status: user broj poruka: 989 | neko je u toku ove teme od pre godinu dana zamolio da napisem utiske o voznji godinu dana na prejeftinom ulju NISOTEC 10w40,i apsolutno najjeftinijim delovima koje sam koristio za servis,evo rezultata...
Dakle,ako procitate temu od pocetka,znacete o cemu se radi,pa evo za sve one koje mozda zanima-Nisotec 10w40,se pokazalo prosecno,presao zam 5000 km od prosle zamene ulja,odradio sam servis potpuno sam jer je na ovom automobilu od nepunih 1000 kubika to jednostavno kao na povecoj kosacici za travu :) , pratio sam ulje na svakih 1000 km sam proveravao potrosnju ulja i viskozitet trljajuci ulje kroz prste i poredeci sa novim uljem i starim pohabanim castrolom koje sam izvadio iz suzukija i cuvao u kanisteru u garazi... PRVIH 3000km,se drzalo kao novo,boja ok,viskozitet ok,nije trosio ni malo ulja,prvi minimalni znaci habanja ulja su nastali posle 3000km,boja se malo promenila,i ulje je izgubilo veoma malo na viskozitetu,tek da se oseti pod prstima,i malcice je poceo da trosi ulje minimalno i tek primetno. na 5000km predjenih odradjen novi servis,ulje jeste bilo crno,ali je viskozitet ostao poprilicno dobar,filteri su bili savrseno funkcionalni,nepovratni ventil u filteru je odlicno radio posao svih 5000km,tako da je zakljucak da ko bas hoce da ustedi parice na servisu za ovakve automobile,potpuno je bezbedno to uraditi sa niskobudzetnim delovima poput NIS ulja... ovo je bio mali eksperiment,sada sam mu sipao kvalitetno ulje na koje je navikao prethodnih 20+ godina,i kvalitetne ostale delove za servis,i vozicu ga kao gradski auto dok se ne raspadne :)
|