uvek nisam video da ga je dobio i jedan auto na pravcu do 300 KM/h :: :: :: :: :: :: I Want to believe - The truth is out there :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
@daum kad sam rekao da ih je izmenjao nisam mislio samo na sedmice nego i na ostale marke automobila, a od svih njih meni su se sedmice najvise svidele, ne znam sta je tu problem, mislim reci za tako nesto da je djubre je van svake pameti:)
SkyFire, previse dizes u vazduh GTR-a, i meni se svidja, ali ima mnogo jacih automobila, automobila koji brze idu, bolje ubrzavaju... Lijepo ti je Daum rekao, GTR je dobar samo za kratka ubrzanja i krivine...
Evo dva videa da se i ti i nepobjedivi Nissan GTR spustite na zamlju...
Ne znam kako, kada si pregledao 100-tine miliona video snimaka na youtube nisi nasao na ove cije sam linkove dao... Samo upisi GTR i ZR1 i ima masa video snimaka o tome sta mu radi ZR1... Otresa ga k`o beba zvecku...
Posto se maje vise zna ko ima kakav hardware(bar od vas sa vise hiljada postova), da cujemo ko vozi kakav automobil pa da uporedimo iskustva.Ja vozim Toyotu corollu iz 1991, 1300xl, i otprilike sada kosta malo vise od ove masine sa koje kucam ovaj tekst.
Ok mozda ih poznajes, ali nista vise ne mozes da nagadjas od mene dok ne nabavis GTR... A sta tu inace poznajes?
Ja ne verujem ni jednom od tih snimaka da li je brzi GTR ili ne...
Nema nista dok ne sednes i ne probas... __________________ Scourge of PCBerza
:: Mislio sam da si malo mudriji i da ne poverujes bas svemu..Znas li da sam svaki klip sa youtube-a pregledao.Znas li koliko sam video istih klipova pa na jednom ne pise nista i M6 kao dere Nissan-a a na drugom pise da ima preko 600KS a opet tamo neki drugi klip gde isto tipa M6 dobija pise lepo da je M6 tuniran na 800 KS.Pa sta si hteo?Nadji Tuniran Nissan da vidis kako onda grabi sve zive.Nadji klip gde startuje sa SLR-om od 635 KS pa ga dobija,nadji klip GDE ide za vratom punu stazu Laborghini-ju Gallardo od 640KS,nadji klip gde ubija ferrar-ija maranelio,gde dobija Lamborghini-ja Murcielago. :: Mislim da japance malo vise poznajem od tebe,bez ljutnje. :: :: :: @gman@ Apsolutno :: :: I Want to believe - The truth is out there :: :: :: :: :: :: :: Brate, stavke su tu. 3.8 sa bilo kakvim turbinama ne moze da nadmasi 5.0 na maximalnoj brzini. GTR je jak samo na startu.. :: :: :: :: Evo ti za pocetak samo... naci cu ti jos.. :: :: http://www.youtube.com/watch?v=3X4HS7ng6m :: :: _________________ :: :: Scourge of PCBerza :: :: :: :: :: Druze nesto si pobrkao. Na kom pravcu i ko dere GTR-a?Ne mogu da ga dobiju i dosta jaci automobili po 100 KS kamo li sa istim KS.Razumeo bih te da pricas za EVO,on posustaje posle nekih 200 KM/h u odnosu na nadrndane automobile sa vecim kubikazama!Ovo za GTR nema veze sa vezom sto si rekao.GTR i Supra idu do kraja,nabijaju od pocetka do kraja istim intezitetom!Pogledaj ubrzanje GTR-a do 330 KM/h,skoro da nema pada inteziteta ubrzanja :: :: :: Ja jos uvek nisam video da ga je dobio i jedan auto na pravcu do 300 KM/h :: :: :: :: :: :: :: :: :: I Want to believe - The truth is out there :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Ja i jesam rekao da je skuplja Veta, nego , stvar je u tome da ga SkyFire nahvali toliko kao da je nepobjediv...
Evo kada vec pricamo o automobilima :
Renault Megane RS sa 250KS pravi na stazi po krugu ima isto vrijeme kao Aston Martin Vanquish sa 515KS, znaci nije samo snaga i kubikaza bitna, bitan je setup automobila, vjesanje, mjenjac i jos mnogo sitnica...
Isto kao sto Veyron sa 1000KS ima losije vrijeme nego GTR a duplo vise konja i kubika...
Pa, poenta je između redova verovatno bila u tome da je GTR direktna konkurencija Korveti po performansama, ali sa 36% manjim motorom, 35% nižom cenom, 25% manje snage, a ako ne i bogatijom opremom, ne znam da li išta od toga može da važi i za Korvetu.
Ja nisam skoro čuo da je IJEDAN model to ``ostvario``, i zato je i meni taj GTR na neki način ``nepobediv``, ni zbog čega drugog. To što ima ugravirano Made in Japan samo još više opravdava investiciju, ako je uopšte fizički moguće više je opravdati, a do sad su i vrapci naučili da najkvalitetniji automobili dolaze iz Japana već 10+ godina.
Sa onog snimka, GT2, koliko se sećam, nije ispod 150k eura, to je kao konkurencija Ferrari-u 430, a 599GTB mislim da nije ispod 200k, tako da su oni potpuno nepotrebni kao dokaz da postoji i brži automobil od Nissan-a. Logično je sve, samo je pitanje odnosa cena/performanse/volja kupca.
Renault Megane i Aston Martin Vanquish imaju sličnosti koliko i dupe i oko. Možda i Clio RS ima tu isto vreme kao Vanquish, ali to je jedan + među 1850 minusa, dakle, gotovo nepotrebna informacija.
ne mogu se uporedjivati automobili iz razlicitih klasa to sto jedan pravi sporiji krug, a ima veci motor, znaci da ce verovatno u endurance proci bolje mali motori traju kratko, veci duze, staro pravilo kod automobila svi ti male zapremine (2000cm3) i gomilom konja se koriste jednom ili dva puta, automatski se namece motor formule 1, o kome vec svi sve znamo
Broj postavljenih tema: 60438. Broj poslatih odgovora: 647796. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.