Stavise, i meni je taj Nissan GTR san snova, kada bih dobio (necu, ali kada bih...) nekakve pare uzeo bih to auto bez razmisljanja...
Meni je cak zao sto postoji auto koje ga tako reci gazi u svakom segmentu, 0-100, 1/4 milje, max. brzina, vrijeme po krugu, ali jbga, sta ces, makar je GTR jeftiniji...
Sto se tice vremena po krugu, naveo sam i Veyron vs. GTR i GTR je bolji, a Veyron je jedno 15 puta skuplji, duplo jaci, i ima vise nego duplo ccm, plus sto ima 4 turbine i W16 motor...
Stvar je u tome sto mali i jeftini (relativno) automobili pobjedjuje 5 puta skuplje i duplo jace po snazi... Ja razumijem da se GTR ne moze porediti sa Veyron-om po maksimalnoj brzini ili ubrzanju, ali taj detalj da ga dobija na zatvorenoj stazi meni ipak mnogo znaci i govori o automobilu...
Takodje, ne porede se Megane i Vanquish direktno, nego takodje po vremenu za predjen krug, i opet kazem, fascinantno je to da auto mnogo jeftiniji i nize klase (ipak je suparnik Aston Martin), te manje snage postize isto vrijeme kao supersportski automobil...
PS: Cekam da vidim kako izgleda i kako ide ovaj GTR sto je uzeo lik kod mene u gradu... PPS : Odoh da uplatim LOTO, nikad se ne zna...
Top gear direktno poredjenje za stazi u spaniji, bmw m3, mercedes c63 amg i audi rs4, cik pogodite ko je bio najbrzi po krugu:) http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY
Dobro znas da sam godinama vozio japance i to ne jednog i to ne obicnu voznju nego cist racing!Pocecu od mog ljubimca Toyota Sport sa kojom sam imao 100-tine trka i skoro da ni jednu nisam izgubio na ovaj ili onaj nacin,nije bitno dal na voznju ili brzinu ali sve u svemu na same performanse jednog automobila.Auto koji ima 1.6cc sa svega 115 KS i 16 valve sa maximalnom brzinom od 210 Km/h ubijao je mnogo jace automobile do nekih 200Km/h gde posle posustane zbog male kubikaze.Znaci par na par a da ne pricam po krivinama gde niko nije mogao da me stigne! Primer brat naseg fudbalera Save Milosevica je imao (ili ima i sad) C36 IMG mercedes :
http://www.fantasycars.com/sedans/HTML/mercedes_c36_amg_w202.html ,ovo sam nasao na brzinu ..znaci nije upseo da me dobije ni na pravcu a ni u krivini a na pravcu realno moze da me proguta!Znaci zamisli kvalitet i performanse jednog tako malog autica napsram takvog giganta (kubikaza,konjske snage i sl..) .inace u pitanju je Toyota Corolla Sport Coupe! Da sad ne pominjem silne automobile a vozio sam ih dosta jer sam zaljubljenik u sportska auta jednom recju entuzijasta u svakom pogledu! Sto se tice Nissan-a,bacicu ti snimke pravih testova a ne potezanja sa youtube-a jer dosta nerealnosti ima i ne navodi se koji koliko auto ima konja! Nissan nije najbrzi auto ,to niko nije rekao ali Slavuj vam je objasnio mnogo preciznije sta je zapravo tu bitno!Auto je usao u klasu najskupljih racing automobila kako sa performansama tako i sa smesnom cenom u odnosu na konkurenciju (nekih 80.000 eur) za razliku od Ferrari,Lamborghini koji kostaju i do 350.000 eur.Drugo Nisssan ima najsavremeniju opremu vezanu za stabilnost.Svaki detalj je maximalno odradjen kvalitetno i tehnoloski napredno i ni tu mu vecina auta visoke klase ne mogu da pariraju... @NMY@ Corveta je ispusila samo sto je amerikanci reklamiraju svim silama..Postavicu klipove i za to!
:: Dobro znas da sam godinama vozio japance i to ne jednog i to ne obicnu voznju nego cist racing!Pocecu od mog ljubimca Toyota Sport sa kojom sam imao 100-tine trka i skoro da ni jednu nisam izgubio na ovaj ili onaj nacin,nije bitno dal na voznju ili brzinu ali sve u svemu na same performanse jednog automobila.Auto koji ima 1.6cc sa svega 115 KS i 16 valve sa maximalnom brzinom od 210 Km/h ubijao je mnogo jace automobile do nekih 200Km/h gde posle posustane zbog male kubikaze.Znaci par na par a da ne pricam po krivinama gde niko nije mogao da me stigne :: Primer brat naseg fudbalera Save Milosevica je imao (ili ima i sad) C36 IMG mercedes :: :: http://www.fantasycars.com/sedans/HTML/mercedes_c36_amg_w202.html ,ovo sam nasao na brzinu ..znaci nije upseo da me dobije ni na pravcu a ni u krivini a na pravcu realno moze da me proguta!Znaci zamisli kvalitet i performanse jednog tako malog autica napsram takvog giganta (kubikaza,konjske snage i sl..) .inace u pitanju je Toyota Corolla Sport Coupe :: Da sad ne pominjem silne automobile a vozio sam ih dosta jer sam zaljubljenik u sportska auta jednom recju entuzijasta u svakom pogledu :: Sto se tice Nissan-a,bacicu ti snimke pravih testova a ne potezanja sa youtube-a jer dosta nerealnosti ima i ne navodi se koji koliko auto ima konja :: Nissan nije najbrzi auto ,to niko nije rekao ali Slavuj vam je objasnio mnogo preciznije sta je zapravo tu bitno!Auto je usao u klasu najskupljih racing automobila kako sa performansama tako i sa smesnom cenom u odnosu na konkurenciju (nekih 80.000 eur) za razliku od Ferrari,Lamborghini koji kostaju i do 350.000 eur.Drugo Nisssan ima najsavremeniju opremu vezanu za stabilnost.Svaki detalj je maximalno odradjen kvalitetno i tehnoloski napredno i ni tu mu vecina auta visoke klase ne mogu da pariraju.. :: @NMY :: Corveta je ispusila samo sto je amerikanci reklamiraju svim silama..Postavicu klipove i za to :: :: Idem sad,imam nekih obaveza. :: :: I Want to believe - The truth is out there :: :: :: :: :: ::
Ko se nije vozio u japanskim automobilima od 2000cc pa na dalje ne zna sta su brzine,to vam iskreno kazem.Supra od 3000cc sa svojih 330 Ks po defaultu zakucava skalu od 300 Kmh.Postavicu i neke klipice i za to..Skyline,Supra imaju ono sto vecina auta nema a to je ubrzanje iz starta do ustaljenog inetziteta navlacenja brzine do same maximalne.. BMW recimo nema start ali zato sije u kraju i dere mnoge aute.E ovo je sklop svega toga,start plus u kraju..
Stage 2 je zato sto nisu startovali kako treba u prvom krugu!
Sto se tice E55 vs Nissan postovao sam jer ga ovaj prvo pusti pa onda oduva..Zato je bilo zanimljivo!
Generalno je situacija sledeca da je auto sa dosta slabijim sopecifikacijama (KS) i sl na papiru bolji od onih sa dosta jacim ks i sl..
Sto se tice staze govorili su da je i Ferrari Enzo bolji pa se na kraju ispostavilo da je neistina.Sto se tice Nurburgring videh da su se stvari promenile od skoro,nisam pratio,to si upravu mada moze da bude i do vozaca jer su u pitanju samo 3 sekunde :
P.S.Isprasio sam te malo u temi 4870X2 vs Phenom 940 da znas jer si bio nevaljao
I Want to believe - The truth is out there
:: Nisam ja spominjao Corvettu Z06 nego Z1, znaci GTR-a usiva u svakom pogledu.. :: :: Snimak na kome GTR uzima M6 ima naslov ``NISSAN GTR R35 STAGE 2` :: Stage 2 necu da objasnjavam sta znaci.. :: :: Na snimku sa E55 AMG je GTR stage 1 sa 530KS i naravno da ce ga uzeti.. :: :: :: :: Sto se tice Corvette, i ja bih volio da nije bolja jer i sam vise volim obrtaje nego kubikazu, ali sta ces, sta je tu je... :: :: :: :: SONY VAIO VGN-FW285 :: ::
Uh,opet se nismo razumeli.Ja sam mislio da ti mislis na potezanje jedan i dva ,tri..U prvom krugu nisu startovali kako treba a u drugom jesu..
Ovo za motore nisam ni znao..Eto vidis da i ja priznam kad nisam upravu.Danas si me definitivno necem novom naucio.Prvo za Corvete sad za moje miljenike.Eto,ubih se braneci Nissana a sad se osramotih u neznanju hehehehee..
By The Way,ajd malo svrati i do mene da i ja probam masinu
I Want to believe - The truth is out there
:: Svi su oni mnogo teski, nema laganih a da su od normalnih materijala.. :: :: Stage 2 je zato jer je radjen motor kod Nissan-a, tacnije, ima oko 540KS kako sam nasao na drugom mjestu.. :: :: Stage 1 510 KS, Stage 2 540KS, i ima i HKS sa 570KS.. :: :: PS: Cekam samo da dodje ovaj sto je uzeo, da vidim brate kako to ide.. :: :: :: :: SONY VAIO VGN-FW285 :: ::
E sad, ja sam cuo da je taj lik kupio, ako nista drugo, makar cu da snimim nekakav video pa cu posiljem na jutjube...
Do sada je vozio RS4 ovaj novi, ali mu je valjda preslab ili sta vec...
Citat sa Wikipedie :
Damjanović started his career at football clubs in Bosnia and Herzegovina and Serbia but signed by Croatian club Hajduk Split in summer 2004. On 31 January 2009, he moved from Luch-Energia of the Russian Premier League to FC Kaiserslautern.
Ih sad,nemoj bas da si na kraj srca.Nije valjda da sam samo jednom priznao? Iskreno da ti kazem,nisam neko vreme pratio ,nisam ni stizao a nije mi ni padalo na pamet tako da nisam ni imao pojma za Nürburgring,znam da je Nissan bio prvi a nisam znao ni za ove prerade koje me inace jako raduju jer su najavili model i od 600+ KS-a da direktno pariraju Porsche Carrera GT-u.. Jako brzo su se desile neke stvari,za mene neocekivano brzo.
Ajde bar klip onda uploaduj.. Inace odakle si ti?Mozes na mail da mi odgovoris ako zelis?
I Want to believe - The truth is out there
:: Dobro je da i ti jednom priznas gresku... :: :: E sad, ja sam cuo da je taj momak kupio, (inace igra fudbal za neki tim, mislim u Njemackoj, a igrao je ranije u Rusiji) ako nista drugo, ako doveze makar cu ja da snimim nekakav video pa cu posijem na jutjube... :: :: Do sada je vozio RS4 ovaj novi, ali mu je valjda preslab ili sta vec.. :: :: Citat sa Wikipedie :: :: Damjanović started his career at football clubs in Bosnia and Herzegovina and Serbia but signed by Croatian club Hajduk Split in summer 2004 :: :: On 31 January 2009, he moved from Luch-Energia of the Russian Premier League to FC Kaiserslautern :: :: :: :: :: SONY VAIO VGN-FW285 :: ::
To sto sam pisao Stage 1 510KS i Stage 2 540KS su podaci koje sam nasao na netu, konkretno youtube i odnose se na GTR, ali to su nekakve custom prepravke vjerovatno na ispusnom sistemu i ECU jedinici (pritisak turbina i slicno)...
Moguce da je radjeno na turbini..Sve zavisi koliko bara moze da izdrzi.Ako je samo na turbini bez chip tuninga onda su te turbine jako kvalitetne kad trpe toliki pritisak! Ja nisam pratio ni na youtube,ove klipove sam sad nasao sto sam postovao,pre nisu bili tu a mnogi su i pobrisani koje sam nalazio jos ranije kad je pocela afera oko GTR-a! Mislim da ce jedan chip lepo da legne jer autu sa turbinom daje dosta vise snage nego automobilima sa atmosferskim motorom!
Go..Go..GTR..
I Want to believe - The truth is out there
:: To sto sam pisao Stage 1 510KS i Stage 2 540KS su podaci koje sam nasao na netu, konkretno youtube i odnose se na GTR, ali to su nekakve custom prepravke vjerovatno na ispusnom sistemu i ECU jedinici (pritisak turbina i slicno).. :: :: :: :: SONY VAIO VGN-FW285 ::
GTR je kao i svaki drugi japanac, prepun elektronike, ustimovan do maksimuma i vlasnik ce biti presrecan dok ga ne preforsira. Na pravo je mestu u onom drag klipu i vodi se devizom kada porastem bicu Ferari, Porse, Lamborgini ili Korvea. Surova istina da nikada nece biti to sto su oni. Ako je neko gledao ChopShop ima jedna scena kada Berni ide u Norvesku po turbo kompresor. Tip kod koga je otisao je samo modifikacijama na usisnom sistemu na ferariju F430 izvukao oko 700KS. Kada ga je Berni pitao zasto nije tjunirao kompletan motor, tip mu je odgovorio pitanjem, citiram:` A sta tjunirati na savrsenstvu Ferarijeve mehanike?`
Evo X je krsh, vidi se i na onom klipu protiv 135i. Snagu koristi samo za kratka ubrzanja, kao i GTR kao i pogon na cetiri tocka, dok mu elektronika omogucava da prolazi brzo kroz krivine. Tri tocka na zemlji samo pokazuju koliko elektronika nateze diferencijal i transmisiju i umiruje auto da se ne katapultira iz krivine. Ako neko ima prilike neka proba auto od 250KS koji nema ni mehanicki limited slip diferencijal a zove se Alfa 147 GTA, koji ce u krivini zapaliti unutrasnju gumu ali ce ispratiti krivinu. BMW je prica za sebe. Ja imam BMW 318i, E30. Pogon pozadi ima svoj smek, zanosenje takodje, laksa kontrola kod zanosenja jer je prednja osovima rasterecena, brza reakcija na volanu bez opiranja mehanike. Sve sto ti treba na njemu da bi izvukao maksimum je dif sa ogranicenim proklizavanjem mada vestom vozacu ni to ne treba. BMW ili Leksus? BMW. Zasto? Zato sto sam ih se nagledao sa raspadnutim motorima, trapovima, okrenes kljuc i dobijes jutarnji pregled gresaka, uz kafu, na motoru ali ide, motor ne spava na elektronskim sistemima toliko koliko Leksusov. Jedini pravi konkurentu su mu komsije Audi i Mercedes.
Da li ce se u krevetu odigrati komedija ili tragedija zavisi od - komada!
Ljudi, sta vama vredi 330 km/h, kada u Srbiji ne mozes ni 100 km/h da postignes, a ti automobili trose benzina veoma mnogo pa se samim tim i ne isplate, jedino ako neko ima bas mnogo para pa da takvo zadovoljstvo moze sebi da priusti.
Gile, ne radi se o tome, uopšte nije bitno ko koliko ima para ili ko koliko misli da ima, šta vozi, šta je vozio i ko je u čemu sedeo, nego što npr. Nissan ima model 300ZX od pre 20+ godina koji je svojevremeno bio BEST BUY(kao što je ovih dana GTR) i drao konkurente samo tako, na bukvalno svim ``poljima``, dok su se na BMW-u, AUDI-u i Mecedesu još uvek prozori spuštali ručkom, a servo, klima i aluminijumske felne ugrađivali kao ``dodatna`` oprema, a ovi gore su se nešto sad popalili na taj 135i zato što je na pravcu malo brži od nekog Micubišija sa skoro duplo manjim motorom i dva cilindra manje. Nije mi jasno prema čemu su to uporedivi ti automobili. Mislim, ako je poenta napraviti što neupotrebljiviji automobil, BMW je onda neprikosnoven, jer možeš da mu daš gas, ali samo na pravcu, u krivini ode glava, a najverovatnije tebi, jer auto liči na klompu i otprilike je toliko i aerodinamičan, što je, ja mislim, svakome tužno kada vidi koliko su nisko u stanju da padnu ti neki standardi dizajna, i mislim da je takav auto samo nekim gejevima privlačan, kao onaj Mini Cooper ili kako se već zove. To je taj neki fazon i sve i da je najkvalitetniji na svetu, bio bi ``za gejeve``, jer zaista nemam razloga da budem pristrasan.
Pogledaj novu Nissan Z seriju i šta nudi u odnosu na 135i, kolika je razlika u ceni i kolika je razlika u performansama, jer klasu automobila u osnovi određuje kubikaža motora, a ne težina i komšijina priča.
Izuli ste temu iz patika. Nego vi lepo u svaštaru pa se tamo peglajte sa konjskim snagama. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Hoping for the best but expecting the worst.
@MilosNBG@ Prosuo si gomilu nerealnih stvari.Vidi se da nikad nisi imao japanca pa zato i ne znas da se jako teskooo kvare ali nije ni bitno.Ja stojim iza toga da su auti kvalitetni do bola! @Slavuj@ Ne vredi,tesko je to objasniti ljudima koji su jednostavno neupuceni i ne mogu da shvate neke realne cinjenice.
Od japanaca sam imao samo toyotu celicu 2.0 gt-i 88god, i pre nekih 5 godina mi se pokvarila na 333xxx kilometara i sve sam imao u glavi da je sredim da bude smekerska, da nabacim spojlere.....ali nekako sam se ohladio, poceli su da me interesuju veci automobili, pa sam je prodao za neke jeftine pare:) E razlog zbog koga sam se ponovo ukljucio je taj da kazem da japanci stvarno imaju neku magiju dok ih vrtish na 7000rpm, imam bas neke klipove sa toyotom ali me mrzi da secem najbolje delove i stavljam na YT, imam neko shlajfovanje na semaforu i zvuk koji mi je pruzila na tih 7k rpm su za pamcenje, znaci japanci stvarno umeju da naprave zmaja ali daleko su od nemaca po kvalitetu i uzivanju u voznji.
veruj mi da zaboravis svakog nemca i sto se tice luxuza,performasni ,udobnosti.Japanci su sami po sebi udobni auti.Drugo,forsiras BMW,svaki ciga svoga konja hvali.Ja ti rekoh da sam vozio najnoviju sedmicu a takodjhe i Mercedes S klase i ne mogu da kazem da je BMW udobniji kad nije,ebi ga,merc je merc..
Inace imao sam komsiju koji je vozio Mitshubishi-a milion kilimetara,nikad mu ulje nije menjao ,samo dosipao po potrebi,auto i danas dan radi..Drugi presao dva miliona i spucao na isti sistem zbog ulja ali ovi nisu ni dosipali..Imam jos primera..Toliko o kvalitetu motora. Inace za one koji ne znaju Toyota ima najbolje motore na svetu a onda GMC a onda Mercedes pa svi ostali iza...Bar je tako bilo do skoro,sad vec moram da se ogradim jer opet nisam pratio skorasnje stanje
Pa pazi jeste merc udobniji preko rupa, to stoji, ali za auto put nema boljeg auta od bmw, a vozio sam se u mnogo njih, mislim necu vise da forsiram bmw, al jbg i ti forsiras GTR zar ne.)
Nemoj me pogresno shvatiti..Ja izuzetno cenim BMW a pogotovu te velike limuzine.Volim taj osecaj kad sednes i vozis jedan takav auto a on pliva kao ladja..Ja bih rekao da je jako diskutabilno ko je udobniji i zasto.Mislim da je stvar licnog opredeljenja.Mogu ti samo reci ovo da mi se vise svidela sedmica nego li S klasa Merc i to je to..Neko ne deli isto misljenje.GTR ne forsiram,pre mene je to lepo objasnio Slavuj tako da ja nemam vise sta da dodam.Imate oci,zdrav razum pa sami prosudite.
I Want to believe - The truth is out there
:: :: :: Pa pazi jeste merc udobniji preko rupa, to stoji, ali za auto put nema boljeg auta od bmw, a vozio sam se u mnogo njih, mislim necu vise da forsiram bmw, al jbg i ti forsiras GTR zar ne.) ::
Kad smo vec kod japanaca odnosno kod Toyote ima jedan mali kuriozitet: fabricki akomulator koji je stigao uz nju (panasonic) sluzio me je 13 godina.Automobil je bio stalno garaziran.Jedno jutro je jednostavno odbio da daje znake zivota i kraj,dan pre toga nista nije nagovestavalo da ce da zavrsi karijeru.
Broj postavljenih tema: 60439. Broj poslatih odgovora: 647798. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.