Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Internet
Internet servisi, programi, prezentacije, ...
Produzetak saradnje sa SBBom
STRANA 2 OD 3  
alrad 10.08.2023. 17:36 #679920

status: user
broj poruka: 4748

Ne može to tako glatko. Morao bi da plaćaš vraćanje infrastrukture. Opet pitam, zar stvarno mislite da se nisu obezbedili protiv takvih preletanja? I da li bi stvarno imao morala a i interesa da posle skoro dve besplatne godine pređeš kod drugog? Mada te nisam ni razumeo, nudili ti besplatno ali si odbio jer neko nešto i tako, a i 500 evra ne znam kakvu to uslugu koristiš kad toliko košta. I ne traju dogovori 3-4 nedelje, nismo Mesi i Ronaldo. Mislim nije ni bitno, radite šta hoćete, samo ako uspete u tako utopističkim planovima da se stvarno isplati i ne samo strogo finansijski javite i meni.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Elfusion E slusaj ovako 10.08.2023. 22:12 #679921

status: user
broj poruka: 414
Dok ti jedni pricaju ovo, drugi ono ja cu ti reci kako to da uradis ali prvo da znas da ta uzivancija sa lelekomom sto vexlord prica(jel to lord daca?) je retka i nedaj boze da ti zatreba njihova podrska. E sad da predjemo na stvar: Moras da nadjes nekog od njihovih komercijalista na terenu... ima ih dosta , tako da neverujem da ce ti to biti problem i sa njima dogovoris sve ovo, i poenta je sledeca. Ti nemozes da zatvoris svoj nalog i sutra otvoris na opet svoje ime i da se racunas kao novi korisnik, takodje nemozes ni da otvoris na ime nekog ko ima tvoje prezime a na istoj je adresi ali ono sto MOZES je da otvoris na bilo kog drugog ko nema tvoje prezime i nebitno je gde stanuje bitno da otvori na tvoju adresu i eto ta osoba je novi korisnik u smislu te adrese(tako da je nebitno sto ona mozda vec ima net na nekoj drugoj adresi) i lepo njemu placas dve godine koliko treba a prvih meseci ti je po din. Druga opcija je da na svoje ime pravis novi nalog ali da u tom nalogu svoju kucu preimenujes u neki broj + slovo NPR: ako ti je kucni broj 10 ti stavis na 10a(iako taj broj u stvarnosti nepostoji nemas brige). Sto se tice svega ovog oni(SBB) su upoznati sa tim cakama i to dozvoljavaju ali obicno gledaju da to urade ako pristanes da povecas tarifu ali mogu ti uraditi i bez promene ako ih nagovoris.
Sve ovo vazi samo u promo periodima kad daju novim korisnicima nekoliko meseci po 1 din.
Elektrofusion
Powered by ReactorSuperial

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vexlord Nije malo 10.08.2023. 23:19 #679922

status: user
broj poruka: 1043
Za dial up pakete Od 840din mesečno, gde sama brzina je kao da se nema net u kući ili stanu pa se to tako drži za pročitati vremensku prognozu i zonu sumraka

Meni box paket sa soko max 100gb i drugi broj neka omorika dal 16 ne znam i 1000mbps i iris tv 100eur mesečno. Da ima to na drugom mestu selio bih se bez razmišljanja i sačuvao taj novac mesečno, ali dok god ispunjavaju ono što očekujem i posao mi funkcioniše zbog te dražesne optike i yt za klinca radi lepo. Sbb još 2 mes plaćam ističe ugovor i napuštam ih najverovatnije zauvek. Kakav god lelekom bio i skup i šta god, od 2008/9 nemam problema sa njima
Jedino što beše problem kad sam pijan odvalio adsl utičnicu iz zida i danima ih cimao i ubeđivao da sa moje strane sve radi i da dodju da vide šta je, a kad sam skapirao šta je hteo sam u zemlju da propadnem


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
luja-88 Re: 11.08.2023. 04:06 #679924

status: user
broj poruka: 1620
:: Ne može to tako glatko. Morao bi da plaćaš vraćanje infrastrukture. Opet pitam, zar stvarno mislite da se nisu obezbedili protiv takvih preletanja? I da li bi stvarno imao morala a i interesa da posle skoro dve besplatne godine pređeš kod drugog? Mada te nisam ni razumeo, nudili ti besplatno ali si odbio jer neko nešto i tako, a i 500 evra ne znam kakvu to uslugu koristiš kad toliko košta. I ne traju dogovori 3-4 nedelje, nismo Mesi i Ronaldo. Mislim nije ni bitno, radite šta hoćete, samo ako uspete u tako utopističkim planovima da se stvarno isplati i ne samo strogo finansijski javite i meni

::Mada te nisam ni razumeo, nudili ti besplatno ali si odbio jer neko nešto i tako,
U pravu si, izgleda da baš ništa nisi shvatio, ali si ipak odlučio da daš odgovor.
Nema veze, evo, razložiću i obrazložiti sve...

::a i 500 evra ne znam kakvu to uslugu koristiš kad toliko košta.
Konkretno, to što ja koristim košta 4560 RSD kod SBB-a, pa s tim na umu 12 meseci (i dalje pričamo o polovini ugovorne obaveze, koja bi, uslovno rečeno, mogla biti `besplatna`) ne bi bilo celih 500, već nekih ~450€ (gruba računica, ali i dalje veoma blizu iznosa koji ja dajem za kasko osiguranje).

::Morao bi da plaćaš vraćanje infrastrukture.
O kakvom `vraćanju infrastrukture` pričaš? Prvi put čujem za takav izraz i ne znam na šta bi se odnosio. Provajderi ne skidaju kablove koje su već položili i naplatili (na ovaj ili onaj način) - to bi bio prevelik utrošak vremena i novca za njih (ako si na tako nešto mislio), pa ne znam šta bi tu trebalo da se naplaćuje (da l` godinu, dve ili pet kasnije).

::I da li bi stvarno imao morala a i interesa da posle skoro dve besplatne godine pređeš kod drugog?
Nisam pričao o tome, već o normalnim okolnostima, gde ti provajder daje pola ugovornog perioda `besplatno`, odnosno 12 od 24 meseca. U tom smislu, o kakvom moralu pričamo? Nije tu nikom ništa poklonjeno, već su uredno naplatili svih 24 meseca, ali kroz 12 mesečnih rata i uz `grejs period` (ok, poklonjen je taj grejs period, uslovno rečeno).
Šta je u toj priči nemoralno? Ako se ti osećaš kao da tu postoji nemoral, ok, tvoja stvar, ali ja ne... koristim ono što nude, a u skladu s mogućnostima, i to je sve...

Što se tiče besplatnog perioda od 20 meseci kod Telekoma, to je bila jedna vremenski ograničena ponuda, koja se možda neće ponoviti, pa nema potrebe za daljom raspravom i polemikom oko toga... spomenuo sam je samo kao primer u mom slučaju, gde je verovatno ne bih prihvatio ni da je 24/24 meseca besplatno, jer mi ne treba, niti mi zavrašva posao, a jasno sam naveo i zbog kog razloga (ponuda TV kanala).
U teoriji, mogao sam da prihvatim Telekomovu ponudu od 20/24 i kod SBB-a pređem na najjeftiniji TV paket usluga - to bi sigurno bilo finansijski isplativije, ali relativno je mala razlika da bi se trošili živci pri svakodnevnom korišćenju još po jednog STB-a i daljinskog upravljača na 3 TV-a.

::I ne traju dogovori 3-4 nedelje, nismo Mesi i Ronaldo.
U mom slučaju, toliko je trajalo u dva navrata - prvi `gospodin` se sam javi i da neku ponudu, pa se javi drugi - prihvatiš to, ali je ipak potreban neko treći, sa određenim privilegijama da bi se to realizovalo... pa dok njemu sve ponovo objasniš (jer, logično, ne čita prethodnu komunikaciju), više ne važe ponude koje su nudili prvi ili drugi, ali sada postoji nešto treće, specijalno i `samo za mene` - skuplje i lošije od prethodne dve ponude, ali ja to treba da prihvatim zato što mi osoba sa nekim `integritetom` tako kaže... i slične gluposti... o tome ja pričam, a iz ličnog iskustva...
Koga zanima, veorvatno mogu negde i da iskopam te stare prepiske i podelim ih, ali u pitanju je potpuno gubljenje vremena (i tada, i sada).
Možda je i do mene, jer nemam vremena da trenutno sažvaćem to što oni plasiraju i momentalno im pružim odgovor, već nakon 2-3 dana - to bi (valjda, u nekom normalnom svetu) trebalo da bude ok, ali iz meni nepoznatih razloga su se stvari menjale na dnevnom nivou, očigledno.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
obradmi Imaju oni tvoje podatke 11.08.2023. 09:44 #679925

status: user
broj poruka: 7700
znaci varijanta je da neko umesto tebe sklopi ugovor ,pa da dobijes to za 1 din.Inace
SBB je po pitanju platforme za TV najjaci ,mislim na EON ,preko BT ,cak i 8K rezolucija. Nude svi operateri za 1 din ako si nov korisnik ,eto nudi za 1 din i Yetel mislim da su najjeftiniji ,a kablovska karina.Kad bi to moglo za 1 din ,ja bih samo isao na tu varijatnu ihaaa.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
IvanNo1 Grešio sam 11.08.2023. 10:11 #679926

status: user
broj poruka: 454
Ja moram da se ispovedim i da kažem da sam bio *****, bio sam dve godine u SBB-u, pa prešao na Telekom kad su ponudili godinu dana džabe, pa posle dve godine opet prešao u SBB jer su mi oni ponudili godinu dana džabe. Ne znam šta je neko mislio kad je pomenuo plaćanje vraćanja infrastrukture, ništa od toga nisam platio (uredno sam vratio svu opremu, odneo je u najbližu poslovnicu i gotovo).

Inače, nedavno mi je Telekom ponudio 18 meseci džabe, neko napisa da su mu na vratima nudili 20 (od 24, koliko traje obaveza). Rekao sam im da nisam zainteresovan i da imam ugovornu obavezu, kažu: `Ali naša oprema može da radi paralelno sa opremom drugog operatera, usluga vas praktično ništa ne košta, a dobijate na primer sportske kanale!` Skoro da ima smisla... :D Ali ne treba mi to.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
micika988 Re: Nije malo 11.08.2023. 11:42 #679927

status: user
broj poruka: 1995
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8804535/
+
https://www.youtube.com/watch?v=rMC5Jr0yLm4
=
you will eat ziii bugssss !!!

vala bas, zona sumraka, steta sto neki imaju kratkorocno pamcnje ili je to mozda propratna pojava upotrebe `naprednih` super-brzih tehnologija .)


`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is
simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level,
to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`


:: Za dial up pakete Od 840din mesečno, gde sama brzina je kao da se nema net u kući ili stanu pa se to tako drži za pročitati vremensku prognozu i zonu sumraka
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 11.08.2023. 12:44 #679928

status: user
broj poruka: 4748

Znači Lujo, ako ti nisi čuo za nešto znači da to ne postoji. Ok, kad si tako... - pročujan/načujan/audiobilno nadmoćan. Reci mi samo kako misliš to, skinućeš kutijicu sa zida, izvaditi optički kabl iz nje, vratiti je provajderu a kabl ostane da visi sa zida?

IvanNo1, nije plaćanje vraćanja infrastrukture kad ti vraćaš opremu nego ako hoćeš da je oni vrate tebi.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
siki069 Prezime 11.08.2023. 16:45 #679933

status: user
broj poruka: 325
Nema veze sa pričom o novom korisniku.
Gleda se JMBG.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MaliAbner Re: 11.08.2023. 19:32 #679935

status: user
broj poruka: 7761
Da se razumemo...
KURVA je zena koj a vole da se jebava...
PTOSTITUTKA je zena koja se jebava za pare...

Kakve bre ima veze sto neko svake dve godine menja pruzaoca usluga interneta i televizije...

Citat:
`Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!`

::
:: Za mene je ljigavije da se svake dve godine šetam ko kurva od jednog do drugog nego da probam da se dogovorim sa nekim. Daće neki popust, a ako i ne daju pa šta. Niti su to neke velike pare niti sam lud sa se smaram sa opremom i majstorima stalno. Ne budimo tolki cigani. Važno je da je usluga korektna
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MaliAbner Re: Moj slucaj 11.08.2023. 19:34 #679936

status: user
broj poruka: 7761
Hmmm...

Neki i dalje ne razumeju razliku izmedju ugovora i ugovorne obaveze...

Citat:
`Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!`

:: Kao dugogodisnji korisnik SBB-a (oko 7god), do sad imao samo par pekidanja sigala reseno u par sati, zadovoljan, korisnik EON premijum pakleta evo vec 3 ugovor
:: Ja sta radim, pre isteka ugovora posaljem im lepo Email
::
:: Poštovani
::
:: Kao Vaš korisnik (ugovor istice tad i tad) interesuje me, sa kojim povoljnostima možete da izađete prema meni kao Vašem dugogodišnjem korisniku
:: Trenutno sam na EON Premium paketu, koliko vidim prema novim korisnicima imate konstante akcije i smanjenje pretplate,dok prema starim korisnicima kojima istice ugovor nemate politiku da ih kontaktirate pre isteka ugovora.A vaša konkurencija (na mojoj lokaciji) nudi još pogodnosti (bio sam njihov dugogodišnji korisnik mobilnih usluga)
::
:: I trenutno sam dobio 10 meseci po 1 dinar
:: A prosli put dodatni EON uredjaj, tako da probaj nista te ne kosta fino komunicirati
::
::
:: Sve je na nama, da li pobednik ili gubitnik...
::
:: -ASUS ROG SRTIX GL703G-
:: – CPU: Intel Core i7-8750H @ 2.2GH
:: – GPU: NVIDIA GeForce GTX 1070 with 6GB GDDR
:: – Memory: 16GB DDR4 @ 2666MH
:: – Storage: M2 NVMe PCIe 3.0 X
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
luja-88 Re: 11.08.2023. 22:52 #679940

status: user
broj poruka: 1620
Ponekad pročitaj poruku, pre nego što odgovoriš na istu, i neke stvari će ti se same kasti...

:: Znači Lujo, ako ti nisi čuo za nešto znači da to ne postoji

Ni u jednom trenutku nisam rekao da to ne postoji, već da prvi put čujem za takav izraz.
Pošto ne znam o čemu se radi, naveo sam neka nagađanja oko toga šta bi moglo biti u pitanju (po mom mišljenju), ali u startu i postavio pitanje (sad vidim da je možda delovalo ironično, ali to nije bila namera).

Umesto što dodatno podbadaš, prosto si mogao da pružiš odgovor na pitanje koje sam postavio i edukuješ me, kad sam već neinformisan.


::Ok, kad si tako... - pročujan/načujan/audiobilno nadmoćan. Reci mi samo kako misliš to, skinućeš kutijicu sa zida, izvaditi optički kabl iz nje, vratiti je provajderu a kabl ostane da visi sa zida

Ne mislim nikako, već mogu da ti kažem da mi je jedno 10 godina visio (ne bukvalno `visio`, u zidu je) nekorišćen optički kabl jednog provajdera, koji je drugi provajder zimus bez problema iskoristio (ne SBB, ovaj mi služi za bekap link). Samo je splajsovao kabl u kutiji izvan stana, a u stanu ubo pigtail optički kabl u media converter i ja dalje u svoj ruter.

Opremu vraćaš (ONT, media konverter, ruter, modem, spliter itd.), ali kablovi su deo infrastrukture i oni ostaju. Još nisam video da provajder samostalno sklanja kablove.
Tvoja je lična stvar ako želiš da ukloniš kablove iz svog stana, a u tom smislu kasnije možda i treba da ti naplate zezanje oko ponovnog polaganja kablova.

:: IvanNo1, nije plaćanje vraćanja infrastrukture kad ti vraćaš opremu nego ako hoćeš da je oni vrate tebi

Jesam čuo za kojekakve sumanute naknade (i to, po 10-20.000 RSD za uvođenje u sličajevima prevremenih raskida ugovora, ali kada iznova uvodiš usluge koje si nekada već posedovao, a X godina kasnije, nisam...

Imaš li ličnog iskustva u takvim i sličnim situacijama? Ja imam, a i još nekoliko mojih poznanika. Pored toga, evo, javio se čovek koji je takođe potvrdio da je šetao od jednog do drugog provajdera, pa opet nazad do prvog, a da nije plaćao slične naknade.

Nije mi ideja da se raspravljam u prazno, ali daj neki vid argumenta za svoje tvrdnje.Takođe, voleo bih i od bilo koga drugog da čujem mišljenje na pomenutu temu. Nisam primetio da je još neko imao sličnih problema... ne znači da sam u pravu, naravno...
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 11.08.2023. 23:56 #679941

status: user
broj poruka: 4748

Meni je već malo postalo smaranje, već sam i rekao nek radi ko šta hoće. Na kraju krajeva ako oni to dozvoljavaju njihova stvar. Ali vi koji menjate provajdera treba da budete zahvalni onima koji ne menjaju jer ako bi svi bili stalno `novi` korisnici stvar bi bila perpetuum mobile i više ne bi radili ili bi morali da povećaju cene pa bi preletanje koštalo kao i nepreletanje. Što se vraćanja/plaćanja tiče vi imate problem što razmišljate samo u novcu i oslanjate se na suvu teoriju. A šta ako zbog te neke uštede ostaneš bez dobre usluge i kod `novog` provajdera dobiješ prekide, mala brzina, loš signal itd... Ja ne bih menjao veru za večeru tek tako. Kome ne zvuči prelepo da bi bilo istinito da nikad ništa ne plaća, pa izvolte.

Za kabl sam pitao jer je ostavljanje kabla opasno i protivno zakonu o javnoj bezbednosti. Svaki kabl nakon prekida bi moralo da obradi ovlašćeno lice. Sad će tu da padne salva smeha ali mrzi me da objašnjavam šta i kako. Inače nisam znao da provajder sme da koristi tuđi kabl, moje iskustvo je da ne sme i da zato svako i ima svoju razvodnu kutiju u hodniku zgrade ili gde već. Da je recimo pri tom splajsovanju (zanimljiva reč) oštetio nešto u kutiji to bi plaćao ti i to verovatno kao Svetog Petra kajganu.

Eto ćaskamo malo, a mogao bi stvarno još neko da se nadoveže. Srećno preletanje a i meni suprotno.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vexlord Stvarno je ovde nekad premracna zona sumraka 12.08.2023. 01:39 #679942

status: user
broj poruka: 1043
Da čovek ne poveruje šta može da se pročita

Micika daj neki recept, muckalicu tinkture za detoks mozga molim te

Mogu da odem da vam slikam sa novinama dnevnim kao prilog i dokaz nečega gde sam prisustvovao sečenju koaks kabla iznad štoka ulaznih vrata od stana gde je situacija bila ova

Osoba korisnik supernova kablovske tv i neta 4.5 god neki srednji paket u to vreme, ništa promocije popusti itd od početka prvog i drugog i trećeg ugovora, tj obnavljanja ugovora

Poziv od telekoma dobar dan promocija 12 mes 1 din internet tv fiksni i možete spojiti vas prepaid paket u ovo da bude box i posle promocije plaćate 4-5000 din evo ne sećam se u dinar jbg

OK super može odlično hvala na ponudi dođite montirajte ponesite šta da potpišem i to je to.

Došli ljudi sve sredili, optički kabl nevidljiv pri montaži, jedna rupa u zidu i na par mesta topljena plastika, milina za videti

Upali tv malo navikavanje na iris itd i odmah poziv supernovi

Dobar dan imam kod vas još godinu i 6 meseci ugovor ali smo uveli optiku i imamo drugi daljinski za tv jel možete da dođete da razmontirate sve ovo i da razduzim opremu a račune nastavite da šaljete placacu ja to uredno do isteka ugovora - 12 mes je telekom po dinar i 6 meseci duplo ali nema veze malo glup potez ali ubediše tad da promocija traje još par dana ovo ono

Došli ljudi sve popakovali i iznad vrata precvikali koaks kabl i tako ga ostavili, tužno i jadno za videti ali evo i dan danas zvrlji tako

Računi plaćani na vreme, jer lakše je mesečno po malo nego na gomili sve zbog prekida ugovora jbg

Tako da nemojte pričati o vanzemaljcima i porediti 4mbps pakete od 800din i zlopatiti se kod jednog te istog provajdera ako već u ovoj propasti od zemlje ima način da se izvuče neki popust i ko može sebi da dozvoli to malo cimanja i možda biti bez neta dan dva pet ali znači sačuvanih 50ak eur da ne kažem više kod turbo paketa

Neko će lagano da se odrekne paprenog iznosa za neki brz velik jak paket jer za pola dana za računarom i tim internet pristupom zaradi mesečnu pretplatu a neko ko ima internet za ukras i svodi se na to da je glup i nepotreban trošak, zbog čitanja novina i čitanja zone sumraka online, neka I treba da menja kad moze i kako može i neka preusmeri taj dinar u nešto korisnije, pametnije, potrebnije, eto iskoristicu primer za kasko što je neko gore pomenuo, svaka čast na razmišljanju

Realno ne treba se obazirati na ove postove sa mnogo float i gde je defloat preskočen i nema veze sa stvarnosti.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Pisko Ovo je postalo zanimljivo 12.08.2023. 08:38 #679947

status: user
broj poruka: 6643
Uz ponešto nekulture četa, nema pitchkaranja.... a načela se i tema.
LM, da i ja nešto dodam o instalacijama. Čini mi se da se mešaju žabe i babe, odnosno, meša se ko je `vlasnik`, u stvari, ko je platio za instalirani materijal i proces instalacije (a u stvari se radi o `investiciji`) - u skoro 100% slučajeva, to je provajder, i, stanarskog prava i prava koja iz toga proizilaze. Dakle, ako se VI saglasite, kroz zahtev ili odobrenje, nebitno, da vam se `pruži usluga` pod njihovim uslovima - instaliraće vam opremu, u ovom slučaju, pod opremu mislim na kablove (paricu za telefon, koaksijalne i, sada, optičke kablove) koji se `ugrađuju`, seku, podešavaju... ukratko, neupotrebljivi su za bilo šta drugo na drugom mestu. Zato su nepovratna investicija - ili tu rade dok rade, ili su uračunati u troškove - otpisuju se. Zašto se otpisuju? Dobro, možda bi neka veća količina (dužina) i konektori, bili iskoristivi ponovo, u stvari, sigurno bi, ALI, tu ima jedan problem: niko bez sudskog naloga ne može da pređe vaš kućni prag i rovari, ruši, krši, lomi ili elegantno i kulturno pokupi `opremu` bez vašeg pristanka. Tako da to u startu niko i ne namerava od provajdera. Čak i ako tu istu opremu koristi konkurencija, uvek postoji šansa da preletite nazad ako vam uslovi budu povoljniji. I oni će iskoristiti konkurencijsku opremu u istoj situaciji. Zato je to isto i sa elektrodistribucijom, gasnom instalacijom.... sve do strujomera, a taj bi trebao da bude van kućnog praga, priključne tačke ako je ima (neke vrste razvodne kutije i sl.) je u odgovornosti provajdera usluge, a ono unutar kućnog praga - kako piše u ugovoru za održavanje, ali, vlasništvo je vaše za instalacije, praktično. To je smeće, otpisano. U sitna slova da se kladim, da je provajder elegantno zaboravio da pomene kako je dužan da ukloni instalacije i stanje vrati na staro nakon ugovora, ako to vi zahtevate? Kod rutera, stb-a, kuradi-paladi koja su pokretna oprema, stvar su lepo uredili i svi znamo kako to moramo da vratimo, a ko ne zna, on plati još poneki račun pride dok mu saznanje iz predela džepa u pantalonama ne stigne do ganglija.
Treće, 4., 5.... ne znam ni sam, dugačko je: a zašto ne bismo menjali provajdera? O kakvoj lojalnosti se priča? U toku je političko-tržišna utakmica prvobitnog kapitalizma, dakle, nemilosrdna, gde se pristup komunikacijama vezuje za politiku, odnosno, za programske kanale koji forsiraju jednu ili drugu politiku. Jedni su finansirani i iznutra, `domaćim` kapitalom i podržavaju vladajuću politiku + stranu koja plaća, drugi isključivo izvana. Ko ne gleda TV, ili to radi izuzetno povremeno, osim ako nije vezan za kladionice i jednu sportsku grupu kanala, sasvim je slobodan da preleće i koristi pogodnosti namenjene za korisnike, a odbija da nema pogodnost kao `lojalni`=glupi, svakako zanemareni, korisnik.
Ne znam, i meni je glupo da stari korisnik dobije godinu dana za dinar, kao preletači i novi korisnici.... ali, da dobija to veći popust što više ugovora produži, tj. da ima sve veći popust što duže koristi istog provajdera, to bi bilo, lepo ako ne i pametno.

Budale računaju na sreću.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
strikan33 ... 12.08.2023. 11:43 #679948

status: user
broj poruka: 303
@Pisko

Prored ne bi bilo lose ponekad da ubacis. Ko ce citati ovo ovako slepljeno.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
count Re: Stvarno je ovde nekad premracna zona sumraka 12.08.2023. 14:00 #679949

status: user
broj poruka: 1330
To je dobro ali vać na 12KM od Slavije i 100M od glavnog puta gde već postoji kab i optička mreža neće da se `troše` za kablove.

Ryzen R7 5800x. Asus Prime x470 Pro. Arctic Liquid Freezer II 360, 2x8GB Kingston 3600MHz, Asus Rog Rx 570 oc, Samsung 970 evo plus (500GB), Samsung 970 evo (250GB, Adata nvme 1TB,.

:: Da čovek ne poveruje šta može da se pročita
::
:: Micika daj neki recept, muckalicu tinkture za detoks mozga molim te
::
:: Mogu da odem da vam slikam sa novinama dnevnim kao prilog i dokaz nečega gde sam prisustvovao sečenju koaks kabla iznad štoka ulaznih vrata od stana gde je situacija bila ov
::
:: Osoba korisnik supernova kablovske tv i neta 4.5 god neki srednji paket u to vreme, ništa promocije popusti itd od početka prvog i drugog i trećeg ugovora, tj obnavljanja ugovora
::
:: Poziv od telekoma dobar dan promocija 12 mes 1 din internet tv fiksni i možete spojiti vas prepaid paket u ovo da bude box i posle promocije plaćate 4-5000 din evo ne sećam se u dinar jb
::
:: OK super može odlično hvala na ponudi dođite montirajte ponesite šta da potpišem i to je to.
::
:: Došli ljudi sve sredili, optički kabl nevidljiv pri montaži, jedna rupa u zidu i na par mesta topljena plastika, milina za videt
::
:: Upali tv malo navikavanje na iris itd i odmah poziv supernovi
::
:: Dobar dan imam kod vas još godinu i 6 meseci ugovor ali smo uveli optiku i imamo drugi daljinski za tv jel možete da dođete da razmontirate sve ovo i da razduzim opremu a račune nastavite da šaljete placacu ja to uredno do isteka ugovora - 12 mes je telekom po dinar i 6 meseci duplo ali nema veze malo glup potez ali ubediše tad da promocija traje još par dana ovo ono
::
:: Došli ljudi sve popakovali i iznad vrata precvikali koaks kabl i tako ga ostavili, tužno i jadno za videti ali evo i dan danas zvrlji tako
::
:: Računi plaćani na vreme, jer lakše je mesečno po malo nego na gomili sve zbog prekida ugovora jb
::
:: Tako da nemojte pričati o vanzemaljcima i porediti 4mbps pakete od 800din i zlopatiti se kod jednog te istog provajdera ako već u ovoj propasti od zemlje ima način da se izvuče neki popust i ko može sebi da dozvoli to malo cimanja i možda biti bez neta dan dva pet ali znači sačuvanih 50ak eur da ne kažem više kod turbo paketa
::
:: Neko će lagano da se odrekne paprenog iznosa za neki brz velik jak paket jer za pola dana za računarom i tim internet pristupom zaradi mesečnu pretplatu a neko ko ima internet za ukras i svodi se na to da je glup i nepotreban trošak, zbog čitanja novina i čitanja zone sumraka online, neka I treba da menja kad moze i kako može i neka preusmeri taj dinar u nešto korisnije, pametnije, potrebnije, eto iskoristicu primer za kasko što je neko gore pomenuo, svaka čast na razmišljanju
::
:: Realno ne treba se obazirati na ove postove sa mnogo float i gde je defloat preskočen i nema veze sa stvarnosti.
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
luja-88 Re: 13.08.2023. 00:52 #679950

status: user
broj poruka: 1620
:: Meni je već malo postalo smaranje, već sam i rekao nek radi ko šta hoće. Na kraju krajeva ako oni to dozvoljavaju njihova stvar. Ali vi koji menjate provajdera treba da budete zahvalni onima koji ne menjaju jer ako bi svi bili stalno `novi` korisnici stvar bi bila perpetuum mobile i više ne bi radili ili bi morali da povećaju cene pa bi preletanje koštalo kao i nepreletanje.

Ako smatraš da je zbog tih 12 meseci po 1 RSD provajder u minusu, mislim da si se žestoko prevario. Oni su to svakako naplatili kroz narednih 12 meseci, i nikom ništa nije poklonjeno. To je igra u kojoj se sve radi na siguricu. Neće oni uzeti sebi iz džepa zato što će se neko `možda` zadržati duže od 24 meseca, bez brige.

::Što se vraćanja/plaćanja tiče vi imate problem što razmišljate samo u novcu i oslanjate se na suvu teoriju.

Ne radi se o novcu, ja prosto ne volim da se razbacujem sa kvalitetnim kablovima (kao ni bilo čim drugim). Teorija je jedno, ovo ti je čista praksa... Novac i vreme sam uštedeo provajderu, ne sebi, a tako što sam ja momcima rekao da iskoriste postojeći kabl i ne provlače novi (iako u zidovima imam bužire sa više nego dovoljno prostora za još jedan optički kablić). Isto bih uradio i neki naredni put, pa onda nema štete ni za koga

::A šta ako zbog te neke uštede ostaneš bez dobre usluge i kod `novog` provajdera dobiješ prekide, mala brzina, loš signal itd... Ja ne bih menjao veru za večeru tek tako. Kome ne zvuči prelepo da bi bilo istinito da nikad ništa ne plaća, pa izvolte

Optički kabl se testira pri svakom spajanju, tako da nema brige po pitanju kvaliteta veze. +za svako novo spajanje se skraćuje ispred poslednjeg spoja, a iskusni tehničari ostavljaju i po metar-dva viška (i zbog lakšeg obavljanja svog posla), pa to lepo zamotaju i spakuju u kutiju.dakle, s tehničke strane, ne postoje prepreke. Kao što već rekoh, skoro je kod mene iskorišćen kabl koji nije bio u upotrebi 10-ak godina i ništa mu ne fali.

:: Za kabl sam pitao jer je ostavljanje kabla opasno i protivno zakonu o javnoj bezbednosti. Svaki kabl nakon prekida bi moralo da obradi ovlašćeno lice. Sad će tu da padne salva smeha ali mrzi me da objašnjavam šta i kako.

U to nisam upućen. Zdravorazumski pretpostavljam da si u pravu, ali isto tako kapiram da to u praksi nikog ne zanima kada je u pitanju bilo šta nevezano za `jaču` struju (a naročito optiku, kroz koju samo svetlost prolazi), niti to ima ko da kontroliše.

:: Inače nisam znao da provajder sme da koristi tuđi kabl, moje iskustvo je da ne sme i da zato svako i ima svoju razvodnu kutiju u hodniku zgrade ili gde već.

Po pravilu, ne bi smeo, ali kao što rekoh, praksa je drugo.

::Da je recimo pri tom splajsovanju (zanimljiva reč) oštetio nešto u kutiji to bi plaćao ti i to verovatno kao Svetog Petra kajganu

Ako tehničar, koji se bavi tim poslom, nešto zezne u procesu sprovođenja instalacije, dobra stvar je što to na licu mesta može i da reši. Moje iskustvo je da su ljudi koji se time bave, veoma obazrivi i precizni (lično i poznajem nekoliko, a jedan od njih već par godina obavlja taj posao u CERN-u).

Prostor za grešku uvek postoji, naravno, ali to sigurno ne bih ja platio. Pre svega, ko će da kaže, a na kraju i dokaže da sam ja izazvao problem (ili majstori koje sam ja angažovao - naročito zato što nisam, jer je to već treća ruka - podizvođač). Jedino da lično dovučem ljude, i da neko kamerom snimi kako im baš ja u hodniku zgrade stojim iznad glave i govorim šta da rade dok prčkaju po kutiji nekog određenog provajdera... bilo šta od navedenog nije verovatno da bi se desilo. Ako imaju pristup, nek rade šta god misle da je jednostavnije - ako nemaju, ili samoinicijativno procene kako ne bi trebali da diraju postojeće kablove, nek provuku nove - ja nemam mnogo protiv toga. Da li će saslušati i prihvatiti moju sugestiju, potpuno je na njima.

:: Eto ćaskamo malo, a mogao bi stvarno još neko da se nadoveže. Srećno preletanje a i meni suprotno.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad Re: 13.08.2023. 01:18 #679952

status: user
broj poruka: 4748

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
::Srećno preletanje a i meni suprotno.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
phoboskv Re: ... 13.08.2023. 01:21 #679953

status: user
broj poruka: 939
Bas tako i ja radim. Menjam na svake 2 godine. Poslednje 4 sam kod mts-a, s tim da sam ovaj poslednji ugovor odradio na tastovo ime.
Sad od januara 2024. opet na moje, kao novi korisnik. Koristi sta god mozes. Kao sto i oni menjaju kanale, ukidaju kanale, povecavaju cene i td.

Alrad pise o kurvanju. Omasio si temu alrade, a vidi se i da nemaš iskustva sa ovim promenama provajdera.
Lepo si se na kraju povukao, kad si uvideo da grešiš. A sada opet poprckujes sa tim `preletanjem`.

U ovom slucaju je preletanje direktno proporcionalno sa racionalnošću, a i inteligencijom.

Menjajte ljudi kad god možete. Koristite sve pogodnosti. Nece oni da propadnu. Ionako previše zaradjuju preko nas.


Tell the Spartans, stranger passing by,
that here obedient to their laws we lie

`I`m the best there is at what I do, but what I do isn`t very nice`


:: Bio godinama na SBB-u , radilo sve kako treba, ali paket je bio jadan. Kad su mi zacrnili pola kanala, lepo odem i raskinem ugovor, 2-3 dana, posle toga zove decko iz telekoma, i dobijem 18 meseci za 1 din, optika 600/300 i svi kanali, video klub i premotavanje.
::
:: Sve radi kao singerica, ja za sada zadovoljan.
::
:: Nakon dve godine, opet kod SBB-a (ako ovi ne ponude nesto lepo), godinu dana po 1 dinar i tako cemo u krug
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 13.08.2023. 01:48 #679954

status: user
broj poruka: 4748

`Menjajte ljude kad god možete, koristite sve pogodnosti, neće da propadnu.` - moto Seksi oglasa.
`Posledji ugovor sam odradio na tuđe ime.` - materijal za krivičnu odgovornost. Pošteno.
`Omašio si temu.` - nisam, tema je jad i beda Srbe Srbkovića.
`Vidi se da nemaš iskustva sa ovim promenama.` - potpuno tačno.

Da je mirna ne bi se javljala.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
phoboskv Otrov 13.08.2023. 09:39 #679955

status: user
broj poruka: 939
Hahaha, krivična odgovornost? Pa covek zivi kod mene, na spratu.
Covek potpisao, dao svoju licnu kartu. Koristi isto to.

Ajde idi truj neki drugi forum.

A sto se tice jada i bede, ovde si jedino jadan i bedan ti. Finansije to ne odredjuju, ali ti to ne mozes da shvatis.

Trzisnu utakmicu i pravila kapitalizma nije izmislio neki Srba, vec je doslo sa bogatog zapada. Ocigledno da ne znas da i tamo cesto menjaju operatere.

Nista ti ne znas, osim da bljujes otrov na ovom forumu godinama.
A ocigledno je i da ti nisi `mirna`, jer si se prvi javio. Po obicaju, ne da pomognes, vec da zatruješ temu.


Tell the Spartans, stranger passing by,
that here obedient to their laws we lie

`I`m the best there is at what I do, but what I do isn`t very nice`


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 13.08.2023. 11:23 #679957

status: user
broj poruka: 4748

Važi, peri savest preko mene i laži sebe.

Ne javlja se prvi onaj ko odgovara nego onaj ko postavlja temu. Ne trujem ja ništa nego pričam s ljudima o životnim aspektima. To je nešto što sirovina teško shvata. Mnogima sam pomogao uključujući i tebe, što se da nazreti jednostavnom pretragom. Za razliku od male kraljevačke sline koja nikad nije pomogla nikom i javlja se samo kad joj nešto treba ili da vređa nekog.

Naravno, minus respekt za ovaj izuzetan slogan za Udruženje prostitutki Srbije.

- MENJAJTE LJUDE KAD GOD MOŽETE, KORISTITE SVE POGODNOSTI -

Red je bio da i ti jednom nekom pomogneš. Pozdravi tasta a i kuma.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
phoboskv Re: 13.08.2023. 12:56 #679958

status: user
broj poruka: 939
Uh sto nam je neko nervozan, auuuuuu. Brate, ne perem nista, niti imam potrebe, a sigurno ne preko tebe. Nebitan si. Ovde si ti prvi poceo da vredjas. A sada i otvoreno.
Ne spustam se ja na taj nivo.

btw, pozdravi i ti kuma!


Tell the Spartans, stranger passing by,
that here obedient to their laws we lie

`I`m the best there is at what I do, but what I do isn`t very nice`


::
:: Važi, peri savest preko mene i laži sebe
::
:: Ne javlja se prvi onaj ko odgovara nego onaj ko postavlja temu. Ne trujem ja ništa nego pričam s ljudima o životnim aspektima. To je nešto što sirovina teško shvata. Mnogima sam pomogao uključujući i tebe, što se da nazreti jednostavnom pretragom. Za razliku od male kraljevačke sline koja nikad nije pomogla nikom i javlja se samo kad joj nešto treba ili da vređa nekog
::
:: Naravno, minus respekt za ovaj izuzetan slogan za Udruženje prostitutki Srbije
::
:: - MENJAJTE LJUDE KAD GOD MOŽETE, KORISTITE SVE POGODNOSTI
::
:: Red je bio da i ti jednom nekom pomogneš. Pozdravi tasta a i kuma
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 13.08.2023. 14:03 #679959

status: user
broj poruka: 4748

Ništa ja nisam počeo. Ti si mene prvi apostrofirao, ja te do tada nisam pominjao.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 2 OD 3  
Broj postavljenih tema: 60279. Broj poslatih odgovora: 646156.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs