E ovako: Kupio sam polovnu plocu ASRock AM2NF3-VSTA i da bi je pustio u rad fali mi memorija (DDR2) i CPU Interesuje me nesto u vezi sa memorijom (posto sam laik), gledacu da uzmem 2GB 800MHz (polovnu) ali vidim da ima jednostrane i dvostrane. Pa neznam u cemu je razlika? A od CPU-a cu uzeti neki sa dva jezgra u kompletu sa hladnjakom i kulerom (polovan) pa ako mogu neke preporuke ja bi bio zahvalan!
Prodaj tu plocu i kupi novu msi am3 c45. DDR2 polovna memorija kosta isto koliko i ddr3 nova, tako da se ne isplati kupovati je. Procesor mozes da biras koji ces da stavis, tu je bar izbor dobar. AM2 platforma je stara i pregazena i jednostavno se ne isplati ulagati u nju.
i5 2500K, Noctua NH-D14, Asus P8P67 PRO, 2*2Gb Kingston hyper x gray, 2*640Gb WD black sata 3 raid 0, Asus gtx 560ti DC, CM elite 430, Chieftec cft-750-14cs, Dell U2311h,
Nemoj tako ribolovac!!! Sigurno je bolje od ovog sto sad imam!!!
Evo nasao sam procesor sa hladnjakom i kulerom i najverovatnije cu njega uzeti! AMD Athlon 64 X2 4600+ Windsor 2.4GHz 2 x 512KB L2 Cache Socket AM2 65W Dual-Core Processor
Za memoriju imam samo jos jedno pitanje: Na ploci imam 4 mesta za memoriju (2 zuta i 2 narandzasta) da bi mi memorija radila u Dual modu a npr. imam dve memorije istih karakteristika, u koje slotove treba da stavim memoriju? zuti+narandzasti ili zuti+zuti (narandzasti+narandzasti)
je dual mod. Taj procesor ce ti gusiti neku iole pristojniju grafiku, tako da se neces naigrati. Pogledaj malo temu koju sam predlozio iz mog prethodnog posta pa premeri sa parama koje imas. Razmisli dobro sta ces da radis.
i5 2500K, Noctua NH-D14, Asus P8P67 PRO, 2*2Gb Kingston hyper x gray, 2*640Gb WD black sata 3 raid 0, Asus gtx 560ti DC, CM elite 430, Chieftec cft-750-14cs, Dell U2311h,