Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Tehnika
Foto i video oprema
Strasno dobar digitalac
STRANA 1 OD 1
Ximi Strasno dobar digitalac 17.08.2011. 15:38 T37863

status: user
broj poruka: 238
Pozdrav pc forumasi potrebno mi je par saveta od vas , naime ja sam totalni laik sto se tice digitalaca mada je mozda bolje da kazem da sam NOOB u tom polju, i apsolutno mi nije potreban digitalac kog bi opisao naslov , vec nesto sasvim suprotno , obican point and shot koji ima stabilizaciju slike , redukciju crvenih ociju i ako je moguce detekciju lica i/ili osmeha. Znam najbolje predloge dajete kad znate sa kojom sumom raspolazete , u mom slucaju to je sto manje to bolje jer me fotografisanje stvarno ne zanima ovo bih uzeo cisto da uslikam pijano drustvo za slavu , rodjendan ili redovno okupljanje. Ono sto sam ja gledao svodi se na sledece :
1.General Electric C 1033 - neam pojam ko su oni ali ima dobar review i jos kosta 55 eur
http://www.circuitcity.com/applications/SearchTools/item-details.asp?EdpNo=6402182&CatId=3624
2. Panasonic DMC-LS85EP
3.Canon A495/490
4.Praktica DCZ 12.1

5.Je ono sto mi vi predlozite , verovatno najbolje resenje.

Najvise bih voleo kad bi ste mi dali licna iskustva (ili vasih prijatelja/drugova/rodjaka) za navedene modele . Toliko moje besede , sada je vasa na redu :)
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Daum ... 17.08.2011. 16:07 #352900

status: user
broj poruka: 12785
Ne treba ti aparat od General Electrica. Ukratko - smeće. Practica je ispod proseka.

Canon po meni, A serija ima najbolji odnos uloženo/dobijeno.
__________________
Scourge of PCBerza

CPU-Z Validator : http://goo.gl/A84Kd

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 Ok. 17.08.2011. 16:15 #352901

status: user
broj poruka: 17084